Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

No jaa, vaikka liikekontrolleille noin ylipäätään alustasta riippumatta vähän otsaa rypistäisi niin ei tuo jälkimmäinen kuva kyllä järin vakuuta. Vasen jalka ilmeisesti jo etäisesti mallintuu mutta käsien kanssa lienee vielä tekemistä. Kotakun puolella Gamescom-tunnelmissa liiketunnistusta ihan käytännössä ja... No jaa... Kyllähän se liike toki silloin tällöin sinnepäin näyttää tunnistautuvan mutta ei tuo nyt oikein onnistu vakuuttamaan. Ei sillä, että Move olisi mitenkään parempi tai että noista kumpikaan merkittävästi Wii-tasoa paremmaksi pistäisi. Edes etäisesti käytännöllistä liiketunnistusta tuskin vielä tässä generaatiossa nähdään mutta ovatpahan ainakin kaikki kolme suurta jo liikkeellä siihen suuntaan.

Nojaa, enpä oikein usko, että promokuvissa ollaan ylipäätään varsinaisesti peliä pelattu, kunhan vain mallina esiinnytty vähän sinne päin.

Kinectimalshan taas näyttää ihunan lutuiselta. <3
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

No jaa, vaikka liikekontrolleille noin ylipäätään alustasta riippumatta vähän otsaa rypistäisi niin ei tuo jälkimmäinen kuva kyllä järin vakuuta. Vasen jalka ilmeisesti jo etäisesti mallintuu mutta käsien kanssa lienee vielä tekemistä.

Ei taida tuokaan taistelupeli käyttää 1:1-liikkeentunnistusta vaan tunnistaa liikkeet ja aktivoi niiden perusteella animaatiot, samaan tapaan kuin Dance Central.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Milon paluu:

[video=youtube;Uieh3RfkCng]http://www.youtube.com/watch?v=Uieh3RfkCng[/video]
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Milon tapauksessa miltei kulminoituu koko liiketunnistuksen pulma. Molyneux on loistava esiintyjä ja Miloon perustuva demonsa kiehtova mutta kun vähän miettii, ei tuossakaan liiketunnistus ole muuta kuin temppu. Kättä voi heiluttaa, että kamera sen leipien heittämiseksi tunnistaa ja jotain voi höpistä, että mikrofoni sen Milolle vastaamiseksi noteeraa mutta siinäpä se.

Milon idean voisi toteuttaa nykyisellä ohjaimella ihan samalla tavalla ja silloinkin se idea itsessään olisi se tosi kova juttu, vähän Heavy Rainin tyyliin. Näissä hommissa veteraani-Wiin puolelle jos kuikuillaan niin entäpä vaikka Super Mario Galaxy? Oliko siinäkään se mieleenpainuvin osa nimenomaan se liikekontrolli vai ihan vaan loisteliaan peruspätevä peli, joka olisi toiminut hyvin (tai kenties jopa paremmin) silkalla tavanomaisella pädillä?

Heavy Rainistakin tulee Move-versio mutta vähentääkö tai muuttaako se alkuperäisen tenhoa mihinkään suuntaan? Tai jäikö ketään kummastuttamaan, etteivät ne ensimmäisen Unchartedin liikevetoiset tasapainoiluosuudet päätyneet jatko-osaan lainkaan?

Kaipa se liiketunnistus pitkällä tähtäimellä tule olemaan ihan arkipäivää mutta jos niitä peleihin väen väkisin tunkee niin toistaiseksi sekä Move kuin Kinect ovat lähinnä Wii in HD. Kun ei edes Wii ole tähänkään mennessä kyennyt perustelemaan, että liikekontrollit olisivat peleissä missään määrin The Tulevaisuus niin tuskinpa siihen Sony tai Microsoftkaan pystyvät.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

(quote otettu Kinect-ketjusta, koska viestini sopii mielestäni paremmin tänne..)

