Koalitio
Well-Known Member
No ketkähän sitä Woke-sanaa viljelevät? Tuntuu ihan siltä kun lapsi oppisi uuden sanan, ja hokisi sitä ymmärtämättä mitä sillä tarkoitetaan. Jos joku sanoo et peli on Woken takia pilalla, niin en ymmärrä mitä sillä konkreettisesti tarkoitetaan. Kirjoittaja tuskin sitä itsekään tietää. Kivahan se on hokea kivaa muotisanaa.
Mun mielestä se vasta helvetin naurettavaa onkin, kun jo nyt Witcher 4:ää pidetään Wokena, koska Cirillä pelataan. Ciri oli jo 90-luvulla kirjoissa suuressa roolissa, eikä mistään helvetin Woke-jutuista ollu tietoakaan silloin varsinkaan missään Puolassa.
Woke tarkoittaa sellaista kuin: "En keksi pelistä mitään negatiivista sanottavaa, nii heitän tähän kivan sanan".
On kyllä nykypelaajilla suuret murheet, kun muu kuin valkoinen heteromies on Wokea. Eihän valkoisia ihmisiä ole ollut olemassa kuin 10 000 vuotta, kun elämää on ollut jo 4 miljardia vuotta. Kun koko maapalloa katsotaan, nii eipä valkoisia kovin paljon edes ole. Silti niitä pidetään parempina, mitä en ymmärrä yhtään. Helvetin hyvä homma että jotkut pelit haastavat näitä ummehtuneita asenteita/mielipiteitä, niin sen pitääkin mennä.
Ei oikeastaan mitään käryä, miksi sinä tämän outojen projisointien täyttämän vastauksen minun viestiini osoitat. Minä kun en ole yhtään mitään noista asioista tehnyt, mistä sinä näyt tuossa viestissäsi vouhottavan. Itse olen Noituri-kirjat lukenut, eikä minulla ainakaan ole ollut yhtään mitään pahaa sanottavaa Witcher 4 trailereista. Mikäs siinä jos tykkäät öyhtöttää, mutta vähän mysteeriksi jäi, miksi tuo vastaus oli minulle?