Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Jotkut kentät on kyl todella hienoja.. Itsellä ei vaan tahdo riittää pinna yhden mapin valmistamiseen, myös niin että siitä tulisi hieno ja pelattava. No, ehkä joskus. :rolleyes:
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Minun kenttiä voi pelata ja mielellään antaa sydämmiä niin saa trophyja. Nimellä löytää, IikeliFIN
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Ottaisin mielelläni vastaan palautteita omista kentistäni. Kommentoikaa suoraan kenttiin, jos huomaatta jotain häiritseviä toimintoja/puutteita. Mikäli piditte kentistä niin sydämmet kelpaa aina :D Kentät löytyvät PSN nimellä joneshi

Peliapu/seura pyyntöjä voitte laittaa vapaasti :)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Joo onhan itsekin niitä kenttiä tullut tehtyä, uusimpana Lost at the Ruins, joka onkin paras ja yksityiskohtaisin kenttäni. Saa käydä testaamassa ja sydämet tietysti tervetulleita :rolleyes:
Olen myös tekemässä uutta kenttää, mutta ideat ovat sen verran vähissä ettei tule ulos vähään aikaan se kenttä.

PSN ID on virheraportti, jos joku niitä mun kenttiä haluaa kokeilla.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

mä olen väsänny tähän 3 omaa kenttää saa käydä vapaasti testaamassa. löytyy kun PSN IDni. ei oo mitään kovin erikoisia.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Jos joku ei vielä ole innostunut testaamaan noita mun kenttiä, niin tässä olis iso läjä kuvia noista kentistä. Kuvat on otettu pelin kameralla, jolla ei mitään erityisen laadukkaita kuvia oteta, mutta eiköhän niistä tarpeeksi hyvin selvää saa. Ja muistakaa klikata kuvat isommiksi.

Seuraava kenttä on jo tuotannossa ja sen verran voin paljastaa, että luvassa on todella siistiä settiä ja hieman aikaisempia kenttiä kunnianhimoisempaa. ;)

PS. Ja uusin kenttä, CLUB 2, on muuten jo pelattavissa. Käykääpä testaamassa ja kuvia voi katsella tuolta albumista. Kyseessä EI ole kenttä, jonka ylempänä mainitsin.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Miten sul kestää totaa intoa rakentaa noit kenttiä noin monta, vieläpä laadukkaita:confused: Ite oon tehnyt kaks kenttää ja tuntuu jotenkin et ideat täysin loppunu. Tai ehkä niitä ideoita oliskin, mutta sitten eri asia miten saa tehtyä ne. Mun toinen kenttä From Beyond, oli alunperin vaan sellainen testikenttä kun halusin testata eri vempaimia yms, siitä sitten pikkuhiljaa alkoi kehittyä koko leveli, ehkä pitäsi muuttaa sen nimeks Sacboys Testing Factory tai jotain.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Miten sul kestää totaa intoa rakentaa noit kenttiä noin monta, vieläpä laadukkaita:confused: Ite oon tehnyt kaks kenttää ja tuntuu jotenkin et ideat täysin loppunu. Tai ehkä niitä ideoita oliskin, mutta sitten eri asia miten saa tehtyä ne. Mun toinen kenttä From Beyond, oli alunperin vaan sellainen testikenttä kun halusin testata eri vempaimia yms, siitä sitten pikkuhiljaa alkoi kehittyä koko leveli, ehkä pitäsi muuttaa sen nimeks Sacboys Testing Factory tai jotain.

Hehe! En mä tiedä... Mä oon aina tykännyt tehdä jotain luovaa esim. piirtää tai valokuvata. Ja noiden kenttien tekeminen jos mikä on luovaa! Ja mun mielestä noiden kenttien tekeminen on vielä suhteellisen helppoa. Kenttien jakaminenkin on tehty todella helpoksi. Niiden mainostaminen onkin sitten eri asia. Ja kun mieleen juolahtaa joku hyvä idea, niin on pakko alkaa väsätä kenttää johon se sopii. Ja lisää intoa kenttien tekemiseen saa hyvästä palautteesta ja muiden kentistä. Meni ehkä vähän offtopic...
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

LittleBigWorkshop on arvostellut kenttäni LittleBig in Japan ja arvostelun voi lukea täältä.

Arvosanaksi tuli 4/5 eli ei mikään huono suoritus :p

Olen muuten päivittänyt muutamia vanhoja kenttiä jotka kannattaa käydä pelaamassa ;) Muihinkin kenttiin on tulossa lisää päivityksiä ja seuraavana vuorossa on Cave Adventure.

Päivitetyt kentät:
Chili Desert - Kenttä oli ennen ärsyttävän vaikea, mutta nyt kentän pitäisi olla reilusti helpompi (ei enää tyhmää tappajakaasua!).

Lost in Factory - Muutamia pelattavuuteen vaikuttavia muutoksia ja paljon ulkonäöllisiä muutoksia (tummaa materiaallia ei pitäisi olla enää näkyvillä).
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Hienoa et muutkin jaksaa nähdä vaivaa kenttien tekemisessä, ja jopa päivittää kenttiä. Miten ihmeessä sait kentän LBWS:n foorumiin?

