Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

parasta on tiputtaa just nuo stats huoraajat vaik kuoliskin 20x samaan paikkaan mitä väliä kuhan saa sen nobo ammuttua sieltä makaamasta tai nurkas kyykkimästä. säälittävää tuommonen stats ylistys.itelläkin oli se ongelmana aluks, mutta on se vaan niin mukavaa kun ei tarvi kantaa huolta mistää painaa vaan eteenpäin kuolemista välittämättä. ei se KDR susta pro tee. vaan se kuinka matseis vetää;)

Eniten vituttaa että jotkut ei näytä tajuavan pelimuotoja. Esim. demolitionissa on melkein pakko välillä "uhrata" itseään eli jos esim. vihu on plänttäämässä pommia niin sinne pitää mennä ja tappaa se. Eikä vaan seistä kauempana ja miettiä että ei helevetti mun kd ratio menee paskaksi jos meen tuonne.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

no niinpä. pelasin freee for all ja team deathia vaihteeks ku oon pelannut lähinnä vaan SD koska pitää niit lvl nousta,niin kyl oli tyhmän näköstä kun katoilla ja nurkis makaa porukkaa tähtäin auki ja odottaa että sais ne huimat statsit 1-0 :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Sellaista asiaa ei ole olemssakaan kuin liian nopea tempo peleissä.
.

Kaikki sinänsä totta, mutta jokaiseen pystyy itse vaikuttamaan. Punasista palloista ei tarvitse välittää, kun menet HC-modeja pelaamaan, selkään ampumista tietysti tapahtuu, mutta omalla liikkumisellahan siihen voi vaikuttaa... pitäisikö selkään ampuminen/puukottaminen kieltää? Herrasmies-säännöt? Kentätkään ei tosiaan kauhean sokkeloita ole, ne pitää vain oppia. COD5 mapit on itselle edelleen ihan mysteerejä sokkeloita, koska en niitä ikinä jaksanut opetella, koska pelasin vain pari tuntia peliä, kun ei saanut koukkuun.


Ehkä ei olisi pitänyt aikaisemmin kirjoittaa, mutta ajattelin sillä kirjoittaa jos joku ei ole koskaan pelannut Call of Duty online pelejä ja kiinnostusta olisi niin täällä keskustelussa on muutakin kuin pelkkiä kehuja.

Mitäs se sitten on jos juostaan lähes koko ajan paikasta a paikkaan b ja räiskitään kaikki nurin kuin kanat orrelta?
Ehkä itse olet guru pelaamaan näitä vastaavanlaisia pelejä, jolloin sinulle se tempo tai tahti vai mikä sana niin ( yks hailee ) on hyvä tai mieleinen.


Et voi olla tosissasi että kysyt edes tuota.. "sota" peleissä herrasmies säännöt en tarkoittanut tuota.
Sitä on yritetty vaikka mitä taktiikkaa.Lähes aina mulla on väärä suunta tai väärä oviaukko ja tässä tapauksessa esim. selkään ampujia riittää ja loppu tulos on vainaa.
Monesti käy vielä se että kun vihollisen näkee ja avaa tulen niin ne ehtii lähes aina ampua ekana joka on aiván käsittämätöntä, mutta tietysti jos sotilaan tasoista vastaan tulee niin ymmärrän kaiken.
Kyllä pelissä aika paljon rakennuksia joissa on kaiken maailman oviaukkoja ja kujia joka lähtöön, mutta ei tietenkään kaikista peleistä kannata tehdä samanlaisia.

Voi ja varmaan jossain määrin on, että peliä pitäisi tahkota aikalailla jotta alkaisi kulkea mutta
Ehkä ymmärtäisitte itse jos kuolisitte lähes koko ajan ettei tämä peli vain sovi.Ainut mikä minulla on jollain tasolla on prosentit..tarkistin asian.
Mulle toimii vain Battlefield pelit ja tietysti riippuen onko sotilaita vastassa mistä te ette ehkä tykkää ollenkaan, mutta onneksi on jokaiselle jotain.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Aika hyvin se löytää 3 bar servuja, välillä partyissä kestää tuhottoman kauan löytää peliä, lähinnä yö aikaan.

Kuulin että PCllä oils muutettu että ettii korkeintaan 40ping servuja enää ja se teki pelien löytämisestä paaaaljon hitaampaa. Näin kaverit kertoi :/

Ei se ihan noi mene, sillä 40ms ping servuja on käytännössä mahdoton löytää. Se alottaa 50ms pingistä, ja ettii 10ms isompaa aina jos ei edellistä löydy. Yleensä se löytää 50ms servun, sitten hosti lähtee lobbysta ja uuella hostilla pingi on yli 100. Kivaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pystyykö juggernautteja ampumaan muilla aseilla kuin 50 kalleperin kiväärillä, itseltä loppuu ammukset aina kun tulee viimenen juggernautti ja sit yrittän puukolla tai jollakin mulla aseella mut juggernautti ei vain kuole :(
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yksinpelistä...

Eli aivan vasta aloitin yksinpelin ja melkoinen yllätys oli tuon ekan trophyn
("Pit Boss" - eli esterata alle 30 sek)
vaikeus. Ajattelin, että kaipa se siitä menee kun tahkoaa useamman kerran, mutta useamman tunnin pelaamisella voin suoraan tunnustaa: Ei mene. Ei ***tana mene. ;) Youtube-videot eivät näytä kovinkaan vaikeilta, mutta parhaimmillaan taisin saada tasan 30s (jos oikein muistan - en enää ole edes varma) ja sitten näitä 34 s, 35 s.. Laitoin jo konsolin kiinni kun hermot menivät sen verran tohon.

Pakko kehasta velipoikaa, se veti tuon esteradan 25.3s.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pystyykö juggernautteja ampumaan muilla aseilla kuin 50 kalleperin kiväärillä, itseltä loppuu ammukset aina kun tulee viimenen juggernautti ja sit yrittän puukolla tai jollakin mulla aseella mut juggernautti ei vain kuole :(

Puoli lipasta pään tietämille niin kyllä ne tipahtaa :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kysellääs nyt vähän, että montako nuken saanutta pelaajaa täällä on? Itse sain tänään tokan nukeni ja kyllä se aina yhtä omistavan tunteen saa pintaan. Kivoja Titlejäkin oon saanu. Ilmeisesti jonkun saa kun on 10 nukea kutsunut. Se on nyt tähtäimessä. Paras tapa saada nuke on ehdottomasti Hardline+ Harrier strike+ Chopper gunner:)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Not so fast, boys...



:)

Heti pelin alussa päätin tuon tehdä ja meni siihen semmonen 20 yritystä. Varmaan jollain kymmennennellä yrityksellä sain 31.1. ;D Nykyään tuon saa vedettyä helposti vähintään sen alle 35s. Tänäänki oli Spec Opsissa sama esterata ja vedin sen yksin. Piti saada alle 35s siinä, jotta sai kolme tähteä ja tulihan sieltä ajaksi neljännellä yrityksellä muistaakseni 34.15...


Tänään sitten tuli pelattua ekan kerran tuota moninpeliä. Onpa kyllä helvetin hyvää menoa, kieltämättä. :D Pelannut vaan normia Team Deathmatchia ja jo siinä kuolee ihan tarpeeksi helposti. Ykkösosaa pelasin PC:llä _aina_ HC:nä. Tällä hetkellä oon level 8 ja KD on sentään vielä plussan puolella. :p Heti aluksi kuitenkin sai pelistä kyllä otteen ja tulee joka pelissä paljon tappoja. Yleensä enemmän tappoja kuin kuolemia. Killstreak-ennätys statsien mukaan 7, jei.


Ja sitten vielä kommenttia tohon yksinpelikampanjaan:
Perhana että oli kova lopetus pelille. Aattelin et huoh, onko ne samanlaisen lopun laittanu tälle ku ykkösellekki... Mut saihan siinä lopussa kyllä taistella pitkään sen puukon kanssa ja näin. Kiva cliffhanger vielä siihen loppuun. Olin vaan että voi juma, menikö pelintekijät tappamaan pelin parhaan hahmon (Price). Sit ku kuva alko jo pimentymään, niin luulin et myös Soap kuoli. Mut ONNEKS kumpikin selvis. :D Aika töksähtävä lopetus kuitenkin tuo, kun Nikolai vaan tokasee: "Da - I know a place". Eli selvästi jatkoa luvassa. Ja Makarovikinha jäi eloon(?).

Hyvä veto pelintekijöiltä, että lopussa pääs taas omaksumaan Soapin roolin, ja Roach tapettiin. Tuli kuitenkin vähän yllättäen se, että Shepherd yllättäen tykitti Roachia mahaan. ;o Ja Ghost, noooooo... (sillehän piti tulla joku spinoffiki)

Kaikista siisteimpiä kenttiä pelissä oli ne, missä sai hiippailla. Eli alun HBS-lumikenttä, ja loppupuolella olleet sniper-hiippailut Pricen kanssa. Myös siellä Washington D.C.:ssä EMP:n jälkeen oli kyllä siisti tunnelma. Kokonaisuudessaan taas kerran todella EPIK yksinpeli. Jopa parempi kuin ykkösen. Tosin tässä ei ollut mitään niin siistiä kenttää kuin vaikkapa ykkösosan All Ghilled Up.

EDIT: Tuo kuva on sitte kännykkälaatua. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Kysellääs nyt vähän, että montako nuken saanutta pelaajaa täällä on? Itse sain tänään tokan nukeni ja kyllä se aina yhtä omistavan tunteen saa pintaan. Kivoja Titlejäkin oon saanu. Ilmeisesti jonkun saa kun on 10 nukea kutsunut. Se on nyt tähtäimessä. Paras tapa saada nuke on ehdottomasti Hardline+ Harrier strike+ Chopper gunner:)

Abt 30 min sit vedin mun ekan nuken demolitionissa. :D Täysin samat killstreak rewardit ku sulla muttei ollu tota hardlineä ja piti lopuks viel lähtee gunnerin jälkee metsästään ukkoja, kun ne meni kaikki piiloon . :rolleyes:

En aatellu prestigeä vetää, et jää multa yybereimmät tittelit saamatta. Tyytyväinen silti omaan "The Grim Reaper"- titteliin ja embleminä on 8-bittine Cptn Price. :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Heti pelin alussa päätin tuon tehdä ja meni siihen semmonen 20 yritystä. Varmaan jollain kymmennennellä yrityksellä sain 31.1. ;D Nykyään tuon saa vedettyä helposti vähintään sen alle 35s. Tänäänki oli Spec Opsissa sama esterata ja vedin sen yksin. Piti saada alle 35s siinä, jotta sai kolme tähteä ja tulihan sieltä ajaksi neljännellä yrityksellä muistaakseni 34.15...

Nostan kyllä aidosti hattua, koska mulla ei mitään jakoja tuollaisiin aikoihin - eikä näköjään tunnu menevän edes alle sen 30s (tosiaan jotenkin puoli-stäkällä sain alkupään yrityksillä kai tasan 30s, mutta piti olla alle..).

Ongelmahan tuossa on lähinnä se, että "mokaan" jokaisella kerralla eri paikassa/paikoissa ja käytännös yhtään mokaa ei saisi tulla. Yleensä näissä (mm. PSP:n Killzone:Liberationin "challenge"-tehtävät ja 360:n Mass Effectin "Pinnacle Station"-DLC) homman saa menemään kun pelaa vaikeaa kohtaa tarpeeksi, eikä yksi pieni moka kaada koko venettä.

