Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

Vastaus: GT5 Prologue

eikös pelin saa storesta 29,95? no siitä en ole ihan varma, mutta ainakin play.com myy kyseistä peliä 25e kotiin kuljetettuna. ei nyt ylihintaa kannata peleistä maksaa;)

pitäisi kyl itekkin tämä joskus ostaa, mutta en halua enää gt pelejä ilman rattia ajella ja uusi ratti maksaakin sitten jo hyvinkin paljon:(


Itse maksoin pelistä 15, mut niitä ajattelin, jotka ostivat pelin julkaisussa täyshintaisena. TAI jotka edelleen ostavat pelinsä, esim. Prisma, cittari, yms.
Todella nihkeän vähän tavaraa paketissa. Tolla pitäis olla ovh valmiiksi 15, ei yhtään enempää.. Pakkohan tota on verrata edellisiin GT:siin. 4:ssa pelattavaa oli 100h<, reilusti päälle.
Tiedän, että peli on vaan pieni "esittely" tulevasta, mut silloin hintakin pitäisi myös olla sellainen..
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse maksoin pelistä 15, mut niitä ajattelin, jotka ostivat pelin julkaisussa täyshintaisena. TAI jotka edelleen ostavat pelinsä, esim. Prisma, cittari, yms.
Todella nihkeän vähän tavaraa paketissa. Tolla pitäis olla ovh valmiiksi 15, ei yhtään enempää.. Pakkohan tota on verrata edellisiin GT:siin. 4:ssa pelattavaa oli 100h<, reilusti päälle.
Tiedän, että peli on vaan pieni "esittely" tulevasta, mut silloin hintakin pitäisi myös olla sellainen..

tottahan toki pelejä saa kalliiseen hintaan, jos niin haluaa. ja jostakin syystä porukka ostaa pelinsä cittareista yms. jossa pelit maksavat sen 70e. kyllä prologuen on aina esim. nyt sieltä play.comista saanut siihen 25e (ei siis ole mikään hyper ale). ei kannata sääliä ihmisiä jotka tietoisesti(?) maksaa peleistään ylihintaa.

toki olisi kiva jos pelit olis puolet halvempia, mutta näin ei valitettavasti ole. toi 25e on kuitenkin 50% normaalin pelin hinnasta, joka on meikäläisen mielestä ihan kohtuu hinta. toki en ole vielä muuta kuin demoa pelannut, mutta tiedän kyllä mitä pelissä tulee mukana.

voisi melkein tähän jättää tämän offtopicin;)
 
Vastaus: GT5 Prologue

uudet Suzuka PP600-kisat tuntuvat olevan ehdottomasti parasta tähän mennessä, etenkin jos mukana on porukkaa joka tajuaa olla tekemättä kontaktia. Potentiaalisia käyttöautoja on vaikka kuinka paljon (joskin rengasseos on vakioitu S1, joka aerodynamiikan puutteen vuoksi suosii jonkin verran AWD-autoja).

-K
 
Vastaus: GT5 Prologue

uudet Suzuka PP600-kisat tuntuvat olevan ehdottomasti parasta tähän mennessä, etenkin jos mukana on porukkaa joka tajuaa olla tekemättä kontaktia. Potentiaalisia käyttöautoja on vaikka kuinka paljon (joskin rengasseos on vakioitu S1, joka aerodynamiikan puutteen vuoksi suosii jonkin verran AWD-autoja).

-K

Aivan samaa mieltä.
Olen joskus ollut muuten samassa kisassakin sinun kanssa...taisit olla parempi.
Nyt en ole lähi aikoina pelannut.

Joo nelivetoja suosii, mutta välillä olen kokeillut muillakin silloin kyllä tahtoo tuupintaa tulla jos niin sanotusti vaikeasti ajettavalla kalustolla liikenteessä.
Mukavaa vaihdella kalustoa ja kokeilla miten milläkin pärjää, mutta joskus auto valinta menee kyllä metsään.

Mutta melkein kisa kuin kisa olkoon Suzukaa tai muuta niin tuuppijoita riittää, mutta oikealla asenteella pärjää vaikka kolarieta tulisi.
Aika hyvin sieltä 3-6 sijoille lopuksi monesti nousee joskus jopa voittoonkin, vaikka alussa tai toisella kierroksella pihalle ajatettaisiinkin.
Itse koitan välttää lähes kaikin keinoin kylkeen ja perään ajoja ja hyvin olen mielestäni onnistunutkin, mutta joskus tekevällekkin sattuu ei mahda mitään.

