Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mikäköhän mulla on ongelmana kun vastustaja ei vaiha ikinä kentällistä? Näin käy ainakin dynasty-modessa ja maajoukkueturnauksisa. Eli tekoäly pyörittää ykkösketjua koko pelin ajan, tymppi pelata koko otteluy samoja naamoja vastaan :(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pystyykö tässä tekemään nettipelinä semmosta maajoukkue turnausta, jossa on ensin lohkot ja jatkopelit? Jos on niin onko halukkaita osallistumaan semmoiseen?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mikäköhän mulla on ongelmana kun vastustaja ei vaiha ikinä kentällistä? Näin käy ainakin dynasty-modessa ja maajoukkueturnauksisa. Eli tekoäly pyörittää ykkösketjua koko pelin ajan, tymppi pelata koko otteluy samoja naamoja vastaan :(
Laita asetuksista palautuminen minimiin. Pari sivua sitten on tarjolla hyviä slidereita muutenkin, tsekkaas ne.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mikäköhän mulla on ongelmana kun vastustaja ei vaiha ikinä kentällistä? Näin käy ainakin dynasty-modessa ja maajoukkueturnauksisa. Eli tekoäly pyörittää ykkösketjua koko pelin ajan, tymppi pelata koko otteluy samoja naamoja vastaan :(

Sul on asetuksissa: vaihdot->EI
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pystyykö tässä tekemään nettipelinä semmosta maajoukkue turnausta, jossa on ensin lohkot ja jatkopelit? Jos on niin onko halukkaita osallistumaan semmoiseen?
Ei pysty tietääkseni. On vain mahdollisuus semmoiseen normaaliin runkosarjaan:rolleyes:
Itse pitää pitää muistissa tuommoiset lohkot systeemit jos haluaa noin pelata.
Mutta jos on semmoinen MM-turnaus niin olen kyllä halukas osallistua:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Minä voin tehdä semmoisen maajoukkue pudotuspeli turnauksen ainakin. Pyytäkää Nikezu kaveriksi, ja onko muita halukkaita? pitäisikö tehdä tänne aihe erikseen, vai puhutaanko siitä tässä aiheessa? Pelit voitaisiiin aloittaa vaikkapa perjantaina.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Messissä pessissä... RUOTSI mulle. JEe jee. Karbaasi saa taas tuntea mun tuskan, eiku miten se nyt meni?!?

Mut mukana silti...:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Minä voin tehdä semmoisen maajoukkue pudotuspeli turnauksen ainakin. Pyytäkää Nikezu kaveriksi, ja onko muita halukkaita? pitäisikö tehdä tänne aihe erikseen, vai puhutaanko siitä tässä aiheessa? Pelit voitaisiiin aloittaa vaikkapa perjantaina.

Playstation online peliseuraan vaan ketju pystyyn.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Oma tiimini.(EDMONTON)
Ketjut:
KOVALCHUK - HORCOFF- HEMSKY

PARISE- STOLL- M.RICHARDS

COGLIANO - GAGNER -TORRES

MOREAU - MCAMMOND - PISANI

Pakkiparit:
REDDEN - BOUWMEESTER
SMID - ZIDLICKY

GREBESHKOV - MARTINEK

molarit:
GARON ja ROLOSON

Jäätävä kakkosketju! ;)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ei kukaan ole tietoinen tai kuullut onko nhl 09 teko aloitettu tai milloin tulee myyntiin. tai mitä uudistuksia siinä on?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt on ihan kivat kentälliset pingviineillä:

1: (LW)Afinogenov-(C)Crosby-(RW)Hossa-(D)Bouwmeester-(D)Rafalski
2: (LW)Semin-(C)Malkin-(RW)Sykora-(D)Regehr-(D)Pitkänen
(G) Kiprusoff
ja vielä palkkakattoakin 10% jäljellä.
(1-ketjun average speed on muuten aikas kova:))

Ykkösylivoima on Afino-Crosby-Semin ja viivalla Rafalski-Hossa:cool:
^^Tuomion legioona v.2.0


3 ja 4 on varattu nuorille ja lupaaville pelaajille, joita sitten onnistumisien mukaan vaihtelen ylivoimalle yms.

ps. sori hehkutus:o

EDIY: Metzaros on hankintalistalla kovuuden takia, tarttee regehrin lisäks toisen niittaajan...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mitkäköhän ois hyvät slaiderit/asetukset, ku tekoäly tulee aina ihme maaleilla ohi 3-1 tilanteesta 3-4:een? Ammatilainen tasolla. Alkaa pikkuhilijaa tympiä :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mitkäköhän ois hyvät slaiderit/asetukset, ku tekoäly tulee aina ihme maaleilla ohi 3-1 tilanteesta 3-4:een? Ammatilainen tasolla. Alkaa pikkuhilijaa tympiä :D

Tuota kutsutaan EA:ksi. Koneen normi kikkoja... Kokeile ottaa maalivahti pois niin voi olla, että välillä päättyy 3-5 tai 3-6 :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Miten tässä voi ettiä pelaajia esim. nimen perusteella? Oon varmaan sokee mutta en mistään valikosta sitä keksi...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mitkäköhän ois hyvät slaiderit/asetukset, ku tekoäly tulee aina ihme maaleilla ohi 3-1 tilanteesta 3-4:een? Ammatilainen tasolla. Alkaa pikkuhilijaa tympiä :D

laita nuo mun slaiderit timpan linkistä ja vaikeustaso tähtipelaaja.

onneksi olkoon timppa 2k:sta:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Miten tässä voi ettiä pelaajia esim. nimen perusteella? Oon varmaan sokee mutta en mistään valikosta sitä keksi...

Ei löydy, PAITSI voi vissiin yhden joukkueen pelaajat järjestää nimien mukaan neliöllä. Mut vaihtotilanteessa, ei ole haku mahdollisuutta. Ai, että olis helppoa jos tollainen olisi... Nimimerk. joukkue kerrallaan läpikäynyt...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pittsburhin hyökkäys kokonaisuus on mulla 91!!!Malkin johtaa pistepörssiä 36 pisteellä.

ps: pakko voittaa stanley cup!:D
 
Ylös Bottom