Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Jos kiinnostaa, löytyy kauppapaikalta tämän 7.7.2007-päivämäärän kunniaksi ilmainen teema ja kuvapaketti. Molemmat katoavat sitten kun päivä ehtii jenkkilässä vaihtua kait.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Täytyy sanoa, että itse en ole koskaan pitänyt Halo-sarjasta. Veljen Xboxilla pelasin Halo 1 ja Halo 2 noin puoleenväliin, mutta mielestäni pelit olivat tylsiä. No, silloin en ollut nähnyt vielä yhtään hyvää konsoliräiskintää. RS:Vegas muutti mieleni tässä.

Tämä tulee taatusti hankittua, grafiikan takia lähinnä. Putkijuoksuräiskintöjä on tullut ajan saatossa pelattua niin montaa, joten epäilen tämän tuovan mitään uutta mullistavaa tähän genreen.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

kloever sanoi:
Täytyy sanoa, että itse en ole koskaan pitänyt Halo-sarjasta. Veljen Xboxilla pelasin Halo 1 ja Halo 2 noin puoleenväliin, mutta mielestäni pelit olivat tylsiä. No, silloin en ollut nähnyt vielä yhtään hyvää konsoliräiskintää. RS:Vegas muutti mieleni tässä.

Tämä tulee taatusti hankittua, grafiikan takia lähinnä. Putkijuoksuräiskintöjä on tullut ajan saatossa pelattua niin montaa, joten epäilen tämän tuovan mitään uutta mullistavaa tähän genreen.

esim mulle putkijuoksussa ei ole mitaan vikaa jos juoni vetää mukaan ja kyllä tuo 1 ja 2 halo tuli sen takia pelattua
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

kloever sanoi:
Täytyy sanoa, että itse en ole koskaan pitänyt Halo-sarjasta. Veljen Xboxilla pelasin Halo 1 ja Halo 2 noin puoleenväliin, mutta mielestäni pelit olivat tylsiä. No, silloin en ollut nähnyt vielä yhtään hyvää konsoliräiskintää. RS:Vegas muutti mieleni tässä.

Tämä tulee taatusti hankittua, grafiikan takia lähinnä. Putkijuoksuräiskintöjä on tullut ajan saatossa pelattua niin montaa, joten epäilen tämän tuovan mitään uutta mullistavaa tähän genreen.

No onhan se rs: vegas myöskin putkijuoksu, joka ei tuo mitään mullistavaa genreen.. :p

Mut tosiaan, juonihan se haloissa vetää. En mäkään kyllä halo2:sta ole vieläkään mennyt läpi, kun ei toi pädi ollut hallussa, kun sitä yritin. Melkein ensimmäisiin bruteihin loppui pelaaminen. Halo1:n on kyllä menty läpi, kun se tuli sentään tietokoneelle. Halo3:n tulee toki ostettua enemmän moninpelin vuoksi, niitä ei ole xo:lle tullut vielä yhtään, jotka ois kunnolla koukuttanut.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Snydenthur sanoi:
No onhan se rs: vegas myöskin putkijuoksu, joka ei tuo mitään mullistavaa genreen.. :p

Mut tosiaan, juonihan se haloissa vetää. En mäkään kyllä halo2:sta ole vieläkään mennyt läpi, kun ei toi pädi ollut hallussa, kun sitä yritin. Melkein ensimmäisiin bruteihin loppui pelaaminen. Halo1:n on kyllä menty läpi, kun se tuli sentään tietokoneelle. Halo3:n tulee toki ostettua enemmän moninpelin vuoksi, niitä ei ole xo:lle tullut vielä yhtään, jotka ois kunnolla koukuttanut.

Olihan RS: Vegas putkijuoksua, lähinnä moninpeli siinä teki siitä niin hyvän. :)
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

DemonWithin sanoi:
E2 2007- traileri löytyy nyt myös Xbox Live Marketplacelta. Kokoa tiedostolla on 103.43 MB.

Itse en ollut vakuuttunut. Graafisesti peli näyttää hyvältä, mutta ei antanut mitään "whoa" kokemusta. Varmasti tulee tämä hankittua, mutta eiköhän aseet ole täysin moninpelissä.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Snydenthur sanoi:
No ei missään pelissä ole koskaan ollut yksinpelin co-op netin välityksellä mitään hauskaa.

Niin, eli kun sulla ei ole ollut hauskaa, niin sehän tietenkin tarkoittaa ettei muillakaan ole voinut olla hauskaa. Tätäkö yrität sanoa? Voisi nämä pentti-passiiviset lopettaa tällaisen "Ihan hyvä et jäi pois, emmä sitä olisikaan tarvinnut" -kommentoinnit ja nousta barrikadeille muiden pelaajien kanssa ajamaan yhteistä asiaa. Tänään poistetaan netti-coop, huomenna local-coop. Se jo riittää Waloissa että en itse saa valita nettimätöissä pelihuonetta johon liittyä.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Snydenthur sanoi:
No ei missään pelissä ole koskaan ollut yksinpelin co-op netin välityksellä mitään hauskaa. Hauskempi on vetää co-oppia kaverin kanssa samalla koneella, niin on paljon helpompi kommunikoidakin. Noi erilliset mikkikuulokesysteemit on muutenkin niin pirun ärsyttäviä.

Saattaahan siihen tulla joskus lisäpakettina co-oppi netissä, kunhan löytävät vain järkevän ratkaisun siihen, että toinen pelaaja saattaa mennä jo kilometrin edellä toista pelaajaa.

Gears of war?? Ainakin itsestä se oli oikein hauskaa ajanvietettä, näin tuli pelattua vaikeinkin taso läpi, co-oppina netin kautta.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Aika viekasta kyllä, jos Live co-oppia ei saada noilla perusteilla ahdettua mukaan. System Linkissä co-op kuitenkin toimii. Ei tuosta toverin jälkeen jäämisestä ollut vaaraa aikaisemmissakaan Haloissa, kun kaveri teleporttautuu checkpointin kohdalla automaattisesti mukaan. Weekly updatessa Frankie lupaa, että Bungie taistelee kyllä saadakseen ominaisuuden mukaan, mutta tekoäly sekä kenttien ja taistelujen kokoluokka aiheuttavat ongelmia. Saa kyllä olla melekosen kokosia taistoja...
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

hide sanoi:
Niin, eli kun sulla ei ole ollut hauskaa, niin sehän tietenkin tarkoittaa ettei muillakaan ole voinut olla hauskaa. Tätäkö yrität sanoa? Voisi nämä pentti-passiiviset lopettaa tällaisen "Ihan hyvä et jäi pois, emmä sitä olisikaan tarvinnut" -kommentoinnit ja nousta barrikadeille muiden pelaajien kanssa ajamaan yhteistä asiaa. Tänään poistetaan netti-coop, huomenna local-coop. Se jo riittää Waloissa että en itse saa valita nettimätöissä pelihuonetta johon liittyä.

No mä ainakin veikkaan, että harva pelaa ehkä parhaimman moninpelin omaavaa peliä netissä co-oppina, kun moninpelimätöt on vaan parempia.

Ja tuo mun kommentti oli vain mielipide. Maailma ois surkea paikka, jos kaikki olisi samaa mieltä. Mun mielipide on vain mun mielipide. En voi mitään sille seikalle, että sinä tykkäät pelata netissä co-oppina yksinpeliä. Mulla ei oo siis mitään syytä "ajaa yhteistä asiaa" tässä tapauksessa, kun sen puutteesta ei ole mulle yhtään haittaa. Ja mainitaan nyt vielä kerran, että tämä on mielipide, ettei tule lisää flametusta.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Snydenthur sanoi:
No mä ainakin veikkaan, että harva pelaa ehkä parhaimman moninpelin omaavaa peliä netissä co-oppina, kun moninpelimätöt on vaan parempia.

Thäh...? Varmasti on kovaa mättöä Livessä, mutta kyllä "yksinpelin" kampanja on aina toista maata kuin moninpelitaistot, eiks jea?

Haistan palaneen käryä tuossa syyssä ja sen selityksessä. Veikkaan että nettikoodista löytyy todellinen syy ongelmaan. Kuten täällä on jo todettu, coopissa aina checkpointiin astuttaessa perässä hiihtänyt siirtyy automaagisesti samaan pisteeseen.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

hide sanoi:
Haistan palaneen käryä tuossa syyssä ja sen selityksessä. Veikkaan että nettikoodista löytyy todellinen syy ongelmaan. Kuten täällä on jo todettu, coopissa aina checkpointiin astuttaessa perässä hiihtänyt siirtyy automaagisesti samaan pisteeseen.

Mutta mitenkäs sitten jos kentät eivät enää olekkaan samalnlaisia aihtaita putkia säännöllisine
checkpointteineen, vaan laajempia alueita jossa on useampia mahdollisia etenemisvaihtoehtoja?
Kumpi teleportataan kumman luo, jos molemmat ovat menossa "oikeaan suuntaan"?

Toisaalta en ymmärrä että miten tämä sitten olisi ratkaistu lokaalissa co-opissa...???


Ja tosiaankin tämä ominaisuus on PAKKO olla mukana, perus online mättäminen on tympeää,
cooppi rulettaa!
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Ihmeellisiä tekosyitä Online co-opin puuttumiselle. Toivottavasti pääsevät joidenkin ongelmien yli, mitä siellä on tullut vastaan. Varmasti tulisi veljen kanssa pelattua Livessä läpi.
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

Paolo sanoi:
Mutta mitenkäs sitten jos kentät eivät enää olekkaan samalnlaisia aihtaita putkia säännöllisine
checkpointteineen, vaan laajempia alueita jossa on useampia mahdollisia etenemisvaihtoehtoja?
Kumpi teleportataan kumman luo, jos molemmat ovat menossa "oikeaan suuntaan"?

Toisaalta en ymmärrä että miten tämä sitten olisi ratkaistu lokaalissa co-opissa...???


Ja tosiaankin tämä ominaisuus on PAKKO olla mukana, perus online mättäminen on tympeää,
cooppi rulettaa!

"Vika emäsika"? Ja epäilen kyllä todella rankasti että peliin olisi laitettu useita eri etenemisreittejä. Superiahan se olisi, mutta enpä pidättelisi hengitystäni.

Ja "ongelma" on ratkaistu localissa/sys.linkissä teleporttaamisella (villi veikkaus) ;)
 
Vastaus: Halo 3 [HYPE]

En tie mikä voisi olla ongelmana co-opissa liven kautta, mutta lehdessä josta koko juttu oli saatu sanottiin myös että toisen(?) kentän lopussa tulee taistelu jossa on yhtä paljon vihollisia ja omia kuin halo1:sen ekassa kentässä. Eli olisiko noi suurimmat taistelut se ongelma sitten. En muista mistä löysin kuvat siitä lehdestä joskus, mutta pistän linkin sitten myöhemmin kun löydän. Mutta bungien weekly updatessa oli enemmän asiaa sitä koskien.
weekly update

edit: ei löydy googlella kuvia etten jaksa enempää ettiä sitten :p. Mutta lista asioista joita kerrottiin niissä kuvissa:
vehicles: Elephant, Hornet, Prowler
weapons: Gravity hammer, Mauler
equipment: Regenerator, Flare, Personal shield
ja sitten jotain muita asioita mitä kerrottiin myös siinä lehdessä: forge pelimuoto missä moninpeli-kenttiin voi lisätä aseita, ajoneuvoja ja objekteja mutta kenttää itsessään ei voi muokata. Ja tätä voi tehdä samalla kun kenttää pelataan eli voi tulla mahdollisesti empires(half-life2-modi) tyylinen pelimuoto jossa molemmilla puolilla yksi on johtaja joka ostaa aseita/ajoneuvoja ja loput pelaajat taistelevat.
Elitet myös käytettivissä multiplayerissä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom