Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Koko ajan pyörittäen planeettaa oikealle ja samalla "swiippaillen" ylhäältä alas. Eli ei skannaus pohjassa, vaan pientä "pilkkimistä" ylhäältä alas. Toimii suht hyvin ja rich-planeetoilla osumia tulee tyydyttävin väliajoin. Sitten kun planeetta on imetty moderatelle, niin kannattaa melkeimpä vaihtaa planeettaa.Come to think of it, kuinka jengi muuten hoitaa ton skannailun? Itse vetelin vain siksakkia ylhäältä alas, sinänsä toimivaa mutta silti kovin puuduttavaa.
Ite ottaisin tuon biisin vaikka jokaiseen Massaan (Faunts - M4 Part II), on se niin täyosuma. Tunnelmallisempaa biisiä ei scifieepoksen perään saa enää rytättyä.
Noita on tehty 400 yksittäin numeroitua/signeerattua kappaletta, joten näin jälkikäteen saattaa metsästys tosiaan olla hankalaa ja/tai kallista.On kyllä ihan törkeän komea tuo litografia, heti kirjojen jälkeen (CE:t on vihdoinkin varmistettu) luultavasti hankintalistalla.
Fanittaminen on kallista.
Jep, en tietenkään kohota odotuksia hirveän korkealle. Mutta tuosta ME1:n CE.stä opin, että mikä tahansa on mahdollista (upouusi Limited Collectors Edition lähti hintaan 49,00, vinkistä kiitos noose01:lle).Noita on tehty 400 yksittäin numeroitua/signeerattua kappaletta, joten näin jälkikäteen saattaa metsästys tosiaan olla hankalaa ja/tai kallista.
Täähän tuli tarpeeseenkin, tekipähän ainakin vaikutuksen.Oikein jees Sheppikset ja miekkosen jykevällä otsalla on varmaan mukava muksautella Kroganeita kuin Wrex konsanaan.
Noille kuudelle tiimijulisteelle olisi ainakin juuri sopiva paikka seinällä. Eikä hintakaan ole todellakaan paha, 50 dollaria plus postikulut.Vaikkei lithoja saakaan, niin kannattaa kuitenkin tsekata Welcome - BioWare Store. Hinnat on vaan postikuluineen aika pahat. :/ T-paita olis ~27e.
Minusta tämä on kyllä pelin koomisin kohtaus:
Biotic god volus.
YouTube - Mass Effect 2 - Stoned Volus (Renegade)
Ei niitä saa enää, ellei sitten uber-kalliilla jostain eBaysta. Kyseessä oli keräilytuote joita on maailmassa erittäin rajallinen määrä.Hivenen OT mutta mistä tuollaisen Citadel-litografian saa tilattua? Perkele mä tahon kanssa, harmi ettei ole sattunut aikaisemmin silmään.
Heh, itseasiassa tuota tuli pariin kertaan pohdittua, että mitäköhän asukkaat tykkää planeettansa rei'ittämisestä. Luultavasti tosta on sitten kauhiat seuraamukset kolmosessa, kun Council kuulee Sheppiksen aiheuttamasta massatuhosta ja lähettää ainaskin viis Spectreä perään.En ajatellut tätä yhtään, kun probetin asuttuja planeettoja tyhjiin.
Eipä juuri mistään, liity käytettyjen metsästäjien kerhoon.Hivenen OT mutta mistä tuollaisen Citadel-litografian saa tilattua? Perkele mä tahon kanssa, harmi ettei ole sattunut aikaisemmin silmään.
EDIT: stammy, Illium? Miten ihmeessä olen missanut täysin tuon? Milloin tota edes myytiin? Onneksi Omega on ehdoton suosikkini, sormet ristiin että saadaan sellainen.
Kyllä siitä on jo aikaa. Varmaan joskus syksyllä myytiin. Jos nyt en aivan väärin muista, niin jollakin täältäkin foorumilta on sellainen.EDIT: stammy, Illium? Miten ihmeessä olen missanut täysin tuon? Milloin tota edes myytiin?
Köyhän miehen versio vois olla tulostuttaa tosta:
http://na.llnet.bioware.cdn.ea.com/...s/media/wallpapers/wallpaper-02-1920x1200.jpg