Itseasiassa miellän asian niin, että sen "alle 30s" saavat varmasti kohtuu helposti ne, jotka ovat myös hyviä online-pelissä. Mitään tieteellistä tutkimusta en tässä tee ja puhun ihan "mutulla", mutta mielestäni tuo esterata on hyvä mittari sille, että miten hyvin pärjää online-pelissä ns. parhaita vastaan. "Alle 30s" ja mahikset ovat todella hyvät - "yli 30-40s" ja turpaan tulee kohtuu usein, mutta onnistumisiakin tulee - "yli 40s" ja turpaan tulee vähän väliä. :D
(älkää ottako liian vakavasti kuitenkaan tätä).

Toisaalta tuo esteratahan on sellainen, jonka voi hyvin sitten vetää kun pelin on pelannut läpi. Itse tein juuri sen mokan ensin, että jäin tahkoamaan sitä niin kauan, että koko peli alkoi v-maan. Nyt yksinpeli tosin työn alla ja esterataan palaan myöhemmin - jos palaan (epäilen).
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Ensin sitä tuli ammuttua vahingossa siviilejä. Sitten oppi kattomaan ketä ampuu. Sitten mokas useesti niin, että ammuin vihua, jonka läpi luoti osui siviiliin. Edelleenkin käy välillä näin. Ja kun katoin ton Achivement Hunterin videon YouTubesta, niin pislalla ihan hitaalla temmolla veti koko radan läpi. Ööh... Ite rynnin koko ajan kun vaan voi sprintillä ja sit ammun kaikki nopeeta, yleensä yhdellä, kahdella kudilla (konepistoolilla, vedin muistaakseni Uzilla sen "alle 30s" -trophyn) ja mulla on tietty rytmi, millon lataan ja näin. Eli kun pääsee taloon ja ammun sieltä vielä targetit, niin sit puukotuksen jälkeen aseen vaihto ja ammun targetit. Sit ilmassa lataan sen saman aseen ja maassa menen vielä loput targetit sillä samalla aseella.

Kun oppii muistamaan ne maalitaulujen sijainnit, niin ne osaa ampua nopeeta. Paitsi jos on ihan tumpelo tähtäämään (esim. Achivement Hunterin tähtääjä oli kyllä vähän... hidas).

Kyllä sä vielä pääset sen. Meet sen koko radan vaan läpi monesti vaikka tuliski virheitä, että opit sen radan ulkoa. Se on tosiaan ihan lyhyt se rata, että parikymmentä kertaa kannattee se mennä ainakin, niin tuntee sen sit hyvin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

otas Cobretti vaiks 2 rynkkyy aseiks, ni ei ainaka tartte ladata missää välis..(vaik järjen mukaan AK:n lippaasta jää yliki kuulia, eiks siin kuitenki 30 niit oo lippaas? :eek: ) vaihdat vaa asetta siin talossa/talon jälkee.
toi vertaaminen online puoleen tuossa on kyl aika kaukaa haettu, koska ne vihutauluthan on koko ajan samassa kohtaa..noin suurinpiirtein (mitä ny liikkuu sivuttain vähän) onlines taas ei koskaan voi olla varma mistä se ukkeli pöllähtää. tietty vaatiihan tuokin jonkin verran sitä reaktionopeutta/tarkkuutta.

itellä tais mennä alle ton 30s jollai neljännel yrittämällä ja se spec opsin eka tehtävä meni si kerrasta alle sen tavotteen..säkällä tietenki :D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Yksinpelistä...

Eli aivan vasta aloitin yksinpelin ja melkoinen yllätys oli tuon ekan trophyn
("Pit Boss" - eli esterata alle 30 sek)
vaikeus. Ajattelin, että kaipa se siitä menee kun tahkoaa useamman kerran, mutta useamman tunnin pelaamisella voin suoraan tunnustaa: Ei mene. Ei ***tana mene. ;) Youtube-videot eivät näytä kovinkaan vaikeilta, mutta parhaimmillaan taisin saada tasan 30s (jos oikein muistan - en enää ole edes varma) ja sitten näitä 34 s, 35 s.. Laitoin jo konsolin kiinni kun hermot menivät sen verran tohon.

