Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo: Reach

Vastaus: Halo: Reach

Mutta kyllähän omat joukot selvä vahvistus ovat kun jalan liikutaan, ainakin normaalilla pelatessa. Toivottavasti myös vaikeimmalla tasolla kun sen lopulta aloitan. Silloin olisi varmasti apu tarpeen.

Oma kokemus on, että Legendarylla eivät juurikaan auta, vaan jopa päinvastoin. Tottakai aina riippuu tilanteesta ja sattumasta.
Kuitenkin, esimerkiksi kentässä, jossa pitää AA-guneja laittaa matalaksi (eli ajellaan paljon) kaverit olivat haitaksi. Onneksi pääsin Kattia karkuun ja sain hoidella hommat yksin. Eihän se kovin miehekäs tapa ole parkeerata Warthog/Revenant jonnekin nurkan taakse ja lätkyttää AA-gunit paloiksi turvallisen etäisyyden takaa, mutta sodassa kaikki on sallittua.

Yö/snipu-kentässä en Legendaryllä jäänyt edes puolustamaan sitä "pump stationia", vaan painelin suoraan seuraavaan kohtaukseen panoksia säästellen.
 
Vastaus: Halo: Reach

Tästä on jo valitettu useampaan otteeseen, mutta kylläpä vain omat niin hajuttomia ja mauttomia nuo matchmakingissä pyörivät Forge World -kentät. Pahintahan on tietysti vielä se niiden yleisyys ja suuri määrä verrattuna kunnollisiin kenttiin. Samaa tylsää ympäristöä ja harmaita palikoita ei kyllä jaksaisi enää juuri katsella. Kokonaisuudessaankin Reachin julkaisukarttavalikoima kyllä häviää Halo 3:n vastaavalle. Voisi vaikka mielellään niistä monista Firefight-kartoista vähän muokkaamalla tehdä lisää vaihtelua tavalliseen matchmakingiin.
 
Vastaus: Halo: Reach

No niin eilen tuli saatua se vika eli Make it Rain achi Lt. Colonel ollaan :). Tässä on viel viikko tehokasta peli aikaa tälle, ennen ku Fallout tulee.
 
Vastaus: Halo: Reach

No niin eilen tuli saatua se vika eli Make it Rain achi Lt. Colonel ollaan :). Tässä on viel viikko tehokasta peli aikaa tälle, ennen ku Fallout tulee.

Mulla oli tavotteena päästä Lt. Coloneliksi New Vegasiin mennessä. Tällä hetkellä Captain grade 1, eli ei taida onnistua.
 
Vastaus: Halo: Reach

Itse olen captain grade 2 pian. Kyllä tuntuu nopsaan tuo expa palkki täyttyvän warrant officer grade kolmosen jälkeen. Kummasti tämä koukuttaa kyllä. Joka päivä tulee katottua mitä haasteita on tarjolla ja jos siellä on jotain helppoja joista se pari tonnia kilahtaisi tilille niin kyllä tulee loota lyötyä tulille. Tänään tuli tienattua yli 17000cr parissa tunnissa kun sattu pari commendationiakin tulemaan.
Pikkasen yli 60t tullut pelattua kaikkea yhteensä.
 
Vastaus: Halo: Reach

Vihdoinkin soolosin Legendaryllä kentän kuolematta. Huh... Oli hieman tiukkaa, mutta kyllä se siitä sitten. Vaikein kohta tuossa Oni Sword Basessa oli ehkäpä se kun se ilmantorjunta patteri piti käynistää. Säästin kyllä yhden artilery attackin sitä varten, että saan sen eliten sieltä katolta alas, mutta aika useasti sain nenääni siinä bunkkeerissa, kun sielä oli kaksi niitä jetpack elitejä kranaatin heittimellä. Keksin sitten heittää kranaatin bunkeerin ala sisäänkäynnin portaista kimmoitamalla. Loput kentästä olikin sitten aika helppoa.

:eek:

Olisi muuten myös aika kiva jos nuo itsemurha pommittajat huutaisivat tai jotain. Ei ole kiva kun sellainen stealth tappaja tulee ja pommittaa kuoliaaksi, varsinkin jos peli on mennyt hyvin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Halo: Reach

Voiko joku suositella hyviä FF pelityyppejä? Bungie.netin kautta yritin etsiä, mutta löytyy vain niitä "näin saat miljoona pistettä" tyylisiä pelityyppejä.
 
Vastaus: Halo: Reach

Etsitkö mitä? Haastetta vai ihan pelleilyä?

