Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 11 EASHL-keskustelu

Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Niin ja on tää kyl hauskaa luettavaa nykyää tosiaa ku meitä mustamaalataan jatkuvasti, johtuneeko siitä että ollaa oltu huomattavasti parempi joukkue mitä kympissä niin jollaki tavalla pitäis saada alistaa meitä vaikka sanallinen arkku on mitä olemattomin suurimmalla osalla.

ps: jääkiekkohan on hauskaa siksi tätä pelaamme.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo, tämä on mennyt niin helvetin vakavaksi joillakin joukkueilla, että tarvii skipata ne tiimit tulevaisuudessa, jottei heille tule näin armotonta morkkista tappiosta. Harmittaahan se nähdä, kuinka paha mieli pojille tulee, kun he häviävät videopelissä yhden ottelun, rankkaa elämää. Hauskaa tässä on se, että nämä joukkueet vielä luulevat, että me ihan systemaattisesti tiputellaan porukkaa kentällisestä pois kesken matsin, jotta meidän sijoitus ei kärsisi ja toivottaisiin, että AI hakkaa maaleja meidän puolesta, kun ei itse osata. Sijoitushan meitä ei voisi vähempää kiinnostaa, se nyt vain sattuu olemaan tuollainen. Jokainen saa pureskella tämän asian miten haluaa, halinallen kantahan on tullut jo selväksi, ja oletetaan, että hän edustaa nytten TUK:kia kommenteillaan, joten TUK skipataan myös tulevaisuudessa. Viestittäköön hän mielipahansa sitten TUK:n valmennusjohtoon, niin ei tarvitse minua lähestyä enää PSN-viesteillä peukalot punaisina. Kiitos hei.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ettei tää olis niin vakavaa, niin tultiin pisteautomaatiks EHL:ään, kun ehdittiin vielä. Ja ettei muille tulis tosiaan paha mieli, niin jätettiin meidän "parhaimmat" kaverit vielä pois rosterista ettei vaan liikaa maaleja saatais. :D

On siellä sit ainakin yks rehdisti pelaava tiimi. :rolleyes:

Tänään julkistetaan lohkojaot.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Kyllä siellä on monta muutakin rehtiä porukkaa touhuamassa, ja fiksulla tiimipelillä voi tapahtua ihmeitä tuossakin turnauksessa. Jos ei muuhun taidot riitä, niin kiekko päätyyn ja perään :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo, mulla tosiaan katkes heti ekassa erässä. Oltas varmasti voitettu jos ei ois katkennu, ei oo mikää kummonen jengi toi. Koittavat vaa pitkillä avata ja sit rannetta etukulmaa, perus ruotsalaisia siis.

Mä pelaan loppuun oli peli sit vaikka 0-15, ei kuulu omaan tyyliin toi lähteminen.

Mut sitä mä oon ruvennu ihmettelee, että miks suomalaiset on ruvennu pelaa ruotsalaisten kanssa? Eikö suomesta löydy tarpeeks kovia jengejä?

Säki oot näköjää kiertäny kaikki noi kovimmat ruotsijengit...
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Aavistuksen OT:tä, mutta onko kellään hajua mihinkä asti EHL joukkueet voivat lisätä pelaajia rosteriin? Jospa viimeinkin kävis noutamassa pelin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Aavistuksen OT:tä, mutta onko kellään hajua mihinkä asti EHL joukkueet voivat lisätä pelaajia rosteriin? Jospa viimeinkin kävis noutamassa pelin.
Itse ymmärsin et joukkueita ei voisi enää päivittää. Kannattaa kuitenkin kysyä sarjan "admineilta" jos lisäys onnistuu vielä, kun pelitkään eivät ole alkaneet. :)
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Aavistuksen OT:tä, mutta onko kellään hajua mihinkä asti EHL joukkueet voivat lisätä pelaajia rosteriin? Jospa viimeinkin kävis noutamassa pelin.

