Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Tuleeko edes peliä mukana? Jos ei, pakettiin on lisättävä vielä peli, jotta päästään tasoihin XO:n vastaavan kanssa.

Mulla on sellainen käsitys että siinä tulee joku starter disc mukana, joka siis sisältää vain demoja. Tosin jossain noista seteistä kyllä oli se urheilupelikokoelma mielestäni mukana, en vain muista missä niistä. Jokatapauksessa Moven etuna on se, että vaikka pelin kanssa starter packin hinta nousee sinne Kinectin hintaan asti, saa sen pelin valita itse. Kinectin mukanahan tulee toi Adventures-hässäkkä, joka kyllä näyttää sille että siitä saa tunnin pelaamisella aivan tarpeekseen :-P
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

^Juu. Jonkinlainen demolevy sisältyi muistaakseni tuohon "isoimpaan" Move pakettiin. Minä tosin varttoan ainakin siihen seuraavaan tammikuuhun, ennen kuin lähden harkitsemaan tähän liiketunnari kelkkaan mukaan lähtöä. Suosittelen samaa muillekin, sillä vuoden päästä Kinectin ja Moven hinnan luulisi laskeneen. Silloin myös nähdään, että tuleeko sinne myyntikojuun mitään OIKEASTI hyvää tavaraa näille liiketunnistus-lelukoille, vaiko ei. Minä en lämpene millekään Eyepet, tai muullekaan pelille, joka ei pysty tyydyttämään väkivaltaista puolta itsessäni. :P Toivottavasti Sony ei rupea matkimaan Microsoftia, jolloin 80/100 prosentista Move-pelejä olisi jotain "tahtoo viihdyttää ainoastaan lapsia ja jumppatätejä" tyyppistä diibadaabaa(Ei mitään henkilökohtaista Kinectin kannattajat mutta tältä tuon "kameran" tajonta vielä toistaiseksi näyttää, eikä Move loista omalla tarjonnallaan mitenkään suuremmin.... Paitsi tuo Sorcery on kyllä ihan mielenkiintoinen tapaus. Maybe finally we get good Harry Potter Clone).

Vaikka minä tosin hommasinkin Pleikkarin aikoinaan Little big planetin takia, niin kyllä minua eniten miellyttää Wormsin kaltaiset sotapelit. R.U.S.E:a odotellessa. Toivottavasti Move-tuki toimii niin kuin sen on luvattu toimivan(kunnollisesti). Tuollaisessa pelityylissä padi on täysin onneton(Red alert 3 plekellä ei ollut hirveän hauska peli sen tähden).
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Suosittelen samaa muillekin, sillä vuoden päästä Kinectin ja Moven hinnan luulisi laskeneen. Silloin myös nähdään, että tuleeko sinne myyntikojuun mitään OIKEASTI hyvää tavaraa näille liiketunnistus-lelukoille, vaiko ei.

Niin, sen esim. vuoden odottelu yleensä tarkoittaa tiettyä hinnan alennusta tai välillä jopa paremman tuotteen tulemista markkinoille halvempaan hintaan. Näinhän homma toimii kulutuselektroniikan kanssa. Kaikilla meillä on varmasti ystäviä ja tuttuja, jotka aina odottavat sitä seuraavaa hinnan alennusta. Tai parempaa mallia.

Mutta samalla se tarkoittaa myös sitä, ettei siihen vuoteen pysty sitten nauttimaan sen tietyn laitteen/formaatin/jipot/härpäkkeen/ym tuomista iloista, nautinnoista ja hyödyistä.

Aikoinaanhan sitä tuli maksettua LCD-tellusta yli 2500e, PS3:sta n. 600e, 360:n Elite mallista n. 500e, HD-tasoisesta vahvarista n. 1500e, Toshiban lippulaiva HD DVD -soittimesta varmaan 400-500e, ym ym. Ja toki silloin tiesi, että vuoden-parin päästä hinta on tippunut reippaasti (ja parempaakin on taas tulossa). Räikeimmässä tapauksessa koko formaatti (HD DVD) kuoli pois.

