Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Onkohan noissa expansion packeissa muuta maksuvaihtoehtoa, kuin tuo credit card?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Onkohan noissa expansion packeissa muuta maksuvaihtoehtoa, kuin tuo credit card?
Ainakin OP:n visa electron toimii. Nykyään kai voi myös ostaa psn-rahatilin kautta, jonne sinnekin ainakin OP:n visa electronilla saa laitettua rahaa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Onko tähän muuten trophyjä tulossa? Aina välillä niistä jotakin kuulee. 0o Ei viitsisi peliä aloittaa alusta ennen trophy päivitystä jos se on kerran tulossa.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Onko tähän muuten trophyjä tulossa? Aina välillä niistä jotakin kuulee. 0o Ei viitsisi peliä aloittaa alusta ennen trophy päivitystä jos se on kerran tulossa.

http://www.konsolifin.net/bbs/yleista-keskustelua-ps3-peleista/27402-metal-gear-solid-4-varo-spoilereita-105.html#post924748

Tuo on varmaankin se viimeisin tieto. Ei ainakaan mitään ole sen jälkeen näkynyt/kuulunut. Eli luultavasti tulee, mutta voi olla tulemattakin :confused:
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Ainakin OP:n visa electron toimii. Nykyään kai voi myös ostaa psn-rahatilin kautta, jonne sinnekin ainakin OP:n visa electronilla saa laitettua rahaa.

Onkohan mahdollista sitten myöhemmin, kun nuo maksukortit tulevat suomeen, niin niillä jotenkin saada ostettua?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Ihan ensin mun pitää tehdä tunnustus. Olen ollut Sonyn miehiä jo originaalista pleikkarista ja sarjan aikaisemmat pelit on tullut taottua muutamaan kertaan läpi. Jotenkin tämä klassikko (nelonen) on vaan jäänyt hankkimatta ja nyt sain sen sitten hankittua. Mitä tätä ketjua olen varovasti lukenut niin odotin jotain lähes elämää suurempaa, levy sisään ja ja...

Olen nyt kakkosactissa ja peli on ollut erittäin suuri pettymys tähän mennessä. Sarja on aina perustunut sneakkailuun. No kaikki mitä olen tähän asti nähnyt on ollut semiheikkoa FPS:ää, arvailua kuka on on vihollinen ja kuka ei, sekä ehkä maailman tiukinta putkea vielä tuohon päälle. En nyt voi ehkä vielä tuosta putkijuoksusta mitään yleistystä vetää, mutta erityisesti kakkosaktissa ne putket on todella tiukkoja ja sitten pitäisi sneakata. Lisäksi tämä käynnissä oleva sota on raivostuttavaa, kun joutuu erottelemaan kuka on kuka ja välillä "vääriä sotilaita" on mitä kummallisemmissa paikoissa.

Juonesta nyt on vielä paha sanoa yhtään mitään, mutta ilmeisen korkealentoinen juoni saadaan aikaan. Nämä neljä seksikästä kissaa bosseina on nyt sitten taas vähän niin ja näin, ilmeisesti peliin on pitänyt väkisin saada seksiä mukaan. Naomillakin puskurit tyrkyllä ja stay-upit jalassa..

No tästä ei peli voi kuin parantua, jos vaikka vielä innostuisi...
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Itse on tullut läpäistyä peli nyt (vasta) kolme kertaa ja voin kertoa, että pelin voi vetää täysin sniikkaillen 0 kuolemalla, alertilla ja tapolla. Pelin voi myös vetää huolettomasti eteenpäin räiskien, mutta ainakin itsellä tuli seinä vastaan äkkiä kun yritin tätä tyyliä pikaisesti.
2 Actista: Siinä itselläkin oli kyllä suurimmat ongelmat vetää 0 alertilla, mutta se ei suinkaan johtunut putkesta vaan eräästä aavasta alueesta.

Itselle tämä oli toiseksi paras MGS kokemus sitten legendaarisen Metal Gear Solid 1:sen, mutta olen kuullut niin monta kielteistä kommenttia, etten jaksa yllättyä pettymyksenkiljahduksista.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Nämä neljä seksikästä kissaa bosseina on nyt sitten taas vähän niin ja näin, ilmeisesti peliin on pitänyt väkisin saada seksiä mukaan. Naomillakin puskurit tyrkyllä ja stay-upit jalassa..

.

Ainahan näissä on seksikkäitä mimmejä ollut. Ykkösessä sniper wolf todella avoimen kaula-aukon kanssa ja kolmosessa Eva pelkät rintsikat ja pikkarit päällä. Kakkosessakin pääsi yhden mimmin hameen alle katsomaan siellä panttivanki huoneessa, normaalistihan se laittaa jalat yhteen kun sinne koittaa kurkkia, mutta ammuppas tainnutus nuoli niin eipä laita enää.
pervoja nuo japanilaiset, i like it.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

:DD Pelle. "I like it" Oikein.
Se on vain sitä että nykyään tuota seksiä saadaan paremmin visualisoitua. Kyllä aikoinaan ihmiset varmasti kuolasi merylin ja wolfin muotoja mutta nykyään polygonimimmit aiheuttaa vaan suuria sympatian tunteita. :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Sarja on aina perustunut sneakkailuun. No kaikki mitä olen tähän asti nähnyt on ollut semiheikkoa FPS:ää, arvailua kuka on on vihollinen ja kuka ei, sekä ehkä maailman tiukinta putkea vielä tuohon päälle.

Hiukan kuulostaa, että et ikäänkuin pelaa peliä "oikein", JOS siis haluat vaan sniikkailla (korostan, että mitään "oikeaa tyyliä" ei tässä tapauksessa varsinaisesti ole, sillä MGS4 antaa juuri vaihtoehtoja). Kyllä se sniikkailu pelissä usein onnistuu, vaikka itse en pelannut MGS4:sta läpi mitenkään "sniikaamalla" (välillä sneak, välillä action - siinä mun resepti).

Yleisesti ottaen MGS4:sen kohdalta kuulee aika "mustavalkoista" kritiikkiä mielestäni. Osa ei tykkää "leffoista" välissä, osa ei tykkää kun koko ajan ei sniikata, osa ei tykkää kun ei saa koko ajan räiskiä, osa ei tykkää MGS4:n boss-jaksoista yms. Normi FPS-pelit sitten kehutaan yleensä ilman mitään sen suurempaa kritiikkiä..

Kuten sanoin, niin mielestäni MGS4:n vahvuus on juuri siinä, ettei se ole "normi-FPS", "normi-stealth-peli", "normi-MGS" tai ylipäänsä normi-mitään. Ja juu, se on "elokuvamainen" ja juu - siinä on pitkiä välipätkiä. Ok, juuri tuo "sillisalaattimaisuus" ei kolahda kaikille (ei pidäkään), mutta mielestäni MGS4 on ehta 9-10/10 eepos. Mut toki - tämähän on vain oma mielipide. ;)

Olen ollut Sonyn miehiä jo originaalista pleikkarista ja sarjan aikaisemmat pelit on tullut taottua muutamaan kertaan läpi.

Ei minusta tarvitse olla "Sonyn miehiä", että pitää hyvästä pelistä. ;) Mutta toki aiempien MGS-pelien pelaaminen auttaa MGS4:n kanssa..
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Hiukan kuulostaa, että et ikäänkuin pelaa peliä "oikein", JOS siis haluat vaan sniikkailla (korostan, että mitään "oikeaa tyyliä" ei tässä tapauksessa varsinaisesti ole, sillä MGS4 antaa juuri vaihtoehtoja). Kyllä se sniikkailu pelissä usein onnistuu, vaikka itse en pelannut MGS4:sta läpi mitenkään "sniikaamalla" (välillä sneak, välillä action - siinä mun resepti).

Kuten sanoin, niin mielestäni MGS4:n vahvuus on juuri siinä, ettei se ole "normi-FPS", "normi-stealth-peli", "normi-MGS" tai ylipäänsä normi-mitään. Ja juu, se on "elokuvamainen" ja juu - siinä on pitkiä välipätkiä. Ok, juuri tuo "sillisalaattimaisuus" ei kolahda kaikille (ei pidäkään), mutta mielestäni MGS4 on ehta 9-10/10 eepos. Mut toki - tämähän on vain oma mielipide. ;)
Nyt se on pelattu ja fiilikset ovat vähän paremmat, ei kuitenkaan mitään maailmaa mullistavaa. Välivideot ja kuitenkin eeppiseksi muodostunut tarina pelastivat pelin, välillä huomasin pelaavani vain jotta näkisin seuraavan videon, tai bossia vastaan taistellessa miettisin mikähän tämän tarina on. Tämä "juonihuoraaminen" sai sitten ehkä aikaan sen että "pelasin väärin". Täytyy katsoa antaako tälle vielä uuden mahdollisuuden.

