Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

GT5 Prologue

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hiikeri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: GT5 Prologue

Juuh, sen kävin hakemassa pahimpaan ajonälkään.. Ihan mukavahan tolla on pelailla, vaikeeta kyl näin alkuun, kun pädistä siirtyi rattiin..

Normaalielämässä ainakin aluks radalla ajaminen oli helpompaa :D
Pääseepä taas parin viikon päästä kokeilemaan oikeessa elämässä, kuinka kaarteet taipuu :)
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei todellakaan,kaks suomi poikaa innokkaina antaa vauhtia kaiteeseen.Lähti oma psn tunnus veke tiedoista,ei toi kerää kun mulkut kylkeen.Ette te 2 niin nopeita oo et varaa antaa kontaktia 'ohimennen'.

edit:sattu kivasti tulee nää 2 tohon alle.Sen verran tullu tätä pelattua jpn versiosta lähtien että osaa erottaa vahingot ja tarkotuksella kylkeen ajot toisistaan.Sillon kun lähetään loivassa kaarteessa yhtä kovaa kaiteeseen kun mennään eteenpäin,se on tarkotettu 'satuttaa' Jatketaan gtp:n aikataululla,loppu kuusta gtp kehittää omia kisojaan,siihen asti aikaa ottaa 'revanssia'.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Olihan nuo kisat GTP_Timppaq ja kumppaneiden kanssa mukavan haastavia.
Huomenna taas HSR 00/10/20/30/40/50
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei todellakaan,kaks suomi poikaa innokkaina antaa vauhtia kaiteeseen.Lähti oma psn tunnus veke tiedoista,ei toi kerää kun mulkut kylkeen.Ette te 2 niin nopeita oo et varaa antaa kontaktia 'ohimennen'.

edit:sattu kivasti tulee nää 2 tohon alle.Sen verran tullu tätä pelattua jpn versiosta lähtien että osaa erottaa vahingot ja tarkotuksella kylkeen ajot toisistaan.Sillon kun lähetään loivassa kaarteessa yhtä kovaa kaiteeseen kun mennään eteenpäin,se on tarkotettu 'satuttaa' Jatketaan gtp:n aikataululla,loppu kuusta gtp kehittää omia kisojaan,siihen asti aikaa ottaa 'revanssia'.

H_racing pyysin sitä toissa päiväistä jo anteeksi ja eilisestä muistan erään valkoisen GT-R:n peräänajon 2.mutkassa mikä sinkosi minut kahta punaista ferraria päin toinen taisit olla sinä ja toinen joku BE jantteri, muuten eilis ilta ainakin omalta osalta sujui suht hyvin.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ei todellakaan,kaks suomi poikaa innokkaina antaa vauhtia kaiteeseen.Lähti oma psn tunnus veke tiedoista,ei toi kerää kun mulkut kylkeen.Ette te 2 niin nopeita oo et varaa antaa kontaktia 'ohimennen'.
Ilmeisesti Inkkarista puhut... Ei voi kyllä inkkaria sanoa törkeäksi kuskiksi todellakaan, vaan tarkotuksena on aina rehti kisa. Ilmeisesti HSR-tapauksesta puhut ja siinä oli kyllä muita perään pökkijöitä, jotka keräyttivät vauhtia inkkarille.

Sen verran tullu tätä pelattua jpn versiosta lähtien että osaa erottaa vahingot ja tarkotuksella kylkeen ajot toisistaan.
Et näköjään osaa. Olin vieressä kun tuo kolari sattui, eikä sitä todellakaan voinut sanoa tahalliseksi. Jos siis olit SUT-11 tai joku vastaava nimi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ilmeisesti Inkkarista puhut... Ei voi kyllä inkkaria sanoa törkeäksi kuskiksi todellakaan, vaan tarkotuksena on aina rehti kisa. Ilmeisesti HSR-tapauksesta puhut ja siinä oli kyllä muita perään pökkijöitä, jotka keräyttivät vauhtia inkkarille.


Et näköjään osaa. Olin vieressä kun tuo kolari sattui, eikä sitä todellakaan voinut sanoa tahalliseksi. Jos siis olit SUT-11 tai joku vastaava nimi.


Itsekkin samoissa kisoissa ollut, niin on pakko yhtyä Piben kommenttiin!
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kerros Pibe millä nimellä olit mukana,vai oisko niin että toinen [nolla Arvo] antaa vähän tukea klaani kaverille?Se Inkkarin kylkeen tulo 2 päivää sitten,tullaan kaksistaan hsr:n pääsuoraa,minä edellä,imusta ohi,ja kun mutka alkaa,kaide kutsuu LUJAA?Noita mutkassa liian läheltä ohituksia,jollon saa lievää osumaa,niitä on otettu.Tällä ei ollu mitään tekemistä sen kanssa,varsinkin kun sitä autoa osataan ajaa!Tossa et ainakaan ollu mukana,joten miks kommentoida?Vai istuitko vieressä ja yllytit,vai olitko Inkkari?
Eka tahallaan kylkeen,sit 'sori':D ja pysähtyminen n. puol kierrosta myöhemmin.Kaverit tais pyytää,näyttää aidommalta?Kyl mä pystyn arvioimaan vahingot,taitaa olla jääny mun vanhoista kirjotuksista jokin vaivaamaan?Näitä ajoja ei kukaan 'tuomaroi',eikä nimimerkit kerro totuutta maasta tai kuskista,joten sähläys jatkuu.

Ja tää eilinen,ihan sama,imusta ohi ja kaide kutsuu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Kerros Pibe millä nimellä olit mukana,vai oisko niin että toinen [nolla Arvo] antaa vähän tukea klaani kaverille?Se Inkkarin kylkeen tulo 2 päivää sitten,tullaan kaksistaan hsr:n pääsuoraa,minä edellä,imusta ohi,ja kun mutka alkaa,kaide kutsuu LUJAA?Noita mutkassa liian läheltä ohituksia,jollon saa lievää osumaa,niitä on otettu.Tällä ei ollu mitään tekemistä sen kanssa,varsinkin kun sitä autoa osataan ajaa!Tossa et ainakaan ollu mukana,joten miks kommentoida?Vai istuitko vieressä ja yllytit,vai olitko Inkkari?
Eka tahallaan kylkeen,sit 'sori':D ja pysähtyminen n. puol kierrosta myöhemmin.Kaverit tais pyytää,näyttää aidommalta?Kyl mä pystyn arvioimaan vahingot,taitaa olla jääny mun vanhoista kirjotuksista jokin vaivaamaan?Näitä ajoja ei kukaan 'tuomaroi',eikä nimimerkit kerro totuutta maasta tai kuskista,joten sähläys jatkuu.

Ja tää eilinen,ihan sama,imusta ohi ja kaide kutsuu.

Eilen muistan vain tämän kun valkoinen GT-R minut tönäisi kakkos mutkassa päin jotain mukavaa sumaa.
Toisaalta kaikissa muissa kisoissa joissa olit en valitettavasti sinua edes nähnyt kuin siinä listassa, en peilissä enkä edelläni.
Minulle on aivan sama mihin uskot ja mihin et (Pibe sattui vaan olemaan meillä kylässä).
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kerros Pibe millä nimellä olit mukana,vai oisko niin että toinen [nolla Arvo] antaa vähän tukea klaani kaverille?Se Inkkarin kylkeen tulo 2 päivää sitten,tullaan kaksistaan hsr:n pääsuoraa,minä edellä,imusta ohi,ja kun mutka alkaa,kaide kutsuu LUJAA?Noita mutkassa liian läheltä ohituksia,jollon saa lievää osumaa,niitä on otettu.Tällä ei ollu mitään tekemistä sen kanssa,varsinkin kun sitä autoa osataan ajaa!Tossa et ainakaan ollu mukana,joten miks kommentoida?Vai istuitko vieressä ja yllytit,vai olitko Inkkari?
Eka tahallaan kylkeen,sit 'sori':D ja pysähtyminen n. puol kierrosta myöhemmin.Kaverit tais pyytää,näyttää aidommalta?Kyl mä pystyn arvioimaan vahingot,taitaa olla jääny mun vanhoista kirjotuksista jokin vaivaamaan?Näitä ajoja ei kukaan 'tuomaroi',eikä nimimerkit kerro totuutta maasta tai kuskista,joten sähläys jatkuu.

Ja tää eilinen,ihan sama,imusta ohi ja kaide kutsuu.

Itse tilanteeseen kommentoimatta, joku taitaa ottaa väännöt hieman liian tosissaan... Jos kaveri vielä pysähtyi odottamaan niin mikä ongelma? Herne pois nenästä!

Pelin nettipelimuodot kokivat kyllä kolauksen päivityksen myötä . Suzukaa pitäisi päästä ehdottomasti ajamaan pro - asetuksilla ja muutenkin enemmän vaihtoehtoja pro puolelle. Ei jaksa ymmärtää, miksi esim. High Speed Ringiä viljellään jatkuvasti vaikka rata on tylsä kuin Hannu Karpo viimeisissä lähetyksissään.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Eilen muistan vain tämän kun valkoinen GT-R minut tönäisi kakkos mutkassa päin jotain mukavaa sumaa.
Toisaalta kaikissa muissa kisoissa joissa olit en valitettavasti sinua edes nähnyt kuin siinä listassa, en peilissä enkä edelläni.
Minulle on aivan sama mihin uskot ja mihin et (Pibe sattui vaan olemaan meillä kylässä).

No tulihan se Piben osuus tapahtumiin:D
 
Vastaus: GT5 Prologue

Kerros Pibe millä nimellä olit mukana,vai oisko niin että toinen [nolla Arvo] antaa vähän tukea klaani kaverille?
Istuin vieressä, Inkkarin kämpillä.
Vai istuitko vieressä ja yllytit,vai olitko Inkkari?
Jep, sanoin inkkarille että "hei katso, siinä on joku suomalainen, aja päälle!". Tämä on yleinen tapa, mikä on jäänyt räiskintäpelien puolelta. Vihollisen maksimaalinen satuttaminen jäänyt ilmeisesti päälle sieltä.
Eka tahallaan kylkeen,sit 'sori':D ja pysähtyminen n. puol kierrosta myöhemmin.
Näin sitä yleensä tehdään kun tulee vahinkotörmäys, tai välillä jopa silloin kun törmäys johtuu muista perään ajavista kuskeista.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Alkaako jollakulla ego olemaan liian iso ?
Vahinkoja sattuu, jotka kuitataan päästämällä ko. kaveri ohi ..
itseppähän osaat ajaa niin HYVIN että kaikki jotka sut ohittaa niin päädyt pitkin seiniä.. omaa osaamattomuuttas vaan.. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Melkeinpä noilla lageilla ulkonajavalla on paljon isompi rooli, jos haluaa törmäykset välttää. Jos lagin saa minimiin, niin vain silloin voi syyttää pelkästään sisällä ajavaa. Muutenkaan ei ulkoa saa kääntää sisällä olevan ajolinjalle, vaikka kuinka mutka tulis vastaan. Kyllä ohituksia täytyy jotenkin saada tehtyä. Ei aina voi luottaa siihen, että sisällä oleva hidastaa, vaikka ei olisi tarpeeksi lähellä ohitukseen. Itellä on yleensä tapana tehdä kaikki ohitukset ulkokautta tai kiihdytyksissä, ei jarrutuksissa. Tossa 5 kiekan HSR:ssä on muutenkin aivan turha yrittää kärkeen heti alussa. Jostain syystä pelissä on hirveä handicap, enkä tarkoita vain imua, vaan jos ajaa kärjessä hyvälläkin erolla, niin kierrosajat ovat aivan paskoja, vaikka kuinka hyvin ajais.