Tarina kenttien tekeminen on haastavaa, mutta palkitsevampaa olisi tehdä helppoja, yksinkertaisia haastekenttiä (challenge jotain, race jotain), jotka saavat helposti 1000 pelaajaa ja kymmeniä sydämmiä. Tarinoita pelataan paljon vähemmän, mutta niiden tekemiseen menee rutosti aikaa, mutta sitä tarinan tunnelmaa on hauska yrittää saavuttaa.

Mun viimeisin urakka on dungeons and dragons tribuutti. Kolmiosainen Temple of Elemental Evil seikkailu. Kaksi ensimmäistä on valmiina ja kolmas tekeillä. Saapi arvostella ja kommentoida.

Kenttä
D&D in LBP: Temple of Elemental Evil - Hommlet (part 1)
D&D in LBP: Temple of Elemental Evil - Nulp (part 2)
D&D in LBP: Temple of Elemental Evil - Temple (part 3)

Tekijä PNS: Sinbad99
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Hienoa et muutkin jaksaa nähdä vaivaa kenttien tekemisessä, ja jopa päivittää kenttiä. Miten ihmeessä sait kentän LBWS:n foorumiin?

Kiitos kiitos!

Tässä ohjeet joilla saat kenttäsi Workshopiin:

  • Luo tunnus täällä.Tunnuksena käytetään PSN ID:tä, ja jotta se toimisi Workshopissa, pitää käyttäjän olla 18-vuotias.
  • Workshopista löytyy oma ketju, jossa voi pyytää oman kenttänsä arvosteltavaksi. Arvostelu pyynnön voi lähettää tähän ketjuun. Muista lisätä PSN tunnuksesi ja kenttiesi nimet viestiisi. Mallia voi ottaa tästä.
  • Kun olet lähettänyt viestisi, sinun pitää vain odottaa omaa vuoroasi. LittleBIGReview Group lähettää sinulle viestin (huom! EI s-posti) kun kenttäsi arvosteltu. Viestistä löytyy suora linkki kenttäsi arvosteluun.
  • Siinä se. Näin kenttäsi on saanut hieman lisää näkyvyyttä LBP -pelaajien keskuudessa (olettaen, että kenttäsi saa hyvän arvosanan).

Toivottavasti tästä on apua muillekin suomalaisille kentäntekijöille.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Tein lyhyen kentän nimeltä "Dream Run - Run and Jump challenge" tai jotain sinne päin... :p
Jos ei löydy, tsekatkaa käyttäjältä Killerbon-. Mielestäni siitä tuli ihan hauska kenttä, tulen melko varmasti päivittämään sitä vielä myöhemmin.
Kokeilkaa myös "Stuck in a Cave"-kenttää. Siitä ei tullut kyllä yhtään sellainen kuin aluksi halusin, ja sekin on melko lyhyt kenttä.

EDIT: Dream Run - kenttä päivitetty, moneen otteeseen. Lisätty mm. vaikeampi vaikeustaso, jonka saa vetämällä vivusta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Olen julkaissut kaksi kenttää joiden nimet ovat Death Volcano ja Super Point Mountain. Tasot ovat aika huonoja, mutta kokeilkaa jos haluatte. Nyt on työn alla kunnon taso, jota olen oikein jaksanut koristellakkin.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Uusin kenttäni on nyt julkaistu ja sen nimi on Chili Desert REBUILT. Eli ensimmäinen kenttäni on nyt rakennettu täysin uusiksi. REBUILT versio näyttää runsaasti paremmalta kuin alkuperäinen versio, ja kenttä on muutenkin pistetty täysin uusiksi: uusia tasoloikka osuuksi, uusia pulmia ja uusia salapaikkoja. Myös kentän vaikeustaso on tasapainoisempi kuin alkuperäisen.

Tässä vielä muutama kuva uudesta kentästä:
alluxus-albums-littlebigplanet-omat-kentat-picture1886-chili-desert-rebuilt-1.jpg
picture.php

picture.php
picture.php


Lisää kuvia löytyy täältä (klik!)

Käykää siis testaamassa, laittakaa sydämiä ja pistäkää palautetta.

Ja btw, tämä ei ole se kenttä jonka aiemmin mainitsin, mutta sekin on vielä tulossa.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Tuo uusi Chili Desert on paljon parempi kuin se vanha :) Oli mukavan haastava, välillä vaan tuli semmonen fiilis ettei tiennyt mihin mennä niissä kohdissa, joissa mennään sinne "taakse". 4 tähteä ja papukaijamerkki (=sydän). Ite yritän hunttia platinaa, mutta h4h meininkiin en alennu.

