Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo: Reach

Vastaus: Halo: Reach

Minulla tuohon assasinointiin meni ehkä 5 minuuttia. Ei se nyt niin kovin vaikea ole.

Ja onkos muuten muita häirinnyt pelin liianllinen auto aim? Häiritsee välillä tähtäämistä todella paljon. Saisiko tuota edes säädettyä vähemälle?
 
Vastaus: Halo: Reach

Olisiko hyvää tapaa saada expaa ilman pelaamatta moninpeliä (siis pelaaja vs pelaaja)? Siis Fire Fightissa tai Kampanjassa? Olisi kiva päästä edes tuonne Captain rankille. :)
 
Vastaus: Halo: Reach

Ja onkos muuten muita häirinnyt pelin liianllinen auto aim? Häiritsee välillä tähtäämistä todella paljon. Saisiko tuota edes säädettyä vähemälle?

Onko tota muuten lisätty Halo3 ajoista? Sen minkä jaksanut netissä pelaamaan niin pisti kyllä silmään heti toisin kun Halo3 vastaava. Ja sitten yksinpelissä ei tunnu juuri ollenkaan olevan.
 
Vastaus: Halo: Reach

Vihdoinkin olen kapteeni. Harmikseni ei auennut mitään kivaa ostettavaa vaan sen sijaan tuli nähtäville uusi hieno chestplate jonka saa ostaa vasta majurina. Myös se carterin rannetietokone olisi kiva ostaa, mutta senkin saa vasta majurina.
 
Vastaus: Halo: Reach

Tuo Reachin playlist-päivitys tuli tosiaan linjoille tiistaina (kai?). Jos haluaa tarkemman kuvauksen muutoksista, voi sen lukea Bunglen sivuilta: Bungie.net : Bungie.net Blog. Mielenkiintoisesti Arenasta poistettiin äänestämismahdollisuus kokonaan. Big Teamille teki ainakin hyvää Scorpionin vaihtaminen Wraithiin Hemorraghessa, Paradisossa se tosin edelleen hallitsee rautaisella otteella.
 
Vastaus: Halo: Reach

Onnekis noi zombi pelit menee kans jossain vaiheessa omaan, johnki living dead playlistiin. Ärsyttää ku rumble pitissä koko ajan tulee safe havenia tai infectionia. Noiden takia ei ikinä pääse pelaan head hunteria, oddballia, crazy kingiä ja juggernauttia. Noi on niitä rumble pitin helmiä minkä takia sitä jaksaa pelata.
 
Vastaus: Halo: Reach

Mielipiteet päivityksestä:

- Arenan äänestyksen poisto aivan perseestä, eihän tuossa ole mitään järkeä
- Miksi ihmeessä Asylumin tarkkuuskivääreitä ei säädetty?
- Zealotin avaruusalueen rajaaminen vie kaiken huvin
- Hemorrhagen tankkien vaihtaminen Wraiheihin typerä ja laiska ratkaisu, olisivat säätäneet tankkeja
- Miksi Team Slayerissa on edelleen Snipers?

Kaiken kaikkiaan päivitys on aivan turha. Sentään Swatti saatiin pois Team Slayerista. Kranaatinheittimen tehot ylös, tasapainotusta Forge World-mappien pakkosyöttöön ja Asylumin tarkkuuskiväärit kuntoon.
 
Vastaus: Halo: Reach

Niin koskas sen friendly firen piti lähteä pois firefightista? Tänään taas joku kakara yhdessä matsissa jonka mielestä oli hauskaa joko ampua tai lyödä multa shieldit pois. Heti alusta asti seurasi ja teki tuota. Tapoin sen kolme kertaa ja lensin pihalle, mutta eipä paljon haitannut.
Joko sillä on joku ongelma tai sitten se ei tykännyt mun vaaleanpunaiseen pukeutuvasta nais spartanista jolla on pää valkeessa:rolleyes:
Tuli sitten tuhlattua 100 000cr ja ostettua cortanan firefight ääni kun ei mitään muutakaan ostettavaa ollut.
 
Vastaus: Halo: Reach

Niin koskas sen friendly firen piti lähteä pois firefightista? Tänään taas joku kakara yhdessä matsissa jonka mielestä oli hauskaa joko ampua tai lyödä multa shieldit pois. Heti alusta asti seurasi ja teki tuota. Tapoin sen kolme kertaa ja lensin pihalle, mutta eipä paljon haitannut.

Aivan samaa sattui itselle eilen parissa firefight matsissa. Eräässä matsissa joku selvästi oletti kranaatinheittimen kuteihin juoksun olevan hyvinkin hauskaa kun niillä yrittin gruntmassoja vähentää ja kohta tulikin boottia. Parissa muussa matsissa sattui kans kuvailemasi kaltainen kakara joka jatkuvalla syötöllä ampui pistoolilla suojia pois tai kävi meleettämässä. Hetken tuota siedettyäni en vain enää jaksanu ja ammuin takaisin jonka seurauksena tuli tietenkin boottia. Tuolle ei varsinaisesti ollut edes mitään syytä kun pelimuotona oli rocketfight jossa ei edes tule mitään ase droppeja kentälle. Kyseiset idiootit ovat yksi suurimmista syistä miksi pelaan mieluummin vain Score Attackia. Näkisin kyllä mielelläni pienen muutoksen Score Attackiin ja sallisin maksimissaan 4 hengen partyt mukaan kyseiseen pelimuotoon. Firefight on ihan hauskaa kaverin kanssa, mutta harvemmin tulee saatua kyseiseen pelimuotoon sitä neljää pelaajaa kasaan joten noita idiootteja on pakko sietää.
 
Vastaus: Halo: Reach

Mullakin tuo idiootti oli sniperfight matsissa joten mitään asetta se ei havitellut. Onneksi oli ensimmäinen kerta vasta kun tuollainen kusipää sattuu samaan peliin ja noita on sentään jo useampi kymmenen tullut pelattua. Laitoin kyllä heti matsin jälkeen guiden kautta negatiivista palautetta ja avoid player jos vaikka ei joutus enää samaan matsiin.
 
Vastaus: Halo: Reach

Myöhemmin tässä kuussa on tulossa toinen päivitys, jossa mm otetaan FF:stä.. FF, pois.
 
Vastaus: Halo: Reach


Tuollahan noi lupailevat lisää päivityksiä tässä kuussa, annas kun kattelen jos löydän sen Firefightia käsitelleen kipaleen...

e: perhana, en meinaa löytää. Mutta hyvin varma olen että tosiaan friendly fireä olisivat tässä lähiaikoina poistamassa...
 
Ylös Bottom