Virheen kyttäily on kaikista paras. Jos sitä ei tule, niin sitten vikalla kiekalla oikea-vasen -syherön jälkeen kiihdytyksessä ohi tai kierroksen alussa ulkokautta imuista. Tosin jos vaan pysyy tarpeeks lähellä vikaan mutkaan niin voi imuista vetää maaliviivaa ennen ohi.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Alkaako jollakulla ego olemaan liian iso ?
Vahinkoja sattuu, jotka kuitataan päästämällä ko. kaveri ohi ..
itseppähän osaat ajaa niin HYVIN että kaikki jotka sut ohittaa niin päädyt pitkin seiniä.. omaa osaamattomuuttas vaan.. :rolleyes:

Ja täs on se toinen 'vauhdin antaja'.Miksköhän täälläkin alettiin kirjottelee prolon pelitapahtumista elokuussa,pitkän hiljaiselon jälkeen?Oisko kyse autojen helpommasta ajettavuudesta.Noiissa gtp:n kisoissa ei ollu kun muutama suomilipun omaava ennen 1.8?Ei tietenkään kyse ajotaidoista?

simo h:HSRn pääsuoran jälkeinen mutkan alkupää tuskin käy ahtaaksi ilman halua.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Ja täs on se toinen 'vauhdin antaja'.Miksköhän täälläkin alettiin kirjottelee prolon pelitapahtumista elokuussa,pitkän hiljaiselon jälkeen?Oisko kyse autojen helpommasta ajettavuudesta.Noiissa gtp:n kisoissa ei ollu kun muutama suomilipun omaava ennen 1.8?Ei tietenkään kyse ajotaidoista?

simo h:HSRn pääsuoran jälkeinen mutkan alkupää tuskin käy ahtaaksi ilman halua.

Niin tai ehkä se johtuu siitä, että käytännössä joka pelin kohdalla uuden päivityksen ilmaantuminen innostaa kaivamaan pelin naftaliinista.. Toivottavasti en joudu sinun kanssa koskaan ajamaan, aivan sama millä tasolla taidot ovat jos syyttelymentaliteetti on tätä luokkaa.
 
Vastaus: GT5 Prologue

Täytyy kyllä sanoa "SUT-11" että , eipä ole teikäläistä näkynyt sitten peileistä saati edellä,
kuten sanoin vahinkoja sattuu välillä.
Turhaan yrität itsestäs martyyria tehdä.
Se onko joku pelannut ennen 1.8 päivitystä kuuluu sitten varmaan sullekkin..
menes vaikka hetkeksi ajelemaan time-trialia jos kerta olet niin ehdottoman HYVÄ kuski..


Enempää en tätä episodia ala kaivelemaan, aiheen vaihto voisi olla kohdallaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: GT5 Prologue

Melkeinpä noilla lageilla ulkonajavalla on paljon isompi rooli, jos haluaa törmäykset välttää. Jos lagin saa minimiin, niin vain silloin voi syyttää pelkästään sisällä ajavaa. Muutenkaan ei ulkoa saa kääntää sisällä olevan ajolinjalle, vaikka kuinka mutka tulis vastaan. Kyllä ohituksia täytyy jotenkin saada tehtyä. Ei aina voi luottaa siihen, että sisällä oleva hidastaa, vaikka ei olisi tarpeeksi lähellä ohitukseen. Itellä on yleensä tapana tehdä kaikki ohitukset ulkokautta tai kiihdytyksissä, ei jarrutuksissa. Tossa 5 kiekan HSR:ssä on muutenkin aivan turha yrittää kärkeen heti alussa. Jostain syystä pelissä on hirveä handicap, enkä tarkoita vain imua, vaan jos ajaa kärjessä hyvälläkin erolla, niin kierrosajat ovat aivan paskoja, vaikka kuinka hyvin ajais.

Virheen kyttäily on kaikista paras. Jos sitä ei tule, niin sitten vikalla kiekalla oikea-vasen -syherön jälkeen kiihdytyksessä ohi tai kierroksen alussa ulkokautta imuista. Tosin jos vaan pysyy tarpeeks lähellä vikaan mutkaan niin voi imuista vetää maaliviivaa ennen ohi.

Yleensä itse jos huomaan että sisällä hsr:n ekassa mutkassa joku on niin hidastan koska tiedän että se tulee ulos tullessaan sieltä päälle yleensä ne ajolinjat vaan niin tahtoo mennä.
Mutta se nyt siitä p***an jauhannasta niin ja H_racing kyllä sitä on ajeltu ennen tota päivitystäkin mutta ei vaan olla samoihin kisoihin päädytty, onnea tulevaisuuteen
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom