Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Marvel's Spider-Man 2

  • Viestiketjun aloittaja Poistettu jäsen 5945
  • Aloituspäivämäärä
Insomniac Games' Director of Core Technology, Mike Fitzgerald haastattelu ja keskustelua pelin tekniikoista.
 
Nopeasti on kyllä porukka pelin pelannut läpi :D. Toisaalta eihän tuo tarina kovin pitkä ole, jos keskittyy päätehtäviin. Itse olen touhunnut oikeastaan kaikkea muuta ja päätarinassa olen ehkä noin puolenvälin tienoilla.
 
Nopeasti on kyllä porukka pelin pelannut läpi :D. Toisaalta eihän tuo tarina kovin pitkä ole, jos keskittyy päätehtäviin. Itse olen touhunnut oikeastaan kaikkea muuta ja päätarinassa olen ehkä noin puolenvälin tienoilla.
Tarina imas kunnolla mukaansa, niin jäi kaikki sivujutut odottamaan :D
 
Täällä kanssa prosentit jo kuudessa kymmenessä, mutta päätarinaa on pelattu niin säästellen kun voi. Jostain syystä nuo sivutehtäväaktiviteetit tempaisee mukaansa vaikka ei ne mitään erikoisia ole ja kartta huutaakin tyhjyyttään niistä.

Esimerkiksi challengejen taustatarina pakotti vetämään challenget putkeen, koska kyseessä oma lempi pahis ja en hänen mukana oloaan etukäteen tiennyt.

Eilen meni yömyöhään niitä petolinnun perseitä metsästäessä ja sain Kravenin ympärille taas vähän enemmän lihaa ja nyt taas päätarinassa tiedän hahmosta paljon enemmän, joka lisää tarinan mielenkiintoa.

Tehtävästä riippuen sivutehtävät toteuttaa täysin samaa kaavaa, tarjoten ei mitään uutta, mutta kun niitä on tyyliin vain kymmenen laatuaan niin tulee helposti semmonen "no hoidetaan nämä nyt kerralla pois", ja sitten ne on tunnissa hoidettu ja that's it. Itse olen viime vuosina hukkunut peleissä sivutehtäviin jotka ei juuri eroa toisistaan mutta niitä tahkotaan toistakymmentätuntia, sitä täysin samaa tarpomista, joten tässä tekijät onnistuneet erinomaisesti löytämään balanssin sivutehtävien määrän suhteen
 
Platina napsahti. Ehkä vähän yllätti 5 päivää julkaisusta, niin 6,2% pelin käynnistäneistä oli myös pelannut platinaa jo. Ilmeisesti maistunut myös muillekin. Näyttiköhän pelikello jotain 27h. Suurimmat aplodit ansaitsee pelin käsikirjoittajat sen jälkeen gameplay insinöörit. Saa kyllä etsiä toista peliä josta löytyy yhtä hyvää tarinaa. Ainoa millä tarinasta olisi saatu parempi, niin asteen verran synkempiä tapahtumia olisi voinut olla. Spiderman on loppujen lopuksi hyvin synkkä tarinaltaan. Kyllä tää oli itselle vuoden peli.
 
Täällä kanssa prosentit jo kuudessa kymmenessä, mutta päätarinaa on pelattu niin säästellen kun voi. Jostain syystä nuo sivutehtäväaktiviteetit tempaisee mukaansa vaikka ei ne mitään erikoisia ole ja kartta huutaakin tyhjyyttään niistä.

Esimerkiksi challengejen taustatarina pakotti vetämään challenget putkeen, koska kyseessä oma lempi pahis ja en hänen mukana oloaan etukäteen tiennyt.

Eilen meni yömyöhään niitä petolinnun perseitä metsästäessä ja sain Kravenin ympärille taas vähän enemmän lihaa ja nyt taas päätarinassa tiedän hahmosta paljon enemmän, joka lisää tarinan mielenkiintoa.

Tehtävästä riippuen sivutehtävät toteuttaa täysin samaa kaavaa, tarjoten ei mitään uutta, mutta kun niitä on tyyliin vain kymmenen laatuaan niin tulee helposti semmonen "no hoidetaan nämä nyt kerralla pois", ja sitten ne on tunnissa hoidettu ja that's it. Itse olen viime vuosina hukkunut peleissä sivutehtäviin jotka ei juuri eroa toisistaan mutta niitä tahkotaan toistakymmentätuntia, sitä täysin samaa tarpomista, joten tässä tekijät onnistuneet erinomaisesti löytämään balanssin sivutehtävien määrän suhteen

Miten olis tehää parempia sivutehtäviä eikä vaan vähentää tuhannesta samasta tehtävästä sataan ja sanoa sitä jotenkin parannukseksi.

:p
 
Korkkailtu. Meikäläisen motoriikka riittää maksimissaan niihin tavallisimpiin kontrolleihin, niin harmittaa etten varmasti saa näistä peleistä kaikkea irti. Lisää hyökkäysmahdollisuuksia ei olisi tarvinnut tulla pelattavuuteen, ennemmin oltaisiin panostettu muuhun. Mutta en sano vielä mitään enempää, lopussa sitten taas pitkä arvostelu.
 
No tämän pelin kohdalla on helppo todeta, että aika kului kuin (seitti)siivillä. *BA DUM TSIHHH*

En ole vielä peliharrastukseni aikana nähnyt yhtä vaivatonta tapaa liikkua paikasta toiseen, ja vaikka jo kohta kolme vuotta sitten Ratchet lupaili suut auki loksauttavaa PS5 kokemusta siirtymien suhteen, niin mielestäni vasta nyt on oikeasti saatu PS5 tason taidonnäyte.

Liikkuminen swingaillen on aivan uskomattoman hauskaa puuhaa, se oli sitä jo ykkösosassa, mutta nyt tuo perus seitittelyn nopeus on ihan toista maata kun ykkösessä, joten paikkojen koluaminen on aivan älyttömän viihdyttävää. Puhumattakaan tuosta tuulitunnelissa liitelystä, jolloin maisemat vaihtuu ja kartan päädystä päätyyn menee hetkessä.

Taisin yhteensä kolme kertaa kokeilla tuota pikasiirtymistä ja vähintään yhtä vaikuttava kokemus sekin. Nyt puhutaan aidosti pikasiirtymisestä, koska paikasta A - paikkaan B siirtyminen vie 5-10 sekuntia.

Puvut on itselle isossa osassa tätä peliä vaikka ne onkin täysin kosmeettisia, mutta lisäävät kyllä kummasti viihtyvyyttä kun hahmon saa mieleisekseen. Vieläkään ei saatu möhömahaista Spidermania (spoileri!), mutta näin isona Spiderverse ja toki myös Holland leffojen fanina oli kyllä makiaa mahan täydeltä ja muutamat puvut sai kyllä tyytyväisen hymähdyksen aikaiseksi. Erittäin onnistuneita oli myös tekijöiden symbioottipuvut.

Vedin Milesilla lähes koko pelin sillä naamiaisasulla ja sitten vikaan taistoon viimeisin Spiderverse puku. "This is the way" sanoisin Mandalorialainen. :D

Mitään suoranaista "uutta" peli ei varsinaisesti tarjonnut, mutta paransi jokaista osa-aluetta roppakaupalla.

Esim. Ykkösosan loputtomat vihollishallit loputtomine vihollisaaltoineen on poissa ja nyt hiippailut voi hoitaa alusta loppuun stealthina. Tätäkin osa-aluetta on parannettu pienillä muutoksilla, joiden vaikutus on valtava esim. uusilla vaijeriseiteillä, joita voit lätkiä tilan halki ja palkilta palkille hyppimisen sijasta pystyitkin hiipimään omia reittejä pitkin tyrmäyspaikoille.

Ykkösosan tarvikerevolveri on myös tipotiessään ja taidot on nyt etuliipaisimien takana, kuten taisi olla jo Milesissä. Helpottaa taistelua huomattavasti ja lisää vauhdikkuutta melkoisesti kun ei tartte pyörittää rullaa kesken taistelun.

Josta tulikin mieleeni; symbiootti Spidermanilla tappeleminen oli näyttävintä taistelua mitä pelimarkkinoilla päässyt kokemaan, kaikki symbioottiliikkeet oli aivan helvetin näyttäviä ja suoraan kuin sarjakuvien sivuilta. Miinuksena sanottakoon, että vedin koko pelin lävitse tuolla symbioottipuvulla, se oli vain niin autenttisen näköinen, että tarina tuntui oikealta vain sillä. Meni hyvät puvut hukkaan Peterillä.