Mutta sen verran tuli tahkottua, että peli tarjosi "hardened" vaikeustasoa, jota ajattelin sitten kokeilla. Nyt sitten ihan ekaa missionia hieman takana, mutta vaikea vielä kommentoida sen enempää. Alku oli aika perushommaa, eikä mielenkiinto noussut heti ihan samaan tapaan kuin esim. KZ2:n alussa. Mutta alku on alku..

Mutta kysymys: Onko kellään kokemusta miten "vaikea" hardened taso on vs regular? Pelaan tosiaan yleensä "normaalilla" pelit. Lähinnä mietin sitä, että jos vastaan tulee joku aivan hemmetin vaikea "piikki" tai "boss", jossa tuo ero sitten on merkittävä.. Saapa tuota vaikeustasoa kai sitten alemmas kesken pelin jos haluaa.. Mutta ei spoilereita, kiitos. :)

Ite sain tnää jotain 27 sekuntia mut koita ampuu luoti kerrallaan ku saat tarkkuus bonusta ja siit lähtee sekunteja sit pois jos ammut tarkasti

BTW 80% trophyistä jo :D tänään meni vetel läpi campaign
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Abt 30 min sit vedin mun ekan nuken demolitionissa. :D Täysin samat killstreak rewardit ku sulla muttei ollu tota hardlineä ja piti lopuks viel lähtee gunnerin jälkee metsästään ukkoja, kun ne meni kaikki piiloon . :rolleyes:

En aatellu prestigeä vetää, et jää multa yybereimmät tittelit saamatta. Tyytyväinen silti omaan "The Grim Reaper"- titteliin ja embleminä on 8-bittine Cptn Price. :D

Toinen hyvä killstreakki on Pave low jos rahkeet riittää vetää sinne asti ilman apuja. Siinä ei oo ku 2 tappoa lisää ja Chopper gunnerina vaa ounaa nukeen asti paven avustuksella:D
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Mitäs se sitten on jos juostaan lähes koko ajan paikasta a paikkaan b ja räiskitään kaikki nurin kuin kanat orrelta?Ehkä itse olet guru pelaamaan näitä vastaavanlaisia pelejä, jolloin sinulle se tempo tai tahti vai mikä sana niin ( yks hailee ) on hyvä tai mieleinen.
Jos toi oli mulle niin ei mulla nää puoli hitaat pelit esim. CoD suju kovin hyvin, kun vertaa johkin noppeaan esim. Quake ja UT peleihin. Mitä nopeempi FPS peli sen parempi ja viihdyttävämpi(IMO). Olis hienoo kun tulis oikeest nii nopee peli, et ei oikeesti mitää järkee.

Tässäkin MW2 pakko pelaa lightweight SMG classilla muuten alkaa nukuttaa kun tahti on muuten niin puuduttavaa että pitää ittse edes liikkua vähän nopsempaa. CWssä ehkä joutuu stopparin ottaa.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oliko kenenkään muun mielestä pelin kampanja veteraanilla todella helppo ? Kyllä muutamaa kohtaa lopussa joutu sen muutaman kerran yrittää et onnistu, mut siis edellisiin codeihin verrattuna paljon paljon helpompi. WaW:issa taisin jopa 5 kenttää päästä veteraanilla ja MW edes sitä... Tai sit on vaan taidot parantuneet kovin paljon. Mitä muut on mieltä tästä ?
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Oliko kenenkään muun mielestä pelin kampanja veteraanilla todella helppo ? Kyllä muutamaa kohtaa lopussa joutu sen muutaman kerran yrittää et onnistu, mut siis edellisiin codeihin verrattuna paljon paljon helpompi. WaW:issa taisin jopa 5 kenttää päästä veteraanilla ja MW edes sitä... Tai sit on vaan taidot parantuneet kovin paljon. Mitä muut on mieltä tästä ?

Kyllähän se helppo on, en vain voi verrata WaW tai MW. Vaikeuksia parissa kentässä oli, mutta läpi ne silti pääsin.
 
Ylös Bottom