Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Modern Warfare 2

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LeZe
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

Pitää ennakoida, "pommit" lentää sinne kohtaan missä sulla on tähtäin sillon kun ammut. Pitäisit kylläkin ihan automaattisesti nauttia Jumalana olemisesta, ehkä et vain satu huomaamaan jos ei ole ääniä tai jotain? Ja en ole varma, saako se aina ohjattua Javelinia poispäin, ja predatoria se ei ainakaan voi ohjata(jos joku sattuu predatorilla sen ampumaan).
Mielestäni esim. Stingerillä ei tarvitse ennakoida ollenkaan, kunhan se vain lukittuu kohteeseen. AC130:ssähän on kaksi flarea, eli tarvitset kolme kutia sen tiputtamiseen ja juuri sen takia suosinkin tällä hetkellä AC:tä CG:n siasta. Multikillejä on myös kiva saada :D (Danger close pro auttaa tässä mukavasti). Javeliniä en ole hirveästi käyttänyt, mutta mielestäni se ampuu enemmän ohi mm. Harriereistä kuin stinger. Toki välillä tulee näitä Harreja, joihin ei mystisesti osu millään.

Tietääkö muuten joku kestääkö Chopper Gunner tosiaan sen samat 40 sekunttia kuin AC130?

Tietääkö muuten joku kestääkö Chopper Gunner tosiaan sen samat 40 sekunttia kuin AC130?

Eikös se kestä vähän pitempään? Mutta chopperilla kestää pelikentälle saapuminen :rolleyes:
Noh samapa tuo, lähen juhannuksen viettoon, eli Hyvää Juhannusta! ;)

Toki välillä tulee näitä Harreja, joihin ei mystisesti osu millään.
Tietääks joku mistä tää johtuu? Minäkin olen muutaman kerran törmännyt harrietiin jota ei kahdella stingerillä alas saa. Ja paras kliimaksi tapahtui kerran, kun mut tapettiin heti toisen stinger laukauksen jälkeen ja kun respasin, ammuin jälleen kaksi stingeriä ohi samasta harrietista... oli aika WTF? -fiilis...

Azzyyr sun pitää olla harrierin alapuolella tai ainaki tosi lähellä ku ammut stingerillä ja tähdätä sen pohjaan

Mullekin sattunut välillä näitä että kolmesta Stingeristä yksikään ei osu Harrieriin, mystistä... Harrier ei myöskään tippunut kahdesta RPG:stä, siinä sitten realismia. Pelin logiikan mukaan Harrier pitäis tippua kyllä sitten heittopuukolla, onkos kukaan muuten kokeillut?

Harrieri tippuu heittopuukkoon sillon jos sitä on ampunu esim RPG:llä pari kertaa ja se on ihan räjähtämäisillään

Harrieri tippuu heittopuukkoon sillon jos sitä on ampunu esim RPG:llä pari kertaa ja se on ihan räjähtämäisillään

Hienosti saatu vähän taas realistisuutta mukaan. Tosiaan hävittäjät tippuu 200grammasistaa metalliesineistä vaikka olisi ihan tippumaisillaan. hyvä IW. Ja siiten tähän perkki keskusteluun eli "taktiikka perkit" mitä varten täytyy saa###na olla ees koko perkit. Mun puolesta voi kiskoo menemään kleikkoja vaikka joka nurkkaan. Silti nautiskelen peleistä ku saa pari tapettuu ilman kleikkoja. Nautinto vastaan rationaalinen suorittaminen, jokainen tykkää mistä tykkää. Sitte killstreakkeihin: mun mielestä ne on ihan hyvä asia jos niitä käytettäisiin tarkoitettuun asiaan eli palkitsemiseen. KDR huor##miseen niitä ei oo tarkoitettu mun tietääkseni. Ittellä setti PM/Har/CG. Oonkohan kerran saanu chopper gunnerin, ja tässä vaiheessa kaikki "true" pelaajat ajattelee et ompa huono pelaaja. Jos saan Predatorin pelissä se on jo hyvä ja harvinaista. Miten helv. te vedätte sen 5 tappoo putkee istumati. Ainii "taktisesti" pelaten. Ainii sepä onkin niin saa###nan hauskaa. Tottakai hyvät pelaajat saa ton vitosen killstreakin pelkällä taidolla, mut kyl se hei niin vaikeeta o. Enemmän täältä lähtee rispektii 16/11 statseille ku 21/1, pakkauksesta tulleella ac:llä paukutettuna. Jos on tappoja ja kuolemia suhteessa paljon, kertoo mulle sen et on yritetty viedä joukkuetta voittoon. Tämä tästä ja hyvää Juhannusta. =)

Mielestäni esim. Stingerillä ei tarvitse ennakoida ollenkaan, kunhan se vain lukittuu kohteeseen

kaveri kysy et tarviks ennakoida ku ampuu sillä ac-130:lla POMMEJA, onks stinkeri si joku pommi nykyää vai? ja joo, siinä on stinkerissä lukituushommeli. kaveril o kuulokkeet ni eikhä huomaa!
nättii tekstii sii yläpuolel muute!

