Max Limitz
Member
Netflixiä ei voi katsella tällä hetkellä. Saan virhekoodin "M7111-1331-2206".
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Suoraan hevosen suusta:Netflixiä ei voi katsella tällä hetkellä. Saan virhekoodin "M7111-1331-2206".
Olisiko noista apua?Jos saat virhekoodin M7111-1331-2206, kun katsot Netflixiä tietokoneella, tarkoittaa se yleensä sitä, että jotkin selaimeesi tallennetut tiedot pitää päivittää. Yritä ratkaista ongelma alla olevien ohjeiden avulla.
Käytätkö Netflixiä kirjanmerkin kautta?
Jos käytät Netflixiä kirjanmerkistä, kokeile sen sijaan kirjoittaa selaimen osoiteriville www.netflix.com. Jos ongelma ratkesi, päivitä kirjanmerkin osoitteeksi www.netflix.com, jotta vältät saman ongelman tulevaisuudessa.
Suoraan hevosen suusta:Netflixiä ei voi katsella tällä hetkellä. Saan virhekoodin "M7111-1331-2206".
Olisiko noista apua?Jos saat virhekoodin M7111-1331-2206, kun katsot Netflixiä tietokoneella, tarkoittaa se yleensä sitä, että jotkin selaimeesi tallennetut tiedot pitää päivittää. Yritä ratkaista ongelma alla olevien ohjeiden avulla.
Käytätkö Netflixiä kirjanmerkin kautta?
Jos käytät Netflixiä kirjanmerkistä, kokeile sen sijaan kirjoittaa selaimen osoiteriville www.netflix.com. Jos ongelma ratkesi, päivitä kirjanmerkin osoitteeksi www.netflix.com, jotta vältät saman ongelman tulevaisuudessa.
Mä taas havahduin tänään siihen et pistin vilttiä päälle, kunnes tajusin laittaa ilmalämpöpumppua pienemmälle.Nää perkeleen helteet vois jos edes vähän hellittää
Kämpässä +30 lämmintä joka huoneessa ja ei saa nukuttua kunnolla, eikä mitään jaksa muutenkaan tehdä.
Nää perkeleen helteet vois jos edes vähän hellittää
Kämpässä +30 lämmintä joka huoneessa ja ei saa nukuttua kunnolla, eikä mitään jaksa muutenkaan tehdä.
Ja unohtuneen salasanan palautus ei onnistunut?Kiva kun olin vahingossa kirjautunu ulos täältä pois, niin olin sitten unohtanu salasananpiti tehä uus tunnari tänne
![]()
Tuplatunnarit aiheuttaa foorumin sääntöjen mukaan vatsanpuruja ylläpidolle ja sitä myöten harmeja myös käyttäjälle itselleen. Käytähän siis Unohditko salasanasi -toimintoa, niin pääset taas käyttämään vanhaa tunnusta ja tää uusi kepitetään huitsin Nevadaan.Kiva kun olin vahingossa kirjautunu ulos täältä pois, niin olin sitten unohtanu salasananpiti tehä uus tunnari tänne
![]()
Täsmentäisitkö, että millä tavalla se ei toiminut? Eikö sähköpostia tullut vai tapahtuiko jotain muuta?Ei toiminu palauta salasana toiminto.
Ei tullu sähköpostia ollenkaan.Täsmentäisitkö, että millä tavalla se ei toiminut? Eikö sähköpostia tullut vai tapahtuiko jotain muuta?
Tuossa kun jryi puolisen tuntia sitten testasi, hänelle resetointimeili kyllä tuli perille. Eli vika ei ainakaan ole siinä, etteikö meilejä lähtisi lainkaan.Ei tullu sähköpostia ollenkaan.
Laitoin viestin.Tuossa kun jryi puolisen tuntia sitten testasi, hänelle resetointimeili kyllä tuli perille. Eli vika ei ainakaan ole siinä, etteikö meilejä lähtisi lainkaan.
Laittaisitko mulle yksityisviestillä sähköpostiosoitteen, johon palautusmeiliä odottelet sekä syntymäaikasi, niin tutkitaan tätä lisää? Kiitos.
Koska starlinkille ei ole omaa aihetta niin laitetaan tähän.
Ubisoft. Mitä helvettiä?
Olisi tehty edes perinteinen dollarin merkin vaihtaminen euroiksi jolloin tuo olisi 79e, mutta 30e enemmän mitä jenkeissä on jo kohtuu paha kusetus.