Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
kloever sanoi:Täytyy sanoa, että itse en ole koskaan pitänyt Halo-sarjasta. Veljen Xboxilla pelasin Halo 1 ja Halo 2 noin puoleenväliin, mutta mielestäni pelit olivat tylsiä. No, silloin en ollut nähnyt vielä yhtään hyvää konsoliräiskintää. RS:Vegas muutti mieleni tässä.
Tämä tulee taatusti hankittua, grafiikan takia lähinnä. Putkijuoksuräiskintöjä on tullut ajan saatossa pelattua niin montaa, joten epäilen tämän tuovan mitään uutta mullistavaa tähän genreen.
frozen9999 sanoi:esim mulle putkijuoksussa ei ole mitaan vikaa jos juoni vetää mukaan ja kyllä tuo 1 ja 2 halo tuli sen takia pelattua
kloever sanoi:Täytyy sanoa, että itse en ole koskaan pitänyt Halo-sarjasta. Veljen Xboxilla pelasin Halo 1 ja Halo 2 noin puoleenväliin, mutta mielestäni pelit olivat tylsiä. No, silloin en ollut nähnyt vielä yhtään hyvää konsoliräiskintää. RS:Vegas muutti mieleni tässä.
Tämä tulee taatusti hankittua, grafiikan takia lähinnä. Putkijuoksuräiskintöjä on tullut ajan saatossa pelattua niin montaa, joten epäilen tämän tuovan mitään uutta mullistavaa tähän genreen.
Snydenthur sanoi:No onhan se rs: vegas myöskin putkijuoksu, joka ei tuo mitään mullistavaa genreen..
Mut tosiaan, juonihan se haloissa vetää. En mäkään kyllä halo2:sta ole vieläkään mennyt läpi, kun ei toi pädi ollut hallussa, kun sitä yritin. Melkein ensimmäisiin bruteihin loppui pelaaminen. Halo1:n on kyllä menty läpi, kun se tuli sentään tietokoneelle. Halo3:n tulee toki ostettua enemmän moninpelin vuoksi, niitä ei ole xo:lle tullut vielä yhtään, jotka ois kunnolla koukuttanut.
DemonWithin sanoi:E2 2007- traileri löytyy nyt myös Xbox Live Marketplacelta. Kokoa tiedostolla on 103.43 MB.
Snydenthur sanoi:No ei missään pelissä ole koskaan ollut yksinpelin co-op netin välityksellä mitään hauskaa.
Snydenthur sanoi:No ei missään pelissä ole koskaan ollut yksinpelin co-op netin välityksellä mitään hauskaa. Hauskempi on vetää co-oppia kaverin kanssa samalla koneella, niin on paljon helpompi kommunikoidakin. Noi erilliset mikkikuulokesysteemit on muutenkin niin pirun ärsyttäviä.
Saattaahan siihen tulla joskus lisäpakettina co-oppi netissä, kunhan löytävät vain järkevän ratkaisun siihen, että toinen pelaaja saattaa mennä jo kilometrin edellä toista pelaajaa.
hide sanoi:Niin, eli kun sulla ei ole ollut hauskaa, niin sehän tietenkin tarkoittaa ettei muillakaan ole voinut olla hauskaa. Tätäkö yrität sanoa? Voisi nämä pentti-passiiviset lopettaa tällaisen "Ihan hyvä et jäi pois, emmä sitä olisikaan tarvinnut" -kommentoinnit ja nousta barrikadeille muiden pelaajien kanssa ajamaan yhteistä asiaa. Tänään poistetaan netti-coop, huomenna local-coop. Se jo riittää Waloissa että en itse saa valita nettimätöissä pelihuonetta johon liittyä.
Snydenthur sanoi:No mä ainakin veikkaan, että harva pelaa ehkä parhaimman moninpelin omaavaa peliä netissä co-oppina, kun moninpelimätöt on vaan parempia.
hide sanoi:Haistan palaneen käryä tuossa syyssä ja sen selityksessä. Veikkaan että nettikoodista löytyy todellinen syy ongelmaan. Kuten täällä on jo todettu, coopissa aina checkpointiin astuttaessa perässä hiihtänyt siirtyy automaagisesti samaan pisteeseen.
Paolo sanoi:Mutta mitenkäs sitten jos kentät eivät enää olekkaan samalnlaisia aihtaita putkia säännöllisine
checkpointteineen, vaan laajempia alueita jossa on useampia mahdollisia etenemisvaihtoehtoja?
Kumpi teleportataan kumman luo, jos molemmat ovat menossa "oikeaan suuntaan"?
Toisaalta en ymmärrä että miten tämä sitten olisi ratkaistu lokaalissa co-opissa...???
Ja tosiaankin tämä ominaisuus on PAKKO olla mukana, perus online mättäminen on tympeää,
cooppi rulettaa!
FindRb sanoi: