Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

Nyt on jo parille kaverillekin myyty X0 muutaman halo 3 matsin jälkeen =)

Radikuksen kannattaisi ehkä hommata joku ammattimies kotiinsa asentamaan äänentoisto kohdilleen?

Your Sweet 666 sanoi:
Nyt on jo parille kaverillekin myyty X0 muutaman halo 3 matsin jälkeen =)

Radikuksen kannattaisi ehkä hommata joku ammattimies kotiinsa asentamaan äänentoisto kohdilleen?

Olen huomannut, että Radikus ei todellakaan ole ainoa, joka kommentoi äänien munattomuutta.

Jospa poistaisit sen Halovaikun korvista ja pelaisit sitten :rolleyes:

Ro0Ki3 sanoi:
Olen huomannut, että Radikus ei todellakaan ole ainoa, joka kommentoi äänien munattomuutta.

Jospa poistaisit sen Halovaikun korvista ja pelaisit sitten :rolleyes:

Tosin ilmiö tuntuu olevan rajoittunut konsolifiniin, ja arvostelut poikkeuksetta ylistävät äänimaailmaa. Totta kai sekin on yksi mielipide, ihan niin kuin yksi mielipide olisi, että A Scanner Darklyn blu-rayn kuvanlaatu on paska.

Onhan ne äänet ihan hyvät, mutta jostain syystä ne on puolet huonommat kuin betassa. Paremmat kaiuttimet teatterissa kuin ennen ja silti esim. Valhallan BR-räiskeet ja kranut kaukana ei kuulosta enää ollenkaan hyvältä koko versiossa. Kyllähän tossa jytinää on tietty, mutta olisi se ollut kiva jos äänet olisi ollut sen betan tasolla.

Muutaman tunnin on tullut pelailtua. Pelissä on asioita joita voisi kritisoida, mutta ei jaksa jos pelaaminen on näin helkkarin hauskaa. Tästä näyttää tulevan ainakin mulle 1 niistä peleistä joiden pariin tulee palattua kerta toisensa jälkeen syistä joita ei osaa kummemmin selittää.Klassikkokamaa selkeästi mielestäni. Ne uusintavideot vapaalla kamera-ajolla on myös ihan loistava lisä. Ihan vastaavaa ei olla nähty vielä, mutta sitä tullaan varmasti kopioimaan.

Paolo sanoi:
Tästä pelistä ei siis saa tykätä...?

Minä olen pettynyt joka ikiseen tämänb sukupolven peliin, siksi tämäkään ei järkyttänyt mielenrauhaani.
Perus Haloa, jota kyllä pelaan ihan mielelläni sellaisenaan.

Tottakai saa tykätä, mistä tahansa saa tykätä, mutta on myös hyvä että on vastakohtaisia mielipiteitä eikä kaikki sokeudu täysin 96/100 Metascoresta eikä älyä (tai suostu tunnustamaan) että pelissä on MITÄÄN huonoja puolia.

Your Sweet 666 sanoi:

Yli 10 vuotta kotiteattereita harrastaneena sille ei taida olla tarvetta. Itse et varmaan saippurasioillasi älyä miltä hyvät äänet voi edes kuulostaa, joten Halon äänimaailma kuulostaa yhtä "hyvälle" kuin aivan mikä tahansa.

Itse olen tottunut nykyään pakkaamattomiin Linear PCM-ääniin, joten Halo 3 särähtää korvaan tosi pahasti.

Ja en ole todellakaan ainut joka äänistä valittaa, huoh.. te fanboyt ette vaan suostu sitä tunnustamaan että ne eivät ole nykytasolla.

Your Sweet 666 sanoi:
Tosin ilmiö tuntuu olevan rajoittunut konsolifiniin, ja arvostelut poikkeuksetta ylistävät äänimaailmaa.

Ei pidä paikkaansa, itse olen kuullut äänestä valittamista myös IRL netin lisäksi. Itseasiassa se oli ensimmäinen asia mikä tuli keskusteluissa ilmi. Jotkut ehkä vaan käyttää vähän parempaa laitteistoa ja huomaa äänissäkin eroja. Nimenomaan ääniä on verrattu esim. COD 4:seen (joka ei kyllä pelinä kiinnosta, mutta äänet on hyvät).

Viimeksi muokannut moderaattori:

Radikus sanoi:
Tottakai saa tykätä, mistä tahansa saa tykätä, mutta on myös hyvä että on vastakohtaisia mielipiteitä eikä kaikki sokeudu täysin 96/100 Metascoresta eikä älyä (tai suostu tunnustamaan) että pelissä on MITÄÄN huonoja puolia.

Yli 10 vuotta kotiteattereita harrastaneena sille ei taida olla tarvetta. Itse et varmaan saippurasioillasi älyä miltä hyvät äänet voi edes

kuulostaa, joten Halon äänimaailma kuulostaa yhtä "hyvälle" kuin aivan mikä tahansa.

Itse olen tottunut nykyään pakkaamattomiin Linear PCM-ääniin, joten Halo 3 särähtää korvaan tosi pahasti.

