Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Käykää nyt sitten minunkin tekelettä kokeilemassa. Löytyy varmaan PSN ID:llä hakemalla.
Helppo kenttä. Vähän ehkä jäi liikaa tylsää juoksemista, mutta kyllä siinä on kisailua ja ajelemistakin.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

On ollut jo hetken aikaa kenttä saatavilla, mutta ei ole tullut mitään mainittua. Eli tollanen Resident Evil kenttä kyseessä ja löytyy varmaan parhaiten etsimällä PSN nimellä Ryynix.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Kuudes kenttäni on nyt valmis ja kaikkien testattavissa! Kenttä kulkee nimellä LittleBig in Japan. Tarkoituksena on kulkea läpi japanilaisten rakennusten ja siinä samassa päihittää muutama ninja. Kenttä on visuaalisesti kaunis ja suurimmaksi osaksi tasoloikkaa.

Kommentteja otetaan ilolla vastaan eikä sydämistäkään haittaa ole =)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Toinen omvalmiste Tarsack race on pelattavissa.Kyseessä on lyht flengailu kisa.Kokeikaa ja jättäkää kommenttia.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Itse olen tehny yhteensä 4 omaa kenttää:

Simplejumping: Ensimmäinen kenttä jonka tein.
jump n run: Toinen kenttäni, hieman vaikeahko.
Icy ride: Lyhyt ja melko helppo.
fullhouse: Uusin kenttäni joka on melko helppo ja sisältää jopa yhden palkinnon jonka saa vain kahdella pelaajalla.(Itse väsäämä moottoripyörä jossa 4 rengasta :D)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Julkaisin eilen kenttäni "Fallout 3 - October 23rd, 2077 The day when bombs fell v.2.20" uuden version (v.2.20 kuten kentän nimessä lukee)
Eli kentän ideana on selviytyä kuolematta maan alle suojaan kun pommeja putoaa taivaalta. Uudessa versiossa on paranneltu itse kenttää ja piilotettu muutama salaisuus pelaajan löydettäväksi. Ja palkinnot ovat tietenkin aivan mahtavat.
Joten kokeilkaa ihmeessä jos kiinnostaa ja sydämet ja kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita;)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Julkaisin eilen kenttäni "Fallout 3 - October 23rd, 2077 The day when bombs fell v.2.20" uuden version (v.2.20 kuten kentän nimessä lukee)
Eli kentän ideana on selviytyä kuolematta maan alle suojaan kun pommeja putoaa taivaalta. Uudessa versiossa on paranneltu itse kenttää ja piilotettu muutama salaisuus pelaajan löydettäväksi. Ja palkinnot ovat tietenkin aivan mahtavat.
Joten kokeilkaa ihmeessä jos kiinnostaa ja sydämet ja kommentit ovat enemmän kuin tervetulleita;)

Lauantaina testailin muutamaa samaa ideaan perustuvaa kenttää, jotka olivat kyllä todella hauskoja, varsinkin muutaman kaverin kanssa. Pitääpä siis läydä testaamassa toi sunkin kenttäsi ja katsoa onnistuitko kilpailijaasi paremmin. :D
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Tuli julkaistua kaksi uutta kenttää:

tunnel for two: Luola jonka pystyy läpäisemään min. 2 pelaajalla
Motorplanet: Ajamista
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Seitsemäs kenttäni, LittleBig in Japan 2 Night in Village, on nyt kaikkien testattavissa. Helpoiten kentän löytää hakusanalla @Alluxus .

Kentässä seikkaillaan Japani teemaisessa kylässä, joka tietysti on täynnä ninjoja, ansoja ja ninjamaista tarkkuutta vaativia tasoloikka osioita. Kenttä on myös ulkonäöltään kaunis eikä mikään pikainen sähellys. Kanattaa tsekata myös ensimmäinen osa LittleBig in Japan, jos haluaa lisää ninja meininkiä. Ja tottakai muutkin kenttäni kannattaa tsekata :D (katso allekirjoitus).

Kommentteja ja sydämiä otetaan edelleen ilolla vastaan. Kriittistäkin kommenttia saa toki antaa.

PS. Kenttän lopusta löytyy vinkkiä siitä, mitä on luvassa seuraavaksi. ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Ensimmäinen oma taso julkaistu. Nimi on Cardboard Problems, se on melko lyhyt ja helppo puzzlekenttä, jossa vain kokeilin mitä kaikkea osaan tehdä (jatko-osa rakenteilla). Kommentteja (sekä sydämiä :rolleyes:) otetaan ilolla vastaan.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Täytyy mennä kokeilemaan jossain vaihees!
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Alluxus kentät ovat kyllä melko fiksusti ja visuaalisesti kauniisti tehtyjä, kävin eilen kokeilemassa! Harvemmin näkee kenttiä joihin on nähty vaivaa, eikä söherretty mitä sattuu härveleitä ympäriinsä.

Pakko tässä vähään mainostaa, että oma kauhukenttä (Työnimi The Darkness) on pian tulossa. Sitä olen jo 1kuukauden rakentanut, kun pakko saada kaikki vimosen päälle ennen julkaisua!

Vai saako tässä edes mainostaa tulevia töitä:eek:
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Alluxus kentät ovat kyllä melko fiksusti ja visuaalisesti kauniisti tehtyjä, kävin eilen kokeilemassa! Harvemmin näkee kenttiä joihin on nähty vaivaa, eikä söherretty mitä sattuu härveleitä ympäriinsä.

Pakko tässä vähään mainostaa, että oma kauhukenttä (Työnimi The Darkness) on pian tulossa. Sitä olen jo 1kuukauden rakentanut, kun pakko saada kaikki vimosen päälle ennen julkaisua!

Vai saako tässä edes mainostaa tulevia töitä:eek:

Kiitos palautteesta, OMI3R! Tulen varmasti myös tsekkaamaan sinunkin kenttäsi. :) Kyllä ainakin omasta mielestäni täällä voi mainostaa tulevia kenttiä, saataisiin tästäkin ketjusta hieman aktiivisempi.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

No mulla on siinä mun eka söherrys, minkä tein silloin kun peli ilmesty. Mut siinä on melko paljon virheitä yms. Mut se nyt on ihan normaalia, kun ei alussa osaa käyttää vempaimia yms ja on pakko testata ja kokeilla. Tähän tulevaan kenttään olen yrittänyt käyttää niin paljon aikaa kun mahdollista.

Rakentelu on kyllä hauskaa puuhaa, mutta välillä se tuntuu enemmänkin työltä kun pelaamiselta. Mut sitten kun saa jonkun hienon systeemin tehtyä, niin siitä tulee kyllä hieno fiilis.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Munki kenttiä saa käydä kokeilemassa, vaikka parin kentän kokeilemista en suosittelekaan :rolleyes:

JA sydämiä saa sitte antaa, jos pitää mun töherryksistä. Vitsi ku jaksais keskittyy kunnolla(siis vaikka pari kk) johonki ja sais vielä jonkun kunno idean. Ei vaan millään keksi mitään hyvää ideaa...
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Sain nyt vihdoin valmiiks sen ''kauhu'' kentän, käykää kokeilemassa. From Beyond on kentän nimi! Tai löytää sen myös mun psn nimellä.
 
Ylös Bottom