Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

Vastaus: Halo 3

Mahti peli, mitä nyt ehdin viimeyönä pelaamaan.

Ainoa moite tulee nappien sijoittelusta; viskelen alvariinsa vanhasta muistista niitä erikoishärpäkkeitä (bubble shield jne) aseen latausta yrittäessäni. Kaipa siihen ennen pitkää oppii.

Ai niin - jos aikaisemmat Halot on hakattu, kannattaa ihan ronskisti aloittaa sillä vaikeammalla vaikeusasteella. Itse aloitin normalilla, ja peli on varsin helppo. Toisaalta se vahvistaa mielikuvaa Master Chiefin supersotilaudesta (miten helvetissä tuo kirjoitetaan oikein?), toisaalta harmittaa kun aloitin liian helpolla. No, tätä tulee kyllä varmasti hakattua aika monta kertaa läpi. Seuraavalla kerralla sitten vaikeammalla.

Kohta pääsee taas pelaamaan kun saan vauvan ja vaimokkeen nukkumaan.
 
Vastaus: Halo 3

Tosta 13.00 asti pelailtu, pari ruokataukoa ollu jne.

Neloskenttä vasta menossa :D Legendarylla pelailen ja aikaisempia Haloja mätetty vitusti liikaa, en siis ihan paska pelaaja ole.

Vihut käyttäytyy hienosti, aseet on jees ja yleisesti helvetin kova peli.
Ainut ni kahdessa päärynkyssä on vähän vaisut äänet, varsinki H1:stä tutun rynkyn äänet on ihan perseestä, toivottavasti tosta valitetaan niin paljon että tulis uudet äänet aseeseen.

Mut joo, niitä anti-air- tykkejä oon tuhoamassa nyt.
 
Vastaus: Halo 3

Yksinpeliä pelasin pari kenttää ja aika putkijuoksu menoa toi oli, mutta kentät olivat hienon näkösiä. Pelaan normal asteel ja isommat oliot välil ollu kovia vastuksia, mutta muuten ei ole ollut vaikeuksia etenemisessä. Toivottavasti kohta pääsis ajaa ajoneuvoilla, kun se oli ainakin Halo ykköses tosi mukavaa ja oispa hyvä kenttä sillon.

Moninpeli oli aika koukuttava ja siinäkin oli yllättävän hyvät graffat. Tää vaa on ehkä ainut räiskintäpeli mis en tuu olee kovin hyvä, kun pitäs osaa loikkia kunnol et vastukset ei osuis muhun, kun tuntuu et kaikki lahtaa mut ihan helposti ja sit ite joudun räiskii lippaan tyhjäks et kuolee joku.:D

Nii ja mitäs eroo sit on tol kamppanja hommal? Onko siinä sama tarina kun tos solo hommas paitsi et siinä saa sit kaveri liittyä mukaan?
 
Vastaus: Halo 3

Äskettäin tuossa alottelin heroic-tasolla pelailemaan ja muhevalta vaikuttaa! Itse en ole aijemmin Haloja omistanut, mutta läpi on tullut kaverilla pelattua. Hieman on opettelua tämä pelaaminen vielä mutta eiköhän tämä tästä. Erittäin kauniita maisemia on näkynyt ja uusia(?) aseita myös! Siitä kaverista voisi olla hieman enemmän hyötyä kun sitä ohjaisi ihminen. Mielenkiinnolla edetään.
 
Vastaus: Halo 3

Yksinpeli on taattua laatua, mutta moninpeli on itse huikeutta. Tällä hetkellä ei ole yksinpelistä muita valituksia kuin omien sotilaiden paikoin kökkö tekoäly.
 
Vastaus: Halo 3

no nii tuli keskiseltä toi Collectors edition haettua ja muutama kenttä läpästy normaalilla.
Näyttää ja tuntuu Halolta niinku pitääki, Mahtava peli :cool:

täs illemmalla vois kokeilla moninpeliä sit Livessä :)
 
Vastaus: Halo 3

Hui, toivottavasti bungie antaa maulerien olla noin pirun tehokkaita. Jopa minä sain olemattomilla taidoillani killing spreen tuplamaulereilla.
 
