Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metallimusiikki ja soittimet

The Berzerker

Tuossahan se näkyy, eli tämä on tupla DVD, keikka materiaalia on paljon, musiikkivideot löytyy ja muuta häröilyä.

Jos bändi vähääkään kiinnostaa niin kannattaa liittyä siihen postitus listaan, sieltä on tullut vaikka minkälaista informaatiota DVD:seen liittyen :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
The Berzerker

Tuossahan se näkyy, eli tämä on tupla DVD, keikka materiaalia on paljon, musiikkivideot löytyy ja muuta häröilyä.

Jos bändi vähääkään kiinnostaa niin kannattaa liittyä siihen postitus listaan, sieltä on tullut vaikka minkälaista informaatiota DVD:seen liittyen :)

Joo kiitokset neuvosta, kyllä pitää käydä tuo paketti sitten hakemassa omaan kokoelmaan, vaikka ei tuo berzerker se ykkösbändi kuitenkaan ole, mutta hyvää settiä pojat väntää, niin ei kait siinä.
 
Juu, ei se parasta ole, mutta hyvää kuitenkin :)

Täytyy nyt kysyä että onko kukaan ostanut Nicolen uutta DVD:tä? Itse ajattelin sen tilata maanantaina, levyllähän on kaksi live keikkaa, musiikkivideoita ja tietenkin ylimääräiset häröilyt :) Levyn hinta on ainakin paikallaan, postikulujen kanssa vain 20 euroa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Oletkos AuDio hankkimassa The Berzerkerin uutta tupla DVD:tä? Aion itse tietenkin hankkia on se verran paljon materiaalia mukana. (tottakai muutkin saa vastata :) )

Tietty tietty . Luuletkos että pitäsin täällä Berzerkerin kuvaa ja DVD:tä en ostaisi? ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Joko olet audio hommannut ne rummut itsellesi?:p

En oo vielä mut kunhan nyt sais nuo kesätyöt hankittua niin sitten. Rahaa kato ei nyt hirveesti lompakosta löydy ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Cavalera
Aivan tajuttoman kova lätty. Pesee edellisen (Reneissance) kevyesti. Yksi parhaita kotimaisia metallijulkaisuja ikinä, ei pysty hehkuttamaan tarpeeksi.

Mun mielestä taas Reneissance on edelleen edellä. Mutta kivenkova levy on tämä uusikin, ei siinä mitään. Ja onhan se Elegancekin kelpo kamaa. Vielä odotan että näkis tuon bändin livenä. Saunaan 11.6. on lippu ostettu, mutta saa ny nähä onko tuonne porukkaa lähössä.

Ja täällä Lahdessakaan ei tosiaan ole ylitarjontaa hevistä. Torvessa käy joskus jotain ja kevyempi osasto kuten Kotiteollisuus ja Niskalaukaus Finlandia-klubilla.
 
Onkos ketään tulossa katsomaan 9-10.4 Eastermaster karkeloihin tampereen pakkahuoneelle? Bändejähän paikalla ovat,
PE: Kotiteollisuus, Mokoma, Viikate + more
LA: Trio Niskalaukaus, Machine men ja Stigma (klubi)

Kyllähän sinne kannattaa tulla bändit katsastamaan, varsinkin perjantaina sekä lauantaina katsomaan timo ja trio :) Jos jollain on tietoa tuosta more kohdasta, eli mitäköhän bändejä siihen kuuluu niin voi minulle kertoa :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Onkos ketään tulossa katsomaan 9-10.4 Eastermaster karkeloihin tampereen pakkahuoneelle? Bändejähän paikalla ovat,
PE: Kotiteollisuus, Mokoma, Viikate + more
LA: Trio Niskalaukaus, Machine men ja Stigma (klubi)

Kyllähän sinne kannattaa tulla bändit katsastamaan, varsinkin perjantaina sekä lauantaina katsomaan timo ja trio :) Jos jollain on tietoa tuosta more kohdasta, eli mitäköhän bändejä siihen kuuluu niin voi minulle kertoa :)

Itse en todellakaan pidä kyseisistä bändeistä yhtään, machine men on poikkeus, muttä niskalaukaus ja kotiteollisuus....:mad:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Jos jollain on tietoa tuosta more kohdasta, eli mitäköhän bändejä siihen kuuluu niin voi minulle kertoa :)

Eli tuohon moreen sisältyy sellasia bändejä kuin, Juntta, Kuolleet Intiaanit ja Hämeenlinnan toivo metallille Pain Confessor!