Kummatkin käy. Ehkä mieluummin rentoa "pelleilyä", kunhan ei ole liian helppoa.
Itse yritin aseina miekat, näkymättömyys päällä ja vihollisina esim. Chieftaineja tyylisiä pelityyppejä itse tehdä, mutta suurin osa ei ole ollut hauskoja pelata vaan pikemminkin tylsiä.

Jos joku on itse tehnyt tai tietää hyviä/omaperäisiä pelityyppejä firefightiin, niin jakakaa ne ihmeessä meidän muidenkin kanssa;).
 
Vastaus: Halo: Reach

Kummatkin käy. Ehkä mieluummin rentoa "pelleilyä", kunhan ei ole liian helppoa.
Itse yritin aseina miekat, näkymättömyys päällä ja vihollisina esim. Chieftaineja tyylisiä pelityyppejä itse tehdä, mutta suurin osa ei ole ollut hauskoja pelata vaan pikemminkin tylsiä.

Jos joku on itse tehnyt tai tietää hyviä/omaperäisiä pelityyppejä firefightiin, niin jakakaa ne ihmeessä meidän muidenkin kanssa;).

Ite olen pelannut muutamia mukavia pelejä joissa pelaajalle vähän lisää nopeutta, mutta ei mitään overshieldejä ja käytössä vain "heikkotehoisia" aseita, esim. Magnum ja Assault rifle, ja pic-up pois päältä, että jää Fuel Rod Gunit yms käyttämättä.
Ja vihollisiksi normi waveihin Gruntit ja Jackalit ja boss-aaltoihin Eliittejä ja Skirmishereitä: ei liian helppoa muttei jatkuvaa kuolemistakaan.

En muuten ole kokeillut kokonaan ilman suojia pelaamista, olisikohan enemmän ODST-tyylistä survival -touhua?
 
Vastaus: Halo: Reach

Ite olen pelannut muutamia mukavia pelejä joissa pelaajalle vähän lisää nopeutta, mutta ei mitään overshieldejä ja käytössä vain "heikkotehoisia" aseita, esim. Magnum ja Assault rifle, ja pic-up pois päältä, että jää Fuel Rod Gunit yms käyttämättä.
Ja vihollisiksi normi waveihin Gruntit ja Jackalit ja boss-aaltoihin Eliittejä ja Skirmishereitä: ei liian helppoa muttei jatkuvaa kuolemistakaan.

En muuten ole kokeillut kokonaan ilman suojia pelaamista, olisikohan enemmän ODST-tyylistä survival -touhua?

Heh, hassua mutta minusta ODST ukot imivät osumaa paremmin kuin spartalaiset. Jopa Legendary oli helpompi ainakin tästä syystä. :D

Aika hauskan kuuloisia pelimuotoja. :)
 
Vastaus: Halo: Reach

Huh huh, päivä- ja viikko-challenget ovat kyllä loistavia purtavia normi matsailun yhteyteen. En olisi aluksi uskonut että noilla niin suurta vaikutusta on mutta jotenkin on vain pakko päästä ne suorittamaan (5 viikottaista ja 120 päivittäistä suoritettu).

Myös pelilista oli saanut uusia tuulia:
Details inside.

The second half of our October playlists just went live. Here's the rundown on what you can expect, shamelessly stolen from last Friday's Weekly Update.

October Playlist Updates: Part Deux


Playlists

* New Playlist: Team Snipers
* New Playlist: Living Dead
* Rumble Pit
o Lineup rebalanced to offer more kill, less frill.
o Removed Infection, Safe Havens, Race, Rally, Headhunter Pro
o Removed “Classic” gametypes
* Team Slayer
o Removed all Snipers gametypes
* Team SWAT
o Added SWAT Magnums gametype
* Team Objective
o Removed 1 Flag Classic
o Removed Headhunter Pro
o Removed the following gametypes from Hemorrhage due to the size of the map with only 8 players:
+ Multiflag Classic
+ 1 Flag CTF
+ 1 Flag Pro
+ 1 Bomb Assault
o Removed Oddball and Hot Potato from Boardwalk
* Multi Team
o Removed SWAT
o Removed Classic gametypes
o Removed The Cage
o Changed weighting for Rocket Race so it does not have a 100% chance to appear in Slot 3
* Big Team Battle
o Removed Multiflag from Boneyard and Spire
* Invasion
o This playlist now offers 3 voting options
* Firefight
o Updated Firefight playlist gametypes to be a full set instead of 1 round. Adjusted skull progression.
o Removed Friendly Fire
* Score Attack
o Removed Crash Site
o Added Mythic Score Attack
o You can no longer pickup other weapons in Sniper Attack


