Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
mä en ainakaan tiedä voittaneeni mitään kilpailua. en ole edes käyttänut cubefiniä kuin viikon tai pari... joten se ei voi olla kauaakaan aikaa sitten. en kyllä muista osallistuneenikaan mihinkään.
Anteeksi hourailuni. Ainut selitys tähän väärinkäsitykseen on, että aivoni ovat jääneet nukkumaan. Parasta painua itekkin pehkuihin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Anteeksi hourailuni. Ainut selitys tähän väärinkäsitykseen on, että aivoni ovat jääneet nukkumaan. Parasta painua itekkin pehkuihin.

syynä ehkä metroid prime?

... ja tietenkin suuret kokemasi kärsimykset apinapallon takia.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan wormfed
En tiedä saako siinä edes muuta välähtämään kuin silmät? Ainakaan en itse saanut enkä tajua miks muu välähtäis koska visiiri on kuitenkin vaan silmien kohdalla.

No kun ne silmät väläthää niin ne on siinä ruudun ylrmmässäosassa, joten ajaytelin et siihen alas sitten sais ehkä vähän kasvojakin näkyviin, mutta kun Samusta kuvataan ulkopuolelta niin eipä sen visiirin taakaa muuta näykään kun silmät...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan yoshi
Elikkä mitäs nyt?
Tossa vaiheessa ei ole mahdollista saada spiderballia eikä ohjusta järeämpää tykkiä, joten yritä yritä. Mä en muista miten tossa piti menetellä, koska en oo kertaakaan jääny jumiin ja kaikki on menny ihan pomppimalla vaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan TeKe
No kun ne silmät väläthää niin ne on siinä ruudun ylrmmässäosassa, joten ajaytelin et siihen alas sitten sais ehkä vähän kasvojakin näkyviin, mutta kun Samusta kuvataan ulkopuolelta niin eipä sen visiirin taakaa muuta näykään kun silmät...

oottehan nähnyt niitä heijastavia kupoleita seinissä... try with them
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshi89
oottehan nähnyt niitä heijastavia kupoleita seinissä... try with them

Kerran todellakin pelkät kasvot näkyivät todella selvästi n. sekunnin ajan. Taistelin eräänlaisia haamuja vastaan ja olin osittain seinää päin ja olento ampui täyslatauksen ja silloin aivan selvästi pelkästään Samuksen kasvot olivat edessäni:D ...
 
Jep, eli itsellänikin tuli tämä lauantaina haettua vakiopeliliikkeestäni ja ei voi muuta sanoa kun, että tämä on todella hyvä peli. Ennen pelin hankintaa suhtauduin vähän varauksella tohon skannaus visiirin käyttöön, mutta nyt kun sitäkin on tullut pelin edetessä käytettyä, niin onhan se oiva lisä pelin antiin ja tuo siihen myös lisää syvyyttä. Grafiikkakin ansaitsee erityismaininnan eli todella erinomaista jälkeä on Retro Studiosin henkilöstö saanut aikaan.
 
Jees, nyt on minun aika sanoa mielipiteeni :rolleyes:

7 tuntia on jo tullut pelattua tuota sanoinkuvaamatonta peliä. Arvosana on 10. Uskomattomin asia tässä pelissä on se, että tässä on aivan täydellisesti metroidin henki mukana. Itse pistän "fiiliksen" pelissä aika suurelle arvolle ja täytyy kyllä yhtyä arvostelijoihin jotka sanovat että tämä on yksi parhaimmista 3-D adaptaatioista mitä on tehty. On hämmästyttävää kuinka tätä peliä pelatessaan tulee selvästi mieleen Super metroid, mutta silti tämä peli ei ole sitä vaan ihan oma kokonaisuutensa.

Musiikit ovat aivan uskomattoman hyvät. On hienoa, että peleissäkin voi kuulla tasokasta konemusaa. Äänimaailma on todella asiallista.

Jos täytyy oikein kaivamalla kaivaa jotain miinuksia, ainoa mitä löydän on vihollisten vaikeustaso joka saisi olla hivenen korkeampi, mutta en toisaalta vielä näin voi sanoa kun en ole pelannut peliä läpi.

Muuten, tiesittekö että kyseessä on Maailman Kolmanneksi Paras Peli? Mielestäni se on "aika" hyvin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Voitteko pistää vähän infoa miten tuo Hint System toimii? Minulla on se ollut alausta asti pois päältä.

Olen nimittäin ollut jo 3 tuntia jumissa, mutta en haluaisi kuulla mitään spoilereita tyyliin mene sinne ja tee näin.

Onko se hint system kuinka arvoituksellinen? antaako se huutomerkit jokaiseen huoneeseen jossa on salaisuus?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Voitteko pistää vähän infoa miten tuo Hint System toimii? Minulla on se ollut alausta asti pois päältä.

