Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KiminKamu sanoi:
GT-R sija2 e/t S3 ratilla: 4.42,813
viimesessä mutkassa 2 edellä ajavaa kilkkas toisiinsa,joista toinen ulos

Yksikierros,edellä ajavat sai mennä,joten tyhjä rata
GT-R e/t S3 ratti: 2.16,468
liukuu liikaa,kivempi e.R3/t.R2
Lexus e/t S3 ratti: 2.23,068
Subaru e/t S3 ratti: 2.25,752
Kaikki simulaattorilla
Jäinks mä sit yksin tän kisaamisen kanssa?
Jatketaan kun muut ilmottelee

ajoin tyhjällä radalla
GT-R e/t s3 g25 2.15.333
lexus e/t s3 g25 2.21.794
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

siffonen sanoi:
ajoin tyhjällä radalla
GT-R e/t s3 g25 2.15.333
lexus e/t s3 g25 2.21.794

Pitänee korjata oma DFP, varpailla pitää pitää jarrupoljinta ettei tuu kosketusta jarrulle.

Yhen kierroksen GT-R:llä tyhjällä pystyi ajamaan, siinäkin jarru alko krakaamaan takasuoralla (siis varvastemppu ei enää auta), piti pausettaa ja kytkeä uudestaan ratin usb. :(

No, ajaksi S3:lla 2.14.076 mutta tuosta varmaan pääsee reilusti alaspäin (joutui korjaamaan alun S:ssä ja degner 1 meni hitaanlaisesti).
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Uskalsin sitten Japanilaiseksi muuttua, aika nopeesti valuu demo... :)

Omat G25 kokemukset hetken päästä...
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

poistoon,ei jaksa:cool: siis teksti,ei demo.
jatketaan onlinessa
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

En tule koskaan koittamaan padilla.... periaatteen mies...

Aika kivalta tuntuu, jatkuvaa spinnausta, kyllä tuo erittäin paljon GTHD:lta tuntuu.
Jeesus tuo Daytona demo näyttää komealta....
Voi, kumpa oma vanha tykki kestäisi nyt edes tuohon Prologueen saakka, FullHD tykki olisi kyllä nasta... :)

Eli Simu säädöillä, S3 renkailla, ilman apuja, Bemarilla ajellu..... kahtoo huomenna lissää.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Noniin nyt on saatu DFPtä vähän fiksattua, kerran lexuksella koitin ja joku 2.19.6 tuli. Nyt siirryttävä f1ce pariin :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kyllähän tämä maistuu, pitäisi vaan käydä vielä rattikaupassa että saisi enemmän iloa irti. :)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Tänään piti itsekkin hommata ratti (g25) tämän pelin takia. Toistaiseksi vielä vähän hakusessa ajaminen. Muuten kyllä paras ajopeli koskaan... Onks kellään tietoa onko mahdollista saada säädettyä ratin herkkyyttä ja tärinöiden voimakkuutta jostakin valikosta? Ja eikö f1 ja sega rallyssä ole tukea tälle ratille kun demot ei toiminu:confused:
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

juize sanoi:
Tänään piti itsekkin hommata ratti (g25) tämän pelin takia. Toistaiseksi vielä vähän hakusessa ajaminen. Muuten kyllä paras ajopeli koskaan... Onks kellään tietoa onko mahdollista saada säädettyä ratin herkkyyttä ja tärinöiden voimakkuutta jostakin valikosta? Ja eikö f1 ja sega rallyssä ole tukea tälle ratille kun demot ei toiminu:confused:

En jaksa nyt tarkistaa oliko just noissa peleissä tää ongelma(search), mut. Kokeileppa laittaa peli päälle, nykäse usb-piuha irti ja kytke takas. Voipi olla, että ratti tunnistuu ja toimii. Muistelisin, että ainakin f1:en kanssa tämä kikka kakkonen toimii g25:en kanssa.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

roflator sanoi:
En jaksa nyt tarkistaa oliko just noissa peleissä tää ongelma(search), mut. Kokeileppa laittaa peli päälle, nykäse usb-piuha irti ja kytke takas. Voipi olla, että ratti tunnistuu ja toimii. Muistelisin, että ainakin f1:en kanssa tämä kikka kakkonen toimii g25:en kanssa.


Kiitti vinkistä:eek: mutta ei auttanut muuta kuin että ohjaus toimii mutta ei polkimet. Nyt kokemukset itse pelistä parin tunnin pelaamisen jälkeen on aivan loistavat, etenkin kun älysin jättää ajo-avut pois ja pelata manuaalivaihteilla:D

siis kokemukset gt5 prologue demosta
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kyllä pitää toimia sekä ratti että polkimet molemmissa peleissä,just siten että pelin ladattua usb pois ja takas kiinni.Täällä toimii ja Segassahan sitä tärinää löytyy.Ja gt demossa valinta heikko tai vahva tärinä,ei kuitenkaa Segan luokkaa.

GT:n tärinä vaihtoehdot Option-vasemmalla oleva ratti ilman nimeä-alin ikkuna,alempi vaihtoehto

Simulaatio vaihtoehto:valikko ennen radalle menoa-2 ylhäältä ja alempi lokero,ja samalla vakaudenhallinta pois 3ylhäältä ja ylempi vaihtoehto

Ratin pyöritys vaihtoehdot:sama lokero kuin tärinä,2 ylhäältä(amateur,prof,simu)eli alin
Jos tuli virheitä,lapsus.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

KiminKamu sanoi:
Kyllä pitää toimia sekä ratti että polkimet molemmissa peleissä,just siten että pelin ladattua usb pois ja takas kiinni.Täällä toimii ja Segassahan sitä tärinää löytyy.Ja gt demossa valinta heikko tai vahva tärinä,ei kuitenkaa Segan luokkaa.