Luulisi että Zos kia cultus pitäisi Mokomasta, kun sigussakin lukee "rässiä ja kuolema" :confused:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Eli tuohon moreen sisältyy sellasia bändejä kuin, Juntta, Kuolleet Intiaanit ja Hämeenlinnan toivo metallille Pain Confessor!

Luulisi että Zos kia cultus pitäisi Mokomasta, kun sigussakin lukee "rässiä ja kuolema" :confused:

En tiedä se ei kyllä nappaa, enempi semmonen vanahanliiton rässi potkii persiille;)
 
Zos kialle vielä sen verran, että Mokomalta tulee tänään klo. 12.00 uusi biisi nettiin (mp3-single), haeppa se vielä, on kuulemma rankempaa ja parempaa Mokomaa. Ja tosiaan jos on mahdollisuus nähdä Mokoma livenä niin kannattaa kyllä, on se meinaan suomen toiseksi paras live bändi, heti viikatteen jälkeen.

PS: Huomena keikalle ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Zos kialle vielä sen verran, että Mokomalta tulee tänään klo. 12.00 uusi biisi nettiin (mp3-single), haeppa se vielä, on kuulemma rankempaa ja parempaa Mokomaa. Ja tosiaan jos on mahdollisuus nähdä Mokoma livenä niin kannattaa kyllä, on se meinaan suomen toiseksi paras live bändi, heti viikatteen jälkeen.

PS: Huomena keikalle ;)

No minä haen sen tsipaleen, Ja kyllä se suomen paras livebändi on rotten sound.;)
 
Jep eli nyt olen kuunnellut kappaleen useampaan otteeseen. Omasta mielestäni tylsä kappale, laulut varsinkin on ihan hanneksesta... Ei minun makuuni ollenkaan. Ja Sarine, Mokoma ei ole rässiä!
 
Täälläpäs on hiljaista, no ei siinä mitään, kuitenkin kaikki kuopiolaiset perjantaina työnkulmalle, siellä on kaksipäiväinen metalli tapahtuma, mustavappu nimellä rullaa tapahtuma, liput 10 kaikki sinne riehumaan!!:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Ei minun makuuni ollenkaan. Ja Sarine, Mokoma ei ole rässiä!

Genreistä on ihan turha ruveta kinaamaan ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Zos kia cultus
Täälläpäs on hiljaista, no ei siinä mitään, kuitenkin kaikki kuopiolaiset perjantaina työnkulmalle, siellä on kaksipäiväinen metalli tapahtuma, mustavappu nimellä rullaa tapahtuma, liput 10 kaikki sinne riehumaan!!:cool:

Mitäs bändejä on tiedossa?
 
Poweri menee täysillä. Joskus sellane Eternal Tears Of Sorrowin kaltanen, muttei juuri sitä rankempaa.

Bändeistä voisi äkkiä luetella Hammerfall,Manowar,Helloween, Stratovarius, Nightwish,Running Wild...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Sarine
Genreistä on ihan turha ruveta kinaamaan ;)



MPerjantai 30.4.:

De Liriums Order (Death/Thrash)
Cacodaemon (extreme Black/Death metal)
Scorngrain (Kone/Äcid Thrash)
Darkwoods My Bethrothed (Heathen/Black metal)

Lauantai 1.5.:

Death Thrashers Kuopio (Dirrrty Death/Thrash)
Slugathor (Old school DM)
Flame (Satanic old school BM)
Deathchain (Deathrash KUOPIO!!!)

Että tämmöstä, kannattaa ängetä mukaan! Ei ikärajoitusta, rajattu anniskelualue, oluet tarjoaa metalpub ottopoika.
Kaikki mukaan jotka kunnon jytää kuuntelee, kyllä nyt mummulta tarakka nyrjähtää.:D
 
Perkule voisin tullakin mutta se Kuopio on niin kaukana täältä Parolasta, jos olisi jo auto niin tulisin ihan varmana, varsinkin kun tuo Death/Black metallin kuuntelu on jäänyt aika vähiin..
 
Ylös Bottom