Ja en ole todellakaan ainut joka äänistä valittaa, huoh.. te fanboyt ette vaan suostu sitä tunnustamaan että ne eivät ole nykytasolla.

Kyllä se on yleensä korvien välissä se mikä särähtää kullakin. Itsellä 15v hifistelyä takana ja nykysetissä reilu 7000eur kiinni(ja tiedän: hifistely on sairaus), silti ei häiritse kun kiiinnittää huomion olennaiseen pelin aikana.

jwp, No eikai se häiritse Halolasit päässä ja toinen käsi housuissa. Itse vaadin konsolin ylihypetetyimmältä peliltä jotain tasoa myös audiovisualisella puolella. Ja ei kyse ole nyt siitä että peli menee pilalle pelkillä huonommilla äänillä, vaan siitä että naurettavaa väittää että peli olisi muka 100% täydellinen ääniä myöten (ei mikään peli ole).

Hex, Puhuin vaan siihen mihin korvat ovat tottuneet, ja kontrastina Halo 3 kuulostaa aivan järkyttävältä.

LPCM kommentti liittyi siis nykyleffoihin joissa äänituotanto on (ihan ymmärrettävistäkin syistä) huippuluokkaa.

Radikus sanoi:
jwp, No eikai se häiritse Halolasit päässä ja toinen käsi housuissa. Itse vaadin konsolin ylihypetetyimmältä peliltä jotain tasoa myös audiovisualisella puolella. Ja ei kyse ole nyt siitä että peli menee pilalle pelkillä huonommilla äänillä, vaan siitä että naurettavaa väittää että peli olisi muka 100% täydellinen ääniä myöten (ei mikään peli ole).

Hex, Puhuin vaan siihen mihin korvat ovat tottuneet, ja kontrastina Halo 3 kuulostaa aivan järkyttävältä.

LPCM kommentti liittyi siis nykyleffoihin joissa äänituotanto on (ihan ymmärrettävistäkin syistä) huippuluokkaa.

Älä tule jauhamaan tuollaista lapsellista läppää minusta kun et minua tunne.Voidaanko sopia näin? Mä ymmärsin että et ole tyytyväinen pelin ääniin, mutta entä sitten.Oikeesti, entä sitten?

Nykypelien grafiikkakin jää pahasti jälkeen leffoista, eikä fotorealisuutta olla vielä lähelläkään. Graffatkin on sitten kaikissa peleissä ihan paskoja ilmeisesti?

Your Sweet 666, Keskustelu lähtee niin laadukkaalle linjalle että..

Pitäkää tunkkinne.

Tehkää vaikka Halo-alttari, fuck if I care.

Aivan turha yrittää mitään pointtia saada läpi Halouskovaisten seassa, aivan sama kun jollekin Jeesustelijalle yrittäis esittää faktoja että ehkä sitä jumalaa ei edes ole olemassa.

Radikus sanoi:
... fuck if I care.
No tähän mennessä kiinnostusta piisannut, jopa yltiöpäisesti! :D

Ei vaiskaan, kivahan se on saada näkökantoja.

Aivan turha yrittää mitään pointtia saada läpi Halouskovaisten seassa, aivan sama kun jollekin Jeesustelijalle yrittäis esittää faktoja että ehkä sitä jumalaa ei edes ole olemassa.

Niin no ne faktat tuppaavat olemaan melkoisen subjektiivisia käsityksiä, etenkin jos keskustellaan aiheesta 'onko peli x hyvä vai ei'.
Ja eipä sitä Jumalan olemassaolemattomuuttakaan ole pystytty faktaksi esittämään. :D

Ensi viikon keskiviikkona täytyy pelailla tätäkin tarinaa läpi, joten liityn mukaan sopulilaumaan. Ilman hypeä, ilman odotuksia, jottei pettymys tule pahasti vastaan. Missään tapauksessa en odota 96/100 tasoista peliä, tietty varmasti pelisarjan faneille tämä on vielä sitäkin parempi tuotos. Vähän kuin Vice City minulle :D

Eikai Halo 3 ole vain 60hz? Koska minun 24 vuotta vanhassa salorassa ei oikein 60hz toimi... vai onko mitään kikkaa millä sais pelittään 60hz tilassa?

lauri777 sanoi:
Voi....huoh...pitää varmaan uus töllö ostaa. Vai kävisikö 22" tietsikkanäyttö hyvin? Olisi vähän halvempi.

Jos on LCD ja VGA-kaapeli, niin sitten pitäisi toimia.

Juu, toiset saa tästä pelistä enemmän giksejä ja toisia tää ärsyttää mielettömästi, kyseessä ei siis voi olla ihan arsesta tullut tuotos. "peli joka herättää tunteita" :D Sunnuntai pelaajalle tässä on hyvä yksinpeli ja sinkohipasta pitäville, loistava moninpeli. Enemmän pelejä pelaaville yksinpeli on sitä moneenkertaan jo nähtyä, ellei sitten Halo muuten vain ime puoleensa ja realistisuudesta pitävien ei sinne moniin peliin varmaan kannata tunkea sitä nokkaansa, ellei tolla muokkaus hommalla saa rakennettua semmoista "modia".

Ylös Bottom