Tuli tietysti julkaisussa hankittua, mutta jäi auttamattomasti kesken koska rullasi tahmeasti.
Hankin tuossa PC:lle hetki sitten ja touhu tuntuu hemmetin rajoitetulta kun ei voi kiipeillä ollenkaan vapaasti, edes sellaista korotusta josta saisi aivan selkeästi kiinni, mutta hahmo ei vaan ota, koska siinä ei ole sellaista sään/kulutuksen/lokkienpaskomaa reunakohtaa merkkinä. Pomppiminen ja hyppiminen "kiipeilemiseksi", löytääksesi pitoa jaloille, on pöljähköä.
Ehkä suurin ongelma pelin suhteen on se kuinka vahvasti pelihahmo on oman animaatioidensa vanki. Taisteluissa erityisesti kun pitäisi olla ripeä, suoritetaan jotain typerää piruettianimaatiota ja otetaan pataan. Jossain määrin voisi vetää sen Dark Souls -kortin, että tietyt hyökkäykset nyt vaan ovat ns kankeita ja pelaaja on tiedettävä milloin niitä tulee käyttää. Tämä ei nyt kuitenkaan poista sitä jatkuvaa harmitusta erityisesti taisteluissa liikkumisen kankeudesta.
Jatko-osassa voisivat yhdistää Assassin's Creedin tyyppisen kiipeilemisen ja tuon tasoloikkahärdellin - jos sellaista haluavat ehdottomasti sisällyttää. Ehkä AC on vähän väärä kuitenkin, enempi vaikkapa Switchin Zeldan, jossa kiipeilemisessä oli stamina-mittari. Täysin vapaa ja estoton kiipeileminen ei sekään ole hyvä juttu.
Target lockin puuttuminen on myös melko turhauttavaa - ja yksi varmasti niistä syistä, jonka vuoksi animaatiot ovat niin "pitkiä", hahmo kun voi warppailla typerällä tavalla liukuen vaikka miten kauaksi vihollisen niskaan jos kamerakulma on oikea.
Ehkä tätä tulee pelailtua muiden pelien lomassa kun kaipaa jotain aivotonta sormijumppaa.