Voitte käydä testaamassa myös mun tekeleitä, parhaimpina ehkä Lost at the Ruins ja A New Nightmare: The Park. A New Nightmaresta olisi tarkoitus tehdä vielä kaksi osaa, joista toinen on työn alla. Niiden lisäksi on vielä yksi kenttä työn alla, jonka luultavasti teen seuraavaksi valmiiksi. Kattoo miten on aikaa tehdä, eiköhän se joululomalla viimeistään tule valmiiksi :D

Edit: Ainiin, ja älkää pelatko New Nightmarea kahdestaan tai isommalla porukalla, vain yksin, koska isommalla porukalla sekotatte säätimet ja koko kenttä luultavasti bugaa :D
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Tuo uusi Chili Desert on paljon parempi kuin se vanha :) Oli mukavan haastava, välillä vaan tuli semmonen fiilis ettei tiennyt mihin mennä niissä kohdissa, joissa mennään sinne "taakse". 4 tähteä ja papukaijamerkki (=sydän). Ite yritän hunttia platinaa, mutta h4h meininkiin en alennu.

Kiitos palautteesta, virheraportti! Ja kenttä on tosiaankin paljon parempi kuin se vanha. Vanhassa oli ihan hyviä ideoita, mutta toteutus hieman ontui vielä alussa. Siksi halusinkin tehdä tämän kentän uudestaan.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Workshopin arvostelu (Cannibal606):

Chili Desert Rebuild

By: Alluxus
Time: 5-7 minutes?
Difficulty: Easy

Pros: I see some really great aesthetics and use of colors :smileyvery-happy: I'm surprised quite a bit by how well thought out it must have been, with all the creative shortcuts back to certain points. Some the obstacles are really well designed and thought out like the black wheel bit toward the end. This level doesn't have to make a whole lot of sense, it's way too fun anyways :smileyvery-happy: Traveling through some sort of factory in the middle of the desert, avoiding the local cuisine... I liked it :smileyhappy:

Cons: Near to none. Just add a bit more to the story maybe?

Notes: There isn't much to say, it's done really well and I can't find anything wrong with it o_O

Rating:

Aesthetics: 5
Gameplay: 5
Fun: 5
Overall: 5/5

Level hearted, Author already hearted

Eli täydet pisteet! Siis täydet pisteet! Wuhuu!!! This is GREAT!

Eikä siinä vielä kaikki: seuraava kenttäni on viittä vaille valmis ja julkaisu saattaa tapahtua jo ensiviikonloppuna. ;)
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Noo, kaipa voisin tänne laittaa vinkkiä omasta tuotoksestani:
CDi adventures
Te jotka tiedätte mitä kyseiseltä konsolilta löytyy niin testatkaa tuo kenttä vaikka huumori mielessä.
Kentässä saattaa olla muutamia huomaamattomia bugeja ja virheitä niin huomautelkaas niistä niin voin korjata ne :p
Huom! kenttään liitty salaisuus joka voi olla hieman vaikea löytää, muttä jos jaksaa etsiä niin...
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Sain tänään julkaistua 10. kenttäni, joka kantaa nimeä Simba's Quest. Juonen osalta kenttä on leijonakuningas ja Väiski Vemmelsääri parodia, koska kentässä tehtävänä on hakea porkkana, jonka Väiski on leijonakuninkaalta varastanut. Kenttä on kohtuullisen haastava, vaikkei ollenkaan mahdoton. Pituus on semmoista "perussettiä", eli kenttä päästä päähän on tullut käytettyä, ja pystysuoraan ylöspäin mennään myös jossain vaiheessa.

Käykääpäs testailemassa ja jos tykkäätte, niin sydämet ovat tervetulleita (mieluiten pelaajana, koska trophystä uupuu vielä 16 sydäntä...). Ehkä saatte jotain ideoita omiin kenttiinne. Palautetta ois kiva saada, jotta tiedän mitä seuraavissa kentissä voi sitten tehdä paremmin. Ilmoittakaa myös bugit, jos niitä löydätte. Kenttä tosiaan löytyy ihan tolla omalla käyttäjänimellä, eli virheraportilla.
 
Vastaus: KonsoliFIN-jäsenten omat luomukset

Sain tänään julkaistua 10. kenttäni, joka kantaa nimeä Simba's Quest

Niinkuin tilastoista näkee, kenttä on todella vaikea. Kukaan ei ollut päässyt kenttää vielä läpi (tekijää lukuunottamatta). Itse jäin niille puulevyille, joilla olisi pitänyt hyppiä sähköpallojen yli. En tiedä kuinka paljon vaikempaa vielä olisi ollut tulossa, mutta jo edellinen "ninja" kiipeily karsii varmaan useat keskivertopelaajat. Haastetta pitää olla, mutta yleensä on kiva kun pääsee kentän läpi.

Muuten kenttä oli nätti, huollisesti tehty ja piti tyylinsä, enkä ainakaan tuolla kokeilulla mitään bugeja havainnut. Mutta kun vain yksi avainsana pitää antaa, sanoisin, että vaikea.

ps. Myös minä sain viimeisimmän kentän nimeltään Plumber's dream valmiiksi. Jakoavain käteen ja putkimies hommiin, eli käykäähän kokeilemassa ja palautetta saa antaa. (PSN Sinbad99)
 
Ylös Bottom