Hienosti saatu vähän taas realistisuutta mukaan. Tosiaan hävittäjät tippuu 200grammasistaa metalliesineistä vaikka olisi ihan tippumaisillaan. hyvä IW. Ja siiten tähän perkki keskusteluun eli "taktiikka perkit" mitä varten täytyy saa###na olla ees koko perkit. Mun puolesta voi kiskoo menemään kleikkoja vaikka joka nurkkaan. Silti nautiskelen peleistä ku saa pari tapettuu ilman kleikkoja. Nautinto vastaan rationaalinen suorittaminen, jokainen tykkää mistä tykkää. Sitte killstreakkeihin: mun mielestä ne on ihan hyvä asia jos niitä käytettäisiin tarkoitettuun asiaan eli palkitsemiseen. KDR huor##miseen niitä ei oo tarkoitettu mun tietääkseni. Ittellä setti PM/Har/CG. Oonkohan kerran saanu chopper gunnerin, ja tässä vaiheessa kaikki "true" pelaajat ajattelee et ompa huono pelaaja. Jos saan Predatorin pelissä se on jo hyvä ja harvinaista. Miten helv. te vedätte sen 5 tappoo putkee istumati. Ainii "taktisesti" pelaten. Ainii sepä onkin niin saa###nan hauskaa. Tottakai hyvät pelaajat saa ton vitosen killstreakin pelkällä taidolla, mut kyl se hei niin vaikeeta o. Enemmän täältä lähtee rispektii 16/11 statseille ku 21/1, pakkauksesta tulleella ac:llä paukutettuna. Jos on tappoja ja kuolemia suhteessa paljon, kertoo mulle sen et on yritetty viedä joukkuetta voittoon. Tämä tästä ja hyvää Juhannusta. =)

Asia teksti!

Mikä päivä se map pack saapuu muuten PS3 : selle?

Eipä tästä ketjusta näköjän saa hirveästi irti kun whinetyskään ei kiinnosta. Tuli tuo päivämäärä nyt kuitenkin.

MW2 on kuitenkin vain peli, tietyillä säännöillä, ja sitä kautta sääntöjen kiertäjien yrittäjiä ja sääntöjä hyväksikäyttäviä riittää aina kuten myös niitä jotka toistavat jatkuvasti parhaaksi katsomaansa taktiikkaa, olipa se sitten nuubituubi, kämppäys, alkusnipa tai kommandoryntäily. Tai vaihtelevat noiden kesken sujuvasti.

Maailmaahan voi aina muuttaa, kuten sopia suomalaisten kesken että ei nuubituubeja. Ja silloinkin serverille tahtoo eksyä se yksi pakollinen nuubituubi-ulkomaanpelle.

Live and let die? Tai kokeile jotain muuta peliä vaihteeksi.

Tuli viikonloppuna kokeiltua ekaa kertaa netissä pelata ja oli ihan hauskaa. Täällä vaan kaikki ottaa tän pelin aivan liian tosissaan täähän on sentään vain peliä. Itse ainakin pelaan vain hauskanpidon takia. Jos joillaki kanssa pelaajat ottaa päähän nii ei varmaan kannata pelejä pelata.

Tuli viikonloppuna kokeiltua ekaa kertaa netissä pelata ja oli ihan hauskaa. Täällä vaan kaikki ottaa tän pelin aivan liian tosissaan täähän on sentään vain peliä. Itse ainakin pelaan vain hauskanpidon takia. Jos joillaki kanssa pelaajat ottaa päähän nii ei varmaan kannata pelejä pelata.