Luuletko tosiaan, että kasuaaliporukkaa kiinnostaa tipan vertaa monenko millisekunnin viive siinä on? :rolleyes:

Tässä piilee varmasti totuuden siemen, eikä casual-pelaajia pieni lagi (tms) haittaa, mutta mielestäni se ei ole Kinectin menestymisen kynnyskysymys (esim. ei se Wii oikeasti aina niin tarkka ole ja hauskaa on silti monelle piisannut - koko "pelaamisen kokemus" on erilainen vs perinteiset pelit).

Mielestäni ehkä tärkein kysymys Kinectin kanssa on se, että miten pelaajille saadaan "myytyä" (kuitenkin n. 150+/- euron hintaan) tuo idea siitä, ettei se todellakaan tue mitään ohjaimia, pyssyjä tai ratteja. KUN kuitenkin monessa pelissä on aika normaalia ja tavallaan "realistista" olla jotain kättä pidempää. Ainakin mulle on vaikea myydä ideaa siitä (kuten Eurogamerin kommenteissa joku sanoi), että kyykkisin jossain sohvan takana ja ampuisin pahiksia etusormella. Ja kyllä se näkymättömällä ratilla ohjaaminen yms vähän hassulta näin äkkiseltään tuntuu.

Toisaalta odotan varsin innolla tiettyjä pelejä, joissa tuo "ohjaimeton pelaaminen" on tavallaan luonnollista eli jotain party-pelejä tms. Ja varmasti tiettyjä ylläreitä tulee matkan varrellla ("ai, tämä toimiikin näin hyvin").

Enköhän saa taas täyslaidallisen vastaan, mutta mielestäni MS on Kinectin kanssa EHKÄ (ja tässä voin olla pahassa väärässä) vuoden-pari liian aikaisessa. Kinectiä olisi voitu hiljaa kehittää ja hioa kulisseissa ja tuoda tähän väliin Move/Wii-tyylistä ohjaamista. Sitten semi-yllärinä pamauttaa Kinect markkinoille kun massat ovat jo vähän kyllästyneet koko liiketunnistus-hypeen (osa on tosin varmaan jo nyt, no doubt). Sillä olisi saatu ehkä lisää tuulta purjeisiin. Toisaalta kahden eri systeemin kehittäminen (Kinect ja joku muu) olisi varmasti ollut kallista, joten ei varmaan homma toimi reaalimaailmassa noin.

Mutta odotetaan, pelataan ja katsellaan. Ehkä homma oikeasti onkin juuri sitä mitä moni pelaaja haikailee. Ja ehkä homma toimii todella hyvin.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Hyvältä näyttää! Noista teknisistä ongelmista en sitten tiedä, olivatkohan liian kaukana vai miksi ei tunnistanut sportsissa juuri mitään? :confused:

Mun mielestä nuo videot oli kyllä aika köyhä esitys Kinectistä, jälleen kerran. Mutta ainakin siitä selvisi, että tuossa Dance pelissä EI pelaaja ohjaa tuota tanssijaa ruudun keskellä. Se tanssii vaan siinä täydellisesti ja kinect tunnistaa tekeekö jotain sinnepäin ja antaa sen mukaan pisteet. Mielestäni olis ollut törkeästi hienompaa jos ruudulla oleva virtuaalihahmo tosiaan tekisi liikkeet jotka pelaaja tekee ja kahdesta taustatanssijasta voisi ottaa mallia (samoin kun noista tanssiliikke-ikoneista, tietty)

Ja vielä kun katsoo ruudun tanssijaa, niin se harppoo edes takaisin todella suurta liikettä ja taputtaa käsiään suurella liikkeellä suht ylhäällä kun taas nuo pelaajat ottaa pikkuriikkisiä sivuaskelia ja laiskasti taputtelee käsiään kun Justin Bieberin konsertin takarivissä.