Maps

* Zealot/Arena Zealot
o Arena Zealot is now used for all Slayer gametypes
o Players can no longer stand on the edge of the generators in space and crouch to shoot below the shield
* Asylum
o Softkill zones added to the tops of the Sniper buildings
* Boneyard
o Modified respawn zones for Slayer gametypes
* Hemorrhage
o Modified respawn zones for both bases
o Respawn timers for all Warthogs on Hemorrhage should now be 120 seconds


Gametypes

* CTF
o All CTF gametypes should now have a player respawn of 10 seconds
o All Classic CTF gametypes now feature Flag At Home To Score and Touch Return
o Flag At Home To Score disabled for all non-Classic CTF gametypes
o Modified Flag Return and Flag Reset times:
+ 1 Flag on Small maps use 10 second return and 30 second reset
+ All other CTF gametypes use 30 second return and 45 second reset
* Assault
o Assault gametypes now have a player respawn time of 10 or 15 seconds depending on the map


In addition to the Playlist changes, we’re also introducing two new Forge Map Variants with this update, Cliffhanger and Atom. Atom will be on display in the Team Slayer, Team Snipers, Team Objective, Multi Team, and Big Team Battle Playlists. Cliffhanger will be found in Rumble Pit, Team Slayer, Team SWAT, and Team Objective.
Onko muuten tietoa koska tuo "taso"katto nousee?
 
Vastaus: Halo: Reach

Mitkäs ovat teidän mielestä parhaat ase ja equipment yhdistelmät?
Henkilökohtainen suosikki on kranaatinheitin ja haulikko + sprint.

Haulikko on paras lähitaistelu ase (vs. AI!), koska olet aina ärsyttävästi tekoälyn kantamattomissa "kuolleella alueella" ampumassa hauleja samalla kun tekoäly yrittää päästä sinuun jotenkin käsiksi.

Kranaatinheittimellä on kiva kimmoitella niitä granaatteja, en tiedä nyt vaatiiko se huippu taitoa, mutta ainakin siinä pitää olla tuntumaa kun niitä ampuu, mikä tuntuu ainakin minusta hyvältä. Kiva kun Bungie ei mennyt tekemään tuosta ihmisten heittimestä mitään nub-tuubin tyylistä että kun se osuu maahan se räjähtää (no jos osuu suoraan kohteeseen niin kyllä silloin). Hienoa on myös se että Firefightissa siihen saa ammuksia sieltä kaapista niin paljon kuin haluaa. :cool:
"Feels good man!"

Sprintillä on helppo väistellä kaikkia vaaroja, pötkiä pakoon tai antaa hieman "buustia" hypyille. Se on vain kaikkein monipuolisin kyvyistä.

Nojoo, mutta tietenkin puhun vaan AI taisteluiden kannalta tässä. Mutta mitäs muut pelaajat ajattelevat?
 
Vastaus: Halo: Reach

Tehokkaimpia ovat varmaan sprintti ja "nuija" sekä jetpackki ja sinko. Harvemmin nuo yhdistelmät kuitenkaan osuvat kohdalle.

Hologrammi on kyllä minulle mieluisin AA. Aseista en osaa sanoa, mutta on aina niin tyydyttävää hämätä toista hololla ja sitten iskeä puukkoa selkään:eek:.
Firefightissa ei ole mitään suosikkia, vaan koko ajan vaihtelen AA: ja ase paketteja.
 
Vastaus: Halo: Reach

Noble Map Packin traileri:

Johan on markkinat kun tuo biisi lyö vieläkin kylmät väreet. :p

Kartatkin näyttävät oikeasti todella hyviltä verrattuna vanillapelin perushyviin mappeihin. Taitaa mennä ostoon vaikka Halo onkin jäänyt vähemmälle.
 
Vastaus: Halo: Reach

Johan on markkinat kun tuo biisi lyö vieläkin kylmät väreet. :p

Kartatkin näyttävät oikeasti todella hyviltä verrattuna vanillapelin perushyviin mappeihin. Taitaa mennä ostoon vaikka Halo onkin jäänyt vähemmälle.

Joo, kyllä tulee kylmät väreet kun muistelee biisin myötä Halo 3:n viimeistä tasoa. :D Pitää katsoa, että viitsiikö tuota mappipakettia ostaa, 800 sentään aika paljon 3 mapista (aika yleistä kuitenkin tällainen suhde Halo 3:ssakin ollut), mutta noita alkumappeja kun on noin vähän ja Forge World mapitkin alkaa pännimään, niin voisi tuo olla ihan mukavaa vaihtelua...
 
Ylös Bottom