Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty HYPE

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
.

taitaa tuo peli tulla Xbox:lle vasta ens vuoden jälkeen.
juu ja MGS4:stakin .

No Kojima sanoi että MGS2 on sarjan viimeinen osa ja antoi ymmärtää että heillä on kehitteillä uudentyyppinen peli.. mutta eipä kukaan pysty varmasti sanomaan.. MGS3 ei ole pois-suljettu.. mutta epäilen silti..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan el Matador
Tääl taitaa olla pari kateellista äijää. Sä pelailet sitä jo nyt ja muut saa sen vasta helmikuussa! :)

No joo olishan sitä kiva pelailla jo jouluna mutta meillä se on vielä edessä kun taas hänellä se on jo takana..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe
No Kojima sanoi että MGS2 on sarjan viimeinen osa ja antoi ymmärtää että heillä on kehitteillä uudentyyppinen peli.. mutta eipä kukaan pysty varmasti sanomaan.. MGS3 ei ole pois-suljettu.. mutta epäilen silti..
KonsoliPelaaja:ssa 10/01 Hideo Kojima sano että MGS2 ei ole sarjan viimeinen peli, elikkäs sitä jatkoa sitte näyttäis tulevan.
miehellä kun niitä ideoitakin on vielä takataskussa.

taidan iskee tähä sen kohdan siitä haastattelusta.

---
Hideo Kojima: Kuten olemme aiemmin kertoneet, ei Metal Gear Solid 2 suinkaan tule olemaan sarjan viimeinen peli.

Vaikuttaa siltä, että kyse oli joko omituisesta käännöksestä tai
siitä, että eräs japanilainen pelilehti käsitti asiat väärin.
Minä tarkoitin sitä, että alkaisin mielelläni kehittää aivan uudentyylistä peliä sen
sijasta, että jatkaisin Metal Gearin kehittämistä ikuisuuteen asti.
Toisaalta on totta, että Metal Gearia on yhä mahdollista kehittää valtavasti,
enkä usko pystyväni luopumaan pelisarjasta, joka on minulle kuin oma poika.
Pelien luojana ryhtyisin mielelläni johonkin uuteen,
mutta tuottajana huolehtisin mieluiten siitä, että peli kehittyisi loputtomiin.

KP: Onko Solid Snaken saagalle olemassa jonkinlaista ehdotonta loppupistettä?

HK: Sitä ei ole määrätty etukäteen minulla on yhä useita juttuja, jotka haluan mukaan hänen tarinaansa.
---

kerrankin mun tekstissä on pilkut, pisteet ja isot kirjaimet kohdallaan:)
Scannasin tuon nimittäin, Scanneri vaa on niin p*ska että mukana tuli härömerkkejä ja tuo teksti piti käydä sanasta sanaan läpi.

btw: lainasit muuten tuolla ylenpänä mun viestin ihan hassusti.
kaks eri juttua meni ihan sekasi:)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ramvolter


Mitäs tää sit tarkottaa sun edellisessä viestissä "et voi pelata toisella hahmolla" :confused: :D

Anteeksi puuttuu et sanasta toinen t-kirjain... eli se on ett (tai että jos nyt ihan kirjakieleen mennään...) :p

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn


KonsoliPelaaja:ssa 10/01 Hideo Kojima sano että MGS2 ei ole sarjan viimeinen peli, elikkäs sitä jatkoa sitte näyttäis tulevan.
miehellä kun niitä ideoitakin on vielä takataskussa.

taidan iskee tähä sen kohdan siitä haastattelusta.

Juups minäkin tuon olen täällä joskus ilmoittanut, ennenkun bbs uudistu ja vanhat viestit poistettiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

Hei! mä en oo mikään joka-päivän-netti-poika

Pelin graffasta,vai? Onhan se parantunu demon version verrattuna(lisää yksityiskohtauksia), se tankkeri-kohtaus demossa, on vasta pientä. Oikeastaan koko versios Tankkeri-mesta on ISO!
Hidastuuko peli jossai vaihees?, hmm... "pikkusen", alueessa jossa on paljon yksityiskohtia... muistaakseni Snaken ja Fortunen kohtaaminen :)

Pelin juonesta voi sanoa, et se on parempi kui MGS1. Ykkösen juoni vähän lässähti siihen "persian gulf"-juttuun.
Paljastuksia tulee pelin edetessä...

Sen voin sanoa et ÄLÄ MISSÄÄN TAPAUKSESSA LUE/VILKAISE PELIN OHJEKIRJAA!!! SIINÄ ON VASTA SPOILERIA! PILAA PELINAUTINNON! Mulle kävi näin...mä olin el stupido!

Enää 93 päivää MGS2 euron julkaisuun:D

HUPS! tarkoitan Raidenin ja Fortunen kohtaaminen! sori!
 