Pointti on tavallaan se, että jonkin laitteen - tai tässä tapauksessa lisälaitteen - hinta laskee yleensä aina ajan kanssa. Mutta sitten todellakin jää paitsi siitä mistä moni muu samalla nauttii. Kyse on valinnoista.

(seuraava kommentti on yleinen - ei Little_big-MAD:ille osoitettu)
Viime aikoina on aika paljon puhuttu siihen sävyyn (mielestäni tätä ei ollut niin paljon ennen?), että aikuiset ihmiset tavallaan neuvovat toisia aikuisia ihmisiä siitä, mitä pitäisi ostaa, milloin ja mihin hintaan. Tai nimenomaan niin, että ikään kuin osa on "tyhmiä", koska he ovat valmiit maksamaan jostain vähän "extraa" tai hankkimaan sen heti ensimmäisessä aallossa (tai sitten päivittämään sellaista, joka jo taloudesta löytyy).

En ymmärrä tätä ollenkaan, koska näitä "early adoptereita" on ollut aina ja tulee aina olemaan. Ja jokainen saa tasan varmasti ostaa mitä haluaa - jos budjetti sen kestää (mitään velkaa on itsekään kuitenkaan suosittele ottamaan - nimimerkillä "opintolaina vihdoin maksettu"). Pahimmillaan on loukkaavaa, että ihmisiä aletaan arvottamaan heidän hankintojensa mukaan - meni se sitten suuntaan (maksaa jostain "liikaa") tai toiseen (ei suostu ostamaan jotain).

Kaikilla meillä on hiukan erilaiset budjetit ja rahankäyttötottumukset - puhumattakaan kiinnostuksen kohteista. Tuolla n. 150 eurolla voi tehdä aika montaa asiaa, ja siihen kuuluu myös Kinect ja Move. Kyse on lopulta todellakin vain valinnoista.


Toivottavasti Sony ei rupea matkimaan Microsoftia, jolloin 80/100 prosentista Move-pelejä olisi jotain "tahtoo viihdyttää ainoastaan lapsia ja jumppatätejä" tyyppistä diibadaabaa(Ei mitään henkilökohtaista Kinectin kannattajat mutta tältä tuon "kameran" tajonta vielä toistaiseksi näyttää, eikä Move loista omalla tarjonnallaan mitenkään suuremmin.... Paitsi tuo Sorcery on kyllä ihan mielenkiintoinen tapaus. Maybe finally we get good Harry Potter Clone).

Kaikille on tulossa aivan varmasti näitä minipeli/sosiaalinen hauskanpito -kokoelmia, se on aivan selvää. Ne tavallaan kuuluvat siihen ekaan aaltoon. Kysymys on oikeastaan siitä, että pystytäänkö tuomaan laadukkaita kokoelmia. Jos laatu on tyylliin "Wii Sports" - mutta paremmalla grafiikalla ja asteen tarkemmalla/toimivammalla/monipuolisemmalla mekaniikalla - niin ei minulla ole mitään niitä vastaan. Mutta jos mennään Nintendon "pimeälle puolella" eli 3rd party julkaisijoiden nopeasti rykäistyihin minipeli-virityksiin, niin iso "KIITOS EI" kuuluu täältäkin. Ja tietenkin haluan monipuolista pelivalikoimaa muutenkin, eli eivät ne A-luokan minipeli ym kokoelmat riitä tietenkään.

Mutta sekin on sanottava, että loppujen lopuksi pelaan itse aika vähän nykyään Wiillä mitään Wii Sports -tyylisiä pelejä, ja kohtuullisen vähän harrastan itse sosiaalista pelaamista muutenkaan (tosin kun sen aika on, niin pirun hauskaahan se parhaimmilaan on). Eli olen henk. koht. tavallaan "varautunut" myös siihen, että alkuinnostuksen jälkeen huomaan olevani taas jonkin FPS-pelin kimpussa - ihan sillä perinteisellä padillä. Tavallaan en siis nosta odotuksia näiden kanssa mitenkään pilviin, koska en ehkä loppujen lopuksi kuuluu täysin niiden kohderyhmään (ainakaan niin paljon kuin haluaisin). Mutta toki toivon laadukkaita pelejä ja etenkin erilaisia pelikokemuksia. Tuohon monipuolisuuteen olen valmis satsaamaan juurikin ostamalla sekä Moven että Kinectin - tavallaan on vain hyvä etteivät ne ole täysin samanlaisia.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

^Juu. Jonkinlainen demolevy sisältyi muistaakseni tuohon "isoimpaan" Move pakettiin. Minä tosin varttoan ainakin siihen seuraavaan tammikuuhun, ennen kuin lähden harkitsemaan tähän liiketunnari kelkkaan mukaan lähtöä. Suosittelen samaa muillekin, sillä vuoden päästä Kinectin ja Moven hinnan luulisi laskeneen. Silloin myös nähdään, että tuleeko sinne myyntikojuun mitään OIKEASTI hyvää tavaraa näille liiketunnistus-lelukoille, vaiko ei.
Jos historia vähääkään toistaa itseään, tuskinpa tulee. Wiillä on tuossa suhteessa pisin historia ja vielä tänäkään päivänä ei tule mieleen mitään, missä nimenomaan liikeohjaus olisi ollut se juttu. Kosolti kovan tason pelejä kyllä mutta nekin aika lailla muista syistä kuin ohjaustavaltaan.

DS:n kosketusnäytön ja PS3:n SixAxiksen kanssa ihan sama juttu; kyllähän niitäkin aikoinaan vähän kokeiltiin mutta tätä nykyä niiden painoarvo on lähinnä "no keksitään nyt jotain" -tasoa ja yleensä ei edes sen vertaa.

Kaikkea hyvää toki niin Kinectikille kuin Movellekin mutta vaikea on kyllä keksiä kummankaan hankkimiselle sen kummempaa syytä kuin se kevyt viihde perheen parissa tai baari-illan jälkeen eikä siinä ole edes mitään vikaa - Nintendo näytti, että tuolla tontilla liikkuu aivan törkeän paljon rahaa, joten jos Microsoft ja Sony viimein ryntäävät samoille apajille samalla reseptillä niin ymmärtäähän tuon.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Kosolti kovan tason pelejä kyllä mutta nekin aika lailla muista syistä kuin ohjaustavaltaan.

Tuo on sinänsä aika hyvä ja tärkeä pointti. Jotku esim. Wiin Mario Galaxyt ovat malliesimerkkejä peleistä, joissa liiketunnistus on mukana tukemassa kokonaisuutta - eikä niin, että se olisi jotenkin "SE" jippo millä peliä myydään. Kaikki lähtee mielikuvituksellisista ja loistavasti toteutetuista ideoista - ei jostain "mageinta-tässä-on-kun-saa-huitoa-pulikkaa" -ajattelusta.

Ei kovin montaa peliä voi myydä vain sillä ajatuksella, että "tässä ei tarvitse ohjainta ollenkaan". Tai ei kovin montaa peliä voi myydä vain sillä ajatuksella, että "tässä meillä on vain hiukan tarkemmat Wiin ohjaimet - niiden nimi on vain Move". Tarvitaan toimiva kokonaisuus, jota Move ja Kinect tukevat luonnollisella tavalla.

Toki aivan alkuhuumassa riitää, että voi pelata peliä "ilman ohjaimia", "ampua tosi tarkasti" pulikalla yms, mutta jatkossa kyllä tarvitaan muutakin. Liiketunnistus on yhtaikaa siis suuri mahdollisuus ja tavallaan kuitenkin rajoittava tekijä. Sen tietyn, oikean "balanssin" löytäminen liiketunnistuksen ja perinteisten ideoiden välillä onkin varmasti suurimpia haasteita Movelle ja Kinectille.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Uusia Move demoja.
[video=youtube;9uF_fasPphc]http://www.youtube.com/watch?v=9uF_fasPphc[/video]

Vakuuttaa kerta kerralta vain enemmän.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Sonylta on tullut oma vertailutaulukko, jossa vastakkain ovat Move, Wiimote ja Kinect. Onko suuri yllätys, että Moven osalta taulukko on yhtä YES, YES, YES -linjaa. :P

Move_Vs_Wii_vs_Kinect.jpg


(Eli näinhän se aina menee; valitsemalla sopivia attribuutteja, saadaan oma tuote näyttämään paremmalta kuin kilpailevat tuotteet.)