Ja silti kaiketi peli tulkitsee sen niin että menee hyvin. :S

(Ja taas tämä pakollinen nykypäivänä pakollinen selitys: ) Ei sillä että haluaisin mitenkään fanitella tai vihailla yhtään mitään ja omistankin kaikki kolme konsolia, joten ennn halua riidellä asiasta. :]

Kinect vaan on tällähetkellä minun mielestäni ollut vähiten vakuuttavin koska.. no, suoraansanottuna en ole vielä nähnyt videota jossa sillä ei olisi tunnistusongelmia jonkinverran. Esim. siinä "ollaan liikkuvalla alustalla ja kerätään pallukoita" kaksinpelivideossakin pelaaja hyppäsi kerran niin virtuaaliäijä hyppäs useasti.

Tietty se toimii silti suuren osan ajasta oikein, mutta vie se silti paljon pois kokemuksesta jos tunnistuksen kanssa joutuu tappelemaan tasaisin väliajoin.
Aika suuria tunnistusvirheitä siis kaikenlaiset tuollaiset "Ever wanted to see the bottom of an avatar's shoe?"-tyypin häröilyt,kun laitetta mainostetaan sellaiseksi että se onnistuu tietämään täsmälleen kokoajan pelaajan asennon, jopa tuossa todella nopealiikkeisessä tanssipelissä.

Tähän mennessä näyttävintä (uutta) liikkeentunnistusta on tainnut tarjota Socomin videot Movelle, vaikka pakko sanoa että kallistun silti siihen että pelaisin sitäkin peliä ihan perinteisellä ohjaimella... :P

En vaan saa itseäni innostumaan liikkeentunnistuksesta "näillä eväin" vaikka suoraansanottuna haluaisinkin. :(

Varsinkin kun omistan jo Wiin - se saa siis varmaankin luvan palvella mahdolliset "heilumistarpeet" vielä jonkinaikaa.

Ja niin, enhän mitään tiedä varmaksi mutta itsellä on sellainen kutina että Kinectille julkaisun jälkeen lanseerataan jonkinsortin lisäohjain. Lähinnä siksi että ei Kinect vaan voi toimia isommissa peliprojekteissa ilman minkäänsorttisia nappuloita ja luulisi MS:n ennemmin tai myöhemmin sen myöntävän. (Ja sitten saavat taas julkaista jotain uutta ja kallista - their favourite :D )

Ja tosiaan kun katseli teidän hintalaskelmia niin ei voinut kun todeta että parempi pysyä loitolla kun ei oo varaa tällä hetkellä .. Ensin Move nimittäin tuntuu petollisen halvalta, mutta sitten kun miettii millaisen lumipalloefektin se aiheuttaa tarpeellisten lisäohjaimien muodossa kaikenmaailman kaksinpeleihin (Se Sportsin gladiaattorijuttukin kun vaatisi NELJÄ move kapulaa jos kaksin haluaisi pelata vastakkain niin että molemmilla kilpi ja miekka.. huh.)

Mut mut, playing the waiting game - kyllä ne hinnat taas joskus alas tulee :)
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

(Ja sitten saavat taas julkaista jotain uutta ja kallista - their favourite :D )

MS onkin tässä sukupolvessa tunnettu kalleista laitteistaan -- eiku.

Jos markkinat pitävät Kinectia hyvänä ajatuksena, se tulee myymään. Jos ei, se ei myy. Itse en ole innostunut vielä millään tasolla Wii-HD:sta, eli siis PS Movesta, mutta pitäähän se kokeilla, kun konsoli on jo hallussa. Ostaisinko sen takia konsolin, ohjaimet kahdelle ja pistäisin rahaa sellaiset 500 euroa haisemaan? Ehkä, mutta itse haluankin kokeilla kaikkea konsoleilla. Tuskin kukaan kasuaalipelaaja näkee tuossa mitään suurta, mitä se ei Wiissä näkisi - ja paljon halvemmalla, joten nämä Sports Championshipit eivät välttämättä laajenna ostajakuntaa penniäkään. Ehkä hc-pelaajat saavat sitten jotain itselleen (= HD-grafiikoilla räiskintää liikeentunnistuksella), mutta nämä varmaankin jo omistavat PS3:n muutenkin.

Kaikesta huolimatta Kinectin etu on mielestäni nimenomaan se, että se edes yrittää olla jotain uutta. Voi olla, ettei ostajat kiinnostu, mutta kyllä itse mielummin näen jotain yritystä luoda uutta kuin vain kopioida suoraan jo nähtyä. Vaikka se kopio sitten olisikin marginaalisesti paremmin tehty.

Ja kyllä, tiedän, kaikki kopioivat kaikkia. Ja ei, Kinect ei ole webbikamera.

Ihan vierestä lukijanakin oot alkanut kuulostaa TODELLA rasittavalta.

Itse itseäsi lainaten:

Oliko tuo kommenttikin nyt sitten ihan tarpeellinen ja pakollinen?
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

MS onkin tässä sukupolvessa tunnettu kalleista laitteistaan -- eiku.

Juu ei ihan vaan vitsailin aiheesta, kun tuntuu että joka vuosi lisätään hiukan tilaa kovalevylle ja myydään sitä yhä kalliilla, eri versioita konsolista tulee vähän väliä ja nyt jopa ohjaimen huono d-pad on kaiketi korjattu mutta sitäkin myydään uutena ohjaimena nykyistä kalliimmalla. Ei tuo silti häiritse eikä tarkoitus ole närkästyttää, eihän mun tarvitse noita ostaa - vaan jotenkin omasta mielestä vaikuttanut aikamoiselta kun entisten tuoteversioiden virheitä korjataan, hintaa nostetaan ja myydään "uutena".

(Myönnän miedon antipatian Microsoftin toimintaperiaatteita vastaan, mutta en xbox 360 konsolia vastaan. Tätä pahoittelen, koska tuo fiilis syntyy vain omista huonoista kokemuksestani, enkä halua silti astua kenenkään varpaille. Ehkä olisi pitänyt vitsi jättää kokonaan pois...)

Kaikesta huolimatta Kinectin etu on mielestäni nimenomaan se, että se edes yrittää olla jotain uutta. Voi olla, ettei ostajat kiinnostu, mutta kyllä itse mielummin näen jotain yritystä luoda uutta kuin vain kopioida suoraan jo nähtyä. Vaikka se kopio sitten olisikin marginaalisesti paremmin tehty.

Ja kyllä, tiedän, kaikki kopioivat kaikkia. Ja ei, Kinect ei ole webbikamera.



Itse itseäsi lainaten:

Ja niin tuota kannatan ehdottomasti että yritetään uutta rohkeasti, koska vain uudet projektit vie pelimaailman ihmeitä eteenpäin. Joskus ensi-epäonnistumisienkin kautta. Kinect ON hyvin mielenkiintoista teknologiaa sisältävä vempele ja sillähän sitä itsekin seuraan. En vaan usko sen löytävän tietään tähän talouteen julkaisun tienoilla... Tosin kyllä sekin tulisi ostettua tottakai, jos vaan olisin varakkaampi... Rahaa jos löytyisi, ostaisin varmaan kaikki vempeleet mitä tulee ulos :D Mutta nyt pitää aloittaa halvalla ja ostaa pelkkä Moven valosauva (Teh Wiimote with a lightbulb) kun tuo ps3 kamera on jo tullut ostettua joskus aikoinaan melko "turhaan".. Saapa sillekin siis käyttöä ja saa vähän ensitestailuja tehtyä. Cheap-o me.

Ja juu, kieltämättä typerää mainita Joohanhin kommentista ja syyllistyä samaan negatiivisuuden levittämiseen itse - alkaa vaan ihmetyttää miten näen miltei kaikissa selaamissani ketjuissa herralta samanlaista kuittailua ja vinoilua eikä kukaan tunnu sanovan mitään. Heh, ehkä mä en ole tottunut siihen ja muut on :D

Ei kuitenkaan pahalla - sitä vaan itselläkin sellainen luonne että jonkun tarpeeton vinoilu on kun magneetti omalle kritiikille. :o
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

Juu ei ihan vaan vitsailin aiheesta, kun tuntuu että joka vuosi lisätään hiukan tilaa kovalevylle ja myydään sitä yhä kalliilla, eri versioita konsolista tulee vähän väliä ja nyt jopa ohjaimen huono d-pad on kaiketi korjattu mutta sitäkin myydään uutena ohjaimena nykyistä kalliimmalla.

