Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Tähän sellainen korjaus, että se on harvoin niin, että se kenellä on parempi yhteys, tulee voittamaan tuon puukkotaiston, jos molemmat painavat ympyrää samaan aikaan.

no mul ei oo sit ainakaa jakoo ku mul puukko tulee vieläki oikeesta tatista ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Täytyy kyllä kompata tuota kommenttia,että Suomalaiset ovat pahimpia nurkka-hessuja. :D Toissapäivänäkin tuli joku 5 suomalaisen helium party samaan peliin kun pelasin ground waria ja koko ajan mikeistä kuulu jotain sakarin villapaitapelin rämpytystä tai jotain paskaa musaa tai jos ei noita niin jotain helium räkätystä. :rolleyes: No sitten kun tuli domination niin eivätpä yrittäneetkään capata yhtään lippua pelin aikana rundownissa vaan kämppivat siellä ainoalla omistamallansa lipulla. :D Ja pelin hävittyään haukkuivat kaikkia homoiksi ym.

Että terveiset vaan Eikka_XD_lol:ille, mustikka1:lle,oothe_badpigoo:lle ym spedeille ketä siihen partyyn kuuluikaan jos sattuvat tältä foorumilta löytymään. :rolleyes:
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä on, mutta vain offline

Kiitos. Tätä juuri tarkoitinkin!

Ja muistakaahan lapset...


20080301190731_arguing_over_internet.jpg
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minusta se on ihan oikein tarttua epäkohtiin, jos pelistä on maksanut useamman kympin verran euroja..
Itse en "itke" noista akimboista, commandosta, jne.. mutta onhan ne aika overpowered.. :cool:
Ja kuten jokunen sivu sitten mainitsin, tämän pelin "taso" vaihtelee ihan pirusti. Vähän tulee itseltä nyt toistoa, mutta kun kaikki toimii, peli todellakin ansaitsee sen GOTY-tittelin. Mutta ei ziisus ku joutuu lagiservuun with nuubituubi & yms., pelit ansaitsisi lähinnä "SOTY"-tittelin.. (Shit of The Year :D )
Ja minusta tuo on hieman liioiteltua kommentoida, että MW2:sta kritisoivat haluaisivat CoD4:n kopion myyntiin?! Itse pidän myös CoD4:sta parempana kuin MW2:sta, sillä mappisuunnittelu on omasta mielestäni CoD4:ssa parempi sekä jotenkin selkeämpää, kun noita "kill streak-palkintoja" on "vain" kolme.
En todellakaan odota, että pelin jatko-osa on täysin edeltäjänsä näköinen, vaan aina pitää yrittää jotain uutta ja ihmeellistä. Se vain, että ehkä osan näistä MW2:n "parannuksista" olisi voinut jättää MW3:een.. Omasta mielestäni tällä yritettiin miellyttää liikaa jokaista pelaajaa, joka myös johti siihen, että kaikkea ei ehditty testailla kunnolla, mikä taas johti siihen että päivitystä pukkaa..
Se tässä pelissä jännää onkin, että välillä se vain on pakko pistää jälleen pyörimään, vaikka edellisellä pelikerralla olisi kuinka DualShock 3 ja ärränpäät lennellyt. ;)
Omat odotukseni vain CoD4:n jälkeen olivat liian kovat ja sekin on osasyynä miksi nyt tuntuu, että rahat menivät Beemeriä lainatakseni "sylin täyteiseen paskakasaan" :D
Jotenkin vain CoD4:n "tylsät kahden reitin mapit" vain miellyttivät melko rambomaista pelityyliäni. Tässähän on vain kyse siitä, että kaikkien ramboilijoiden on vain totuttava hieman rauhallisempaan etenemiseen. Nimimerkillä "Maraton+Lightweight+Ninja/Commando"
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Minusta se on ihan oikein tarttua epäkohtiin, jos pelistä on maksanut useamman kympin verran euroja..
Itse en "itke" noista akimboista, commandosta, jne.. mutta onhan ne aika overpowered.. :cool:
Ja kuten jokunen sivu sitten mainitsin, tämän pelin "taso" vaihtelee ihan pirusti. Vähän tulee itseltä nyt toistoa, mutta kun kaikki toimii, peli todellakin ansaitsee sen GOTY-tittelin. Mutta ei ziisus ku joutuu lagiservuun with nuubituubi & yms., pelit ansaitsisi lähinnä "SOTY"-tittelin.. (Shit of The Year :D )
Ja minusta tuo on hieman liioiteltua kommentoida, että MW2:sta kritisoivat haluaisivat CoD4:n kopion myyntiin?! Itse pidän myös CoD4:sta parempana kuin MW2:sta, sillä mappisuunnittelu on omasta mielestäni CoD4:ssa parempi sekä jotenkin selkeämpää, kun noita "kill streak-palkintoja" on "vain" kolme.
En todellakaan odota, että pelin jatko-osa on täysin edeltäjänsä näköinen, vaan aina pitää yrittää jotain uutta ja ihmeellistä. Se vain, että ehkä osan näistä MW2:n "parannuksista" olisi voinut jättää MW3:een.. Omasta mielestäni tällä yritettiin miellyttää liikaa jokaista pelaajaa, joka myös johti siihen, että kaikkea ei ehditty testailla kunnolla, mikä taas johti siihen että päivitystä pukkaa..
Se tässä pelissä jännää onkin, että välillä se vain on pakko pistää jälleen pyörimään, vaikka edellisellä pelikerralla olisi kuinka DualShock 3 ja ärränpäät lennellyt. ;)
Omat odotukseni vain CoD4:n jälkeen olivat liian kovat ja sekin on osasyynä miksi nyt tuntuu, että rahat menivät Beemeriä lainatakseni "sylin täyteiseen paskakasaan" :D
Jotenkin vain CoD4:n "tylsät kahden reitin mapit" vain miellyttivät melko rambomaista pelityyliäni. Tässähän on vain kyse siitä, että kaikkien ramboilijoiden on vain totuttava hieman rauhallisempaan etenemiseen. Nimimerkillä "Maraton+Lightweight+Ninja/Commando"