Graafisesti peli oli hienoinen pettymys, rakennuksissa ei juurikaan ole detaljeja heijastavien ikkunoiden lisäksi ja hahmot on valitettavan kumisia kasvoista. Kyllä niiden kanssa toimeentulee, mutta odotin ehkä kasvomalleilta vähän enemmän näin PS5 aikakaudella. Sen sijaan väkimäärä ja liikenne on noussut kaduilla huomattavasti ja kaupungissa maan tasolla liikkuminen on ihan erilainen kokemus kuin ykkösessä.

Välillä kaipasin vieläkin viholliseen lukitusta, koska välillä isossa väkijoukossa seitit meni ihan väärään tyyppiin. Useimmiten johonkin kilpimieheen, johon seitit ei tehnyt vahinkoa. Onneksi sentäs ykkösosan kaikista veemäisimmät vihollistyypit oli tiputettu pois kokonaan.

Ilman naamiota pelaaminen on vieläkin pelin heikointa antia, varmasti tällä haetaan semmosta hengähdystä toiminnan keskelle, mutta kaipaisi jotakin lisää, nyt tuntuu liian väkinäiseltä välivedeltä kesken kovimman nousuhumalahakuisuuden.

Peli oli myös bugisin kokemus hetkeen. Ei mitään peliä pilaavaa, mutta vihut jäi seiniin kiinni ja polkupyörällä tipuin muutamaan kertaan lattian läpi johonkin "Spiderverseen". Puvut ei näkynyt valikossa tai päällä ja vaatteet hävisi päältä. Ainoastaan challengeissa oli muutaman kerran ongelmia vihujen bugittamisen vuoksi.

En muuten kauhean montaa katujengiä jaksanut hakata koko aikana, sen verran isot huolet paino harteilla, että ei pikkurikolliset kiinnostanut. Katujengien pysäytykset olivat vieläkin valitettavan yksitoikkoisia, onneksi ne oli nyt vapaaehtoisia ja kaiken tarpeellisen sai suoritettua ilman katupartiointeja.

Kaiken kaikkiaan olisi toivonut vähän lisää tekemistä, niin kova nälkä jäi. Eniten jäin kaipaamaan jotain yhteisiä missioneja spidermanien kesken, jossa olisi voinut vaikka lennosta vaihtaa.

Silti kertakaikkisen erinomainen peli ja toivotaan että DLCiden kimppuun päästään jo ensi vuonna, huhuttu Venom DLC olisi kyllä melkoista hunajata hunajata

Arvosana 9/10
 
Läpi pelattu ja kaikin puolin parempi kuin eka osa. Parasta tässä on nuo pomo tappelut, Peterin symbioottipukuvoimat ja iso + siitä että noita vihollistukikohtia ei ollut ku muutama verrattuna ekaan peliin. Alkuun vierastin vähän tuota Kahen hämiksen taktiikkaa mutta se olikin ihan ok.

ja missä muussa pelissä on näin hyvä tutoriaali osuus kuin tässä?

On insomniacilla työmaa vikaa osaa ajatellen vielä pitäs parantaa ja keksiä jotain uutta hienoo, mutta toivottavasti saadaan se Miles moralesin tapainen peli venomista ennen sitä.
 
Läpi meni täälläkin ja kokonaisprosentti 90 %. Vielä on hieman tekemistä platinaan, jonka varmasti tulen hankkimaan.

Oikeastaan kaikki olennainen pelistä onkin jo sanottu. Peli on täydellinen jatko-osa, joka otti kaikki hyvät asiat mukaan edeltäjistään, ja paranteli niitä siinä määrin missä mahdollista, tuoden myös uusia juttuja mukaan. Onkin mielenkiintoista nähdä miten Insomniac voi tästä enää parannella peliä, kun itselleni on ainakin vaikea keksiä kovin montaa asiaa, mitä voisi helposti tehdä paremmin. Toisaalta seittisinkoilu tuntui jo aiemmissa peleissä todella hyvältä, mutta niin vain sitäkin saatiin tähän paranneltua.

Sivutehtävien ja muun valinnaisen sisällön parantaminen voisi tietysti olla sellainen asia, mikä voitaisiin tehdä paremmin. Eteenpäin tässäkin oltiin menty, mutta näin mahtavassa pelissä on se selkeästi yhä pelin heikoimpia osa-alueita. Itse en myös juurikaan pidä niistä kohtauksista, joissa joudut pelaamaan esim. Mary Janella. Niin mahtava hahmo, kuin MJ onkin, niin koin pelaamisen hänellä lähinnä turhauttaviksi.