Niin, noh, miten sen nyt sitten ottaa, että onko nämä kovalevypäivitykset ainoastaan XO:n ongelma. Myös PS3:sta on jo vähintäänkin yhtä useata mallia, uutta mallia isomman kovon kanssa tulee jatkuvasti. Onpahan PS3 ottanut jopa päivityksissään takapakkia, sitä on jopa karsittu. Ja myös Sonyn suunnalta on julkaistu Slim. Ja myös PS3 on kallis, jos kerran XO on.

Ja ohjaimet? No, itselläni on PS3:ssa Sixaxis, eli tärinätön karvalakkimalli, jota Sony myi alunperin. Uusi DualShock-ohjain maksaisikin sitten sellaiset 45-60 euroa, kalliimmalla kuin Sixaxista (jos tuota nyt enää missään edes myydään) sitäkin myydään. Ja kyllähän nuo Move- ja Navi-ohjaimetkin vievät ihan mukavan summan rahaa. Tai esimerkiksi Wiin Fit-lauta. Tai MS:n Kinect.

Kuten sanottua, nämä asiat ovat ihan siitä kiinni miten asiat näkee. Toinen näkee ne toisien lasien läpi, toinen toisien. Yksipuolinen näkemys vain tahtoo iskeä allekirjoittaneen silmään. Sinä näet nämä yllä mainitut ongelmat vain XO:ssa, minä näen ne myös PS3:ssa ja osin myös Wiissä.
 
Vastaus: Konsoleiden liikkeentunnistus (Wii, Xbox 360, PS3)

TGS: How Far Has Kinect Come in One Year? - Xbox 360 Preview at IGN

Microsoft has been moving in the right direction. A lot has happened in the past year, bridging the gap between promise and reality, and it appears that there's a lot more to look forward to. Kinect may or may not interest you right now, but don't write it off just yet.

Ala kehittyy ja pelaajat saavat enemmän, mikäs sen parempaa. Ensin on kuitenkin ihan käytännössä todistettava, että nämä uudet mielenkiintoiset "HC-pelit" toimivat Kinectillä.
 
Vastaus: Sports Champions [PS3 Move]

Tämän laitesukupolven Pongi? Upeaa se ainakin on - taas oli selkä märkänä pelirupeaman jälkeen.

Vertailkaapahan vähän Wiin Table Tennikseen ja muutenkin tätä Sports Championshippia Wii Sportsiin ja muihin vastaaviin tekeleisiin Wiillä. Mielenkiinnosta olisi mukavaa kuulla mitä eroja näissä on joltain kenellä on kokemusta tekniikasta, kun ei enää sitä uutuudenviehätystä ole, mitä monella PS3-pelaajalla tuntuisi olevan.
 
Wiillä oli aikanaan kaikki nää vastaavatjq kyl move tuntuu paljon tarkemmalta ja se et tuo ottaa ihan oikeasti sen voimakkuuden.

Wiin tenniksessä pienin ranneliikkein pystyi pelata. Nyt ei kun tulee stoppari jos ei kunnolla lyö.

Toki sitä motionplussaa tms en ole testannut
 
Vastaus: Sports Champions [PS3 Move]

Tulihan sitä Wii Sportsiakin hakattua ja siinä oli hetkensä (keilailu on vieläkin parhaita toteutuksia aiheesta), mutta eihän se rehellisesti sanoen pärjää tälle mitenkään liikkeitten monipuolisuudessa ja tarkkuudessa. SC:ssä harvemmin tulee sitä fiilistä että pitäisi keksiä joku oikea tapa vempauttaa, vaan parhaat tulokset tulee kun tekee sitä mitä oikeastikin. Tekniikka kehittyy ja sen mukana tulee syvyyttä heilutteluunkin.