niin totta että epäkohtia tietenkin on ja niitä kannattaa tuoda esille. mutta täällä foorumilla enemmänkin itketään noista puukottajista, camppereista,killstreakeista,nukeista ja lista jatkuu yhden romaanin verran ja lisää tulee.

Pahin ongelmahan omasta mielestä tässä pelissä on lagi. Sille ei voi tehdä itse mitään vaikka olisit ylijumala pelaamaan tätä peliä. puukottajia,nuubitubaajia camppereita jne.. vastaan sentään on mahdollisuus,mutta lagia vastaan ei ole. Olisi se hienoa kun joka pelaaja pitäisi sitä oman maan tunnusta siinä titlessä niin vois suoraan jenkit ja canadalaiset skipata.

Cod 4 oli kyllä todellakkin pelkkä ramboilu peli(minun mielipide),sensitivy 10:lle ja riehumaan.Tää MW2 on mielestäni paljon parempi kuin Cod4.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä....

mutta aika useat valittaa täällä myös lagia, mitä itse ihmettelen. takana pian 7 päivää onlines ja niin pahoja lagipelejä on ollut varmaan yhteensä 10 että olis ollu vaikeaa tappaa ihmisiä. 99% matseista on lagittomia, interventionilla osuu hienosti sinne minne pitääkin yms.... millaisia yhteyksiä teillä oikein on käytös?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä....

mutta aika useat valittaa täällä myös lagia, mitä itse ihmettelen. takana pian 7 päivää onlines ja niin pahoja lagipelejä on ollut varmaan yhteensä 10 että olis ollu vaikeaa tappaa ihmisiä. 99% matseista on lagittomia, interventionilla osuu hienosti sinne minne pitääkin yms.... millaisia yhteyksiä teillä oikein on käytös?


no joo itsellä 100 meganen netti. eikä nyt sinänsä lagi ole ollut ongelma kun partyssa suurimman osan tulee pelattua. Mutta kun publaan menee ja vastustaja saa hostin niin kolmea tolpaa yleensä itsellä silloin. 1vs1 tilanteissa viive näkyy parhaiten,kun ladannu puoli lippaallista scarrilla kaveriin ja se niittaa sut:) ei ny niin useesti käy,mutta silloin kun käy niin sylettää sikana:)