Olen nimittäin ollut jo 3 tuntia jumissa, mutta en haluaisi kuulla mitään spoilereita tyyliin mene sinne ja tee näin.

Onko se hint system kuinka arvoituksellinen? antaako se huutomerkit jokaiseen huoneeseen jossa on salaisuus?
Hint system laittaa sulle aina tietyin väliajoin viestin, vaikka "Predator activity increased in blabla" ja sit kartalle tulee sinne kohtaan huone, jossa kysymysmerkki. Siellä yleensä sijaitsee seuraava etenemiseen pakollinen tavara + välipahis.
 
Okei, ylitän tässä nyt pahasti rajan joten pyydän syvästi anteeksi.
Apua en halua kysyä peliapusectiosta sillä kuitenkin luen vahingossa jotain mitä en vielä tiedä sit sitten hatuttaa niin helevetisti.

Olen tässä kohdassa: Maalaa hiirellä niin näet.
Missileitä on 65, morphball, ja speedball, variasuit. Crozo ruins koluttu ja magmoor niin paljon kuin pystyy, lisäksi siltä jääpaikasta on haettu speedball, muuta sieltä en saanut. Magmoorista en ole saanut mitään muita kun ohjuksia. Etenemiseni blokkaa lähinnä: spiderball, wavegun.

Joten: Antakaa minulle vihje paljastamalla itse asiaa mahdollisimman vähän ts. kytkenkö vihjeen päälle tmsp.

Kiitän :)

EDIT: Kiitos vihjeestä ScorpioN, keksittyäni ratkaisun hakkasin päätäni seinään 10 minuuttia, koska en arvoitusta itse hiffannut. :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
hajeppa spacejump vielä niin rupee hommat luistamaan...

Maalaa seuraava:
Löytyy aika läheltä landing zonea...

ja peliapusection on kyllä ihan paras homma tuohon kyselyyn.
eiköhän porukka osaa pistää spoilit piiloon :)
 
Noin 18 tuntia nyt peliä jyllätty. Peli vain paranee vanhetessaan, mikä on harvinaista herkkua nykypeleissä...

Pieni pulma on nyt mitä en ole kyennyt selvittämään, mutta on se vaan niin pirun mukavaa kurmottaa noita avaruus piraatteja :)
Onko jo muut huomanneet hienon yksityiskohdan, kun ammut piraatin vaikkapa korkean tasanteen reunalta. Ruumis tippuu kuin oikea ruumis konsanaan alas! Mahtavaa katsella kun piraatti tulee kuolleena niskoillen alas ja pamahtaa näyttävästi maalle. Sweet!
 
Joo, oon huomannu. Räiskin yhtä sillä beam-missile commolla ja avaruuspiraatti jäi kyhjöttää semmosen näyttöpäätteen päälle. :D Tähän mennessä 12h pelattu, 1 gallery auki ja peli senkun paranee ja rupee kuumottaa entisestään.

Onko kukaan avannu NES Metroidia tai sitä Fusion pukua GBA:n pelin avulla?
 
Kävin perjantaina ostaan tuon pelin heti viisi yli yhdeksän aamulla (eivät olleet ehtineet edes hyllyyn vielä laittaa - melkein jo säikähdin, ettei se ole ilmestynytkään), eikä peli todellakaan tuottanut pettymystä. Perjantaina pelasin seitsemän tuntia putkeen, lauantaina kahdeksan tuntia ja ilman vinkkijärjestelmää tietenkin. Rukouksiini on siis vihdoin vastattu: Peli, jossa voi tutkia yksityiskohtaista maailmaa omaan tahtiin, vieläpä niin, että se on pelin kannalta olennaista. Lämpimät muistot vanhoista Metroideista heräsivät mukavasti henkiin. Ja kaikki ne pienet yksityiskohdat! Tällaisten pelien vuoksi minä Cuben ilmestyessään hankin. Odotus on siis ohi, eikä päivääkään liian myöhään.
 
Kyllä kuolema tympii kun ei löydä savetusta...

Juma kun ärsyttää. En löytänyt kaivoksista yhtäkään savetusta kunnes lopulta kuolin vaikka kestävyyttä oli 900 kun en piraatit oli aika lailla kovempia kuin ennen ja saivat pikkuhiljaa heikennettyä.

Pelasin 1 1/2 tuntia ja löysin yhden talletus pisteen joka ei ollut päällä (pitäisi varmaan aktivoida). Siellä oli lisäksi kaksi Elite Guardia mutta menehdyin jo sitä ennen niihin blasteri piraatteihin. Nyt suututtaa tajuttomasti. Millainen lie se Omega? No pitää yrittää myöhemmin uudestaan...

ps. Tietääkö joku mitä ne kolmiot (pari merkkiä oli siellä kaivoksissa) oikein tarkoittaa siellä kartassa? Sitä ei objektia ei kartan selitteissä kerrota?
 
Ylös Bottom