Vastaus: Halo 3

Peli on kourissa, mutta ei pysty! Yritin säätää hdtv astetukset tulos: Ääni tulee mutta KUVA EI!!:mad: :mad:
Siis unbelievable todellista minun tuuriani
Eli mä oon laittanu kai ne RBG kaapelit kunnolla mutta täysväriset kaapelit ei oo kai oikein kytketty. yyhyy voisko joku auttaa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo 3

Itsekin lunastin omani aamulla. Nyt olisi vielä puolisentuntia töitä ja sitten pääsisi testaamaan. Taitaa kuitenkin olla asia nyt niin, että en jaksa tuota yötä vasten alkaa tahkoamaan ja aamulla olisi taas töihinlähtö. Säästelen pelin siis suosiolla viikonlopulle.
 
Vastaus: Halo 3

Kävin just Gigantissa testailemassa ja hyvältä vaikutti. Oli pakko päästä pelaamaan. Rahaa ei ollu bussiin niinpä päätin polkea :D .

Ekaa mappia ehdin pelata jonkun verran kunnes kello olikin jo 20.00 ja myymälä suljettiin.
Kyllä pitää ostaa!
 
Vastaus: Halo 3

Nyt tarvitsisin CO-OP porukkaa viikonlopuksi!

Eli olen ajatellut jos kolme tyyppiä, iällä ei ole väliä, kunhan että mikrofoni löytyy ja AIKAA on, ryhtysi pelaamaan porukalla koko yksinpeli kampaniaa läpi joko heroicilla tai legendaryllä ihan miten porukan taidot riittää. En sitten halua niitä jotka jättävät leikin kesken parin kentän jälkeen vaan tarkoitus on pelata peli läpi lauantai ja sunnuntai päivinä (jos jaksaa niin yöt mukaan). Taukoja pidetään ja niistä sovitaan myöhemmin. Ei ole väliä vaikka ei ole pelannut peliä vielä ollenkaan, kunhan että ajoista pidetään kiinni ja Pelataan _koko_ peli kans läpi.

Jos on kiinnostusta niin lähetä minulle yksityisviesti! Itse olen mielestäni mukavaa peliseuraa, en ota pelaamista "liian" tosissaan ja olen yhteistyö kykyinen.

PS. Sori vaan kaikki minun kirjoitus virheet. :D
 
Vastaus: Halo 3

En ole koskaan ennen Haloa pelannut, mutta paljon pc puolella mm. delta forcea, battlefieldiä, unreal tournamenttia, quakea jne. Playstationilla myös Time Splitters 2 oli kovimpia suosikkejani.

Olen kuullut paljon juttua Halosta ja nyt kun tämä Halo 3 ilmestyi ja paljon oli kehuttu niin ajattelin hakea tämän teoksen kaupasta. Iskin pelin koneeseen ja ajattelin, että täältä tulee jotain tajunnan räjäyttävää mutta ei tsiisus mitä paskaa. Grafiikat naurettavat, ääniefektejä ei oikeastaan edes ole ja ne musiikit.. entäpä välispiikit?!? =D Jo näillä eväillä on todella vaikea päästä fiilikseen ja kunnon fps adrenaliini tuntua. Tilannetta vaikuttaa vielä lisää, että ammuttavat vihulaiset on kuin vauvaversioita Super Mario Brossin kilpikonnista.

Paskan möivät ja tähän loppui heräteostokset xboxin pelitarjonnasta.. taitaa koko skene olla nykyään niin hypetetty ja fanboy täytteinen ettei vanhaa enää naurata.
 
