Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

Valtsu117 sanoi:
Legend of IWHBYD
joku jenkeistä hyppäsi erään renkaan läpi "Hei tästähän kuulu ääni", joka johti siihen että hän yritti soittaa Halo-Teeman näiden renkaiden avulla, hän onnistuikin sillä seuraamuksella, että löysi mitä luultavimmin täysin vahingossa IWBHYD skullin.

Bullshit. Jotain pelin tiedostoja tutkimalla tuo löydettiin. :)

Kabanossi sanoi:
Bullshit. Jotain pelin tiedostoja tutkimalla tuo löydettiin. :)

Eipäs. Tuota renkaiden läpi hyppäämistä kokeiltiin jo ennenkuin pelin tiedostoista löydettiin viite, että iwhbyd-kallo on siinä levelissä. Pelin tiedostoista ei löytynyt mitään viitettä siihen, että missä järjestyksessä hypitään yms. Tuli silloin vaan seurattua sen hankkimista tiukasti. Pelin tiedostoista löytäminen on vain bungien propagandaa. Kyllähän muakin ottais päähän, jos hyvin piiloitettu salaisuus löytyisi niin nopeasti pelin ilmestymisestä.

Snydenthur sanoi:
Eipäs. Tuota renkaiden läpi hyppäämistä kokeiltiin jo ennenkuin pelin tiedostoista löydettiin viite, että iwhbyd-kallo on siinä levelissä. Pelin tiedostoista ei löytynyt mitään viitettä siihen, että missä järjestyksessä hypitään yms. Tuli silloin vaan seurattua sen hankkimista tiukasti. Pelin tiedostoista löytäminen on vain bungien propagandaa. Kyllähän muakin ottais päähän, jos hyvin piiloitettu salaisuus löytyisi niin nopeasti pelin ilmestymisestä.

No ihan kallojen metsästystä varten perustettu sivusto esitti jotain kuvia yms. todisteena. Voit toki olla oikeassa. En tuon tarkemmin ole asiaan perehtynyt. Pahoittelen. :)

Kummatkin olette osittain oikeassa. Tiedostoja tutkimalla löydettii ne nuotit jotka soittavat sen musiikin. Näin ainakin käsitin.

T4iZuuni sanoi:
Kummatkin olette osittain oikeassa. Tiedostoja tutkimalla löydettii ne nuotit jotka soittavat sen musiikin. Näin ainakin käsitin.

Ei sieltä pelin tiedostoista löytynyt oikeasti mitään muuta kuin kallon sijainti. Ja tosiaan, ennen niiden tutkimista porukka oli jo löytänyt, että renkaista kuuluu nuotit. Sitten jotkut musiikista ymmärtävät heput alkoivat soittaa niiden renkaiden avulla tiettyjä biisejä. En muista mikä biisi sen oikeasti avasi, mutta ei siinä pelin tiedostoja käytetty kuin varmistamaan se, että renkaat olivat siinä levelissä, josta kallo tiedostojen mukaan löytyy. :)

Tuota olisi pari kysymystä jos joku osaisi vastata.

1. Ostin eilen Live-Gold jäsenyyden ja siinä samalla piti tehdä uus live profiili. Illalla pelatessani huomasin, että gamescoret olivat nollilla tuolla uudella live profiililla. Sittemmin jäi harmittamaan, kun vanhalla profiililla olin jo saanut melkein kaikki singleplayer achievementit.
Olisiko mahdollista tehdä tästä vanhasta profiilista live profiili ilman lisämaksua tai siirtää gamescoret eilen tekemälleni live profiililleni?

2.Pelasin eilen kaverini kanssa Multi Teamia livessä. Panimme merkille, että joissakin teameissä oli kaksi kokonaan eri tunnusta, mutta kuitenkin joissakin oli tämä guest. Kaverini pelasi guestina. Onko mahdollista tehdä kaverilleni live profiili lisämaksutta?

-Aloittelija

Tuota olisi pari kysymystä jos joku osaisi vastata.

1. Ostin eilen Live-Gold jäsenyyden ja siinä samalla piti tehdä uus live profiili. Illalla pelatessani huomasin, että gamescoret olivat nollilla tuolla uudella live profiililla. Sittemmin jäi harmittamaan, kun vanhalla profiililla olin jo saanut melkein kaikki singleplayer achievementit.
Olisiko mahdollista tehdä tästä vanhasta profiilista live profiili ilman lisämaksua tai siirtää gamescoret eilen tekemälleni live profiililleni?

2.Pelasin eilen kaverini kanssa Multi Teamia livessä. Panimme merkille, että joissakin teameissä oli kaksi kokonaan eri tunnusta, mutta kuitenkin joissakin oli tämä guest. Kaverini pelasi guestina. Onko mahdollista tehdä kaverilleni live profiili lisämaksutta?

-Aloittelija

Eipä taida kumpikaan onnistua.

Nyt on melkein pakko jakaa äskeinen puhelu Anttilaan.

