Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Vastaus: Kännykät

Nokialta kova isku: navigointi ilmaiseksi moniin älypuhelimiin!
Navigointi onkin jo saatavilla ilmaiseksi seuraaville laitteille:
Nokia X6 Comes With Music
Nokia E52
Nokia E55
Nokia E72
Nokia N97 Mini Comes With Music
Nokia 6710 Navigator
Nokia 6730 classic
Nokia 5800 Navigation
Nokia 5800 XpressMusic
Nokia 5230 Comes With Music


Nyt todellakin Nokia veti sellaisen kortin hihastaan, että jopa minä, vannoutunut SonyEricssonisti, harkitsen vakavasti laitteen vaihtoa. :)
 
Vastaus: Kännykät

Tuo on kyllä niin suora Hero-klooni, että oksettaa. Toisaalta en ihmettelisi, vaikka rauta olisikin HTC:n tai tämän alihankkijan toimittamaa...

HTC:n tekemä Guugluurikin on, joten ei ihme että on saman oloinen ;)
 
Vastaus: Kännykät

Loistava uutinen.
Taidanpa laittaa nykyisen E71:n myyntiin ja laittaa E72:sta tilalle...

Tänään pitäisikin jo päästä näpräämään uutta puhelinta. :cool:
Toiseen puhelimeen täytyy ostaa kaikki softat storesta ja toiseen niitä lataillaan ilmaiseksi. Tämä on yksi merkittävä syy miksi taskusta löytyy Nokia.
 
Vastaus: Kännykät

Nokialta kova isku: navigointi ilmaiseksi moniin älypuhelimiin

Todella hienoa juu, mutta kun tossa syssyllä ostin N79:n niin onko siinä ilmainen jo valmiiksi, vai muuttuuko siihen ilmaiseksi, kun en viitsisi näin pian mitään uutta luuria hankkia :eek:
 
Vastaus: Kännykät

Nokia 5800 XpressMusic löytyy.
Harkittin iLuurin ostamista kun viimeks uutta puhelinta hankin mutta totesin tän 5800 olevan mulle käytännöllisempi...lähinnä että mahtuu kesälläkin taskuun ja siin iLuurissa ois ollu kaikkee turhaa mun käytölle..

Vaikka en nykyään käytä puhelinta kun soittoihin ja txt viesteihin eikä niitäkään montaa viikossa tuu tehtyä...joskus kyllä kuvia tulee napsittua
Ja joskus en koske koko luuriin moneen päivään...

Ennen tota puhelinta mulla ollu aina tärkein asia kun hankin luurin että on isot numerot nii voi painella normaalisti...eikä sellaset 5v sormille sopivia näppäimiä.(edellinen luuri oli Nokia 7390, joka täytti kaikki odotukset tosi hyvin...vaimolla se edelleen käytössä)
 
Vastaus: Kännykät

Tänään tuli vihdoin n900, vielä kun magin peluulta löytyisi aikaa leikkimään sillä. :mad:
 
Vastaus: Kännykät

Ei kenelläkään sattuisi olemaan kokemusta Nokian 6760:sta? Näppis vaikutti hiton hyvältä :)
 
Vastaus: Kännykät

onko mitään hajua että mistä sais vara osia s8300 ultra touchiin ?.Näyttö pitäs saaha uus
 
Vastaus: Kännykät

Onkos porukoilla kokemuksia Nokian X3 luurista. Gigantista saisi tällä hetkellä 120 € niin onko ostamisen arvoinen? Vanha puhelin alkaa jo vanhenemaan. Mitään suurempia edellytyksiä ei ole. Onko akku hyvä? Kamerakin on 3.2 Megapikselin joka riittää minulle kun vanhassa oli 1.3.
 
Vastaus: Kännykät

Boxraz ostin tuon Nokia X3:n kakkospuhelimeks, mulla oli se pari viikkoo ja sit vaihdoin pois. Akku oli ihan ok mutta se näyttö oli jotenki tosi huono, ei meinannu mitään selvää saada siitä. En tykänny myöskään noista näppäimistä. Vaihdoin sen Nokia 6303 classiciin joka oli halvempikin. Tässä kestää tosi pitkään akku ja muutenki todella hyvä ja jämäkkä puhelin pitää kädessä. :)
 
Vastaus: Kännykät

Boxraz ostin tuon Nokia X3:n kakkospuhelimeks, mulla oli se pari viikkoo ja sit vaihdoin pois. Akku oli ihan ok mutta se näyttö oli jotenki tosi huono, ei meinannu mitään selvää saada siitä. En tykänny myöskään noista näppäimistä. Vaihdoin sen Nokia 6303 classiciin joka oli halvempikin. Tässä kestää tosi pitkään akku ja muutenki todella hyvä ja jämäkkä puhelin pitää kädessä. :)

Minulla kyllä näkyy tuosta näytöstä oikein hyvin. Kun akun lataa täyteen, akku pysyy täytenä minulla n. 2 päivää ja sit pari pvää menee että akku on tyhjä. Näppäimistä olen kyllä samaa mieltä et vähän tunnottomat ja huonot.
 
Vastaus: Kännykät

Jes! Saatiin kaikki mitä toivottiin ja vähän enemmänkin. :D

Moniajo on Applen mukaan ohjelmoitu niin, ettei puhelin hidastu tai akku kulu nopeasti loppuun. Home-nappia tuplaklikkaamalla aukeaa ruudun alaosaan käynnissä olevien ohjelmien ikonit. Ja ymmärtääkseni ainakin osa ohjelmista muistaa mihin tilaan ne jäivät, vaikka se suljettiin kokonaan.

Ohjelmia saa tallennettua iPhoneen nyt jopa 2000 entisen 180 sijaan. Helpotusta ohjelmien säilömiseen tuo kansiot. Kansio luodaan pitämällä sormea ohjelman ikonin päällä ja vetämällä se toisen ohjelman päälle. iPhone osaa nimetä kansion automaattisesti vaikka "Pelit", mutta nimen muokkaaminen onnistuu myös itse.

Peleistä kun puhuttiin, Apple on panostamassa myös tähän. Game Center on vähän Xbox Liven ja PSN:n kaltainen palvelu kaverilistoineen, pelikutsuineen jne. Palvelu aukeaa myöhemmin syksyllä, mutta ohjelmistokehittäjät pääsevät koodaamaan peleihinsä Game Center-tuen jo aikaisemmin. Hyvä, että tämäkin yhtenäistetään. App Storessa jokaisella vähänkin suuremmalla pelinkehittäjällä on omat palvelunsa, saavutuksineen jne. Hienoa jos kaikki saadaan yhden palvelun alle.

Applen mielestä nykyiset mainokset ohjelmissa ovat rumia ja tottahan se on. iAd tuo Applen mukaan ohjelmiin siistimmät ja interaktiiviset mainokset. Apple ottaa tuotoista 40%, loput menee kehittäjälle.

Ja Home-screenin taustakuvan saa tulevaisuudessa vaihdettua. Lock-screenistä ei hiiskuttu. Jos sitten kesällä paljastettaisiin sekin..?

iPhone OS 4.0 on tulossa kesän aikana.
 
Vastaus: Kännykät

Vanha, suhteellisen loppuun kaluttu Nokia 6300, ei tule puhelinta paljoa käytettyä niin ei niin väliä, tästä syystä ostin uuden läppärin enkä uutta puhelinta.
 
Vastaus: Kännykät

Jes! Saatiin kaikki mitä toivottiin ja vähän enemmänkin.

Vain Apple voi pitää maailmoja syleilevän lehdistötilaisuuden jossa esitellään muun maailman mielestä ikivanhoja asioita uskomattomina uutuuksina :rolleyes: Moniajo (paitsi ei ihan)! Kansiointi! Mainoksia! Taustakuvia!

Ja yleisön mielestä tuo on vielä mahtavaa, ja media kohisee kuin jotain isostakin tapauksesta :confused:

Lisäksi tuo moniajokaan ei ole mikään oikea moninajo, vaan rajoitettu vain tietyn tyyppisille sovelluksille, ja niiden pitää sitä erikseen tukea.
 
Vastaus: Kännykät

Steve Jobs sanoi itsekin tilaisuudessa, että tietävät olevansa myöhässä moniajon kanssa. Eivätkä he aina tuo ensimmäisenä kaikkia ominaisuuksia käyttöjärjestelmäänsä, mutta tekevät sen sentään parhaiten.

Olkoonkin vanhoja ominaisuuksia muille käyttiksille. Ei mua lämmitä jos Symbianissa, Androidissa tai muissa on moniajoa sun muuta iPhone OS:stä vielä puuttuvaa. iPhone OS hanskaa kaiken muun vaan niin loistavasti ja tarvitseeko edes mainita App Storea? Kesällä kun saadaan 4.0 päivitys, on käsissämme aika mahtava kännykkäkäyttis.

Moniajotuki on Applen mukaan helppo lisätä jälkeenpäin, tilaisuudessa demottuun softaan se tehtiin päivässä. Ja eiköhän ihan tarvittavat moniajotuet tullu? En edes keksi mtä jäi puuttumaan. Mullakin on jailbreaktussa luurissa moniajo. En käytä sitä juuri ikinä. Eli en itse paljon kostu tästä virallisesta tuesta, mutta monille se tuntuu olevan tärkeä.

Henk. koht. pidän kansioita tärkeimpänä uudistuksena. Nekin tosin löytyy jo jailbreakin ansiosta. Lähes sata softaa on kiva saada järjesteltyä nätisti.
 
Vastaus: Kännykät

Applehan on kohta kuin joku EA tai Activision noiden vuosipäivityksiensä kanssa. :D
 
Ylös Bottom