Kyllä ainakin viime EHL:ssä pystyi ihan kesken 'kauden', lähetin adminille viestiä että pystyisikö hyväksyy nuo pari kutsua niin hyväksy ihan normaalisti.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Ei kai siinä muutaku pistää jengin GM kutsun pelaajalle, jonka pelaaja hyväksyy. Eiköhän nuo TGMA-ukkelit ne rosterimuutokset hyväksy vielä ennen 1.11., vois veikata.

Ja Stranius, welcome back :p
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Joo, mulla tosiaan katkes heti ekassa erässä. Oltas varmasti voitettu jos ei ois katkennu, ei oo mikää kummonen jengi toi. Koittavat vaa pitkillä avata ja sit rannetta etukulmaa, perus ruotsalaisia siis.

Mä pelaan loppuun oli peli sit vaikka 0-15, ei kuulu omaan tyyliin toi lähteminen.

Mut sitä mä oon ruvennu ihmettelee, että miks suomalaiset on ruvennu pelaa ruotsalaisten kanssa? Eikö suomesta löydy tarpeeks kovia jengejä?

Säki oot näköjää kiertäny kaikki noi kovimmat ruotsijengit...

Pelasin kympissä sisussa kauden verran mut sisu ja olvi yhdisty ni mua ei otettu mukaan. Fibis pelasin pari päivää mut ei sopinu niiden peli tyyli mulle ja kenkää tuli.
Rockissa pelasin kympin lopussa mut ei ollu tilaa kun pakittaa ni piti keksiä muuta.
Ihan samanlaisia jannuja ne ruottalaisetkin on kun mekin. Ja harjaantuupa toi englantikin vähäsen.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Otinpas itsekkin pas*alistan käyttöön. Tuntuu jostain syystä porukka jättävän matsit kesken, tai näin kuulin joukkuetovereiltani. noin joka 4 matsi päättyy siihen ku vastustaja poistuu matsista.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Sehän ei haittaa mitään, jos koko vastustajan porukka quittaa kesken pelin, kunhan peliä on pelattu yli 2min. Luovutusvoitosta saatte enemmän pisteitä kuin loppuun asti pelatusta voitosta. Jos taas porukka lähtee ekan 2min aikana teidän tehtyä maalin, voi sen jengin ihan surutta laittaa mustallelistalle.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

HUOMIO HUOMIO!!!

Pelattiin äsken peli Knights of Moose Knuckle:a vastaan. Joukkue oli uuden mantereen pohjoisosasta aavituksen verran itään päin. Joukkueen eräs pelaaja, (nimeä ei muisteta) luultavasti ei-alkuperäisasukas, lähti ottelun lopussa, mutta kuitenkin hyvin lähellä puoliväliä, tuloksen (5-0 meidän hyväksi) aiheuttaman äärimmäisen pettymyksen johdosta. Toisaalta pettymys saattoi johtua hänen huonosta onnesta aloituksissa (15-5 meidän hyväksi). Toinen porilaisista pelaajistamme (qolazor), jäi ilman ainuttakaan tehopistettä, ja toinenkin teki vain kaksi (2) maalia alivoimalla.

Pistäkää joukkueen nimi muistiin, jottei vastaavaa tapaturmaa pääse enää koskaan tapahtumaan meitä rehtejä ja reiluja suomalaisia EASHL-pelaajia ja -joukkueita kohtaan.

Rakkain terveisin
Teidän qolazor
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Minä en vaan tajua, miten FwH jätkät vetää jotain usain bolt vauhtia kaikista meijän legendan omiaavista jätkiä ohi... Ettei olisi kavereille Boosti Glitchit käytössä?
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Minä en vaan tajua, miten FwH jätkät vetää jotain usain bolt vauhtia kaikista meijän legendan omiaavista jätkiä ohi... Ettei olisi kavereille Boosti Glitchit käytössä?

ettei olis 99% muistaki remmeistä sama homma suosittelen käyttämään myöskin.
 
Vastaus: NHL 11 EASHL-keskustelu

Minä en vaan tajua, miten FwH jätkät vetää jotain usain bolt vauhtia kaikista meijän legendan omiaavista jätkiä ohi... Ettei olisi kavereille Boosti Glitchit käytössä?

Ei kannata pelaa kännissä, huonontaa suoritustasoa huimasti :<
 
Ylös Bottom