Anttila: E'llou
Minä: Joo hei, osaatko sanoa, että onko teillä Halo kolmosta siellä hyllyssä.
Anttila: Jaa no en tiädä, siirrän sut tuonne johonki "pojille". (Tarkoitti niitä jotka vastaa noista elokuviista, musiikista ja tommosista.)
-Hetken odottelu-
Anttila: Anttila Top Ten blaah blaah...
Minä: Onko Halo kolmosta hyllyssä?
Anttila: Jaa onko siitä jo kolmonenkin.
Minä: Jo vain...
-Hetken hiljaisuus-
Anttila: Peeceelle vai boxille.
Minä: Boxille...
-Hetkein hiljjaisuus-
Anttila: Normille vai 360:ille?
Minä: 360...
Anttila: No emmä tiä, kysyn tuolta joltakin.
-Hetken hiljaisuus, taustalta kuuluu kun kaksi miestä ihmettelevät onko Halo kolmosta edes olemassa tai jtn vastaavaa-
Anttila: Joo on meillä.
Minä: Kiits.

On nuos kyllä aina asiantuntevaa porukkaa.

postaan offtopiccia. sori etukäteen. Gigantin sivuilla näin tämän kuulokkeen http://www.gigantti.fi/is-bin/INTER...Ku&CatalogCategoryID=_CLD4QFHN9EAAAEOxVg03xil
(hommasin PS3selle) no menin sitten Vaasan giganttiin kysymään kyseistä kuuloketta,sanoivat ettei ole.kysyin voitteko tilata teidän nettikaupastanne sen tänne? tyyppi meni koneelle,selas Gigantin nettisivua ja sanoi ettei sellasta oo olemassakaan.sitten kattoi vielä löytyykö niillä mistään varastosta kyseistä kuuloketta (jollain ihme ohjelmalla) ja sitten sanoi "väärin sä oot kattonu,meillä oo ikinä ollukkaan sellasta".sanoin että eilen oli kun kävin teidän nettisivuilla. "ei oo ollu,väärin oot kattonu" kiitin ja kumarsin ja menin kotiin ja noin tunnin päästä olin tilannut kyseisen kuulokkeen Gigantin sivuilta jota myyjä ei itse löytänyt;)

Silver tilin voi tehdä maksutta (muistaakseni verkossakin), ja tällä käsittääkseni pääsee mukaan samalta koneelta pelattaviin moninpeleihin, kunhan "päätunnuksella" on gold-tili.

"väärin sä oot kattonu,meillä oo ikinä ollukkaan sellasta".sanoin että eilen oli kun kävin teidän nettisivuilla. "ei oo ollu,väärin oot kattonu" kiitin ja kumarsin ja menin kotiin ja noin tunnin päästä olin tilannut kyseisen kuulokkeen Gigantin sivuilta jota myyjä ei itse löytänyt;)
Menee pahasti OT:ksi, mutta ainakin osa Gigantin liikkeistä toimii "franchising" periaatteella ja tuo Gigantin verkkokauppa on ihan "erossa" niistä joten ei ole ihme jos välillä on tuote "hukassa" vaikka varastosaldo-ohjelmat, jne on toiminnassa.

Hintaeroa voi olla parhaimmillaan puolet (katselin joululahjaksi yhtä keitintä, 45 eur webissä, > 80 eur Turun liikkeessä :p ).

Samoin usein on tuotteita joita ei kauppoihin tule ollenkaan tai muutamaa enempää.

Tuli ostettua XO ja halo 3 ce ja yllättäen levy NAARMUILLA... Aamulla vaihtamaan uutta perkele.

Ei helvetin helvetti. Pelailin tuossa vähän kaverin kanssa splitscreenillä campaignia, vaikka sologame legendaryllä oli vielä kesken. Kun aloiteltiin peliä, niin siinä kyllä luki että progress in sologame will be lost tjms, mutta tarkoittiko se sitä, että menetän kaiken progressini? Ajattelin että kyseessä oli pelkästään missionin progress. Pitäisikö minun nyt muka jaksaa alottaa koko sologame legendarylla ALUSTA, jos haluan pelata pelin legendaryllä loppuun asti?

Ei, vaan aloitat sen kentän uuestaan mikä jäi kesken. Pelihän tallentaa sen legendary merkin siihen kenttään kun se on pelattu läpi.

Joudut aloittamaan siitä kentästä johon jäit, mutta alusta. Eli jos ehdit vaikka kentän puoliväliin, peli unohtaa sen.

Onkos Swords ollut aina osa Ranked Lone Wolfia? Olisi voinut aivan hyvin pysyä Rumble Pitin puolelle. On nimittäin ärsyttävä pelimuoto.

Viimeksi muokannut moderaattori:

on se jo aika kauan siellä ollut.
eihän tuo vielä mitään mutta se hammerzeit vasta perseestä on.
tai ainakin oli ennen viimeisintä päivitystä, ei ole sen jälkeen tullut koitettua.

on se jo aika kauan siellä ollut.
eihän tuo vielä mitään mutta se hammerzeit vasta perseestä on.
tai ainakin oli ennen viimeisintä päivitystä, ei ole sen jälkeen tullut koitettua.

Mjaah, eipä vaan pitkään aikaan ole tullut pelailtua Lone Wolfia. Hammerzeit ja Swords ovat splitscreenillä ihan kelpo hupia, mutta eivät vain funkkaa netin kautta.

Kyllä swords jotenkuten menee alas, mutta hammers on jotenkin vain niin... sontaa. Hammerit taitaa olla otettu kokonaan lone wolfin listoilta pois? Ainakaan mulla ei ole tullut vastaan piiiitkään aikaan.. Taitaa juggerinkin osuutta peleistä olla vähennetty?

Ylös Bottom