GT:n tärinä vaihtoehdot Option-vasemmalla oleva ratti ilman nimeä-alin ikkuna,alempi vaihtoehto

Simulaatio vaihtoehto:valikko ennen radalle menoa-2 ylhäältä ja alempi lokero,ja samalla vakaudenhallinta pois 3ylhäältä ja ylempi vaihtoehto

Ratin pyöritys vaihtoehdot:sama lokero kuin tärinä,2 ylhäältä(amateur,prof,simu)eli alin
Jos tuli virheitä,lapsus.


no nyt on kokeiltu sega rallyssa ja f1 sitä että usb pois ja takas kiinni hommaa mutta ei siinä ole muuta vaikutusta kun että ratti pyörii itekseen jonkin aikaa. Mutta Sega rallyssä kummiskin pystyy valikoissa valitsemaan ratilla ja polkimilla auton ja radan mutta pelaamaan ei pysty.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Millainen ajo mallinnus on tässä ratin kanssa, verrattuna Forza 2:n? Lähteekö perä alta yhtä helposti? Noi 900 asteen ratit vaikuttas mielenkiintoisilta, saattaa olla että PS3 tulis tämän takia hankittua.
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Aakke sanoi:
Millainen ajo mallinnus on tässä ratin kanssa, verrattuna Forza 2:n? Lähteekö perä alta yhtä helposti? Noi 900 asteen ratit vaikuttas mielenkiintoisilta, saattaa olla että PS3 tulis tämän takia hankittua.

Riippuu ihan autosta,renkaista, moodista ja säädöistä millä ajaa(pro/arcade/ajoavut/alustan jne. säädöt). Jos vain lataa pelin päälle ja testaa ajotuntuma on pepusta, moodina on "arcade" ja kaikki ajoavut päällä, vaatii omaa konfigurointia että saa realistisemmaksi. Lopulliseen peliin on luvattu valittavaksi kahta eri fysiikkamallia, arcade ja simulaatio. Ajoavut gran turismossa vähän sama, kun nykyisillä henkilöautolla käyttää käkkäriä esp-päällä niin eihän se perä lähde kuin hetkellisesti irti ennen kuin elektroniikka hyökkää peliin ja slaidi loppuu. Samalla myös asiaa tuntematon kuski voi olla aika h-moilasena. Useemman kerran livenä käynyt näin: esp:n olemassa olosta tietämätön kuski, talvi ja parkkipaikka. käkkäristä kiinni vauhdissa, rusahdus ja auto korjaakin luiston samantien. Kuskilla typerä ilme. Niin ne ajat muuttuu.

Prologue on vasta esiversio koko gt5:sta, joten ajomallin yms. voi olettaa vielä kehittyvän ja muuttuvan. Se mitä tässä threadissa puidaan on prologuen demo eli vois puhua demon demosta. En ottas vielä tähän versioon kohdistuvaa hypeä/kritiikkiä kovin kuvaavana siitä mikä se loppuversio vuonna 2008 tulee olemaan. Mutta hyvältä näyttää tähän mennessä.

Muutenkin toi gt5 on vähän erilainen peli. Se ei tule kerta rykäsyllä valmiina ulos. Ainakin mun käsityksen mukaan ensin tulee demo(prologue 2007 joulu), sitten gt5 peruspelinä 2008. Myöhemmin vauriomallinnusta, säätiloja jne. patcheina. Tämä lienee ihan a-ok. koska sillon voidaan tehdä palanen kerrallaan peli täydelliseksi eikä kaikkea keskinkertaisesti kerralla. Polyphonyn tuntien tuskin joutuu pettymään, mutta odottavan aika voi olla kovin pitkä.

Forzaan en halua lähteä vertaamaan, koska siitä tulee vain turhaa tappelua. Yks tykkää puolukasta, toinen mustikasta. Itse sanoisin, että autofanaatikko pelaa molemmat pelit ja päättää itse kummasta tykkää enempi.

Ai niin ne slaidit, jos lopullisessa pelissä on drift ajomoodi, jossa siis tarkoituksena on slaidata mahdollisimman tyylikkäästi niin vois olettaa perän lähtevän alta :) Ainakin hd-concept:ssa toi slaidailu onnistu samalla pelimoodilla ja fysiikkamallilla kuin normaali ajaminen, which is nice. Kyse on vaan asetusten, auton ja radan valinnasta(+omista taidoista)

ps. noi ps3:en 900 asteen ratit on ihan pc-kamaa which is nice. Voi pelailla vaikka gtr:aa pc:lla, jos aika odotellessa käy pitkäksi. Ja on muuten logitechin gt25 todella kelpoisa vekotin verrattuna konsolirimpularatteihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Kiitokset roflatorille kattavasta vastauksesta:)
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

Omat säädöt ratille,pitäis olla simuimmat.
Option-vasemmalla oleva ratti ilman nimeä: off,alin,off,alin
Valikko ennen radalle menoa: MT,alin,off,0,rengas ed.?,rengas ta.?
 
Vastaus: GT5 Prologue [Hype]

GT-R:llä 2.15.20

S3 renkailla ja pädillä ajaen, simu + ajoavut off. Pädillä pystyy ottaan vielä pari sekuntia ainakin pois, ratilla sitten vielä enemmän.
 
Ylös Bottom