Pelaappa pari päivää lisää, niin johan alkaa nuubituubit ja matkatelkkarit nostattamaan verenpainetta... :rolleyes:
Ite pelaan kans tätä pelkästään hauskanpidon takia, mutta kyllä se vatuttaa jos vastassa on esim. 6 kpl nuubituubi + danger close pelaajia... Sillon siitä on hauskuus kaukana! :mad:

Pari päivää sitten mulla vasta hauskaa olikin, kun pari englantilaista(?) alkoi lähettelemään mulle hate mailia, koska ownasin ump45:lla... Tuli muun muassa semmosta viestiä että "F**K OFF UMP noob", johon vastasin kysymällä, että lähettääkö se tuommoisen viestin kaikille jotka käyttävät umppia. (Pointtihan oli se, että sitä tosiaan käyttää 90% pelaajista...) Vastasi vaan, että "ainoastaan niille jotka tappaa sen tai jotka ovat listan kärjessä". :D Repesin täydellisesti ja mitä sitten 4-5 peliä pelasin samojen jannujen kans, niin joka kerta ku tapoin ne, niin pistin vaan viestiä että "kiitoksia XP:stä". Ne oli vähän hiilenä siellä langan toisessa päässä! :p

Pelaappa pari päivää lisää, niin johan alkaa nuubituubit ja matkatelkkarit nostattamaan verenpainetta... :rolleyes:
Ite pelaan kans tätä pelkästään hauskanpidon takia, mutta kyllä se vatuttaa jos vastassa on esim. 6 kpl nuubituubi + danger close pelaajia... Sillon siitä on hauskuus kaukana!

Ja tähän lisätään vielä ne spawnit, niin soppa on valmis!

Koskas ne streakit poistuu ? Eilen meni taas hermo ku pelasin pitkästä aikaa respaa. Ammuin famas fmj 2 burstii äijää rintaan ja se tappo mut. Sit piti laittaa paha mieli kiertämään ja ammuin tuubilla loppumatsin.

EDIT: niin unohtu sanoo jos joku sitä ihmetteli et sil oli PAINKILLER

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mulle on käynyt kaverin kaa pari kertaa näin: Pelataan yhes jotain pelii ja sit hosti lähtee tai servu lagaa. Sitte mun kaveri joka oli party leader lähti ku sil lagi. Kun lähin sit siit lobbyst takas partyy siel ylhääl luki : ********** <--(kaverin nimi) 2 player´s in party. Olin yksin siel ja kaveri oli lähteny siit ja pystyttiin juttelee vaik oltiin eri partyis.... outoo.

Saman kaverin kaa keksittiin mennä SnD ja ottamaan tälläsen classin:
Riot Shield-Claymore-Stunit-One Man Army Pro- Danger Close Pro ja Sitrep Pro.
Oli hauskaa kylvää Cleikkoi. Käpittiin jossain talos ja pistettin Claymorei (joita muute pystyy laittaa vaan 2 kerrallaan. Jos laittaa lisää nii ekana laitettu Cleikka räjähtää-_-) ja ku joku juos nii pam. Kaveri veti 10-1 sil taktiikal SnD. Oli mukavaa ku yks kyppi prestige alko matkii meit...

Mulle on käynyt kaverin kaa pari kertaa näin: Pelataan yhes jotain pelii ja sit hosti lähtee tai servu lagaa. Sitte mun kaveri joka oli party leader lähti ku sil lagi. Kun lähin sit siit lobbyst takas partyy siel ylhääl luki : ********** <--(kaverin nimi) 2 player´s in party. Olin yksin siel ja kaveri oli lähteny siit ja pystyttiin juttelee vaik oltiin eri partyis.... outoo.

Saman kaverin kaa keksittiin mennä SnD ja ottamaan tälläsen classin:
Riot Shield-Claymore-Stunit-One Man Army Pro- Danger Close Pro ja Sitrep Pro.
Oli hauskaa kylvää Cleikkoi. Käpittiin jossain talos ja pistettin Claymorei (joita muute pystyy laittaa vaan 2 kerrallaan. Jos laittaa lisää nii ekana laitettu Cleikka räjähtää-_-) ja ku joku juos nii pam. Kaveri veti 10-1 sil taktiikal SnD. Oli mukavaa ku yks kyppi prestige alko matkii meit...
Aika sherlokki oot, ku tiesit ton, et eka kleikka räjähtää ku laittaa kolmannen. ja tais olla mahtava fiilis tommosen jälkeen?

Kuten Tappaja sanoi, hermot menee-->tuubi.

Oli viimeyönä aivan mahtavat Suomi vs. Venäjä (6v6) HC S&D -pelit.

Täysi hatunnosto veli-venäläiselle rehellisestä pelistä. Tuubit ei lentäneet ainoassakaan matsissa ja missään kohtaa ei voinut syyttää vihollista kämppäämisestä jos sattui oma henki lähtemään. CCCP:n pojat tulivat heti matsin alussa flashit ja stunit edellä suoraan päälle ja useimmiten teurastaen meikäpojat alakynteen niin että meitä jäi 2-3 kuutta vastaan. Sisulla kuitenkin annettiin selätysvoitto 7 pelissä kun venäläiset voittivat vain 4 peliä.

Hitto, tätä lisää :D

Ylös Bottom