Kaiken kaikkiaan saimme kyllä taas yhden todella hienon pelin vuodelle 2023. Insomniac on kyllä todella ymmärtänyt minkälainen hahmo Spider-Man on ja peli tuntuu aidosti siltä, että se voisi olla animaatio/elokuva/sarjakuva, jota olet itse ohjaamassa. Pidin myös tarinasta enemmän kuin ykkösen tai Miles Moralesin. Tässä oli selkeästi synkempiä teemoja ja haettu hieman ehkä aikuismaisempaakin otetta. Kaikki pahikset olivat todella hyviä, Kravenia jo aiemmin kehuinkin ja myös Venom oli kyllä todella onnistunut. Ainoa kritiikki tarinan osalta liittyi pelin loppuun: Mielestäni olisi toiminut paremmin jos Harry olisi kuollut ja Norman olisi laskeutunut helikopterilla paikalle, kun Peter kantaa Harryn ruumista ulos. En pitänyt kovin uskottavana sitä miten Norman reagoi tuohon pelin tapahtumaan, kun hän kuitenkin näki miten Venom hallitsi Harrya.

Mahtava peli ja innolla kyllä odotan mitä Insomniac saa aikaan Wolverinen kanssa ja miten tämä Marvel universumi heidän käsissään kehittyy.
 
Mielestäni olisi toiminut paremmin jos Harry olisi kuollut ja Norman olisi laskeutunut helikopterilla paikalle, kun Peter kantaa Harryn ruumista ulos. En pitänyt kovin uskottavana sitä miten Norman reagoi tuohon pelin tapahtumaan, kun hän kuitenkin näki miten Venom hallitsi Harrya.
Tuohon liittyen, niin olen aika varma, että Harrystä tulee Green Goblin, kun Norman pyysi G-seerumia siinä lopussa, niin sen takia eivät tappaneet sitä kokonaan :)

Mutta koska saadaan Wolverine cameo Spider-Man peliin, kun Insomniac on vahvistanut niiden kuuluvan samaan universumiin :D
 
Tuohon liittyen, niin olen aika varma, että Harrystä tulee Green Goblin, kun Norman pyysi G-seerumia siinä lopussa, niin sen takia eivät tappaneet sitä kokonaan :)

Mutta koska saadaan Wolverine cameo Spider-Man peliin, kun Insomniac on vahvistanut niiden kuuluvan samaan universumiin :D
Voi hyvin olla. Itse uskon kuitenkin, varsinkin sen lopputekstien jälkeisen kohtauksen jälkeen, että Normanista tulee Green Goblin. Siinä G-seerumi kohtauksessa Normanilla oli myös joku vihreä villapaita päällä :D. Uskottavampana tälle käänteelle olisin nähnyt sen, että Harry olisi kuollut. No, saapi nähdä mitä Insomniac keksii! :cool:
 
Läpi meni täälläkin ja kokonaisprosentti 90 %. Vielä on hieman tekemistä platinaan, jonka varmasti tulen hankkimaan.

Oikeastaan kaikki olennainen pelistä onkin jo sanottu. Peli on täydellinen jatko-osa, joka otti kaikki hyvät asiat mukaan edeltäjistään, ja paranteli niitä siinä määrin missä mahdollista, tuoden myös uusia juttuja mukaan. Onkin mielenkiintoista nähdä miten Insomniac voi tästä enää parannella peliä, kun itselleni on ainakin vaikea keksiä kovin montaa asiaa, mitä voisi helposti tehdä paremmin. Toisaalta seittisinkoilu tuntui jo aiemmissa peleissä todella hyvältä, mutta niin vain sitäkin saatiin tähän paranneltua.

Sivutehtävien ja muun valinnaisen sisällön parantaminen voisi tietysti olla sellainen asia, mikä voitaisiin tehdä paremmin. Eteenpäin tässäkin oltiin menty, mutta näin mahtavassa pelissä on se selkeästi yhä pelin heikoimpia osa-alueita. Itse en myös juurikaan pidä niistä kohtauksista, joissa joudut pelaamaan esim. Mary Janella. Niin mahtava hahmo, kuin MJ onkin, niin koin pelaamisen hänellä lähinnä turhauttaviksi.