Gladiaattoreista Dallas on gold cupissa täysi !#&"!&€". Mutta menipä se ja loputkin vastustajat ketoon kun tarpeeksi hikoili. Mukava sinänsä että AI-hemmoilla on omat tyylinsä, vaikka välillä AI tuntuukin perinteiseen tyyliin liian A:lta kun vaikeustaso nousee.

Frisbeegolfissa olen täysi tumpelo. Pusikko raikaa kun yrittää kovia heittoja ja challengemoodi on ihan mahdoton. :(
 
Vastaus: Sports Champions [PS3 Move]

Wiillä ainakin on rockstar table tennis, mutta pelinä tämä oli aika susi kun muistaakseni motion plus ei ollut vielä tullut. Normaalissa tenniksessä grand slam tennis vie minun mielestäni wii tennis sarjassa...IGN on tehnyt vertailun sports championssista ja wiin sports resortista. Siinä ign:n nintendo toimittaja ja playstation toimittaja olivat testanneet kumpiakin pelejä. Minä henkilökohtaisesti en edes omista ps3 joten minä tuskin edes tulen testaamaan movea ja uskallan väittää että tuskin jään paljosta liikkeentunnistuksesta edes paitsi. Wiin tarjonta on kaikissa peligenreissä liikkeentunnistusta katsottaessa parempi. Olen jo kyllä 4 vuoden aikana wiitä pelatessa huomannut vuosi vuodelta, että liikkeentunnistus on kehittynyt wiillä koko ajan. Kannattaa muistaa wiin paskapökäle red steel ja hieno red steel 2. Tässä kuitenkin se IGN: video [video]http://www.ign.com/videos/2010/09/17/wii-sports-resort-vs-sports-champions-video-grudge-match?objectid=14266992[/video]
 
Vastaus: Sports Champions [PS3 Move]

SC:ssä harvemmin tulee sitä fiilistä että pitäisi keksiä joku oikea tapa vempauttaa, vaan parhaat tulokset tulee kun tekee sitä mitä oikeastikin.

Eiköhän tämä ole se tärkeä ero. Wiin "vastaavat" ovat hauskoja kokemuksia porukalla ja parhaimmillaan toimivat ihan hyvin (ainakin jos Motion Plus mukana), mutta välillä ikään kuin täytyy "oppia" ne tietyt liikkeet millä pallon/lyönnin saa helpoiten onnistumaan. Mukana on realismia, mutta mukana on myös tiettyjä opittuja tapoja pelata peliä (jotka huomaamattaan sitten omaksuun - "ai kun lyön noin niin menee hyvin").

Moven kanssa se on enemmän ihan pelaajasta kiinni, eli väärä mailatekniikka ei välttämättä tuota parasta tulosta tai yletön huitominen sotkee kuviot. Täytyy siis miettiä, että pitää mailaa "niin kuin oikeastikin" ja yrittää pelata pelejä siltä pohjalta (toimii toisissa lajeissa tosin paremmin kuin toisissa). Pingismaila Movessa on periaatteessa sama kuin kädessä ja kamera rekisteröi ranteen liikkeet myös (eli mailan kulman).

Mutta toki kyse on lopulta peleistä, ei oikeasta elämästä. Joten kyllä se "oikea" pingiksen pelaaminen on aina realistisempaa kuin missään pelissä. Aina muistan ne nuoruuden kesät, kun ko. peliä hakattiin kaverin takapihalla. Välillä oli tuulta, pöytä oli joskus vähän vinossa ja joskus liukastuin kosteaan nurmikkoon. Välillä joku huusi takana ja sekosin palautuksessa. Ei näitä elementtejä voi konsolipeliin tuoda (okei okei, peleissä pingis on sisällä - mutta silti).

Eli on realismia ja "realismia". Move on edelleen jälkimmäistä. Mutta parhaimmillaan kuitenkin tarkempaa "realisimia" kuin Wiin vastaava.
 
