Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metallimusiikki ja soittimet

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan dekstar
perkele helvetti saatana!
ensi kesänä jolloin on tuleman tuska nollaneljä niin minähän olen intissä! perrkele kun viis päivää menee ohi.

kiitos ja hei.

Olen kuullut että tuska 04:ään tulisi king diamond. se olisi aika hieno homma, vielä kun saataisiin mercyfull fate niin aijai.

Tietääkö kukaan niitä saksalaisia nettikauppoja joissa myydään soittimia? halpoja, thomania ei lasketa. jos tiedätte niin kertokaa ja jos olette tilanneet kertokaa kokemuksenne, palvelu?, toimitusaika yms

Thoman on ainoa jonka tiedän, sori :)

Mutta sitten asiaan, nyt kun kaikki tosimiehet (ja naiset) ovat saaneet Diablon uuden ja entistä paremman albuminsa käteensä niin mitäs mieltä olette? Voin aloittaa, reippaasti Diablon paras albumi tähän mennessä! Levy alkaa letkeästi suomalaisella alulla, kyllä suomalaisella! Josta kunnon mätke ja melodia alkaa, loistava meno jatkuu koko levyn loppuun, eikä meno hiivy ollenkaan! Kannattaa ehdottomasti hankkia levy käteen, on niin kova.

Okei ny tuli kehuttua aika paljon levyä, joten annan tilaa muille ystäville. Ainiin levyn nimihän on siis: Diablo - Eternium, jos joku ei viellä tiennyt.

Itse en tykkää tuosta bändistä ollenkaan, tai jos ollaan tarkkoja niin melkein vihaan sitä, niin tylsää ja liian pitkiä biisejä on että huoh.

Itse soitan jonkin verran kitaraa, bassoa ja pianoa, sekä käytän syntikkaa ja tietokonetta musiikin työstämiseen.
Musiikkimaussani lähimpänä metallia taitavat olla Nine Inch Nails ja Marilyn Manson, eli eipä metallia tule kuunneltua.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Mutta sitten asiaan, nyt kun kaikki tosimiehet (ja naiset) ovat saaneet Diablon uuden ja entistä paremman albuminsa käteensä niin mitäs mieltä olette?
Aivan tajuttoman kova lätty. Pesee edellisen (Reneissance) kevyesti. Yksi parhaita kotimaisia metallijulkaisuja ikinä, ei pysty hehkuttamaan tarpeeksi.

Opeth on myös mainio yhtye, levyistä erityisesti Blackwater Park ja Damnation toimii.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zanis Dust
Nine Inch Nails ja Marilyn Manson, eli eipä metallia tule kuunneltua.

Onpas muuten helvetin kovia ihmisiä tekemään musiikkia, siis Trent Reznor ja Brian Warner (aka M. Manson)

Onpas muuten helvetin kovia ihmisiä tekemään musiikkia, siis Trent Reznor ja Brian Warner (aka M. Manson)

Kyllä joo, etenkin Reznor, sillä Mansonhan ei itse juurikaan ole levyilleen kauheasti biisejä tehnyt, vaan lähinnä sanoitukset. Onhan toki osallistunut moniin biiseihin, mutta esim. Antichrist Superstarilla biisejä lähinnä työstivät muistaakseni Ramirez ja Berkowitz, ellen täysin väärin muista ja Mechanical Animalsilla biisejä taisivat pääosin tehdä Ramirez ja Zim Zum. Holy Wood levystä en muista, kun kansilehden olen siihen hävittänyt ja sitä uusinta en juuri ole edes kuullut. Minute of Decay taisi olla Antichristilla Mansonin täysin yksin tekemä biisi, eli ei hänkään ihan lahjaton ole ja onhan Reznor tuottanut Mansonin kolme ensimmäistä ja taisi olla mukana tekemässä mm. Reflecting God-biisiä.
Oi että, kun Suomessakin olisi joku Reznorin kaltainen tuottaja/biisintekijä. Ehkäpä minä sitten, kun alan tästä tulla kuuluisaksi Sodoman Sisarten kanssa.. ;)

Itse en ole Mansonin uusinta aitona ostanut (vaikka pirun kova levy onkin), mutta Mansonhan soittaa rumpuja tällä levyllä, muista soittimista en ole varma.

Kyllähän se juuri niin on että ilman noita kahta ei musiikki olisi mittään :)

Ja onnea sinulle ja Sodoman Sisarille :)

Humm, en ollutkaan vastannut tähän, vaikka luulin että olin.

Enivei, bassoa olen soittanut ~4 vuotta ja rumpuja ja kitaraa satunnaisesti siinä sivussa. Bändi on, mutta sivuja ei.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Tietääkö kukaan niitä saksalaisia nettikauppoja joissa myydään soittimia? halpoja, thomania ei lasketa. jos tiedätte niin kertokaa ja jos olette tilanneet kertokaa kokemuksenne, palvelu?, toimitusaika yms

http://www.musicstorekoeln.de/

Tuolta on tullut Jacksonin KE3 Kelly ja tulossa on Marshallin MG 250 DFX-vahvistin. Palvelu on hyvää ja vastaukset sähköpostilla esitettyihin kysymyksiin tulee melkein heti. Kellyn tulossa kesti aika kauan, mutta se ei ollut liikkeen vika. Pari kertaa vuodessa tulee semmonen 300-400 sivunen katalogi, ilmaiseksi. Muutenkin aika halpa paikka.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sorcerer_86
http://www.musicstorekoeln.de/

Tuolta on tullut Jacksonin KE3 Kelly ja tulossa on Marshallin MG 250 DFX-vahvistin. Palvelu on hyvää ja vastaukset sähköpostilla esitettyihin kysymyksiin tulee melkein heti. Kellyn tulossa kesti aika kauan, mutta se ei ollut liikkeen vika. Pari kertaa vuodessa tulee semmonen 300-400 sivunen katalogi, ilmaiseksi. Muutenkin aika halpa paikka.