Onhan Konami "vilauttanut" Raidenia pari kertaa niissa trailereissa. Se on vaan ollu niissä sukellusvetimissä. Ei toi Raiden nyt mikään kauhee spoili. Alkaa vaan himottamaan koko peli yhä enemmän ja enemmän. Gamespotissa on hyvä tarina tosta MGS2:sen tekemisestä. Ei mitään spoilaavaa. Ainakaan mun mielestä. Kannatta käydä lukemassa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan DemonWithin
Onhan Konami "vilauttanut" Raidenia pari kertaa niissa trailereissa. Se on vaan ollu niissä sukellusvetimissä. Ei toi Raiden nyt mikään kauhee spoili. Alkaa vaan himottamaan koko peli yhä enemmän ja enemmän. Gamespotissa on hyvä tarina tosta MGS2:sen tekemisestä. Ei mitään spoilaavaa. Ainakaan mun mielestä. Kannatta käydä lukemassa.

Luin tuon jo aiemmin ja minun mielestä siinä kerrotaan aika perusteellisesti toi Raiden/Snake-juttu -> melkoinen spoileri niille, jotka todella haluavat, että pelikokemus on parhaimmillaan sitten kun MGS2 pyörii omassa PS2:ssa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ja vielä enemmän tekee mieli kyseistä peliä kun näin ja pelasin hiukan Jenkki versiota Tilt Gameworld tapahtumassa!Grafiikka on mullistavaa!!(kuullostaa oudolta mullistavaa hmm..)Ja yksityiskohtia on vaikka muille jakaa esim. tankkerin seinällä on vaahtosammutin jonka voit ampua paskaks ja lamput saa myös ammuttua paskaksi, välillä jopa viholliset ampuivat lamput paskaksi jotta minä en näkisi mitään ja vihollisten tekoäly oli erittäin hyvin tehty!En jaksa odottaa vielä n 3kk!!!:mad: :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Mut jos teillä on jotain kysymyksiä pelistä , voin vastata niihin topic:ssa Metal Gear Solid 2 Spoilerit , mut oon jo pistäny sinne yhden messagen joka on todellinen spoileri et jos ette halua tietää niin älkääpä lukeko sitä topic:kia...

Omistan Import version ja olen pelannut sen läpi , joten jos kysymyksiä niin messagea sinne vaan :)
 
Everlast vihjaili tuolla gameworldissa että pal-julkaisun mukana tulisi extra-dvd...

SPOILER

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Kyllä Raiden on spoileri koska snakella pelistä pelataan vain noin 10-15 %

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

SPOILERI OHI
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn
KonsoliPelaaja:ssa 10/01 Hideo Kojima sano että MGS2 ei ole sarjan viimeinen peli, elikkäs sitä jatkoa sitte näyttäis tulevan.
miehellä kun niitä ideoitakin on vielä takataskussa.

taidan iskee tähä sen kohdan siitä haastattelusta.

---
Hideo Kojima: Kuten olemme aiemmin kertoneet, ei Metal Gear Solid 2 suinkaan tule olemaan sarjan viimeinen peli.

Vaikuttaa siltä, että kyse oli joko omituisesta käännöksestä tai
siitä, että eräs japanilainen pelilehti käsitti asiat väärin.
Minä tarkoitin sitä, että alkaisin mielelläni kehittää aivan uudentyylistä peliä sen
sijasta, että jatkaisin Metal Gearin kehittämistä ikuisuuteen asti.
Toisaalta on totta, että Metal Gearia on yhä mahdollista kehittää valtavasti,
enkä usko pystyväni luopumaan pelisarjasta, joka on minulle kuin oma poika.
Pelien luojana ryhtyisin mielelläni johonkin uuteen,
mutta tuottajana huolehtisin mieluiten siitä, että peli kehittyisi loputtomiin.



Toivottavasti seuraava osa tulee vasta PS3:lle... Kukaan ei halua tästä varmaan mitään Fifan tai Tomb Raiderin vastiketta...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Solid Snake
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan foghorn

Toivottavasti seuraava osa tulee vasta PS3:lle... Kukaan ei halua tästä varmaan mitään Fifan tai Tomb Raiderin vastiketta...

Tosta Kojima-haastattelusta vielä:
Sit oli jossain (tais olla GameSpotissa) että Kojima sanoi että KUN kolmas osa ilmestyy, niin hän ei vastaa ilmeisesti muusta kuin juonesta... jos luin oikein... en viitisinyt lukea tarkemmin spoilereiden pelossa (joita tälläkin alueella on vaikka MGS2-spoilereille on oma alue! :mad: )... Joka saattaa johtaa juuri tuohon Fifa ja Tomb Raider-tasolle... :(
 
Vasta tänään tajusin millainen peli pakkaus tuo MGS2 tulee olemaan. Aijemmin olen ollut aivan varma siitä että en osta peliä, mutta tänään olen tullut toisiin tunnelmiin. Minulta ykkös-osa on jäänyt pahasti välistä joten aijon sen korvata nyt kakkos-osalla. Kyllä peli näyttää ihan gurgolta.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Crisis
Mut jos teillä on jotain kysymyksiä pelistä , voin vastata niihin topic:ssa Metal Gear Solid 2 Spoilerit , mut oon jo pistäny sinne yhden messagen joka on todellinen spoileri et jos ette halua tietää niin älkääpä lukeko sitä topic:kia...

Omistan Import version ja olen pelannut sen läpi , joten jos kysymyksiä niin messagea sinne vaan :)

Onko peli tarpeeksi pitkä? Siis ettei heti parin tunnin pelaamisen jälkeen loppuruudut vastaan? Onko pelissä muuten haastetta, ettei ole pelkkää läpijuoksemista?
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom