Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ketutuskeskustelu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja henkettu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Netflixiä ei voi katsella tällä hetkellä. Saan virhekoodin "M7111-1331-2206".
Suoraan hevosen suusta:

Jos saat virhekoodin M7111-1331-2206, kun katsot Netflixiä tietokoneella, tarkoittaa se yleensä sitä, että jotkin selaimeesi tallennetut tiedot pitää päivittää. Yritä ratkaista ongelma alla olevien ohjeiden avulla.

Käytätkö Netflixiä kirjanmerkin kautta?
Jos käytät Netflixiä kirjanmerkistä, kokeile sen sijaan kirjoittaa selaimen osoiteriville www.netflix.com. Jos ongelma ratkesi, päivitä kirjanmerkin osoitteeksi www.netflix.com, jotta vältät saman ongelman tulevaisuudessa.
Olisiko noista apua?

Lähde: Netflix

Netflixiä ei voi katsella tällä hetkellä. Saan virhekoodin "M7111-1331-2206".
Suoraan hevosen suusta:

Jos saat virhekoodin M7111-1331-2206, kun katsot Netflixiä tietokoneella, tarkoittaa se yleensä sitä, että jotkin selaimeesi tallennetut tiedot pitää päivittää. Yritä ratkaista ongelma alla olevien ohjeiden avulla.

Käytätkö Netflixiä kirjanmerkin kautta?
Jos käytät Netflixiä kirjanmerkistä, kokeile sen sijaan kirjoittaa selaimen osoiteriville www.netflix.com. Jos ongelma ratkesi, päivitä kirjanmerkin osoitteeksi www.netflix.com, jotta vältät saman ongelman tulevaisuudessa.
Olisiko noista apua?

Lähde: Netflix

Nää perkeleen helteet vois jos edes vähän hellittää :mad:

Kämpässä +30 lämmintä joka huoneessa ja ei saa nukuttua kunnolla, eikä mitään jaksa muutenkaan tehdä.

Nää perkeleen helteet vois jos edes vähän hellittää :mad:

Kämpässä +30 lämmintä joka huoneessa ja ei saa nukuttua kunnolla, eikä mitään jaksa muutenkaan tehdä.
Mä taas havahduin tänään siihen et pistin vilttiä päälle, kunnes tajusin laittaa ilmalämpöpumppua pienemmälle. :p

Mut oon myös huomannu sen, että päivän ku on sisällä 20 asteessa ja sit menee vaikka illallakin vasta ulos, niin täysin käsittämätöntä miten se lämpö lyö naamalle, eikä sitä kestä yhtään.

Mut juu, sadetta sais kyllä tulla pikkuhiljaa ja toki lämpöjen kanssaki vähempi riittäis.

Kiva kun olin vahingossa kirjautunu ulos täältä pois, niin olin sitten unohtanu salasanan:( piti tehä uus tunnari tänne:cool:
Tuplatunnarit aiheuttaa foorumin sääntöjen mukaan vatsanpuruja ylläpidolle ja sitä myöten harmeja myös käyttäjälle itselleen. Käytähän siis Unohditko salasanasi -toimintoa, niin pääset taas käyttämään vanhaa tunnusta ja tää uusi kepitetään huitsin Nevadaan.

Ei tullu sähköpostia ollenkaan.
Tuossa kun jryi puolisen tuntia sitten testasi, hänelle resetointimeili kyllä tuli perille. Eli vika ei ainakaan ole siinä, etteikö meilejä lähtisi lainkaan.

Laittaisitko mulle yksityisviestillä sähköpostiosoitteen, johon palautusmeiliä odottelet sekä syntymäaikasi, niin tutkitaan tätä lisää? Kiitos.

Tuossa kun jryi puolisen tuntia sitten testasi, hänelle resetointimeili kyllä tuli perille. Eli vika ei ainakaan ole siinä, etteikö meilejä lähtisi lainkaan.

Laittaisitko mulle yksityisviestillä sähköpostiosoitteen, johon palautusmeiliä odottelet sekä syntymäaikasi, niin tutkitaan tätä lisää? Kiitos.
Laitoin viestin.

Taas meni hermot tohon Xbox Onen käyttiksen lagaamiseen ja ei voi, kun ihmetellä miksi Microsoft ei saa tehtyä käyttistä joka olisi nopea ja selkeä käyttää. Onen alkuperäinen käyttis oli paljon nopeampi ja parempi, kuin tämä nykyinen paskakasa. :mad:

Koska starlinkille ei ole omaa aihetta niin laitetaan tähän.
Hienosti on taas hinnoittelu hoidettu jenkkien ja euroopan välillä. Ihmettelin, että miksi jenkit suosii digitaalista, mutta syy oli aika selvä.
Siellä digitaalinen deluxe versio maksaa ainakin swithcilla 79.99$ joka ainakin xe.com konvertterin mukaan on 69.4e. Tuo paketti siis sisältää ilmeisesti kaiken eli kuusi alusta, 10 pilottia ja 15 asetta.
Mitä tuo maksaa meillä eshopissa? 99e

Ubisoft. Mitä helvettiä?
Olisi tehty edes perinteinen dollarin merkin vaihtaminen euroiksi jolloin tuo olisi 79e, mutta 30e enemmän mitä jenkeissä on jo kohtuu paha kusetus.

Koska starlinkille ei ole omaa aihetta niin laitetaan tähän.

Ubisoft. Mitä helvettiä?
Olisi tehty edes perinteinen dollarin merkin vaihtaminen euroiksi jolloin tuo olisi 79e, mutta 30e enemmän mitä jenkeissä on jo kohtuu paha kusetus.

Jep, vähän on hapokas suomilisä. Mutta näissä pitää muistaa että täkäläisissä hinnoissa on sisäänrakennettu ALV 24% ja US hinnat ovat verottomia. Että ei ole pelkästään Ubin liiveihin massit menossa.

No itse tein usa tilin eshoppiin joitakin kuukausia sitten ja mulla kesti ehkä 10 minuuttia löytää googlella osavaltio jossa ei lisätä veroja tuotteen hintaan.
Switchin eshop kun ei kysy edes sun osoitetta vaan tiliä tehdessä vaan valitset valikosta missä asut ja siinä se. Saattoi siinä myös aluekoodi olla, mutta google kertoi senkin.

Esim pleikkarilla täytyy antaa tarkka osoite ja muistaakseni ps3:n aikaan asuin hilton hotellissa jossain päin jenkkejä :D

Ylös Bottom