Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Lies of P

kertoo kyllä paljon pelin vaikeudesta kun tapoin erään bossin niin sain Achimentin että 0,79% Xboxin pelaajista on suorittanut :D, huhhuh olipahan fightti eka Niin sanottu seinä Itselleni ja siinä menikin muutama tunti :D Kyseessä toinen vastaan bossi jolla on 2 eri Phasea.
 
kertoo kyllä paljon pelin vaikeudesta kun tapoin erään bossin niin sain Achimentin että 0,79% Xboxin pelaajista on suorittanut :D, huhhuh olipahan fightti eka Niin sanottu seinä Itselleni ja siinä menikin muutama tunti :D Kyseessä toinen vastaan bossi jolla on 2 eri Phasea.
Toi ei nyt sinänsä kerro mitään.. peli on vasta tänään julkaistu joten on ihan normaalia ettei tuo ole tuon suurempi. Porukka ei vaan ole siellä asti vielä ja äijä on muutenki hakannu nonstoppina taas. Tuossa ja muissaki vastaavissa on myös mukana ne jotka ei pelaa peliä tutorialia pidemmälle jne.

Joten.. outo flexi bro
 
peliä on nyt 9 tuntia takana ja tykkään todella paljon, niin Juonesta, Gameplaystä ja aseiden kustomoinnistakin ja Eri Miljöistä ja bosseista, bosseista puheen ollen ylättävän kivuttomasti mennyt itsellä tähän asti Bossit olenkohan nyt 8 bossia kaatanut (kuollut ehkä noin 10-12 kertaa overal) , no nyt tuli vastaan bossi joka nosti Boss Difficulty levelin täysin uudelle levelille, melkein sanoisin että jos alkupään bossit tuottaa jo suuria vaikeuksia niin vaiketa tulee olemaan sitten myöskin jatkossa.
Etkö sä nuku ollenkaan?

Taisit olla Starfieldinkin vetäny läpi, kun itse olin vasta muutamia tehtäviä tehnyt :D
 
Etkö sä nuku ollenkaan?

Taisit olla Starfieldinkin vetäny läpi, kun itse olin vasta muutamia tehtäviä tehnyt :D

Ei mulla oo kun 12 tuntia mutta itselleni pelin ensimmäiset 5 actia ei ollut erityisen vaikeat, oikeastaan vasta puolivälissä peliä on alkanut vaikeentua, mutta ensimmäiset 5 actin bossit mennyt itsellä suht helposti, taisi se Hutun mainitsema Fuecokin mennä toisella yrittämällä, eli itse en kokenut sitä mitenkään erityisen vaikeaksi. kertaakaan muuten en ole vielä pelin aikana Souleja menettänyt, niin se auttaa kummasti myös ku hahmo on juuri niillä leveleillä millä sen kuuluukin, (Souls peleissä hyvin harvinaista itselleni, yleensä kuolen overworldissa useita kertoja, mutta sekin auttaa että soulssit on siinä boss roomin ulkopuolella jos kuolee,) se onkin sanottava pelistä että tämä on varmaan lepposin Souls peli noiden rivivihollisten kanssa. tosin nyt peli on alkanut vaikeentua niidenkin osalta. mutta harvoin tuolla Overworldissa kuolema korjaa, Ja ei ei se minun viesteni ollut tarkoitus olla Flexiä vaan enemmänkin olin iloinen siitä että voitin pelin toiseksi vaikeammaksi rankatun Bossin ja tuo kyseinen bossi oli itselleni eka kunnon seinä, ja olin kuullut jo valmiiks että kyseessä on todella vaikea bossi esim Itmejp ja kumppanit ovat jääneet juuri tuohon jumiin, pidin kyllä bossista vaikka hyvin Sekiromainen se olikin.



