Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko tietoa millon EA julkasis kokoonpano päivityksen? Tai onko joku ladannu netistä ?
Aa olin jo tulossa kirjoittamaan, että itse aika paljon tätä NHL-sarjaa tahkonneena niin 1vs1 kuin EASHL, en kyllä ole huomannut mitään erityistä "momenttumia" tässä NHL11:sta. Mutta tuola ilmeisesti tarkoitettiin nimenomaan pelejä konetta vastaan.
1vs1 -online matseja kun itse pelailen, niin kyllä sielä tapahtumat on mennyt pitkälti sen mukaan mitä on ansainnut. On ollut niitä pelejä, että oon painostanu ja laukonu kaveria aikas monta kertaa enemmän, mutta vastaiskuista tulee jäätävän kovalla prosentilla maalit. Mutta tuo on ollut lähinnä itseaiheutettua ja noinhan se voi mennä oikeastikkin. Meinaan että vaikka oon laukunu paljon ja näin, niin aivan niitä tuhannen taalan maalipaikkoja ei oo ehkä sitten ollu tarpeeksi, kaveri taas on päässyt heittään jostain 2vs1 -hyökkäyksestä sopivan poikkisyötön veskarin edestä, ja kyllähän nuo tietenkin aika kovalla prosentilla uppooaa.
Niin, sulla yhteys EA:han katkesi. Vaikka pelaa HUT:issa yksinpeliä, niin kuitenkin pitää olla nettiyhteys päällä.Pelasin HUTssa jotain yksinpeli turnausta. Yllättäen kesken pelin tulee: yhteys EA:han on katkennut, ja peli merkittiin mulle häviöksi.
Perjantaina katsottiin luonnolisesti myös tuo Minnesotan ja Carolinan välinen ottelu. EA Sports ei ole mielestäni onnistunut tuomaan nykyiseen peliin tuota jääkiekon hienoutta, mikä tuossakin ottelussa oli. Jääkiekon vauhti puuttuu, jossa tilanteet tapahtuvat nopeasti ja yllättävästi.
Asiaa.
Miksi sitten pelaat? En usko että kukaan pakottaa sinua kärsimään tämän pelin parissa.Aah.
2-4 tappio. Vastustaja veti kuitenkin koko pelissä 5 kertaa maaliani kohti.
Sanoinkuvaamatonta riemua tuottaa tämän pelin pelaaminen.
Surkea,huono,totaalisen paska peli.
Aah.
2-4 tappio. Vastustaja veti kuitenkin koko pelissä 5 kertaa maaliani kohti.
Sanoinkuvaamatonta riemua tuottaa tämän pelin pelaaminen.
Surkea,huono,totaalisen paska peli.
Cavalera on oikeassa ja silti kaikki vaan pelaavat.
En tietenkään ole, miksi ihmeessä kommentoisin peliä, jota olen pelannut?Hieman kyllä cavaleran novellista tulee mieleen EA:n NHL-sarjan aikaisemmat versiot. Tai sellainen fiilis, että oletko demon lisäksi peliä juurikaan edes pelannut...
Joo niin minäkin. Aina silloin tällöin. Muutaman kerran. Aivan liian harvoin. Tai siis, oikeastihan se kiekko ei mene pelaajan lavan läpi, kuten tässä pelissä yleensä. Yhdessä toisessa kiekkopeli-sarjassa niistä pystyy rankaisemaan joka kerta, kun lätty lapaan osuu. Which is nice.Toki sieltä tekstin seasta joitain faktojakin löytyi, mutta myös useita epäkohtia. Mainittakoon esimerkiksi maalivahdin antamat (harha)syötöt. Kummasti ainakin itse niistä teen maaleja.
Kahden pallukan välissä oleva keskitatti on myös jännä. Kannattaa kokeilla vaikka tyttöystävän kanssaSamoin kuin irtokiekoista maalin edessä. Se on jännä näppäin se L2... Suosittelen kokeilemaan vaikka yhdessä oikean puoleisen tatin kanssa...
Amen. Voisin taas mainita yhdestä toisesta kiekkopelisarjasta, mutta...misfit83 sanoi:En ainakaan itse kyllä voisi ajatellakaan pelaavani NHL11:sta jääkiekkosimulaationa. Esim. 10-15 minuutin erillä, mahdollisimman "realistiseksi" slidereilla säädettynä. Siihen tuosta pelistä VAIN EI OLE. Jos et usko, niin lue Cavaleran postaus ja muiden kertomukset comeback-AI:sta, momentumista, yms. Ennen kuin nuo hommat on korjattu, niin hardcore-yksinpeli-simulaatio-kokemusta ei EA:n tuotteesta tule saamaan