Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

God Of War: Ragnarök

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Pölyt putsaamallakin voi saada vähän hiljaisemman konsolin. Toki tällaisissa tapauksissa kone saa painaa hiki hatussa että peli pyörii, joten uusikin konsoli varmaan pitää jonkin verran meteliä.
 
Pölyt putsaamallakin voi saada vähän hiljaisemman konsolin. Toki tällaisissa tapauksissa kone saa painaa hiki hatussa että peli pyörii, joten uusikin konsoli varmaan pitää jonkin verran meteliä.
Tämäkin oletus/ajatus että kyse olisi aina pölyistä on ihan pöljää puhetta. Totta kai se vaikuttaa mutta täysin pakastakin vedetty ja/tai paremmat tahnat vaihdettu (PS4-)konsoli huutaa yhtä lailla äänekkäästi. Sille ei nyt vain voi mitään.
 





Kovaa suitsutusta saa Ragnarökin side questit. Nuo olivat suurimmaksi osaksi jo edellisessäkin osassa loistavia, joten ei ole yllätys , että näihin on panostettu entistäkin enemmän jatko-osassa. Näitä questeja tuskin on montaa kymmentä niin kuin perinteisissä open world peleissä, mutta kun jokaiseen questiin on panostettu huolellisesti niin voin kuvitella niiden tuntuvan huomattavasti isommalta kokonaisuudelta kuin suurin osa nykypelien sivutehtävistä.
 
Tämäkin oletus/ajatus että kyse olisi aina pölyistä on ihan pöljää puhetta. Totta kai se vaikuttaa mutta täysin pakastakin vedetty ja/tai paremmat tahnat vaihdettu (PS4-)konsoli huutaa yhtä lailla äänekkäästi. Sille ei nyt vain voi mitään.

No tässä on yleistystä suuntaan jos toiseen. Pölyistä voi joskus olla kiinni, käytettyjä koneita ostaneena ei voi kuin ihmetellä että missä villoissa näitä säilytetään. Toisaalta jokainen PS4 ei myöskään muista syistä huuda äänekkäästi. Mutta nämä nyt liittyy tuohon alkuperäiseen twiittiin, jossa on alennuttu meemitasolle. Jos nyt ei muuta kritisoitavaa tästä otsikon pelistä löydy, niin kaipa tuokin voi kelvata jollekin.
 
No tässä on yleistystä suuntaan jos toiseen. Pölyistä voi joskus olla kiinni, käytettyjä koneita ostaneena ei voi kuin ihmetellä että missä villoissa näitä säilytetään. Toisaalta jokainen PS4 ei myöskään muista syistä huuda äänekkäästi. Mutta nämä nyt liittyy tuohon alkuperäiseen twiittiin, jossa on alennuttu meemitasolle. Jos nyt ei muuta kritisoitavaa tästä otsikon pelistä löydy, niin kaipa tuokin voi kelvata jollekin.
Joo ei todellakaan kaikki PS4 konsolit huuda. Huonoja yksilöitä on monessa konsolisukupolvessa ollut ja ehkä PS4 kärsi tästä normaalia enemmän mutta oma kokemus kolmesta laitteesta ovat olleet hyvin maltillisia melutasoltaan. Pölyyntynyt konsoli varmasti alkaa meluamaan ennemmin tai myöhemmin.
 
Ääntä pitää ainakin tämän moderaattorin nyt nostaa, koska keskustelu on sen verran pahasti ulkona varsinaisista raameistaan. Tuosta tuuletinmelusta voi käydä juttelemassa oheisessa ketjussa.

 
Kyllähän tämä tulee olemaan huomattavasti parempi peli kun Horizon Forbidden West jossa isompi ja enemmän ei aina ole parempi. Ehkä myös sen takia että kiinnostaa enemmän tälläiset semi open world pelit kun nuo kunnon open worldit samoine teemoineen (eti hae tuo). Ei tässä omaan silmään mitään suurempia pahoja ole arvosteluissa tullut silmään kun ehkä tuo ei niin mullistava grafiikka (koska edellinen konsoli) ja jo laittamani sivutehtävä lukitus.
 
Itse en usko että Ragnarokistakaan on vastusta, Witcher 3 sidequest rakenteelle, dialogille ja tarinoille, moni on yrittänyt sitä, monen hittipelin arvosteluissa on sanottu, että muistuttavat witcher 3 sidequestejä, mutta totuus on että yksikään peli ei, Horizon eikä, AC:t, ole päässeet lähellekkään sitä, jännä nähdä miten Ragnarokin käy. tarkoitan käsikirjoituksen ja dialogin ja juonen suhteen. tällä CDPR on kiistaton mestari tuolla osa-alueella. mutta hyvä kumminkin että se on se suunta mistä moni ottaa mallia, niin ehkä jossain vaiheessa joku pääsekin sille tasolle.
 
Pikseleiden....halaaja Nick, on ottanut pelin testiinsä ja vaikka Ragnarok voi äkkiseltään näyttää aika samalta kuin edeltäjänsä, on sen grafiikoita paranneltu aika selkeästi jokapuolelta. Ei ehkä mikään sukupolvien välinen ero mutta kyllä sen huomaa.

Videolla on spoilerieita uusien kykyjen muodossa mutta varoittaa niistä etukäteen.

