Vastaus: Heavenly Sword [Hype]
Mitä nyt sen tuolt tilasin niin lasku oli 69.95

Count_M sanoi:
Mitä nyt sen tuolt tilasin niin lasku oli 69.95

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Count_M sanoi:

ZekeDope sanoi:Mitä nyt sen tuolt tilasin niin lasku oli 69.95
Viper7 sanoi:Taitaa olla X chaperteria tässä pelissä

Cyrus1 sanoi:Onkos muuten kolme tähteä kuinka haastavaa saada noissa tehtävissä? Ja mistä nuo tähdet riippuvat? Vaikuttaako tyylikkäästi pelaaminen siis nimenomaan niihin?

jryi sanoi:Mistä päästään itse arvosteluun. Teksti on yksi asia, numero toinen ja subjektiivinen kokemus kolmas. HS:n teho on viimeisessä. En todellakaan suosittele Heavenly Swordia ihan jokaiselle, ainoastaan niille, joilla on PS3 tai jotka ovat harkinneet sen hankkimista.
 Pelin väitetty lyhyys ei minua haittaa yhtään, sillä en ehdi pelaamaan niin paljoa että moinen muodostuisi ongelmaksi, enemmänkin päin vastoin. Aika on kortilla, ja kymmenien tuntien veivauksilla on vaarana jäädä kesken tai käydä puuduttaviksi, tai kestää puoli vuotta pelata läpi.
 Pelin väitetty lyhyys ei minua haittaa yhtään, sillä en ehdi pelaamaan niin paljoa että moinen muodostuisi ongelmaksi, enemmänkin päin vastoin. Aika on kortilla, ja kymmenien tuntien veivauksilla on vaarana jäädä kesken tai käydä puuduttaviksi, tai kestää puoli vuotta pelata läpi.Ro0Ki3 sanoi:Jos saa, niin voisi kiikuttaa taas muutaman pelin asematunnelin Gamestoppiin ja käydä nappaamassa : ) (jos siis myyvät alle 74,90)
Xbugs sanoi:Gamestop on taas kerran tehnyt taktisen peliliikkeen ja nostanut Heavenly Swordin hinnan 80 (!) euroon juuri sopivasti tämän vaihtotarjouksen ajaksi...

TeRm0z sanoi:Luulevatkohan oikeasti, että joku pistää yksittäiseen pelin tuon verran
kahisevaa!?!