Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ScorpioN
tohon hawkin juttuun vois kyllä sanoa paljon...
mulla on modattu poksi,
ja sen takia, koska oma kone on jenkkilaite.
milläs helvetillä pelaat suomesta hankittuja pelejä
ellei modia ole ?
en väitä, etteikö enemmistö imuttaisi pelejä tai
polta niitä dvd:lle jos polttava löytyy, varmasti enemmistö
tuota hakee tjsp...
mutta modit ei välttämättä ole pahasta.
itse en ikinä lähtis katteleen mitään divxiä millään
poksilla, ne dvd leffojen vuokrat kuitenkaan niin
hirveitä summia ole.
että näin. hawk vois mennä vähän itteensä kyllä.
vai bannaatko mut täältä sen takia että KÄYTÄN MODIA ?
Voin bannata, jos haluat. Mutta teet poikkeuksen, tai voithan sinä niin väittää, kukaan ei tarkista asiaa. Tosin uskon kun sanot noin. Ja millä pelaan Suomesta hankittuja pelejä? No PAL Xboxillani?
Tuosta waretuksesta loistavia esimerkkejä ovat: K_laakso ja snowfake. Laaxo osti pelinsä ENNEN KUIN hankki MODIN. Nyt ei ole ostanut ainuttakaan peliä, vaikka esimerkiksi "lupasi" hommata TWS:n aitona. "Lupaukset on tehty rikottaviksi", näin kuuluu warettajan motto. Snowfake ei ostanut ainuttakaan peliä, ja sanoi "No jos en olis saanut Xboxiin modia, niin se olisi jäänyt kaupan hyllylle. Oisko se sitten ollut hyvä?" Pelinkehittäjien kannalta... Totta vi*ussa! Kaikki warettajat ajattelevat etteivät aiheuta hallaa kenellekkään, jos kaikki 56 miljoonaa ajattelee niin, miksi tehdä pelejä? Se ei tuota, se syö kehittäjien palkaa -> vähemmän palkkaa, sen jälkeen peliala ei olisi kannattava ja kaikki jäisi ilman. Ketä voisimme kiittää silloin? K_Laakson ja SnowFaken kaltaisia luopio warettajia.
Siinä on kantani asiaan, enkä salli modi keskusteluja täällä, paitsi sen yhden ainokaisen ja jos siinä mennään hiemankin offtopicciin, I give no mercy. DivXit ovat laittomia siinä mielessä, että ne eivät ole elokuvayhtiön myyntituote, josta he saisivat rahaa, vai? Älkää itkekö pelien hintoja, minäkään en, vaikka varaa on vain muutamaan peliin vuodessa. Kun tajuaa mihin ne pennoset menee, huomaa että itse OHJELMOIJA saa pieni siivun tuotosta, heidänkin pitää elää jollakin tavalla. He ovat työntekijöitä, jotka haluavat palkkaa vaivastaan, kuten me kaikki. Ja mun sättiminen tiukasta linjasta loppu nyt, tulen vastaisuudessa pitämään linjan, pidittepä siitä tai ette (I don't care).