Lähde: PlayStation Lifestyle
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Tässä vielä "Games" yläotsikosta puuttumaan jääneet vastaukset:

Games:

Wii YES (over 600 and growing)
Move YES (10-50 games to be announced)
Kinect YES (10-50 games to be announced)

;)
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Tässä ei oikeastaan ole mitään hirveän uutta. Onhan se jo monta kertaa nähty, että Movella saa tehtyä todella vakuuttavia teknologiademoja.

Tuolla kommenteissa (ja Kinect-jutun kommenteissa myös) on kyllä ihan hyvä huomio siitä, että aloitushinta on Movessa melko maltillinen. Itse esimerkiksi hankin kameran jo aikoinaan Eye of Judgmentin kanssa, joten päästäkseni pelaamaan vaikkapa Tiger Woodsia tai R.U.S.E:a joudun investoimaan yhteen valopalleroon vaivaiset viisikymppiä. Siitä voi sitten laajentaa, jos joskus tulee tarve (ainakin yksi navigation controller ja toinen valopallo tulee hankittua yksinpelejä varten).

Move saattaa siis jopa toimia: teknologia tuntuu pelittävän, pelivalikoimasta löytyy jotain odottamisen arvoista eikä hintakaan pyörrytä. Oikeastaan (minulle) kaikkein ratkaisevin kysymys on: miten R.U.S.E. onnistuu.
 
Vastaus: Kinect - Koko kehon liiketunnistus 360:lle (Natal)

Tuohan on aivan järjetön tapa laskea. Ilman tasapainolautaakin Wii myi kun häkä ja se ei ole käytössä läheskään kaikissa peleissä. Sen lisäksi Mote ja Nunchuk taitaa tulla koneen mukana (motion plus on vielä myös harvinaisuus, ja tulee monen pelin mukana). Tästä jää siis jäljelle toiset kapulat, eli oikea hinta on 70 euroa jos puhutaan toisesta pelaajasta.

Samuel on ihan oikeassa. Ei taida olla montakaan peliä jotka vaativat kaksi tasapainolautaa kerrallaan.. Olikos kineticiin ja moven samaan aikaan pelaavien pelaajien määrä 4?

Ja muuten, Goldeneye tuo mielenkiintoisen tilanteen Wiille. Itseasiassa sopii tähän keskusteluun todella hyvin. Ensimmäistä kertaa ikinä pääsee pädi pelajat ja wiimoteilijat/yms pelaamaan netissä samaa räiskintäpeliä toisiaan vastaan. (Ellei tule jotakin rajoituksia tjms) Mielenkiintoinen tilanne.

Edit: Ja niin, tarttee molemmalle sovellukselle antaa aikaa. Ne ei saapuessaan ole valmiita paketteja, vaan kirjasto vahtistuu vain ajan kanssa. Monet teki wiin kohdalla virheen siinä, kun ei jaksanut odotella tekniikan parempaa hyötykäyttöä peleissä. Kärsivällisyyttä siis tarvitaan.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Microsoftin laskentatavan periaatteenahan oli siis se, mitä kaikkea on ostettava muille konsoleille, että saataisiin noin suurinpiirtein Kinectin tarjoamat ominaisuudet.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Microsoftin laskentatavan periaatteenahan oli siis se, mitä kaikkea on ostettava muille konsoleille, että saataisiin noin suurinpiirtein Kinectin tarjoamat ominaisuudet.

Samalla tietenkin jätetään huomioimatta ne ominaisuudet, jotka omasta tuotteesta puuttuvat. Ihan normaalia markkinointiahan tuo on, mutta ei kai tuollaisia asiaan perehtyneiden pelaajien tarvitse uskoa tai tulkita sen kummemmin. Ne voi hyvillä mielin sivuuttaa.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Onhan näitä hillittömän tarkkoja ja paikkansapitäviä hintavertailuja tehty ennenkin, tosiasiat valaisevassa taulukkomuodossa. ;)

Sonyn Move-paketti on hinnoittelultaan ja vaadittavilta osilta kaikkein sekavin, mutta Kinectin 4GB-bundle ihmetyttää myös. Ei Arcade mutta ei myöskään kovalevyllinen malli, miksi ihmeessä näin?

