Kaikkeen tulee eloa kun minä tulen paikalle 
Sori vaan jos kirjoitan vähän mitä sattuu kun flunssa sotkee ajatukset.
Okei. Ymmärrän mitä tarkoitit ja tuo rämpytys oli tarpeeton kirosana... Itse asiassa minun oli tarkoitus kirjoittaa vähän enemmälti mutta päädyin deletoimaan suurimman osan -> lopputulos oli typerä. Sori.
Huomautan kuitenkin että ALKUPERÄINEN tarkoitukseni oli huomauttaa että mulla saattaisi riittää reaktiokyky siihen maa-ensengan tekemistapaan....
Koska olen patalaiska saatte selittää minulle vielä mikä on jump cancel? Mä olen loistavasti mm. hukannut GGXX ohjekirjan mikäli asia siellä selitetään. Mikäli sitä ei ole ohjekirjassa selitetty niin olisi kiva kuulla missä se selitetään.
- ManjiMaru

Sori vaan jos kirjoitan vähän mitä sattuu kun flunssa sotkee ajatukset.
Okei. Ymmärrän mitä tarkoitit ja tuo rämpytys oli tarpeeton kirosana... Itse asiassa minun oli tarkoitus kirjoittaa vähän enemmälti mutta päädyin deletoimaan suurimman osan -> lopputulos oli typerä. Sori.
Huomautan kuitenkin että ALKUPERÄINEN tarkoitukseni oli huomauttaa että mulla saattaisi riittää reaktiokyky siihen maa-ensengan tekemistapaan....
Koska olen patalaiska saatte selittää minulle vielä mikä on jump cancel? Mä olen loistavasti mm. hukannut GGXX ohjekirjan mikäli asia siellä selitetään. Mikäli sitä ei ole ohjekirjassa selitetty niin olisi kiva kuulla missä se selitetään.
Tämähän on itsestäänselvää..Ei ole tarvinnut miettiä prorateja varmaankaan, mutta tässä pelissä kun on usein monta eri vaihtoehtoa aloittaa kyseinen combo, niin sen takia sitä mietitään mikä on varteenotettavin niistä ja mikä kannattaa tehdä missäkin tilanteessa, sekä paljonko damage niistä vähentyy.
Sen lisäksi useimmat heikot iskut vähentävät damagea, proratella tai sillä että teet ylipäätänsä yhden ylimääräisen iskun (guard gauge pienenee), niin näitä täytyy miettiä, koska on hyvin epätodennäköistä että saisit jonkun f+HS tuosta noin vain perille keheenkään, eli useimmat iskut alkavat heikoilla ja nopeilla.
Tietenkin nämä tarkistetaan combolla, ei olla puhuttukaan että lasketaan siitä prosentista se määrä, vaan kokeillaan... se tiedostetaan sitten itse että paljonko se prorate siitä ja siitä iskusta on, niin tietää tarkemmin asioita, sekä pystyy kutakuinkin arvaamaan mitä sellainen ja sellainen combo tekee, onko se vaivan arvoista vai ei.

- ManjiMaru