Kaiken kaikkiaan saimme kyllä taas yhden todella hienon pelin vuodelle 2023. Insomniac on kyllä todella ymmärtänyt minkälainen hahmo Spider-Man on ja peli tuntuu aidosti siltä, että se voisi olla animaatio/elokuva/sarjakuva, jota olet itse ohjaamassa. Pidin myös tarinasta enemmän kuin ykkösen tai Miles Moralesin. Tässä oli selkeästi synkempiä teemoja ja haettu hieman ehkä aikuismaisempaakin otetta. Kaikki pahikset olivat todella hyviä, Kravenia jo aiemmin kehuinkin ja myös Venom oli kyllä todella onnistunut. Ainoa kritiikki tarinan osalta liittyi pelin loppuun: Mielestäni olisi toiminut paremmin jos Harry olisi kuollut ja Norman olisi laskeutunut helikopterilla paikalle, kun Peter kantaa Harryn ruumista ulos. En pitänyt kovin uskottavana sitä miten Norman reagoi tuohon pelin tapahtumaan, kun hän kuitenkin näki miten Venom hallitsi Harrya.

Mahtava peli ja innolla kyllä odotan mitä Insomniac saa aikaan Wolverinen kanssa ja miten tämä Marvel universumi heidän käsissään kehittyy.
Juonesta
Omasta mielestä Venom oli vähän missed opportunity. Olisin toivonut että Insomniac olisi uskaltanut viedä Peterin ihan kuspääksi asti ja antanut parviälyn ottaa enemmän valtaansa. Nyt Petterin muutos jäi semmosen uhmaikäsen asteelle; "ei MJ, ei huvita tulla kotiin vielä!", "tämä puku on MINUN, iki iki iki ikioma!", ja sitten hän pääsi jo symbiootista eroon.
Myös konfliktit Milesin kanssa oli turhan vähäisiä, oikeastaan ainut riita näkyi jo trailerilla, joka oli kyllä sääli.

Ylipäänsä Venom oli niin ylivoimaisen hienosti toteutettu, että säälittävän myöhään hän tuli kuvioihin mukaan, taisi olla päätarinassa vasta tyyliin 25/31 (tämä stetsonista voi heittää pykälän). Olisin itse mielummin nähnyt Venomin kylvävän kauhua ja Spidermanien olevan askeleen kaksi perässä pitemmän aikaa näiden symbioottiperkeleiden sijasta. Venom itsessään olisi ollut riittävä pelote.

Mielestäni Harrykin olisi saanut turhautua ja katkeroitua vielä enemmän, ehkä jotain kiristystä Peterin suuntaan ynm.

Ehkä vähän semmonen ristiriita näkyi, että haluttiin aikuisempaa ja synkempää, mutta silti peli piti pitää mahdollisimman monelle soveltuvana.

Odotan seuraavassa osassa Normanin muuttuvan Gobliniksi ja Spiderman tappaa hänet jolloin Harry lähtee Peterin perään, koska tietää Spidermanin identiteetin.
 
Hämis tuli hiljattain läpäistyä ja eilen tuli myös platinoitua peli. Hyvä peli, mutta turhan varman päälle pelattu jatko-osa. Tarina oli aika yllätyksetön symbioottitarina, mutta tykkäsin seurata hahmojen välistä vuorovaikutusta. Insomniac Games osaa luoda hyvän tasapainon tarinan ja pelattavuuden välille, eikä tarina jummannut liikaa paikallaan.

Pelattavat osuudet olivat omasta mielestäni parempia ykkösessä. Combat tuntuu tosi riistulta nyt kun hämispuvut ovat pelkkää kosmeettista sisältöä, eikä hauskojen pukuvoimien kanssa pääse enää kikkailemaan. En muista kuinka paljon gadgetteja käytin ykkösessä, mutta tällä kertaa ne jäivät paitsioon. Stealth muuttui kans hieman puiseksi uuden hämislanka kyvyn ansiosta. Tarinassa ärsytti myöskin tylsät kävelykohtaukset ja MJ:n pelattavat osuudet (Miksi nämä on edelleen pelissä, kuka näistä oikein piti ykkösessä?)