Ei kyllä rumpujen osalta ole tosiaankaan mikään halpapaikka.
Pearlin ex perussetti värillä charcoal metallic maksaa 829
Läheisestä musakaupasta saan sen alle 800 euron.

Arvoisat metallin ystävät, minulla on pienimuotoinen kysymys koskien metallikeikkoja. Onko teillä omissa kaupungeissanne paljon keikkoja? siis yleensäkkin metallikeikkoja ja muuta raskaamman musiikin live soitantoa? Itse asun kuopiossa ja tuntuu ettei täällä ole keikkoja ikinä, jotakin satunnaisia pikku eesintymisiä on ollut vain muutama vuoden sisällä. Tarot on käynyt ja amorphis mutta siihen se sitten melkein on jäänyt tosin onnekksi soittaa tää lauantaina deathchain niminen trhas orkesteri täällä kuopiossa (vaikka kuopiolainen bändi onkin kyseessä:rolleyes: ) Mutta kysyisin teidän tilannettanne omissa asuin paikoissanne, eli onko teillä esimerkiksi joka viikonloppu jotain metallitapahtumaa? alkaa pikkuhiljaa ottamaan päähän tämmöinen järjestely kuopion osalta.:mad: :mad:

Jyväskylässä on siitä hyvä tilanne että legendaarisen tanssisali Lutakon tilanne on talven mittaa selkiytynyt ja siellä toiminta jatkuu normaalisti. Hyviä metallikeikkoja on melko mukavasti, viime viikolla oli oikein kunnon peijaiset kun Katatonia ja Soilwork olivat soittamassa. En vaan kerinnyt saada lippuja kumpaankaan, tyhmyydestä sakotetaan. Lisäksi paikallisessa rokkibaarissa on yleensä pe/la-iltaisin livemusiikkia. Siellä tulee notkuttua muutenkin joten hyvä rytinä tulee bonuksena ja tuleepahan parin euron lipuilla kannatettua elävää musiikkia. Isommista suomalaisnimistä mm. mokoma vierailee melko säännöllisesti. Nuo lutakon keikat näkee sivuilta www.jelmu.net. Kannattaa tulla kauempaakin, lähiaikoina ainakin diablo on tulossa.

Perhana, tällanen ketju täällä eikä kukaan puhunu mitään :)

Tänään Diablon keikalle Tavastialle, viime sunnuntain soilwork oli nosturissa mahtava, mutta nyt menossa toinen kalja jo. Jos sitten irtois tunnelmaa enempi känässä :)

En tiedä, onko ketjun wanhin linkki, mutta http://www.thomann.de
Siinä on the mesta. Tulee kamat ennakolla suomeen, jos on esittää tilausvaiheessa alv vähennyskelpoisen firman alvinumero, niin ei tarvi ees alveja maksaa (hiihoo kaikki t:mi miehet). Kamat tulee hyvin pakattuna postiennakolla (!) lähipostiin, sielläpäässä kundit suomenkielellä palvelee jne jne.

4 kitaraa ja 1 basso tuolta tullu jo :)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maunomonni

Tänään Diablon keikalle Tavastialle, viime sunnuntain soilwork oli nosturissa mahtava, mutta nyt menossa toinen kalja jo. Jos sitten irtois tunnelmaa enempi känässä :)

Siinä on the mesta. Tulee kamat ennakolla suomeen, jos on esittää tilausvaiheessa alv vähennyskelpoisen firman alvinumero, niin ei tarvi ees alveja maksaa (hiihoo kaikki t:mi miehet). Kamat tulee hyvin pakattuna postiennakolla (!) lähipostiin, sielläpäässä kundit suomenkielellä palvelee jne jne.

En oikein tuosta rumpuosastosta tiedä, kun olen tähän asti kaiken saanut täältä kuopiosta jopa hieman halvemmalla, paitsi jos noita kapuloita tilaisi isomman lastin, se tulisi huomattavsti halvemmaksi, kuin mitä täällä suomessa on totuttu maksamaan.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan maunomonni

Tänään on illalla diablon keikka täällä kuopiossa.

Oletkos AuDio hankkimassa The Berzerkerin uutta tupla DVD:tä? Aion itse tietenkin hankkia on se verran paljon materiaalia mukana. (tottakai muutkin saa vastata :) )

Oletkos AuDio hankkimassa The Berzerkerin uutta tupla DVD:tä? Aion itse tietenkin hankkia on se verran paljon materiaalia mukana. (tottakai muutkin saa vastata :) )

Mitä:confused: Milloinka tuollainen setti on tulossa? en ole tuommoisesta kuullutkaan, mutta pakkohankita se on. Tekisi vielä Zyklon sellaisen keikka dvd:n, on tullut kerättyä tuollaisia keikka dvd:eitä siis ei mitään britneytä (Emperor, mayhem, enslaved satyricon....) semmossii metallikeikkahässäköitä. mutta tuo berzerkerin setti on kyllä pakkohankinta!!

Ylös Bottom