Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo 3

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Corca
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Halo 3

No mikäpä saa Halo-fani... vakavanaamaisen pelikriitikon iloiseksi rankan kolmituntisen koulupäivän jälkeen? No tällainen odotettu yllätys postissa.

Jos viime viikolla tuli pelattua Legendary-kartat vaativia playlisteja, kannattaa tarkistaa varmuuden vuoksi haarniskavalikoimansa, sillä sinne saattaa olla tupsahtanut Recon.

Viimeksi muokannut moderaattori:

No mikäpä saa Halo-fani... vakavanaamaisen pelikriitikon iloiseksi rankan kolmituntisen koulupäivän jälkeen? No tällainen odotettu yllätys postissa.

Jos viime viikolla tuli pelattua Legendary-kartat vaativia playlisteja, kannattaa tarkistaa varmuuden vuoksi haarniskavalikoimansa, sillä sinne saattaa olla tupsahtanut Recon.
Pystytkö pinnistelemään joulupyhiin asti, vai onko jo nenä kiinni kirjassa? :rolleyes: Ei tullu mulle reconia prkl.

Pystytkö pinnistelemään joulupyhiin asti, vai onko jo nenä kiinni kirjassa? :rolleyes: Ei tullu mulle reconia prkl.

Art of Halo 3:n selailin eilen läpi ennen nukkumaanmenoa. Cole Protocolista puolestaan lukaisin läpi tuon prologin. Ennen kummempaa syventymistä pitänee kuitenkin odottaa, että ensi viikon koeruljanssi pärähtää ohi.

Ajatelin pitkästä aikaa laittaa Halo 3 koneeseen ja pelata hieman. Kun päävalikosta painoin continue solo game, niin ensin boksi latasi sitä Halo rinkulaa n. 3 min, sen jälkeen heitti hetkeksi epäselvän screenin telkkarin ruudulle ja lopuksi heitti takaisin alkuvalikkoon. Pelin uudelleen käynnistäminen ei korjannut ongelmaa. Epäilen, että pelin savetus on korruptoitunut. Onkos muita vastaavaan ongelmaan törmänneitä?

Ajatelin pitkästä aikaa laittaa Halo 3 koneeseen ja pelata hieman. Kun päävalikosta painoin continue solo game, niin ensin boksi latasi sitä Halo rinkulaa n. 3 min, sen jälkeen heitti hetkeksi epäselvän screenin telkkarin ruudulle ja lopuksi heitti takaisin alkuvalikkoon. Pelin uudelleen käynnistäminen ei korjannut ongelmaa. Epäilen, että pelin savetus on korruptoitunut. Onkos muita vastaavaan ongelmaan törmänneitä?

Juuri noin kävi mullakin kerran. Taisi olla niin, että olin aiemmin pelannut kirjautuneena Liveen ja yritin myöhemmin ladata peliä offline-tilassa. Offline-tilassa en pysty lataamaan vaikkapa viimeistä tasoa, koska olen päässyt sinne vain online-tilassa. :confused:

Foorumille on lisättypi tällainen pieni ominaisuus, jonka ansiosta profiilisivulta voi tarkastaa kyseisen käyttäjän tuoreimmat kymmenen taistelua Halo 3:n verkkopelissä. Listan loppupäästä näkyy myös tiivis yhteenveto näiden mittelöiden tilastoista.

Ajattelin ostaa jonkun Halo kirjoista, niin mitä niistä suosittelette ensimäiseksi? Ja mikä niistä on se eka?

Fall of Reach on ensimmäinen. Siitä on hyvä lähteä liikkeelle.
Ja paluuta ei sitten ole. ;D

Uusin BWU toi mukanaan ensimmäisen kuvan Orbitalista: http://www.bungie.net/images/Games/H...tal_Tether.jpg

Älkää nyt vain tunkeko seiniä täyteen kaikenlaisia ärsyttäviä nystyröitä estämään kranaattikikkailuja
Nääh. Kyllä minä tykkään, että kentät näyttävät hyviltäkin, vaikka toki liika koristeellisuus heikentää pelattavuutta. Harvassa ovat kuitenkaan ne tilanteet, jolloin seinäkoristeista oikeasti olisi haittaa siten, että pelinautinto merkittävästi vähenisi.

Kannattaa muuten tsekata uusin Arby & the Chief. Loistavaa läppää oikeastaan pitkästä aikaa.

Mikä on vikana kun ei toimi kuin yksi nappi pelatessa (liikkuminen eteenpäin)? Ongelma tuli sen jälkeen kun asensin pelin kiintolevylle. Jälkeenpäin luin että Halo 3:sta ei kannata asentaakaan kiintolevylle. Poistin sen, mutta sama ongelma jatkuu edelleen...??

Mikä on vikana kun ei toimi kuin yksi nappi pelatessa (liikkuminen eteenpäin)? Ongelma tuli sen jälkeen kun asensin pelin kiintolevylle. Jälkeenpäin luin että Halo 3:sta ei kannata asentaakaan kiintolevylle. Poistin sen, mutta sama ongelma jatkuu edelleen...??
Vika ohjaimessa? Tuskin tuo kovalevyasennukseen liittyy.

kennelekään videota tai tarkkoja vinkkejä kuvien kanssa missä terminaalit sijaitsee ?
oon löytäny Covenantista sieltä ekasta '' tornista'' kun lennetään horneteilla ja sitten yhestä tornista sen sisältä ennen hissiä

Ylös Bottom