Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 12 [PS3/X360]

Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mitähän kautta peliin saa ne vaihtoehtoiset paidat joihin kuuluu esim Floridan vieraspaita? Kun aloittaa ottelua jossa Florida on vierasjoukkueena niin paidan päällä on lukon kuva ja ruutuun tulee viesti, joka käskee osoitteeseen easports.com/nhl12 hakemaan koodia paitoihin. Sieltä en kuitenkaan mitään tuollaista ole löytänyt.

NHL 10 ja NHL 11 paita koodi tuli joulukuun alussa easports.com sivulle, joten eiköhän se tänäkin vuonna tule jossakin siinä joulukuun aikoihin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Se on kumma kun minkäkokoinen pelaaja vaan taklaa lonkalla niin vihua kaatuu, mutta kun mun puolustajalla yli 2 metrinen ja painaa ihan "mukavasti" myös vetää kunnon vauhdeilla päin niin jää usein mokomaksi tönäisyksi.
Sori oli pakko. :D
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

NHL 10 ja NHL 11 paita koodi tuli joulukuun alussa easports.com sivulle, joten eiköhän se tänäkin vuonna tule jossakin siinä joulukuun aikoihin.
Kiitos selvennyksestä! Hieman kyllä kummallista toimintaa EA:lta, että Floridan tämän vuoden vieraspaitaa joutuu tuonne asti odottelemaan. Noh, onneksi on valinnanvaraa kun tarjolla on aiempien vuosien malleja.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

On tää hyvä peli mutta ärsyttää suunnattomasti pari asiaa.Nyt voi taas tehä maalin siilleen et pelaaja kiertää maalin takaa ja nousee sieltä maalille sitten takayläkulmassa heilahtaa ja tätä muuten harrastaa kone usein kun pelaan nyt gm.Sitten mulla jäätyy aina peli kun yritän laittaa omia musiikkeja kuten maalilauluja ja sisääntulo musiikkia tosin sain kun katkomusat kun olivat soittolistalla niin peliin mukaan ja vie häviää sitten pelin omatkin musiikit aika usein.Eikös muuten kun tuomari on autenttisella niin sen pitäis antaa aika helposti jäähyjä katkoilla noista tönimisistä???Nyt ei ole tullu kuin yksi ja kun vertaa 11 jossa tuli joka toisesta
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Huttis on kyl kunnol bugei.
Tänään ilmestyny uus, kun menee vaihtopakkaan peli jäätyy joka ainoo kerta.
Ei voi sanoo ku Huh Huh...
 
On tää hyvä peli mutta ärsyttää suunnattomasti pari asiaa.Nyt voi taas tehä maalin siilleen et pelaaja kiertää maalin takaa ja nousee sieltä maalille sitten takayläkulmassa heilahtaa ja tätä muuten harrastaa kone usein kun pelaan nyt gm.Sitten mulla jäätyy aina peli kun yritän laittaa omia musiikkeja kuten maalilauluja ja sisääntulo musiikkia tosin sain kun katkomusat kun olivat soittolistalla niin peliin mukaan ja vie häviää sitten pelin omatkin musiikit aika usein.Eikös muuten kun tuomari on autenttisella niin sen pitäis antaa aika helposti jäähyjä katkoilla noista tönimisistä???Nyt ei ole tullu kuin yksi ja kun vertaa 11 jossa tuli joka toisesta

Ei oo paljon väliä miten kierrät maalin...menee etukulmastakin patjan alta tai jalkojen välistä käsittämätön määrä maaliin.

Jos haluaa varman maalin niin maalintakaa vaan ja siellä on.


Kaiken kaikkiaan ärsyttää todella moni asia täs pelissä nyt jo ja tuntuu et on huonompi kuin NHL 11. :(
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

EA: palvelimet ei käytössä tällä hetkellä (nyt alkoi toimimaan mutta ---->, online passia ei saa toimimaan....tuhoutuuko pelilevyke vielä itsestään tietyn ajan kuluessa, onko tämä susi jo syntyessään....mahtavaa :eek:EA....
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Huttis on kyl kunnol buge.
Tänään ilmestyny uus, kun menee vaihtopakkaan peli jäätyy joka ainoo kerta.
Ei voi sanoo ku Huh Huh...
Tää bugi oli mulla ainaki jo NHL11 kanssa. Ongelmaan auttoi yleensä, että ennen ku menee vaihtopakkaan niin hakee sieltä huutokaupasta jotain ja selaa pari sivua. Tämän jälkeen omaan vaihtopakkaan ja ei jäätyilyä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mulla homoilee ja jämähtelee koko ajan (xbox). Esim. winter classicciin on miltei mahdoton päästä. 2 kertaa oon luonut be a pro pelaajan ja molemmilla kerroilla kyrvähti kiinni.. :mad:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Piti itekkin alkaa pelaa tuota Huttia nyt mutta kun kolmatta kertaa peräkkäin turnauksen finaalissa peli meni jumiin juuri ennen alkuvihellystä ja tulkittiin tappioksi niin totesin, että jatkan sittenkin vs-pelien parissa.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mulla homoilee ja jämähtelee koko ajan (xbox). Esim. winter classicciin on miltei mahdoton päästä. 2 kertaa oon luonut be a pro pelaajan ja molemmilla kerroilla kyrvähti kiinni.. :mad:

PS3-versio jämähtänyt jumiin vasta kolmesti kesken normaalin kausimatsin.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Sori oli pakko. :D

Hehhe.