Oliko se MGS1:sen grafiikka tosiaankin noin huonoa kuin pelissä oli, toki iso telkkari rankaisee vähän enemmän kuin vanhat kuvaputket?:)
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Jos kytket vanhan ykkös plesen lcd telsuun niin kyllä se eka mgs siltä näyttää. Niin ne graffat vaan kehittyy.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Ainahan näissä on seksikkäitä mimmejä ollut. Ykkösessä sniper wolf todella avoimen kaula-aukon kanssa ja kolmosessa Eva pelkät rintsikat ja pikkarit päällä. Kakkosessakin pääsi yhden mimmin hameen alle katsomaan siellä panttivanki huoneessa, normaalistihan se laittaa jalat yhteen kun sinne koittaa kurkkia, mutta ammuppas tainnutus nuoli niin eipä laita enää.
pervoja nuo japanilaiset, i like it.

Niin ja siinä ekassa MGS:ssa pystyi yllättämään Merylin pikkuhousuissa ennen Psyco Mantista jos kiri naisten vessaan nopeasti. MGS2:ssa on myös varsin paljastavia julisteita tankkerin osiossa. Varsinkin se yksi piilotettu kuva siellä isolla alueella Raven-nuken jälkeen. Sen saa näkyville kun zoomaa kameralla :D
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Tämä "juonihuoraaminen" sai sitten ehkä aikaan sen että "pelasin väärin".

Tarkoitin siis sitä, että JOS haluat pääosin sniikkailla ja JOS se ei meinaa onnistua - niin pelaajassakin voi olla vikaa. ;) ;) Mutta kuten sanoin, ei ole "oikeaa" tai "väärää" tapaa. MGS4 antaa mielestäni juuri vaihtoehtoja (mikä ei aina ehkä hyvä niille, jotka selkeästi hakevat sitä "yhtä tapaa" pelata peli?).
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Tälläinen kysymys että kiinnostaisi hankkia kyseinen peli mutta kannattaako hommata jos ei ole pelannut edellisiä pelejä? Lähinnä juonen kannalta ajateltuna.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Tälläinen kysymys että kiinnostaisi hankkia kyseinen peli mutta kannattaako hommata jos ei ole pelannut edellisiä pelejä? Lähinnä juonen kannalta ajateltuna.
Kannattaa toki, kunhan asennoituu siten, ettei aivan kaikkia viittauksia ja juonikoukeroita ymmärräkään. Asiaa helpottamaan voi Storesta ladata MGS Databasen, jossa pelisarjan historiaa ja universumia selitellään ilman spoilereita.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Allekirjoitan. Itse olin pelannut vain sarjan ensimmäisen osan läpi ja silti nautin tästä uusimmasta aivan valtavasti! Omalla listallani nykyisen konsolisukupolven parhaimpia pelejä.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

Tälläinen kysymys että kiinnostaisi hankkia kyseinen peli mutta kannattaako hommata jos ei ole pelannut edellisiä pelejä? Lähinnä juonen kannalta ajateltuna.

MGS4 on fan-favour, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Ekan kerran läpi pelatessani melkein itkin pelkästä liikutuksesta, kun peli syötti flashbackeja aiemmista osista.

Mutta onhan se pelinäkin aivan uskomaton kokemus.
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

En löytäny parempaakaan paikkaa tälle...

Missä järkässä pelit menevät juonellisesti? Tiedän että Snake Eater on ensimmäinen, ja tämä viimeinen, mutta mihin väliin kaikki muut menevät?
 
Vastaus: Metal Gear Solid 4 [Varo spoilereita]

En löytäny parempaakaan paikkaa tälle...

Missä järkässä pelit menevät juonellisesti? Tiedän että Snake Eater on ensimmäinen, ja tämä viimeinen, mutta mihin väliin kaikki muut menevät?

1964 MGS3 Snake Eater (Groznyji Grad)

1970 MGS PO (San Hieronymo Pennisula)

1995 Metal Gear (outer heaven)

1999 Metal Gear (Zanzibar)

2005 Metal Gear (Shadow Moses)

2009 Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty (Big Shell)

2014 Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots (Middle East)


Lähde: http://metalgear.wikia.com/wiki/Timeline

edit. Peace Walker tulee ilmeisesti sijoittumaan vuoteen 1974
 
Ylös Bottom