Champion Victor
 
Viimeksi muokattu:
Ihan hyvin on edennyt. Oisko nyt neljäs act menossa. Hahmoa päivittänyt aina kun pystynyt ja itsekkään en ole ergoja kertaakaan kokonaan menettänyt. Dex buildillä lähin liikkeelle. Tässä kyllä on aseisiin eri kahvoja yms että kyllä noita aseita saa muutettua jos haluaa nopeempaa tai hitaampaa asetta. Sama millä buildillä luikkii menemään. Itsellä vielä dex hahmon alkuase koska siihen tykästynyt. Tietty tämä saattaa muuttua jossain välissä kun tarpeeksi tulee eri vaihtoehtoja.
 
se on vielä sanottava itse nautin pelistä eniten juuri tuosta maailmasta ja hahmoista, olen todella kova Pinocchio fani niin ihan jo sen takiakkin, ehkä se juuri onkin se juttu että itselläni on peliä pelatessa kokoajan tietty rentous, pelaaminen ei todellakaan tunnu suorittamiselta, kertoo jo jotain että en ole kertakaan menettänyt edes hermojani pelin parissa, vaan olen kun lomalla, jos vertaa esim Wo-Longiin ja Elden Ringiin jossa hermot meinas mennä vähän väliä, sen takia sanonkin että jos jäisin bossiin jumiksi useaksi päiväksi niin itse lopettaisin pelin pelaamisen ja siirtyisin muiden pelien pariin ainakin vähäksi aikaa Tietty sekin vaikuttaa että peli on gamepassista niin tästä ei ole maksanut erikseen, sehän näissä gamepass peleissä on juuri se paras juttu että kun tähän ei ole Sijoittanut rahaa niin ei ole sitä tiettyä velvollisuuttakaan läpäistä sitä, nyt voi vaan nauttia matkasta. se että kestääkö se viikon vai kaksi vai kolme päivää sillä ei ole itselleni merkitystä, Itse pelaan niin kauan kun se on hauskaa. tänäänkin olen pelannut erästä toista peliä tämän Lisäksi nimittäin Wandering Swordia ja senkin parissa minulla on erittäin mukavaa sen tosiaan ostin.
 
Viimeksi muokattu:
Huomasin ainakin sen paraatibossin kohdalla että blokki toimii paljon paremmin kuin väistö, eli sikäli tämä tuntuu enemmän Sekirolta. Ajoituskaan ei ollut mikään mahdoton opeteltava.
 
Mä en ymmärrä.. edellee jumissa Fuocossa. Kellossa joku 8h ni oon ollu tos pomos joku 4-5h, kuolemia varmaa jo 40. En vittu saa tota paskaa hengiltä, en saa iskuja väliin, en pysty väistämään, parry ei toimi kun en saa selvää että mikä helvetti se ikkuna on jollo se toimii.

Kaikki apukeinot on käytetty, summonit, sähkönaatit ja grinderit, enempää ei tipu ku ei oo myynnissä.

Jumalauta mikä peli, saispa rahat takas.
Ihan hyvin on edennyt. Oisko nyt neljäs act menossa. Hahmoa päivittänyt aina kun pystynyt ja itsekkään en ole ergoja kertaakaan kokonaan menettänyt. Dex buildillä lähin liikkeelle. Tässä kyllä on aseisiin eri kahvoja yms että kyllä noita aseita saa muutettua jos haluaa nopeempaa tai hitaampaa asetta. Sama millä buildillä luikkii menemään. Itsellä vielä dex hahmon alkuase koska siihen tykästynyt. Tietty tämä saattaa muuttua jossain välissä kun tarpeeksi tulee eri vaihtoehtoja.
No miten saa sit nopeemman aseen? Kaikkia komboja kokeillu ja iha sama mitä ni heiluu ku ois sata kiloa puikon päässä, eli hitaasti. Tää mua vituttaa täs enite ku vihuilla on loputon stamina ja nopeet kombot.
 
Jotenni on alkanu pelottaa noi Hutun jutut sen verran että onkohan kuitenkaan tää peli mun mielenterveydelle hyväksi? Haastetta saa olla ei siinä mitään mut josse sit on jotenki nii vammasel taval haastava että menee lähinnä kiroiluks koko peli. Ymmärrän kyl et soulseis tulee välil se seinä vastaan mut tää ny kuulostaa enemmän siltä että on vaan huonosti toteutettu.:oops:?
 
Jotenni on alkanu pelottaa noi Hutun jutut sen verran että onkohan kuitenkaan tää peli mun mielenterveydelle hyväksi? Haastetta saa olla ei siinä mitään mut josse sit on jotenki nii vammasel taval haastava että menee lähinnä kiroiluks koko peli. Ymmärrän kyl et soulseis tulee välil se seinä vastaan mut tää ny kuulostaa enemmän siltä että on vaan huonosti toteutettu.:oops:?
Se voi olla et oon vaan paska täs pelis vaikka soulsbornessä oon hiton hyvä. Jotenki täs on vaan perseest tää taistelumekaniikka. Epäreilul taval vaikee mun mielest. Kato ny viel jotai revikoita ennen ku päätät.

Pistin nyt toistaiseks jäähyl tän pelin, kattoo sit joskus uusiks jos viel kiinnostaa.
 
Mä en ymmärrä.. edellee jumissa Fuocossa. Kellossa joku 8h ni oon ollu tos pomos joku 4-5h, kuolemia varmaa jo 40. En vittu saa tota paskaa hengiltä, en saa iskuja väliin, en pysty väistämään, parry ei toimi kun en saa selvää että mikä helvetti se ikkuna on jollo se toimii.

Kaikki apukeinot on käytetty, summonit, sähkönaatit ja grinderit, enempää ei tipu ku ei oo myynnissä.

Jumalauta mikä peli, saispa rahat takas.

No miten saa sit nopeemman aseen? Kaikkia komboja kokeillu ja iha sama mitä ni heiluu ku ois sata kiloa puikon päässä, eli hitaasti. Tää mua vituttaa täs enite ku vihuilla on loputon stamina ja nopeet kombot.
No jos vaikka ostaa siitä oliko ennen ekaa bossia rappusten alapuolelta wintry rapierin ja iskee siihen rapieriin vaikka greatsword of faten handlen niin saa b skaalauksen motivityyn ja kädessä on ainakin suht nopea ase. Myös joku muu handle käy tottakai.

Tai sitten muuttaa koko skaalauksen pelkästään mutta en nyt muista oliko tuossa vaiheessa vielä saatu oikeaa tavaraa siihen.
 
Viimeksi muokattu:
No jos vaikka ostaa siitä oliko ennen ekaa bossia rappusten alapuolelta wintry rapierin ja iskee siihen rapieriin vaikka greatsword of faten handlen niin saa b skaalauksen motivityyn ja kädessä on ainakin suht nopea ase. Myös joku muu handle käy tottakai.

Tai sitten muuttaa koko skaalauksen pelkästään mutta en nyt muista oliko tuossa vaiheessa vielä saatu oikeaa tavaraa siihen.
Yhtä hidas toi on ku mun nykyinen sabre+fire axe, tos on viel se vika et yhdistät pistävän aseen viiltävän handleen niin kombon toka isku on viiltävä ja rapier tekee paskaa lämää viiltävänä iskuna. Lopputulos ei kauheen hyvä.

Jeesus kristus meni vihdoinki läpi, sydän hakkas tuhatta ja sataa.
 
Viimeksi muokattu:
Yhtä hidas toi on ku mun nykyinen sabre+fire axe, tos on viel se vika et yhdistät pistävän aseen viiltävän handleen niin kombon toka isku on viiltävä ja rapier tekee paskaa lämää viiltävänä iskuna. Lopputulos ei kauheen hyvä.

Jeesus kristus meni vihdoinki läpi, sydän hakkas tuhatta ja sataa.
Joo, näin esimerkkinä laitoin jos ase olisi ollu joku ylihidas...

Hyvä että meni :D
 
Hauska lukea näitä Hutun seikkailuja kun mies on tuskissaan ja peli meni tauolle. 10 min myöhemmin "Kaatuihan se pomo vihdoin"...Ei tainnu olla pitkä tauko. :D Ei se huono peli vedä tuolla tavalla puoleensa että pakko yrittää vaan vaikka päätä seinään hakaten.
 
Kyllä tää edelleen on ihan kivalta vaikuttanut, vaikka olenkin pelannut vasta hyvin pieninä annoksina. Eka bossi meni kolmannella yrityksellä. Toisella yrityksellä kuolin, kun yritin epätoivoisesti parrylla muka pärjätä. Meikäläisen parry-taidoilla ei mitään jakoa. No kolmannella yrityksellä maltti ja väistely kehiin, ja menihän se sitten helposti läpi. Täytyy vaan toivoa, että ilman parryakin on mahdollista muutkin bossit voittaa, muuten ei ole minun pelini laisinkaan. Ensimmäinen bossi antoi tähän joka tapauksessa selkeää toivoa. Ja vaikka jotkut väittävät, että Sekirossa voi edetä vain oppimalla parryn, niin siinäkin olen viimeiseen bossiin asti päässyt oppimatta sitä. Kyllä näissä peleissä ykeensä on muitakin tapoja taistella, kuin vain joku yksi ja sama systeemi, ja todellakin hyvä niin.
 
Itsellä nyt joku 3h takana ja vaikka noita "soulseja takana" yhteensä n. 500h, niin ei ainakaan vielä ole tuo taistelumekaniikka klikannut. Tavallaan hyvin soulsmainen, mutta silti ratkaisevasti eri.

Pystyn allekirjoittamaan tuota Huttu:n tuskaa, jotenkin tuntuu että dex-hahmo on ainakin alussa must-have. Silti tuolla omalla dex-hahmolla tuntuu ettei aika riitä iskuihin ja viholliset runttaa läpi komboista. Onko tosiaan niin ettei nuo vihut strenght-hahmolla staggeroidu yhtään helpommin?

Itse pelimaailma on hieno, mut FromSoftwaren tietty limaisuus/likaisuus puuttuu.

Eipä silti, imu peliin on kyllä kova vieläkin.
 
Hauska lukea näitä Hutun seikkailuja kun mies on tuskissaan ja peli meni tauolle. 10 min myöhemmin "Kaatuihan se pomo vihdoin"...Ei tainnu olla pitkä tauko. :D Ei se huono peli vedä tuolla tavalla puoleensa että pakko yrittää vaan vaikka päätä seinään hakaten.
Ku ei anna mieli periks kuitenkaa :D Ja välil pitää suuttua ja uhata peliä deletoinnilla ni alkaa yhteistyökykyiseks.

Itsellä nyt joku 3h takana ja vaikka noita "soulseja takana" yhteensä n. 500h, niin ei ainakaan vielä ole tuo taistelumekaniikka klikannut. Tavallaan hyvin soulsmainen, mutta silti ratkaisevasti eri.

Pystyn allekirjoittamaan tuota Huttu:n tuskaa, jotenkin tuntuu että dex-hahmo on ainakin alussa must-have. Silti tuolla omalla dex-hahmolla tuntuu ettei aika riitä iskuihin ja viholliset runttaa läpi komboista. Onko tosiaan niin ettei nuo vihut strenght-hahmolla staggeroidu yhtään helpommin?

Itse pelimaailma on hieno, mut FromSoftwaren tietty limaisuus/likaisuus puuttuu.

Eipä silti, imu peliin on kyllä kova vieläkin.
Ei hirveesti helpommin, suurin ongelma taitaa olla siinä kun se staggeri vaatii sit lopulta sen ladatun ison iskun jotta aukee paikka fatal-iskulle, niin str aseissa se lataus kestää tooooosi pitkään. Usein se vihu tai bossi ehtii iskeä suhun, jolloin sä staggeroidut ja se vihun stagger ikkuna menee ohi. Sulla ku ei oo mitään soulseist tuttua poisea tai hyperarmoria sillo ku teet noita, tai no ei oo ikinä ku tää peli ei tunne niitä. Sama koskee fable iskuja, oonkoha yhtäkää saanu perille vielä? Siinä kohde ku herra P alkaa vetää fablepiruettia, vetää vihu jakoavaimella kupoliin.
 
