Vastaus: Moderointikeskustelu (Risut ja ruusut)
Melko ihmeellistä touhua kyllä, jos tuosta uncarted 2 videon kommentoinnista napsuu huomautuksia..
Eiköhän se ole normaalia, että tollasta videota kommentoi muutamalla sanalla, eihän tosta mitään syvällistä analyysiä saa väännettyä..
Ja kuitenkin jokaiseen pelikeskusteluun tulee enemmän tai vähemmän aiheettomia viestejä, eikä niistä mitään huomautuksia tule.
Sillon ymmärrän noi huomautukset, jos aina laittaa yhden tai kahden sanan viestejä, tai muuten "häiriköi" viestittelemällä.
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta sattui aihe silmään.
Olin saanu videon kommentoinnista virallisen huomautuksen. Ei oikein tunnu mukavalta.En kirjoittanut tahallani lyhyttä komenttia. Halusin vain ilmaista mielipiteeni eikä minulla ollut asiaan liittyen mitään "uutta lisättävää" niin kuin olisi näköjään pitänyt olla. Pahoittelen asiaa ja yritän kommentoida videoita jatkossa informatiivisemmin.
Melko ihmeellistä touhua kyllä, jos tuosta uncarted 2 videon kommentoinnista napsuu huomautuksia..

Ja kuitenkin jokaiseen pelikeskusteluun tulee enemmän tai vähemmän aiheettomia viestejä, eikä niistä mitään huomautuksia tule.
Sillon ymmärrän noi huomautukset, jos aina laittaa yhden tai kahden sanan viestejä, tai muuten "häiriköi" viestittelemällä.
Asiahan ei tietysti minulle kuulu, mutta sattui aihe silmään.