Kehuja täytyy kuitenkin antaa pelin visuaalisesta tilasta, jonka framet eivät päässeet juuri tippumaan seikkailun aikana.
 
Viimeksi muokattu:
Tiedän ettei laatua voi korvata määrällä, mut mitä nyt täs seurannut nii jotenkin etoo maksaa 70e tyyliin 2-3 päivän rykäsystä, itse saan varmaa venytettyä jos oikee fiilistelee ja ottaa valokuvia mut juonen voi rykästä tyyliin 15 tunnis läpi on mun mielestä aivan liian lyhyt. Isompi mappi ja tehää kaikki isommin mut tarinaan ei sit kuitenkaan saatu lisää pituutta, ei nyt tarvii olla mikään AC valhalla haukotus mut oishan täs voinut vähän olla pituutta lisää.

Tiedän, turha valitus. Noh tähän auttaa odottaa kiltisti aleja, ehkä jopa niinki pitkälle että tulee joku game of the year edissön tjsp lisäosineen.
 
En ymmärrä tuota lyhyydestä valittamista, joku reilu 30h meni kun suoritti sivutehtävät yms ja mielestäni ihan sopiva pituus. Sivutehtävät oli muutenkin parempia kuin ekassa. Edelleen olen sitä mieltä että tarina oli selvästi edellistä huonompi, kaikessa muussa olikin parannettu.
 
Itte odotan yleensä AAA pelistä hieman enemmän kun parin päivän rykäsyä, ohan tässä varmasti ihan tarpeeks sitä tekemistä mitä tämä peli nyt voi tarjota mut on jopa 30h aivan liian vähän vaikka tekis kaiken. Jotenkin tuntuu et nyt alkaa olee muotia se "less is more" meininki mikä pitää osittain paikkansa.

Sekään ei tietenkään ole ratkasu että lykätään mappi täyteen copy pastee mut onks sekään ratkasu että katkastaan vaan niitä copy pasteja puolella ettei pelaajille tulis ähkyä ja sit väitetää kuinka nyt on tiivis ja hyvä paketti. Miten olis vaikka tehää runsaasti monipuolista tekemistä, näin itse odotan AAA peliltä. Sit jotkut indiepelit voi olla sitä 5-15h ja hintaki niissä on yleensä puolet vähemmän.
 
Itsellä taisi mennä ensimmäisen osan kanssa aikanaan joku 35-40 tuntia, kun pelasin sen ensimmäisen kerran läpi ja tein 'kaiken'. Läpimenon jälkeen taisi save näyttää jonkun 93 tai 94 % tehdyksi, eli melkein kaikki tehtynä. Jos tässäkin on sisältöä 30+ tuntia, kun tekee 'kaiken', niin näen sen olevan riittävästi. Näin siis sanoo henkilö, joka ei käytännössä voi Hämähäkkimiehestä saada tarpeekseen. 30+ tuntia laatusisältöä on parempi, kuin Ubisoft-kaavan tuottama ähky, kuten vaikkapa AC: Valhalla. Sekin oli ja on laadukas peli, mutta liika voi silti olla liikaa, vaikka minäkin 'arvotan' pelejäni ainakin osittain sen mukaan, paljonko rahalla saan sitten sisältöä ja tekemistä.

Itse olen edennyt tässä hyvin hissukseen ja pelaan tätä vähän sillä tavalla, kuin aikanaan 90-luvun animaatiosarjasta itselle jäi Hämiksest käsitys. Siinä sarjassahan Peter oli aina myöhässä joka paikasta, kun matkan varrella tuli Hämikselle tekemistä. Tahtoo siis sanoa sen, että kun olen sinkoilemassa kohti keltaista päätehtävää, niin myöhässähän sitä usein on, kun matkalla tulee Friendly Neighbourhood Spidermanille aina joku hälyytys. On rikoksen pysäyttämistä, on sivutehtävää, on valokuvattavaa ja vaikka mitä. 1-2 tunnin hämissession aikana harvemmin ehtii enempää kuin yhtä päätehtävää tehdä.

Sen verran alussa vielä itse menossa, että tarinasta en osaa suurempaa johtopäätöstä vielä tehdä, mutta ainakin alku vaikuttaa tosi kiinnostavalta ja toimintakohtauksissa ei olla säästelty. Ainakin tässä vaiheessa itselleni GOTY-materiaalia.
 
Ylös Bottom