Minusta se on ihan oikein tarttua epäkohtiin, jos pelistä on maksanut useamman kympin verran euroja..
Itse en "itke" noista akimboista, commandosta, jne.. mutta onhan ne aika overpowered..

Ja kuten jokunen sivu sitten mainitsin, tämän pelin "taso" vaihtelee ihan pirusti. Vähän tulee itseltä nyt toistoa, mutta kun kaikki toimii, peli todellakin ansaitsee sen GOTY-tittelin. Mutta ei ziisus ku joutuu lagiservuun with nuubituubi & yms., pelit ansaitsisi lähinnä "SOTY"-tittelin.. (Shit of The Year

)
Ja minusta tuo on hieman liioiteltua kommentoida, että MW2:sta kritisoivat haluaisivat CoD4:n kopion myyntiin?! Itse pidän myös CoD4:sta parempana kuin MW2:sta, sillä mappisuunnittelu on omasta mielestäni CoD4:ssa parempi sekä jotenkin selkeämpää, kun noita "kill streak-palkintoja" on "vain" kolme.
En todellakaan odota, että pelin jatko-osa on täysin edeltäjänsä näköinen, vaan aina pitää yrittää jotain uutta ja ihmeellistä. Se vain, että ehkä osan näistä MW2:n "parannuksista" olisi voinut jättää MW3:een.. Omasta mielestäni tällä yritettiin miellyttää liikaa jokaista pelaajaa, joka myös johti siihen, että kaikkea ei ehditty testailla kunnolla, mikä taas johti siihen että päivitystä pukkaa..
Se tässä pelissä jännää onkin, että välillä se vain on pakko pistää jälleen pyörimään, vaikka edellisellä pelikerralla olisi kuinka DualShock 3 ja ärränpäät lennellyt.

Omat odotukseni vain CoD4:n jälkeen olivat liian kovat ja sekin on osasyynä miksi nyt tuntuu, että rahat menivät Beemeriä lainatakseni "sylin täyteiseen paskakasaan"
Jotenkin vain CoD4:n "tylsät kahden reitin mapit" vain miellyttivät melko rambomaista pelityyliäni. Tässähän on vain kyse siitä, että kaikkien ramboilijoiden on vain totuttava hieman rauhallisempaan etenemiseen. Nimimerkillä "Maraton+Lightweight+Ninja/Commando"