Vasta näiden tuotteiden tullessa markkinoille näkee, saavatko kuluttajat otettua selkoa sekamelskasta. Siinä on hinnan lisäksi ylimääräinen este lisävarusteratkaisujen leviämiseen. Tosin noose01 ylpeästi osoittaa, että pelaajat eivät ole täysin selvillä edes Wiin lisävarusteista ja siitä mihin niitä käytetään. Mitä oikein aiot tehdä kahdella tasapainolaudalla?
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

mutta Kinectin 4GB-bundle ihmetyttää myös. Ei Arcade mutta ei myöskään kovalevyllinen malli, miksi ihmeessä näin?

Ylpeästi osoitat, että et ole täysin selvillä edes Xbox360:n tilanteesta ;)
4GB kone korvaa vanhan Arcaden, joka poistuu markkinoilta kunhan vanhat on myyty pois. Casuaalihömppään riittää myös pienempi levytila (kuten wii on osoittanut). Arcaden sisäinen pieni muisti on korvattu isommalla, koska aiempi olisi käynyt varmasti ahtaaksi enemmän pelaavilla (kuten wii on osoittanut). Lisäksi tuohon saa 32GB lisätilaa edullisilla USB-muistitikuilla.

Mitä oikein aiot tehdä kahdella tasapainolaudalla?
Aiemmin oli puhe kahden pelaajan täydellisestä casuaalikliimaksista. Myönnän toki, että en tiedä onko koneelle muunlaisia kahdestaan pelattavia tasapainolautaa käyttäviä pelejä kuin sellaisia missä pelataan vuorotellen (joka ei siis edes ole mielestäni kunnollista kaksinpelaamista). Toki jos kahdestaan pystyy saavuttamaan ainoastaan vajaavaisen pelielämyksen on toinen lauta turha.

Ja tuo sonyn vertailutaulukko on aika hilpeä. Kaikki kohdat missä Move "päihittää" XO:n on pelkkää humpuukia.
Napit -> ei niitä tarvita, kyseessähän on hands free
Ladattava akku -> Kinect on kiinni konsolissa, ei tarvitse ladata.
Kakkosohjaimen ominaisuudet -> ei tarvita koko ohjainta

:D
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

...missä pelataan vuorotellen (joka ei siis edes ole mielestäni kunnollista kaksinpelaamista). Toki jos kahdestaan pystyy saavuttamaan ainoastaan vajaavaisen pelielämyksen on toinen lauta turha.

Joo eihän se kyllä yhtäaikaa pelailulle vertoja vedä, tosin kyllähän se pelin tyypistäkin vähän riippuu. Itse en ainakaan ole vielä keksinyt tarpeeksi syitä (=tarpeeksi pelejä) ostaa tasapainolautaa. Skate It tuossa hyllyssä huutaa tasapainolautaa, mutta on se hinta vaan liian karvas yhdelle pelille. Ja kun ruumiiltani olen vielä alipainoinen, niin ei kuntoilupelitkään paljon kiinnosta :o
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

[video=youtube;v01bm9iLtAI]http://www.youtube.com/watch?v=v01bm9iLtAI&feature=player_embedded[/video]

[video=youtube;g3lhpVp3LLA]http://www.youtube.com/watch?v=g3lhpVp3LLA&feature=player_embedded#![/video]

Hyvältä näyttää! Noista teknisistä ongelmista en sitten tiedä, olivatkohan liian kaukana vai miksi ei tunnistanut sportsissa juuri mitään? :confused:
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

IBM:n kiinalaistunut PC-yksikkö Lenovo tuo markkinoille oman liiketunnistukseen perustuvan konsolinsa: eBox. Mukana tulee ilmeisesti kuitenkin vain webbi-kameran tasoinen härveli, sekä 30 peliä ja tämä kaikki ilman varsinaista peliohjainta. Konsolille paukuttaa jo 16 tiimiä pelejä, osa tuttuja Wii ja Xbox 360 -puolelta.

