Azerach
Active Member
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)
E3 demossa ei ilmeisesti ollut kovin paljoa säätövaraa:
Vähän samaa hakemista oli dual analog FPS pelien alkuaikoina, paljon vaikeita kontrolliskeemoja ja tämän päivän standardin kontrollien kehittelyyn meni muutama yritys. Samaa voi odottaa movelta, ensimmäiset räiskintäkontrollit saattavat tuntua vähän kankeilta. Tottakai myös tottumiskysymys, mutta osansa on pelien säädöilläkin.
Tässä kohtaa täytyy nostaa esiin, että tuossa videossa esitellyt kontrollit olivat aivan karmeat. Siis asetuksiltaan. Osoitinta sai liikuttaa ihan järkyttävän määrän ennenkuin ukon kuvakulma alkaa kääntymään. Toivottavasti Sony ymmärtää antaa vähintään yhtä kattavat säätömahdollisuudet kuin Call of Duty: World at Warin Wii -versiossa.
E3 demossa ei ilmeisesti ollut kovin paljoa säätövaraa:
SOCOM 4 With PlayStation Move Hands-On Preview - Socom Union - Socom News, Music, Guides & MoreOverall, the Move controls felt very responsive, especially when you set it to the expert "Super Soldier" setting - there are three sensitivity settings in total. The middle "Weekend Warrior" setting is likely best for testing out Move because it provides some aim assistance, which helps limit the inevitable unwieldy motions when learning to use Move. Motion controls have generally been considered gimmicky within the hardcore shooter crowd, however, SOCOM 4's implementation proves that it's a viable option.
Vähän samaa hakemista oli dual analog FPS pelien alkuaikoina, paljon vaikeita kontrolliskeemoja ja tämän päivän standardin kontrollien kehittelyyn meni muutama yritys. Samaa voi odottaa movelta, ensimmäiset räiskintäkontrollit saattavat tuntua vähän kankeilta. Tottakai myös tottumiskysymys, mutta osansa on pelien säädöilläkin.