Minulle on voittoa tärkeämpää hyvät kisat...olkoon sijoitus mikä tahansa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onkos tietoa et mitä päivitys tuo tullessaan ? Joskus luin jotain "TopGear" radasta et pääsis Stigin aikoja vastaan ajelee mut mahtokos olla jonku omakeksimää juttua.. ?
itte en oo proloa pelannu sen jälkeen ku F1 tuli talliin ja sillä pääsi ajelee, jotenki sen jälkeen normi autot tuntus luonnottomilta ja hidastemposilta.

Kyllä se Top Gearin testirata tulee gran turismoon. Sitä milloin se tulee ei ole sanottu... Eli voi olla, että nähdään vasta gt5:ssa eikä prologuessa.

Seuraavan päivityksen parannukset löytyy tästä. Syksyllä pitäisi tulla isompi päivitys minkä suurin päämäärä on tuoda online-kokemus täydellisemmäksi ominaisuuksian osalta. Myös vauriomallinnusta on heitetty ilmoille, mutta en pidättelis hengitystä. PD:lla on tapana toimittaa pari vuotta myöhässä.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Itse koitan välttää lähes kaikin keinoin kylkeen ja perään ajoja ja hyvin olen mielestäni onnistunutkin, mutta joskus tekevällekkin sattuu ei mahda mitään.

Sama homma täälläkin. Joskus sattuu tulemaan niin hyviä kisoja, että lähes kaikki pelaajat ajavat samassa ryppäässä, jolloin näitä kontakteja tulee pakosti.

Itse tykkään juurikin sellaisesta kylki kyljessä kisailusta, kunhan kukaan ei tahallaan kiilaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sama homma täälläkin. Joskus sattuu tulemaan niin hyviä kisoja, että lähes kaikki pelaajat ajavat samassa ryppäässä, jolloin näitä kontakteja tulee pakosti.

Itse tykkään juurikin sellaisesta kylki kyljessä kisailusta, kunhan kukaan ei tahallaan kiilaa.

Kyllähän kisa on hauska kun se on tiukka. Mä pidän itteäni herramieskuskina, mutta jos saan keulan puskettua sisään kurviin ja ulos jäävä ajautuu hiekalle ei se paljon sureta. En kuitenkaan töni. Enkä myöskään liikaa blokkaile, kun sitä voi seuraavassa ohituspaikassa kuitata ja heiluttaa kättä. :)

Tänään tuli taas todistettua että Clio-kuskit on hanurista. Suzukan takasuoralla huomasin että nopeempi kuski tulee takaa ja pääsee varmasti ohi niin oikein annoin tietä. No, ei riittäny teiniviiksicliosikailijalle. Piti kilkata mut hiekalle ihan väkisin. :mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Sama homma täälläkin. Joskus sattuu tulemaan niin hyviä kisoja, että lähes kaikki pelaajat ajavat samassa ryppäässä, jolloin näitä kontakteja tulee pakosti.

Itse tykkään juurikin sellaisesta kylki kyljessä kisailusta, kunhan kukaan ei tahallaan kiilaa.

Jep.Sellaista pientä tuupintaa ryppäissä tapahtuu ja kuuluu toisaalta kisaan ihmiset niitä autoja ohjaa.Asenne se ratkaisee tykkääkö ajaa noita kisoja vai ei.
Siinä ryppäässä on mukava kytätä ohituspaikkaa ja hakea eri ajolinjaa jolla löytää mahdollisesti sen..tietty taas samalla katsoa taakse, ettei muut tulisi ohi.

Joskus tai välillä harmittaa kovasti, kun toiset tahalteen ajattavat pihalle, joko perään ajolla tai kylkeen voimalla kiilaamalla jota tapahtuu mielestäni enemmän.
Pitäis taas alkaa ajamaan kisoja.Olen pitänyt taukoa pelaamalla noita muita pelejä.
Nyt 1.8 vissiin pitäis se päivityskin tulla Gran Turismoon.Olikohan siinä se kaverilista jo.En tunne ku kolme vai neljä ajajaa pitäis saada sitten reiluja ajajia lisää.

