Vastaus: Mass Effect 2 - BioWaren avaruuseepos [X360]
EDIT. Nyt kun Mikko täällä on, niin nöyrimmät onnitteluni koko tiimille pelin shippaamisesta aikataulussa ja niinkin timanttisena tuotoksena kuin se on. Tässä ihan näillä näpyttimillä aukeavat kaupat täällä Pohjolassakin julkaisupäivän aamun kauniisti sarastaessa. Ja on muuten perkeleen kylmä, kuten varmaan Cänädässäkin.
Jumapliut jätkät! Kättä lippaan! Ei vaineskaan, mutta harvoin tällainen kunnia on kohdannut KonsoliFINin vaatimatonta foorumia. Kertonee jotain Biowaren omistautumisesta pelaajakunnalleen, että devit jaksavat käydä foorumeita läpi, eivätkä makaa sammuneena shampanjalla täytetyssä porealtaassa Playboylta lainattujen puputyttöjen seassa.Huomasin keskustelun hahmojen importista ja mita tapahtuu jos aloittaa uuden hahmon ilman vanhaa tallennustiedostoa.
-Mikko
EDIT. Nyt kun Mikko täällä on, niin nöyrimmät onnitteluni koko tiimille pelin shippaamisesta aikataulussa ja niinkin timanttisena tuotoksena kuin se on. Tässä ihan näillä näpyttimillä aukeavat kaupat täällä Pohjolassakin julkaisupäivän aamun kauniisti sarastaessa. Ja on muuten perkeleen kylmä, kuten varmaan Cänädässäkin.
Kyllä mä ainakin importtaan. Peli on kuitenkin tällöin paljon henkilökohtaisempi, eikä ne bonukset mitään pilaa. Leveitä saa vissiin jopa 5 ennakkoon, mutta ilman tota headstarttia olis mahdoton saada täysiä leveleitä ekalla pelikerralla, joten import ei siis aiheuta ennenaikaista hahmon maxautumista.Joten olen miettinyt kun minulla on Mass effect 1:ssä 60 lvl jätkä, niin kannattaako siirtää se Mass effect 2:een vai aloittaa puhtaalta pöydältä.