Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Halo Teamslayer nettipelikestit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja FrankNyberg
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Ollaan tänäiltana Tempan kanssa liikenteessä tossa about klo 21-23. Tervetuloa ottamaan nekkuun, ken pääsee. :D

Meidät saa kiinni XBconnectista nimimerkillä "Temppa"
 
2.11 nybergin servuun, tää on varmaa xbconnect vai?
jos on nii voin arkita ja kaverit tulee mun beesii
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan KAVVE
2.11 nybergin servuun, tää on varmaa xbconnect vai?
jos on nii voin arkita ja kaverit tulee mun beesii
JESH!! Kerr0x viä et mil nimellä tuut niin tiedän kenet päästän mukaan ja kenet en. Jipih jeah! Halo R0xor ja rules! N33bo! Halo!
hei9 tosi yes että sun frenkut kans on beesis ni kaikilla on ziidee!!
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Mihinkä aikaan Phoe ja Nyberg olette menossa pelaamaan?

Juomat on jää-astiassa keskellä huonetta, salsa on valmis ja nachot astiassa ja enää puuttuu posse ja mielenkiinto pelata Haloa. Mitään en lupaa, mutta veikkaisin että jos huvittaa, ollaan linjoilla n. klo 19.
 
3.11.2002 sunnuntaina meillä oli ihan älyttömän hyvät sessiot pystyssä. Meitä oli 6 ja kaikki suomalaisia, joten pingi oli pieni ja peli pyöri erittäin hyvin.

Kyllä nyt tauon jälkeen niin Halo maistuu netissä hyvältä! Kokeilimme eri pelimuotoja ja kenttiä, joten ei tullut vain pelattua Team slayeriä ja Blood Gultcia (miten lie kirjoitetaan oikein :)) kenttää ja kyllä vaihtelu virkisti.

Nyt vain pitää ruveta petraamaan taitoja ja viettää vielä vähän enemän aikaa tuolla netissä niin onnistuisi pelaaminenkin paremmin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarnath
Nyt vain pitää ruveta petraamaan taitoja ja viettää vielä vähän enemän aikaa tuolla netissä niin onnistuisi pelaaminenkin paremmin.

Jees. Täytyy kyllä tunnustaa, että turpaan tuli. Se onkin oikein hyvää vaihtelua, koska kaveripiiri jonka parissa on tullut lähinnä pelattua ei ole viettänyt _ihan_ niin montaa tuntia pelin parissa kuin minä ja vastus on ollut sen mukainen.

Milloin uudestaan?
 
Voisiko joku selittää miten yhdistän xboxin nettiin, kun minulla on sisäinen adsl-modeemi, ja ylimääräinen verkkokortti? Ilmeisesti yhteys pitää jakaa jotenkin, mutta miten? Gamespy+tunnel löytyy myös.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Silkki
Voisiko joku selittää miten yhdistän xboxin nettiin, kun minulla on sisäinen adsl-modeemi, ja ylimääräinen verkkokortti? Ilmeisesti yhteys pitää jakaa jotenkin, mutta miten? Gamespy+tunnel löytyy myös.

[Kohteliasta puhetta] Ystävällisesti huomautan, että voit käyttää myös tuota haku-toimintoa ja hieman itsekin etsiskellä vastausta, ettei tarvitse ihan heti pistää toisia etsimään ja/tai vastaamaan uudestaan ja uudestaan samoihin kysymyksiin.[/Kohteliasta puhetta]

Mitäs luulet neropatti? Olisikohan tuosta aiheesta jo keskusteltu tällä foorumilla?
Esim. täällä?

Edited by isoveli: *beepbeep* (Noh noh, rauha Frank rauha... T: NviperO)
 
Huomenna 11.11. tulkaa pelailemaan xbconnectilla.Itse olen siellä klo:18 maissa ja samalla nickillä kuin täällä.
 
jos vielä illalla muistan tän niin voin tullakin

EDIT: nickillä IxalSigma :)
 
Onko tänää illalla tai loppuviikosta kukaan linjoilla, sain just kiinteen yhteyden kotii ni pitäis päästä testaa
 
TÄNÄÄN PELAAN!

Ollaan kaverin kanssa liikkeellä klo 18-22, eli tervetuloa vaan ottamaan selkään ken kerkee! :D Meidät saa XBconnectin puolelta kinni nikillä Temppa.

Yleensä vedetään Blood Gulchissa King of the hilliä tai team slayeriä.

Säännöt on muuten vakiot, mutta tutka, death bonus ja kill penalty on pois päältä.

Meitä on sitten 2-4 samalla koneella eli olis toivottavaa, että vastapelurin koneeltakin löytyisi vähintään 2.
 
Pääsen vast 9 töistä, ei varmaan kerkee paljo ennen 10 linjoille, eikä koneella oo ku yks pelaaja

Oisko kellään vinkkejä mikä mättää ku eilen pelasin ruottalaisella serverillä ja ping pysy yllensä alle 40, mut välillä hyppäs yli 600:aan ja kerran meni kokonaan poikki
 
Ylös Bottom