Vastaus: Halo 3

Hui hui, varohan mitä puhut. Kohta ryntäävät ilkeät halofanit kimppuusi : )

Itsekään en oikein ymmärrä mikä tässä Halossa on niin ihmeellistä. Ykkösen olen PC:llä pelannut läpi ja 2 ei kiinnostanut ollenkaan. Olihan tuo ihan hauska perus fps-peli, ei mitään erikoista, kerta en oikeen "scifipeleistä" perusta, mutta ihan menevää silti.

Bob-Ursula sanoi:
En ole koskaan ennen Haloa pelannut, mutta paljon pc puolella mm. delta forcea, battlefieldiä, unreal tournamenttia, quakea jne. Playstationilla myös Time Splitters 2 oli kovimpia suosikkejani.

Olen kuullut paljon juttua Halosta ja nyt kun tämä Halo 3 ilmestyi ja paljon oli kehuttu niin ajattelin hakea tämän teoksen kaupasta. Iskin pelin koneeseen ja ajattelin, että täältä tulee jotain tajunnan räjäyttävää mutta ei tsiisus mitä paskaa. Grafiikat naurettavat, ääniefektejä ei oikeastaan edes ole ja ne musiikit.. entäpä välispiikit?!? =D Jo näillä eväillä on todella vaikea päästä fiilikseen ja kunnon fps adrenaliini tuntua. Tilannetta vaikuttaa vielä lisää, että ammuttavat vihulaiset on kuin vauvaversioita Super Mario Brossin kilpikonnista.

Paskan möivät ja tähän loppui heräteostokset xboxin pelitarjonnasta.. taitaa koko skene olla nykyään niin hypetetty ja fanboy täytteinen ettei vanhaa enää naurata.
 
Vastaus: Halo 3

Ei kaikki voi tykätä....

Noh, pelailtiin 4 pelaajan co-op kavereiden kanssa tuossa ekat 8 kenttää 4,5 tuntiin läpi. Varmaan 5h olis menny läpi. Tosin vaikeus aste oli normal kun olen ainut joka enemmän on haloja pelannut.
Suurin puute mikä jäi mieleen oli maulereiden ja liekinheittimien vähäisyys :D Parasta olivat taas kerran ajoneuvot.

Tod näk saan enemmän pelistä irti kun pääsen heroicilla tai legendarylla pelaamaan kampanjaa. Tosin tuo 4 x co-op oli sen verran hauskaa että pitää joskus pelata koko peli sillä läpi.

Suosittelenkin kaikille, jotka neljällä lähtevät pelaamaan, heroicin valitsemista vaikeustasoksi sillä normaalilla se menee melkein läpi juoksuksi vaikka putsaisi jokaisen vihollisen.
 
Vastaus: Halo 3

Onko muuten muilla vaikeuksia päästä pelaamaan matchmakingin avulla? Itellä mennyt tässä kohta puoli tuntia odotellessa ja sinä aikana pääsin yhteen punaiset vastaan ei mitään matsiin, eli tuli heti game over. Muutenkin jotain outoa, kun tulee lähinä betamappeja ja team shotty sniperiä koko ajan.
 
Vastaus: Halo 3

Ajattelin käydä pelin huomenna katsastamassa. Mutta kun en oikein ole innostunut noista live-peleistä, niin olisi mukavaa kuulla yksinpeliosuudesta.... Eli tietääkö kukaan suunilleen pelinkestoa? Entäpä kantaako tarina... jne...

Kiitos etukäteen...
 
Vastaus: Halo 3

jarhead sanoi:
Ajattelin käydä pelin huomenna katsastamassa. Mutta kun en oikein ole innostunut noista live-peleistä, niin olisi mukavaa kuulla yksinpeliosuudesta.... Eli tietääkö kukaan suunilleen pelinkestoa? Entäpä kantaako tarina... jne...

Kiitos etukäteen...

Eli avasit ketjun ja et vaivautunut kuitenkaan selailemaan viestejä? Voisi arvella pelin ketjussa jonkun edes sivunneen noita asioita.
 
Ylös Bottom