Ärsyttävin mitä itselle useasti sattuu kun on viivettä= kaveri tulee nurkan takaa,eikä huomaa sua,alat ampumaan, tyyppi kääntyy ja niittaa sut. Killcamissa näkyy että en edes ampunut. Vaikka ei tohon killcamiin aina olekkaa luottamista.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kaikki täällä sitä mieltä, että jos ITSE pelais tuubilla, niin tulokset ja KD olis parempi kuin ilman ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

toiset tykkää äidistä toiset tyttärestä....

mutta aika useat valittaa täällä myös lagia, mitä itse ihmettelen. takana pian 7 päivää onlines ja niin pahoja lagipelejä on ollut varmaan yhteensä 10 että olis ollu vaikeaa tappaa ihmisiä. 99% matseista on lagittomia, interventionilla osuu hienosti sinne minne pitääkin yms.... millaisia yhteyksiä teillä oikein on käytös?

512/512 ja peliaikaa takana vähä reilu 5d ja hyvin harvoin on sellaaseen peliin joutunu mikä lagais aivan järjettömästi, jos niin host vaihtunu melekosen nopiaa :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kaikki täällä sitä mieltä, että jos ITSE pelais tuubilla, niin tulokset ja KD olis parempi kuin ilman ;)

Sanoisin että pointti ei ole niinkään siinä, että he tuolla tuubilla menestyisivät, ongelma on juurikin siinä että se on monen ainoa taito rundin aikana. Ammutaan tuupit tyhjäksi, siihen kuolee joku jos kuolee, sitten otetaankin selkään luotikantamalla paremmilta. Taasen surkea pelaaja ei saa välttämättä luodeilla ketään hengiltä ALUKSI, mutta opettelemalla kykeneekin pelaamaan parempaa peliä kuin tuubilla koskaan.

Ongelma on siinä, että tuupilla tappaa kuka tahansa kenet tahansa, siinä ei ole paljon sanottavaa kun tuupi laulaa. Kranaatti ei kädestä irtoa hetkessä, ei lennä hetkessä kohteeseen, eikä pamahda heti, eikä myöskään lennä koko kartan mittaa. Luodit taas eivät tapa ykkösellä 'sinnepäin', niillä pitää tähdätä ja osua. Claymoren osaa kuka tahansa 'nobo' jättää maahan, mutta sekin on havaittavissa ja tuhottavissa, eikä lennä päin, eikä ainakaan spawnista toiseen. Eli pelin muut aseet vaativat joko taitoa käyttää jos haluaa että vihollinen ei ehdi puolustautua (kranut, luodit), tai ei vaadi varsinaisesti taitoa käyttää, mutta vihollisella on mahdollisuus puolustautua (kleikat, luodit).

Miksi javeling-glitchistä valitettiin vaikka siinäkin vihulainen kuoli myös itse, ei saanut kovia ratioita, ei kovia streikkejä tai mitään muutakaan.
Hieman samaa makua on ahtaissa paikoissa akimbo-rangerit tanassa juoksevat jannut, yhden hepun ne saa hengiltä kun nurkan takaa juoksee päin, seuraavalta ottaa selkään. Osaava kaveri vetää smg:llä tai jollain muulla pari kolme hemmoa sileeksi ja jää vielä itsekin henkiin. Osaava kaveri tosin joutuu tähdätä ja osua useampia luoteja vastustajiinsa, joilla on pieni mahdollisuus vielä tehdä asialle jotain.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

.Claymoren osaa kuka tahansa 'nobo' jättää maahan, mutta sekin on havaittavissa ja tuhottavissa, eikä lennä päin, eikä ainakaan spawnista toiseen.

Kleikan voi laittaa hyvin, huonosti ja hyvin huonosti. Hyvin sijoitettu kleikka tappaa varmemmin kuin puolihuolimattomasti laitettu. Mutta maahanhan sen osaa tosiaan laittaa kuka tahansa ja silloinkin se tappaa jos sitä ei huomaa. SitRep matkaan jos vastustaja on laittanut ne kleikat hyvin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Onko kaikki täällä sitä mieltä, että jos ITSE pelais tuubilla, niin tulokset ja KD olis parempi kuin ilman ;)

Pysyisi samana tai huonontuisi.. En nimittäin osaa ollenkaan ampua tolla tubella.. aina menee liian pitkäks tai muutenvaan sohin sen jonnekin..
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

"Ongelma on siinä, että tuupilla tappaa kuka tahansa kenet tahansa"
Jaah. En ole yhtään tappoa tuubilla vielä saanut..

- vihut tuntee kartat
- vihuilla on heartbeat sensorit, vaimennetut aseet + ties mitä
- tapa siinä sitten noobituubilla joku.. :)

Ja mua voi sanoa noobiksi. 10 tuntia pelannut koko COD sarjaa.

edit: eli linkkiä siihen spawn tuubi tappo-ohjeeseen kiitos ;)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

"Ongelma on siinä, että tuupilla tappaa kuka tahansa kenet tahansa"
Jaah. En ole yhtään tappoa tuubilla vielä saanut..

- vihut tuntee kartat
- vihuilla on heartbeat sensorit, vaimennetut aseet + ties mitä
- tapa siinä sitten noobituubilla joku.. :)

Ja mua voi sanoa noobiksi. 10 tuntia pelannut koko COD sarjaa.

edit: eli linkkiä siihen spawn tuubi tappo-ohjeeseen kiitos ;)

Kyllä tuolla tuubilla tappaminen on liian helppoa. Mulla meni ehkä muutama erä, että sai tuubi-challengen pois alta... ja ilman sipalla istumista. Joillakin turska-servuilla on tullut sekin huomattua, että norskit istuvat porukalla rivissä abu garcioidensa kanssa roiskimassa rapaloitansa, tilastoista päätellen turskaa tuli kiitettävästi.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kyllä tuolla tuubilla tappaminen on liian helppoa. Mulla meni ehkä muutama erä, että sai tuubi-challengen pois alta... ja ilman sipalla istumista. Joillakin turska-servuilla on tullut sekin huomattua, että norskit istuvat porukalla rivissä abu garcioidensa kanssa roiskimassa rapaloitansa, tilastoista päätellen turskaa tuli kiitettävästi.

No joo. Tavallaan myönnetään (tänään hoidin pois alta tuon challangen). Mutta olisin nuo samat tapot saanut Famasillakin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Blaah tylsiä nää puheet aseista mitkä vaatii taitoa. Itse en omista peliä mutta on sitä tullut pelailtua. Otan vaan konekiväärin ja siihen kaikkee tulivoimaan liittyvää. Kun näen vihollisen ammun ihan perkeleesti. Jos vihollinen kuolee, nauran räkäisesti päälle ja otan huikan:rolleyes:. Toinen kiva on tuo kranaatin heitin. :D Vähän sinne päin ja tappoja tulee. Automaattihaulikkokin on ihan jees vaihteluksi. Ja voin sanoa että vaikka en juuri codeja ole pelannut nii tappoja sataa näillä aseilla. Ja mitäs sitten vaikka hieman vähemmän taitoa vaatiikin. Hauskaa ainakin meikäläisellä on kun saa palautetta kun käyttää yleisesti vääriä aseita ja noobi taktiikoita.:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kun täs on lukenut kymmeniä sivuja valitusta, kuinka paska peli tää on ja kaikki on suurin piirtein päin persettä, nii olis mukava lukea millasen pelin nämä kriitikot olis itte tehny tästä valtavasta pettymyksestä, joka tottelee nimeä MW2?
Mitä olisitte ottaneet pois tai lisänneet?

Ja vielä rehellisesti kertoa mitä odotitte peliltä?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kun täs on lukenut kymmeniä sivuja valitusta, kuinka paska peli tää on ja kaikki on suurin piirtein päin persettä, nii olis mukava lukea millasen pelin nämä kriitikot olis itte tehny tästä valtavasta pettymyksestä, joka tottelee nimeä MW2?
Mitä olisitte ottaneet pois tai lisänneet?

Ja vielä rehellisesti kertoa mitä odotitte peliltä?

Ynnäillänpäs mitä jäisi, jos kaikki itkujen aiheet pelistä poistettaisiin. Hmmm. Douh.

 
Ylös Bottom