Noniin tuli ostettua tosiaan eilen tämä ja erittäin hyvin on maistunut. Ihmetyttää muiden ongelmat kontrollien/taistelun kanssa, itse ainakin tykkään kovasti. Ensimmäinen seinä iski nyt vastaan tuossa perhanan katedraalibossissa :D

Edit. No sehän tippu sitten ekalla tämän viestin kirjoittamisen jälkeen haha
 
Viimeksi muokattu:
nyt kun menen Chapter 8:ssa niin pakko sanoa, että peli on puolivälin jälkeen ollut aikalailla Full Sekiro Mode bossien suhteen että pitää vetää perfect parryjä useampi putkeen, Mutta sitä oli Wo long, joten itse olen kun kotonani tuon Parry 4-7 iskua putkeen, et Bring it On vaan, se juuri että Wo Longia takia ne parryt tulee itselläni niin selkä ytimestä että yksikään bossi ei ole ollut lähelläkään Lu Bu:n vaikeustasoa, mutta Lu Bu taas sitten oli erittäin hyvä Mentori sen Parryn opetteluun. Sen takia uskon että olisin myös valmis kokeilemaan Sekiroa uusiksi, nyt kun kaikki tuo tulee selkä ytimestä, sinänsä loistava homma että nyt kun Wo longin DLC tulee 27 päivä, (jep se ei kyllä tule siinä TGS yhteydessä vaikka se esitelläänkin) niin tästä taas on erittäin helppo sitten hypätä sinne sitten ensi viikolla, ilmeisesti 3 chapteria jäljellä, eiköhän se viimeistään torstaina mene lävitse, tosiaan kaiken tutkin ja kaiken tapan mitä on tullut vastaan, itsellä on vielä sellainen periaate että kun boss roomiin astutaan niin sen mekaniikat opetellaan, että omaan pelityyliini ei kuulu se että lähdetään kesken bossin grindaamaan leveleitä ja tullaan myöhemmin uusiksi vaan juuri se että bossia hakataan niin kauan kunnes se kaatuu, eli niin sanottu "Git Guud Mentaliteetti
 
Viimeksi muokattu:
nyt kun menen Chapter 8:ssa niin pakko sanoa, että peli on puolivälin jälkeen ollut aikalailla Full Sekiro Mode bossien suhteen että pitää vetää perfect parryjä useampi putkeen, Mutta sitä oli Wo long, joten itse olen kun kotonani tuon Parry 4-7 iskua putkeen, et Bring it On vaan, se juuri että Wo Longia takia ne parryt tulee itselläni niin selkä ytimestä että yksikään bossi ei ole ollut lähelläkään Lu Bu:n vaikeustasoa, mutta Lu Bu taas sitten oli erittäin hyvä Mentori sen Parryn opetteluun. Sen takia uskon että olisin myös valmis kokeilemaan Sekiroa uusiksi, nyt kun kaikki tuo tulee selkä ytimestä, sinänsä loistava homma että nyt kun Wo longin DLC tulee 27 päivä, (jep se ei kyllä tule siinä TGS yhteydessä vaikka se esitelläänkin) niin tästä taas on erittäin helppo sitten hypätä sinne sitten ensi viikolla, ilmeisesti 3 chapteria jäljellä, eiköhän se viimeistään torstaina mene lävitse, tosiaan kaiken tutkin ja kaiken tapan mitä on tullut vastaan, itsellä on vielä sellainen periaate että kun boss roomiin astutaan niin sen mekaniikat opetellaan, että omaan pelityyliini ei kuulu se että lähdetään kesken bossin grindaamaan leveleitä ja tullaan myöhemmin uusiksi vaan juuri se että bossia hakataan niin kauan kunnes se kaatuu, eli niin sanottu "Git Guud Mentaliteetti
Nyt oli aika testosteronin katkuinen viesti
 
Ylös Bottom