Kyllähän kisa on hauska kun se on tiukka. Mä pidän itteäni herramieskuskina, mutta jos saan keulan puskettua sisään kurviin ja ulos jäävä ajautuu hiekalle ei se paljon sureta. En kuitenkaan töni. Enkä myöskään liikaa blokkaile, kun sitä voi seuraavassa ohituspaikassa kuitata ja heiluttaa kättä. :)

Tänään tuli taas todistettua että Clio-kuskit on hanurista. Suzukan takasuoralla huomasin että nopeempi kuski tulee takaa ja pääsee varmasti ohi niin oikein annoin tietä. No, ei riittäny teiniviiksicliosikailijalle. Piti kilkata mut hiekalle ihan väkisin. :mad:

Joo suurin osa Clio-kuskeista on piip, mutta on niissäkin reiluja ajajia seassa esim. malttavat odottaa takana ohitus paikka.
Yleensäkin en tiedä miksi sen tuuppimisen lopettaminen on niin vaikeaa.Eikö ne osaa säätää jarruja vai raha ratkaisee vai asenneko se ongelma niillä on.:confused:

Pahin mitä Clio-kuski on minulle tehnyt:
Ajoin Suzukassa Ferrari F430 viimeisellä kierroksella ja pääsin kisan kärkeen peräti (viimeisen) nopean mutkan jälkeen ja
sitten tuli viimeinen sikaani ja siinä viimeinen mutka osuus ja ei ku Clio-kuski tuuppas mut pihalle.:mad:
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ensimmäinen hyvä päivitys vois olla, ettei onlinessä saa rahaa. Tai edes mahdollisuus ajaa semmosia kisoja, joista ei saa minkäänlaista palkintoa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ensimmäinen hyvä päivitys vois olla, ettei onlinessä saa rahaa. Tai edes mahdollisuus ajaa semmosia kisoja, joista ei saa minkäänlaista palkintoa.

Mun mielestä on hiton hyvä että sitä fygee saa noista online ajoista,pysyy mielenkiinto peliin kun ei tarvi tahkota tekoälyä vastaan."Ihmisvastustaja" tekee enemmän virheitä ja paremmat kiksit niistä kisoista saa kuin konetta vastaan samassa jonossa ajettaessa.Ainut mikä ärsyttää on just noi pässit jotka tulee mutkassa täysillä kylkeen yms.Sellasen päivityksen voisivat laittaa että liiasta kontaktista tulis sama penaltti ku oikomisesta jne. Destruction Derby on ihan eri peli :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Onneksi tulevassa päivityksessä muutetaan Indeksin syntymisen "arvoja" eli autot tasoittuvat, eli varmaan saadaan noita Clioilijoita kuriin.

Myös se että Online kisoihin tulee parannusta esim. fysiikan suhteen niin toivon että vähenee (loppuu) toi hirveä flipperi efekti jos vähän toisen auton kylkeen osuu, eli tulee massaa lisää autoihin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Myös se että Online kisoihin tulee parannusta esim. fysiikan suhteen niin toivon että vähenee (loppuu) toi hirveä flipperi efekti jos vähän toisen auton kylkeen osuu, eli tulee massaa lisää autoihin.

Vahinkomallinnusta kehiin, että loppuu tuo flipperin hyväksi käyttö. Täysillä mutkaan, kyllä se aitaan tai toiseen autoon hidastuu. Tänään taas muutaman kerran paloi hermot online pelissä noihin "taidottomiin" ajureihin, jotka eivät tunne jarruja, tai ainakin kuvittelee, että kolmos vaihteen mutkasta pääsee ajamaan kuutosella kaasu pohjassa. :mad:

No onneksi peli on vielä keskeneräinen. Päivän avautuminen :p
 
Vastaus: GT5 Prologue

Vahinkomallinnusta kehiin, että loppuu tuo flipperin hyväksi käyttö. Täysillä mutkaan, kyllä se aitaan tai toiseen autoon hidastuu. Tänään taas muutaman kerran paloi hermot online pelissä noihin "taidottomiin" ajureihin, jotka eivät tunne jarruja, tai ainakin kuvittelee, että kolmos vaihteen mutkasta pääsee ajamaan kuutosella kaasu pohjassa. :mad:

No onneksi peli on vielä keskeneräinen. Päivän avautuminen :p

Meinaatko, että vähenee jos autot vaurioituvat kolarissa? Epäilen... Menee siihen, että ne alkaa ajamaan vastaan, jotta näkevät kun mutterin sinkoilee 200km/h nokkakolarissa :(
Ainoa tapa saada apinat kuriin on se, että voit perustaa oman huoneen, jota hostaat. Sit ku joku alkaa kikkaileen niin voit kylmästi heivata kaverin ulos hiekkalaatikolta.. Tai sit kaverikutsuilla voit pyydellä privapeleihin, mut omasta mielestä ensin mainutti olis toimivin. Sillä sais random kavereitakin kinkereihin... Tai en tiedä... :D
 
Ylös Bottom