Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Metroid Prime

Olin kuin olinkin väärässä, kolme paikkaahan se Metroid vie. Puolustuksenani pidän edelleen laiskuuttani etsiä eksakti tieto jostain lähteestä :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Olisikos täälä sellaisa jotka eivät pidä Metroid Primestä?

Tuskinpa sitä nyt kukaan täysin karttaisi, mutta ainakin nimimerkeille Shaban ja Crisis MP oli ilmeisesti pettymys. Itsekin ymmärrän aivan hyvin jos Metroid ei toimi kaikille samalla tavalla, mutta sitä riskiä ei kannata kokeilematta ottaa. Selaa muutama sivu taaksepäin, niin löydät vähän vaisumpiakin kokemuksia. Spoilereiden välttö suositeltavaa..
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Olisikos täälä sellaisa jotka eivät pidä Metroid Primestä?

Itse pidin MP:stä siihen asti kunnes jouduin peruuttelemaan aika paljon taaksepäin jonkin asian takia. Sitten v-käyrä pamahti katon läpi ja vein pelin vaihtoon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Paukku
Olisikos täälä sellaisa jotka eivät pidä Metroid Primestä?

En tykännyt ollenkaan. Metroid oli mielestäni jopa lähes surkea. Hengetöntä ja päätöntä räiskintää ja kamalaa ravausta alusta loppuun. Tylsät aseet, tylsät viholliset, tylsä maailma ja tylsä juoni. Nätti tosin, mutta ei se paljoa auta.

Kummallista Metroidissa oli se, että se on ainut videopeli, joka on aiheuttanut itselleni pahoinvointia. Jos yksittäinen pelikerta venyi lähelle tuntia tuli oksentamisen tarve. Näin on käynyt kerran joskus vuonna 286 kun Wolf3d oli uusi. Ei kertaakaan sen jälkeen, mutta Metroidin kanssa jokaisella pelikerralla. Noh, onneksi peli meni noin kymmenessä tunnissa läpi. Ja vaikka tätä ei olisi tapahtunut, Metroid olisi mielestäni siltikin huono.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Tuskinpa sitä nyt kukaan täysin karttaisi..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
..En tykännyt ollenkaan. Metroid oli mielestäni jopa lähes surkea...ainut videopeli, joka on aiheuttanut itselleni pahoinvointia. Jos yksittäinen pelikerta venyi lähelle tuntia tuli oksentamisen tarve...

Okei, ehkä joku kuitenkin ;)

Ettet pelästyisi täysin, niin laitetaan vielä, että itselläni oli n. 25% kohdalla jo pelikellonkin mukaan toi Shabanin n. kymmenen tuntia takana, mutta poikkeuksellisen laadukasta ja erittäin tunnelmallista aikaa. Kuten jo ennen pelin julkaisua ennustelin, niin MP toimii vain tietynhenkisille pelaajille, kuten sarjan aikaisemmatkin osat..
 
Pettymys minullekin oli. Tylsät kentät, joita saa ravata uudestaan ja uudestaan läpi. Musiikki ei nyt kovin mainiota ole, jotkut kipaleet ovat varsin päätä särkeviä. Johtunee varmaankin tosta midi renkutuksesta. Ulkonäko on hyvän näköinen ja ajaa asiana tekstuurien suttuisuudestaan huolimatta. Peli on kuitenkin sen verran tylsä, että se on maanut jo kuukauden hyllyssä pölyttymyssä. Vasta tosin on vähän yli 50% pelattu, joten ehkä se tästä paranee. Tosin pitäisi vain jaksaa pelata sitä, mutta eipä taida onnistua. Omalla top listalla on tällä hetkellä Winning Eleven 6: FE, Zelda, Beach Spikers ja Waverace. :D Metroid tulee sitten jossain perässä.
 
Ainoat kaksi asiaa mihinkä minulle menee hermo on Magmoor Cavernsin musiikki ja sitten taistelumusiikki.
En oikeastaan keksi mitään muuta valitettavaa pelistä.

Tuo peli ei näemmä sovi ihan kaikille mutta en nyt ihan hengettömäksi räiskinnäksi sentään menisi sanomaan.
 
Hmmm, mielenkiintoisia mielipiteitä.

Saanen arvata että nämä henkilöt jotka eivät pidä metroidista diggaavat quakesta ym. pc räiskinnöistä?

Tuota midihömpötystä en oikein ymmärtänyt, voiko batou kenties vähän perustella asiaansa? ..Nimittäin magmooria lukuunottamatta musiikit tekivät minuun tod asiallisen vaikutuksen, enkä huomannut mitään laadullisia epäkohtia.

Kyllähän näitä pettymyksiä tulee itse kullekin, ei siinä mitään. :)
Itse ostin SSBM ja se on tyyliin paskin peli mitä olen cubella pelannut, ei mitkään yoshin pyörivät munat tai pomppivat pokemonit vakuuttanut....odotan Soul Calibur 2:sta vesi kielellä.

P.S. Tuolla ssmb kommentilla oli tarkoitus tuoda oma pettymys esille, ei vi**uilla faneille :), joten älkää replytkö tuosta kiitos.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Hmmm, mielenkiintoisia mielipiteitä.