 
Itse en usko että Ragnarokistakaan on vastusta, Witcher 3 sidequest rakenteelle, dialogille ja tarinoille, moni on yrittänyt sitä, monen hittipelin arvosteluissa on sanottu, että muistuttavat witcher 3 sidequestejä, mutta totuus on että yksikään peli ei, Horizon eikä, AC:t, ole päässeet lähellekkään sitä, jännä nähdä miten Ragnarokin käy. tarkoitan käsikirjoituksen ja dialogin ja juonen suhteen. tällä CDPR on kiistaton mestari tuolla osa-alueella. mutta hyvä kumminkin että se on se suunta mistä moni ottaa mallia, niin ehkä jossain vaiheessa joku pääsekin sille tasolle.
Innolla kyllä odotan Ragnarokin sivutehtäviä, kun niitä nyt on suitsutettu ja olihan ykkösosan sivutehtävät jo varsin laadukkaita. Yhdyn kyllä silti tähän, että vaikea nähdä niiden aidosti peittoavan Witcher 3 sivutehtäviä. Witcherissä kuitenkin merkittävässä roolissa on valinnanvapaus ja valintojen vaikutukset tehtävään/tarinaan, sekä usein vapaat kädet suorittaa tehtävä miten haluaa. Oletan Ragnarokin sivutehtävän olevan hyviä mutta kuitenkin ennaltamääritettyjä, kuten oli ykkösosassakin.
 
Kehtaako joku kirjoittaa millä resolla ja fps:llä pyörii ps4pro:lla? En halua katsoa videoita ja ajattelin jos modais jollain tuulettimella ps4prota, että saisi sen hiljaiseksi jos peli on ok myös prolla. Nestemetallit joskus vaihdoin väliin, mutta ei se hirveästi auttanut.
 
Kehtaako joku kirjoittaa millä resolla ja fps:llä pyörii ps4pro:lla? En halua katsoa videoita ja ajattelin jos modais jollain tuulettimella ps4prota, että saisi sen hiljaiseksi jos peli on ok myös prolla. Nestemetallit joskus vaihdoin väliin, mutta ei se hirveästi auttanut.

Tässäpä:

Favor Performance mode (PS5)
  • standard mode: 1440p-2160p resolution @ locked 60 fps
  • high frame rate mode: 1440p @ unlocked 60 fps
  • HFR mode with VRR enabled: 1440p @ unlocked 60 fps
Favor Resolution mode (PS5)
  • standard mode: 2160p (native 4K) @ locked 30 fps
  • HFR mode: 1800p-2160p @ locked 40 fps
  • HFR mode with VRR enabled: 1800-2160p @ unlocked 40 fps
Favor Performance mode (PS4 Pro)
  • 1080p-1656p @ unlocked 30 fps
Favor Resolution mode (PS4 Pro)
  • 1440p-1656p @ locked 30 fps
Standard PS4
  • 1080p @ locked 30 fps
If you’re playing the PS4 version of God of War Ragnarök on a PS5 via backward compatibility, you’ll get the resolution of the PS4 Pro’s quality mode (1440p to 1656p), but with performance doubled to a locked 60 fps.

 
  • Like
Reactions: Jiz
Tässäpä:

Favor Performance mode (PS5)
  • standard mode: 1440p-2160p resolution @ locked 60 fps
  • high frame rate mode: 1440p @ unlocked 60 fps
  • HFR mode with VRR enabled: 1440p @ unlocked 60 fps
Favor Resolution mode (PS5)
  • standard mode: 2160p (native 4K) @ locked 30 fps
  • HFR mode: 1800p-2160p @ locked 40 fps
  • HFR mode with VRR enabled: 1800-2160p @ unlocked 40 fps
Favor Performance mode (PS4 Pro)
  • 1080p-1656p @ unlocked 30 fps
Favor Resolution mode (PS4 Pro)
  • 1440p-1656p @ locked 30 fps
Standard PS4
  • 1080p @ locked 30 fps
If you’re playing the PS4 version of God of War Ragnarök on a PS5 via backward compatibility, you’ll get the resolution of the PS4 Pro’s quality mode (1440p to 1656p), but with performance doubled to a locked 60 fps.

Kiitos,

Katsellaan sitten joskus PS5 slimmin tai pron kanssa tätä peliä ellei heilahda pc:lle sitä ennen.
 
Tai sitten jos jo vuoden päästä PC versio tulisi
Lähes täydellä varmuudella sanon, että ei vähintään kahteen vuoteen tule PC:lle. Todennäköisesti menee vielä kauemminkin. Ideahan Sonylla on selvästi ensin varmistaa, että sen yksinoikeuksien voima vetäisi pelaajia ostamaan PS5-konsolin. Vasta kun on aikaa mennyt jo reilusti, tulee sitten noita PC-porttauksia. Eli silloin pelin uutuudenviehätys on mennyt jo taka-alalle, joten voidaan sitten kerätä pois irtorahat vielä vannoutuneilta pelkästään PC:llä pelaavilta. Sitä ennen pyritään kuitenkin siitäkin leiristä saamaan ainakin hätäisimmät hankkimaan PS5 ennen kuin PC-versio tulee. Sanoisin siis, että ainakin kaksi vuotta, ellei jopa 3-4 vuotta menee siihen ennen kuin PC-versio pelistä tulee.
 





Kovaa suitsutusta saa Ragnarökin side questit. Nuo olivat suurimmaksi osaksi jo edellisessäkin osassa loistavia, joten ei ole yllätys , että näihin on panostettu entistäkin enemmän jatko-osassa. Näitä questeja tuskin on montaa kymmentä niin kuin perinteisissä open world peleissä, mutta kun jokaiseen questiin on panostettu huolellisesti niin voin kuvitella niiden tuntuvan huomattavasti isommalta kokonaisuudelta kuin suurin osa nykypelien sivutehtävistä.


Dev tiimisä vastatiin näihin väitteisiin.

 
Ylös Bottom