Pelissä en oo vielä havainnu mitään isompaa vikaa. On jäätyny vain kerran. Ainoat ongelmat on se oman musiikin katoaminen pelin jälkeen ja aivan liian herkät lonkkataklauspommit.

HUTissa sain joukkueeseeni Derek Royn (88) ja Borje Salmingin viiden ottelun ajaksi. Sain myös muutaman yli 75 pelaajan mutta Roy on tällä hetkellä ainoa joka on yli 80 ovr. Maalivahtikaksikkoni kokonaisuudet ovat ihan pohjamutaa 65 ja 61, mutta 65 ovr maalivahti on saanu jo 4 nollapeliä 10 ottelusta. Olen jo yllätyksellisesti voittanut 2 online turnausta, joista sain ihan kohtuullisesti rahaa ja käytin ne kahteen Standard packiin, mutta niistä ei tullut kuin muutama hyvä sopimus kortti. Luulen että menestykseni pohjautuu siihen että kun Amerikkalaiset "no life" pelaajat eivät ole vielä saaneet peliä, niin vastaankaan ei ole vielä tullut yhtään kunnon superjoukkueita. Amerikkalaisten puute näkyy trade markkinoilla jossa ei ole vielä kovin montaa pelaajaa aina myynnissä. Ja ainoastaan yksi legenda kortti on myynnissä ja se on itse 99. Hinta oli karmaiseva.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Mikä v*ttu tätäki vaivaa.. Valikosta laittaa valikkomusiikit äänettömälle, pelaa yhden pelin nii poppi soi ku tulee takas valikkoon. Sama homma Controls -> Shooting Controls pitää joka kerta vaihtaa "Camera Relative", muuten on "Always up" kun matsi alkaa.

RASITTAVAA !!!

Edit: En kyl ymmärrä.. ei auta vaikka tallentaa asetukset / tallentaa BaPin .. sama shitti joka kerta.. Luovutan :p
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ihmettelen suuresti miksi selostjakaksikkoa moititaan ja valitetaan intohimon puutteesta. Kuvitelkaa ite olevanne tosi innostuneita olemattomasta maalista tai suuresta taklauksesta. Kommentit nauhotetaan tylsissä kopeissa jossa ei ole kuin mikrofoni ja se toinen kommentaattori. Edes Mertaranta ei innostuisi asiasta. Ja tuskin ne mahdolliset uudet kommentaattoritkaan olis yhtään sen innostuneempia kuin tässä. Ja miettikkää sitä työn määrää kun joutuis nauhottaa jokasen uuden kommentin niiltä uusilta kommentaattorilta. Nyt nykysillä kommentaattoreilla on jo loistava pohja kommenteissaan (eli satoja kommentteja on jo valmiina joka joukkueelle, joka peliin ja pelaajalle), joten uusia lausahduksia kuulee koko ajan. Milloin olette kuulleet saman kommentin samassa ottelussa kahdesti? Mä en ainakaan sitten NHL 08:n jolloin nämä kommentaattorit kai debytoivat Änärissä.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Kysäsin jo Ellultakin eikä raukka tienny vastausta, joten kysytääs ny kerrankin viisaammilta; Elikkäs, kun meet ohjaimen PS-nappulalla jonkun kaverin kohdalle, vertaat trophyjä, niin miksei siinä listassa ole NHl12:sta trophyjä? :eek:
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Ihme kitinää porukalta täällä pelistä. Itse oon saanut onlinepassin toimimaan heti ja pelikin on omasta mielestä todella hyvä!!!! Ekan kerran pelasin HUTtiakin ja heti tuli 4-0 voitto :D
En tiedä mahtoko olla joku konsolifin-foorumin tyyppi vastassa mutta hauskaa oli :)
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Itse oon saanut onlinepassin toimimaan heti ja pelikin on omasta mielestä todella hyvä!!!!

Nämä ongelmathan ovat boxin puolella ei ps3. Ei olisi tarvinut kuin muutama posti ylempää lukea, niin olisi selvinnyt kummalla konsolilla passi pistää vastaan.
 
Vastaus: NHL 12 [PS3/X360]

Pakko sanoa HuT:sta sen verran, että tuntuu siltä vaikka hallitsee peliä mielin määrin päättää "tietokone" parantaa vastustajan maalivahtia ja antaa tsäänssiä altavastaajalle. Staalin Makekin pistelee tyhjistä tolppiin ja milloin minnekkin hyvin rakennettujen hyökkäyksien päätteeksi.
Samoin vituttaa paljon noi veskarin päälle ajamiset mitä ei oikein kovin hyvin voi kontrolloida.

Noin 15 HuT matsia vääntäneenä voitot ovat irrooneet hemmetin vaikeasti noin 45 laukauksella/ottelu, kun vihun ka:t on heilunu siinä 12 luokassa. Voipi olla, että tää on vain alkukankeutta mutta kyllä tässä saa olla jonkin sortin pervesio tätä peliä kohtaa mikäli tätä jaksaa pitempään pelata.

Ps. Uusi fysiikkamallinnuskin on ollut omaan mieleen suuri pettymys kuten koko muukin anti. BaP:n sun muihin en ole edes vielä kerennyt tutustua..
 
Ylös Bottom