Saanen arvata että nämä henkilöt jotka eivät pidä metroidista diggaavat quakesta ym. pc räiskinnöistä?

Tuota midihömpötystä en oikein ymmärtänyt, voiko batou kenties vähän perustella asiaansa? ..Nimittäin magmooria lukuunottamatta musiikit tekivät minuun tod asiallisen vaikutuksen, enkä huomannut mitään laadullisia epäkohtia.

Kyllähän näitä pettymyksiä tulee itse kullekin, ei siinä mitään. :)
Itse ostin SSBM ja se on tyyliin paskin peli mitä olen cubella pelannut, ei mitkään yoshin pyörivät munat tai pomppivat pokemonit vakuuttanut....odotan Soul Calibur 2:sta vesi kielellä.

P.S. Tuolla ssmb kommentilla oli tarkoitus tuoda oma pettymys esille, ei vi**uilla faneille :), joten älkää replytkö tuosta kiitos.

Sun pitää hommata 3 kaveria ja koppa kaljaa niin rupee ssbm maistumaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Saanen arvata että nämä henkilöt jotka eivät pidä metroidista diggaavat quakesta ym. pc räiskinnöistä?

Parhaimpina FPS:nä pitäisin Deus Exiä ja Half Lifeä. Tosin ensimmäisestä on kokemuksia vain PS2:lla. Quaket eivät ole iskeneet.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Itse ostin SSBM ja se on tyyliin paskin peli mitä olen cubella pelannut

Kauheeta tuubaa tuokin :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Shaban
Kauheeta tuubaa tuokin :)

Noh noh, on pelattu kavereiden kanssa, yksinpelillä, eventtejä joku 40, trophyjä 150.

Ei kaikkien pidä tuosta pelistä pitää, ei siitä tarvitse otta hernettä nenään, eikä jaksaa replyämään tästä 20 tylsää postia kuten niinkin yksinkertaisesta asiasta kuin metroidin viemä muistipaikkojen määrä. :/
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia
Saanen arvata että nämä henkilöt jotka eivät pidä metroidista diggaavat quakesta ym. pc räiskinnöistä?

Mitä PC-räiskinnät liittyy asiaan? (?_?) En tykännyt tosiaan Quakesta, enkä Doomista.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Calathia

Tuota midihömpötystä en oikein ymmärtänyt, voiko batou kenties vähän perustella asiaansa? ..Nimittäin magmooria lukuunottamatta musiikit tekivät minuun tod asiallisen vaikutuksen, enkä huomannut mitään laadullisia epäkohtia.


Valitettavasti en ole midirenkutusten ylin ystävä ollut koskaan, vaikkakin se tuo nostalgista fiilistä Metroidissa saa se minulla aikaan hylkimisreaktion. Musiikki pelissä vaihtelee päätä särkevästä neutraaliin, mutta ei koskaan omalla kohdalla saavuttanut hyvän kuuloisen musiikin asemaa. Noiden musiikkien tekemiseen on varmasti aikaa kulunut, mutta ei ne minun makuuni ollut.
 
Useimmat kipaleet olivat lainattu Super Metroidista. Olen kuullut niitä tarpeeksi muuallakin. Etenkin tuo Phendranan jollotus käy korville. Samoin nuo Chozo maitten sävelet potuttavat.
 
Grafiikka on silti nättiä mutta minulle tuo ei oikein kolahtanut. Ehkä joillakin tuli kiire että musiikit keksittiin tuosta vain. Olisi tuota jaksanut odottaa pitempään jos musiikit olisivat olleet kunnossa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Razoc
Ehkä joillakin tuli kiire että musiikit keksittiin tuosta vain. Olisi tuota jaksanut odottaa pitempään jos musiikit olisivat olleet kunnossa.

Voin vakuuttaa, että musiikkeja ei "keksitty tuosta vain". Laatukamaa ja selkeästi ainoana rajoittavana tekijänä toimii oma maku.
 
Mulla on Metroidi ollut reilun viikon ja täytyy sanoa, että se kyllä kolahti vaikka olinkin aika epäilevä sen suhteen ennen kuin pelin ostin. Mutta pakko oli ostaa kun sitä oli niin paljon hehkutettu ja loistavahan se on. Skeptisyyteni peliä kohtaan johtui siitä, että en pidä FPStä juuri ollenkana tyyliin Half-life, Quake jne.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Justin Bailey
Voin vakuuttaa, että musiikkeja ei "keksitty tuosta vain". Laatukamaa ja selkeästi ainoana rajoittavana tekijänä toimii oma maku.

Siis puhutko nyt omasta vai pelin tekijöiden mausta. Jos tuo renkutus on heidän mielestänsä hyvää niin huhhuh:rolleyes:. Noo on siinä joitain kappaleita joita voi kuunnella samaan aikaan kun pelaa mutta jotkut tunkevat korvista ulos. Muuten peli olisi itse täydellisyys. Mutta puhummekin itse pelistä eikä sen äänimaailmoista;).
 
Ylös Bottom