75408157125.jpg



Lieneekö sikäläistä protektionismia, omien suojelua, kun Xbox 360 ja Kinect on puolueen bannilistalla, aivan kuten Playstation PS2:sta alkaen.

Lähde: Kinect-Like eBox To Be Launched in China Next Year -- chinagame.178.com
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

[MAJ] Fighters Uncaged exclu Kinect en images | Xbox 360 - Xboxygen.com

Charge head first into the vicious world of illegal free fighting tournaments, where you will use every muscle in your body to beat down all who challenge you.

Forced into a secret tournament, Simon must use what he learned from his father, an ex-boxing champ, as he faces off against violent combatants who will brutally unleash a range of mixed martial arts attacks to take him down.

No guns. No blades. Your body is the deadly weapon!



Key Features

Full Body Combat
• Using the power of the Kinect, for the first time, gamers are able to realistically fight using their bodies.
• Unleash 70 devastating moves inspired by free-fight combat techniques.
• Fight using your fists, knees, legs, elbows and even your head to take out opponents. Body tracking allows for accurate dodging and blocking of incoming strikes delivering players directly into the game.
Brutal Fighting System
• Unleash a chain of attacks with Fighters Uncaged’s multi-layered combo system based on deadly martial art techniques.
• Deliver devastating super strikes triggered by both movement and voice-activated commands.
• Execute merciless finishing moves to completely destroy opponents.


Deep Skill Based Fighting System
• Use skill to learn your opponents fighting style and cruelly exploit their weaknesses.
• Adapt your fighting style by moving closer to your opponent for stronger attacks, and alter your position to defend yourself as your every action is tracked.
• Drive your enemies to the brink of defeat by stunning, exhausting and blinding them before releasing ruthless vengeance.

Enter into the Cutthroat World of Illegal Fighting Tournaments
• Battle ruthless opponents each trained in a different deadly fighting style.
• Fight through 21 diverse and gritty locations that react dynamically to the action.
Become a Master Figther
• Fighters Uncaged’s training system will allow for novice players to instantly enjoy the action. Experienced gamers can go deeper, learning the moves of a fighting master and pulverizing all opponents.
• Access the tutorial system at any time to learn how to deploy lethal blows and receive tactical advice and hints.
• Players receive accolades for their achievements and can collect over 50 game achievements.

Battle with others
• Challenge your friends to beat the best records
• Online leaderboards.


Release date: this november

Fighters-Uncaged-4.jpg


Fighters-Uncaged-8.jpg


Kyllä Kinectin app-tuki alkaa olla jo ihan hyvällä mallilla, vaikka tietyt tahot luonnollisesti tällaista eivät voisikaan tunnustaa. MS:n päälinja on tietysti aika paskaa, mutta kolmansilta osapuolilta tulee ihan kiitettävästi.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Kyllä Kinectin app-tuki alkaa olla jo ihan hyvällä mallilla, vaikka tietyt tahot luonnollisesti tällaista eivät voisikaan tunnustaa.
No jaa, vaikka liikekontrolleille noin ylipäätään alustasta riippumatta vähän otsaa rypistäisi niin ei tuo jälkimmäinen kuva kyllä järin vakuuta. Vasen jalka ilmeisesti jo etäisesti mallintuu mutta käsien kanssa lienee vielä tekemistä. Kotakun puolella Gamescom-tunnelmissa liiketunnistusta ihan käytännössä ja... No jaa... Kyllähän se liike toki silloin tällöin sinnepäin näyttää tunnistautuvan mutta ei tuo nyt oikein onnistu vakuuttamaan. Ei sillä, että Move olisi mitenkään parempi tai että noista kumpikaan merkittävästi Wii-tasoa paremmaksi pistäisi. Edes etäisesti käytännöllistä liiketunnistusta tuskin vielä tässä generaatiossa nähdään mutta ovatpahan ainakin kaikki kolme suurta jo liikkeellä siihen suuntaan.
 
Ylös Bottom