Vastaus: Sports Champions [PS3 Move]

Ainakin Sports Championsin pingis vaikuttaa kyllä todella toimivalta, mielenkiintoista on päästä sitten joskus kokeilemaan, varsinkin kun ihan oikeata pingistä tuli joskus ihan seuratasollakin pelattua. Tarkalta vaikuttaisi, vaikka eipä kai kallistuksen tunnistus nyt mikään uutuus ole, joten eiköhän kierteet olisi sinänsä ihan tunnistettavissa myös MotionPlussallakin.


Tiger Woods 11: Move vs. MotionPlus


In terms of motion control, responsiveness and physical gameplay, the Tiger for the Move and for MotionPlus feels largely the same.

Enemmän pitäisi tulla näitä vertailuita, siis varsinkin Move vs. MotionPlus ja nimenomaan mahdollisimman objektiivisesti. Täällä foorumilla mielipiteet tykkäävät olla ihan lasien perusteella valittuja.
 
Vastaus: Sports Champions [PS3 Move]

Ainakin Sports Championsin pingis vaikuttaa kyllä todella toimivalta, mielenkiintoista on päästä sitten joskus kokeilemaan, varsinkin kun ihan oikeata pingistä tuli joskus ihan seuratasollakin pelattua. Tarkalta vaikuttaisi, vaikka eipä kai kallistuksen tunnistus nyt mikään uutuus ole, joten eiköhän kierteet olisi sinänsä ihan tunnistettavissa myös MotionPlussallakin.


Tiger Woods 11: Move vs. MotionPlus




Enemmän pitäisi tulla näitä vertailuita, siis varsinkin Move vs. MotionPlus ja nimenomaan mahdollisimman objektiivisesti. Täällä foorumilla mielipiteet tykkäävät olla ihan lasien perusteella valittuja.

Aika köyhähkö vertailu oli tuo jonka linkkasit just saying ;)

Tiger 10 FTW!! näin niillä wii puolella kesti saada niinkin yksinkertainen juttu kuin golf oikein jotain 3 vuotta. Golf pelit ovat myyneet wiillä enemmän kuin tarpeeksi. Pelaajat haluavat jo siirtyä vähän monipuolisempiin peleihin ja ennenkaikkea innovatiivisimpiin. Hauskaa nähdä movettajien reaktiot ps3 puolella lisähärpäkkeisiin niin positiivisina, onhan tuolle wiin zapperille ja house of the dead overkillin handcannonkin saanut vain naurua sony puolella. No ei silti yleistetä liikaa, mutta itse wiin omistajana wii sports tarvikepaketit ovat jo liikaa ja sports champions lisärit pitäisi saada sama kohtelu. Samat valmistajat pukkaavat muovikuoria taas movelle kuin wiille aikoinaan . Boikottia tuommosille tuotteille.

Yksi hyvä peligenre on wiillä ollut raideräiskinnät jotka ovat aivan eri tasolla kuin ennen dead space, resident evilit ja house of the deadit ovat hupia cooppina. Nämä kuitenkin on pelialalla ohitettu kaikkialla hieman kritisoiden. Itse olen vienyt näitä nuorisotaloon pelattavaksi ja saivat vain kehua kaikki pelit wiillä Ja tuli sellaisia kommentteja malliin "wiillä näin hyviä pelejä wauuu pakko ostaa" Olin töissä nuorisotalolla ja vein pelattavaksi sinne wiin pelejä kun guitar herot alkoi kyllästyttään kaikkia.
 
Vastaus: Sports Champions [PS3 Move]

Aika köyhähkö vertailu oli tuo jonka linkkasit just saying ;)

Oli, joten ihmeessä vaan syvällisempää analyysiä vaan etsimään tahi tuottamaan. Laitoin tuon ikään kuin kutsuksi, kyllä siihen vielä tartutaan ;)


Yksi hyvä peligenre on wiillä ollut raideräiskinnät jotka ovat aivan eri tasolla kuin ennen dead space, resident evilit ja house of the deadit ovat hupia cooppina.

Näinpä ja onpa täältä foorumeilta saanut tosiaan lukea näiden raideräiskintöjen tekevän nyt Moven myötä uutta tuloaan. Aivan kuin ne eivät olisi sitä tehneet jo Wiillä.
 
Ylös Bottom