pelle
Well-Known Member
Onhan tässä vaikka mitä ongelmaa.
Video kiteytettynä:
- Takavedoissa on säädöt myös etu ja keskidiffille eli niissä on nelivetojen säädöt. Hauskinta on se, että noiden olemattomien diffien säätö myös vaikuttaa autoon.
- Kuivankelin renkaat on paremmat sateella kuin sadekelin renkaat.
- Auto lähtee kunnolla liikkeelle vasta kun kaasu on melkein kokonaan pohjassa. Tämä koskee myös ainakin ihan xboxin ohjaintakin joten ei ole pelkkien rattimiesten ongelma.
- Vaihteistoa säätäessä tarjolla on vain viisi vaihdetta vaikka autossa niitä olisikin kuusi.
Itse myös huomasin eilen ettei mun kannata ottaa kovia sorarenkaita käyttöön sillä ainakin toyotan hybridillä ne kului tasan samaa tahtia pehmeiden kanssa joten nyt monte on ainoa jossa täytyy hiukan katsella mitä laittaa alle. Muualla pelkkiä pehmeitä renkaita mukaan oli sitten soraa tai asfalttia, satoi tai paistoi.
Huomasin myös sellaisen äänibugin, että sateen ääniefekti on jotenkin onnistuttu sitomaan auton moottorin ääniin eli jos sateessa näpyttelet kaasua nopeasti niin sateen ääni pätkii samaa tahtia ja sama taitaa päteä myös yleisön ääniin, mutta sitä en ole tarkemmin testannut.
Ja miks hemmetissä tässä on pakko luoda joku nacon tili jotta voi ladata muiden maalauksia.
Mitään käytännön syytähän tuolle ei ole sillä eilen ja edellispäivänä mä pystyin lataamaan ja käyttämään niitä ilman mitään tili kyselyitä, mutta tänään en joten tuo toiminto ei oikeasti vaatisi mitään tilin luomista.
Se mikä tuossa on vielä typerämpää on se, että nyt mä en pystyisi laittamaan autooni edes oma tekemää maalausta ilman tilin luomista.