Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Sitä heilutetaan, kuin pokea edellisessä versiossa. Jännä tuo poke, kun katsoo hidastettuna mihin maila menee. Se ikään kuin kiertää mailan ja kiekon ja osuu sitten jaloille. Eli se on rikki, mutta sehän ei ole EA:lta uutta. Mitäs muuta tässä on rikki, no taktiikat ainakin. Mikäli pelaa taktiikoiden ollessa puolustavat, niin pelaajat pysyvät alhaalla. Mikäli erehtyy nostamaan ylemmäs, niin alas ei tulla ja vastustaja tekee suoraan syötöstä maalin kahdella nollaa vastaan. Siis tämä sama paska homma oli jo NHL 15 ja sen takia pelaaminen jäi vähälle. Joo, 1-0 voiton kairasin, kun pidin koko ottelun kaikkein puolustavimmilla taktiikat. Se ei vaan ole kivaa, koska kentällä ei tapahdu silloin juuri mitään. Ihan turha yrittää millään kova painostus, 1-2-2 agressiivinen jne.. Tätähän ei varmaan sitten tapahdu kellekään muulle, näinhän se aina meneeToi sticklift on hyvä ja tyydyttävän tuntunen. Se on ihan balanssissa. Sillä saa riiston sillon, kun pitääkin.
Konetta vastaan on kyllä äärimmäisen vttumaista pelata allstar/superstar vaikeustasolla tuon täydellisesti ajoitetun mailannosto-spämmin takia. Kun puhutaan ns. "tekoälystä" näissä pallopeleissä, nin olisi hyvä lähteä siitä, että sinne koodin kirjoitetaan sellainen inhimillinen tekijä kuten VIIVE. Kone ei kuluta aikaa reagoimiseen, mikä tuntuu helkkarin typerältä.
AAMEN!Yksi mitä tuon poken kanssa porukka tekee, ei kiinnitä huomiota ollenkaan siihen että et sä voi sillä mailalla huitoa mihin sattuu, esim. laitaa vasten oleva vihu, sun pitää käyttää sitä mailaa eri suuntaan missä pelaaja on (kohti laitaa, suuntaa se tatilla johonkin poispäin, mielummin laidan vieressä älä käytä sitä) ja VIEDÄ se maila sinne kohti kiekkoa, eli ei suoraan kiekkoa kohti koska se menee jaloille. Vaatii opettelua mut tuo toimii jotenkuten.
Tässä versiossa kylläkin on ennemmin mailan nosto nyt se juttu eikä tuo mailan heiluttaminen minne sattuu, se on hyvä keino estää syöttöjä, ei katkoa niitä lähinnä... Syötön katkoja tuo ukkohan tekee automaattisesti mut ei niitäkään irl. tule paljonkaan, usein se kiekko menee jostain välistä läpi tai muuttaa suuntaa. NHL17 versiossahan tekoäly otti tyyliin 80% syöttöjä katki, se oli ihan rigged.
Toinen mistä valitetaan on se et mailan nosto on helppoa, perhana, syötä sitä kiekkoa ja pura sitä päätyyn... Tämä ei kyllä poista tota ongelmaa kokonaan mut monesti tuntuu et porukka valittaa kun ei saa tehdä sille kiekolle mitä haluaa ja vastustajan pitäisi haavi auki katsoa vierestä vaan eikä tehdä mitään mukamas -> "et sä voi ottaa kiekkoa pois kun mun pitää tehdä maali", mitä helvettiä??
Jos katsoo yhdenkin NHL pelin ja seuraa tarkkaan kiekkoa, huomaa että sen kanssa ei kauan parane lusmuilla kun se otetaan pois tai tulet taklatuksi. Kiekkoa liikkeelle enemmän, nopeammin, syöttöjä, päätykiekkoja, paine pois omalta alueelta ja hyökkäysalueella persettä eteen, vihu ottaa jäähyn siinä kun säätää mailansa kanssa, sit yv:llä hieromaan maaleja...
Kannattaa myös laskea montako oikeata maalintekopaikkaa saat pelissä rakennettua ja montako oikeasti jääkiekkopelissä rakennetaan ja miettiä et onko oma pelityyli vain liian "minä teen kaikkea mitä haluan" tyylinen vai lähempänä jääkiekkoa... Et sä vain voi hallita tapahtumia koko ajan, sun pitää antaa vihulle oma aikansa ja yrittää tehdä puolustuspelissä vaan oikeita asioita. Kannattaa seurata sitä omaa pelityyliä, onko siellä sellasta mikä rikkoo pelissä realistisuuden, ne erot huomaa kyllä kun mietti miten ne tilanteet pelataan ihan oikeassa matsissa...
Miettikää tota itse, tuo nyt on vain oma näkemys
E: tämähän ei koske sit tyyliin eashl jossa et voi luottaa edes pakkien olevan omalla paikalla... Se hankaloittaa peliä.
Todella hyvä postaus Szuper.
Pokesta sen verran, että mua ärsyttää siinä eniten se, että laitakamppailuissa maalin nurkilla ja takana sitä ei pysty hyödyntämään. Usein pystyisi riistämään kiekon, jos haluaa pelata agressiivista peliä, mutta nyt sun pitää vaan istua maalin edessä ja odottaa, että kaveri pyörii siinä nurkilla. Vaikka TIEDÄN, mitö kaveri tekee ja saisin yhdellä pokella kiekon pois, en voi tehdä sitä, koska kamppaus tulee 90%. Eli peli pakottaa tossa vaan olemaan passiivinen. Ei riitä se, että on jo itsessään riski lähteä riistämään kiekkoa maalin takaa tai lähellä (kuten pitääkin), peli tekee sen mahdottomaksi tuon joka kerta seurauksena olevan kampituksen vuoksi.
Lisäksi se vituttaa, että usein tiedät täysin, että tuosta kaveri lähtee ja pieni poketus linjalle riittäisi, mutta ei, kaveri saa täysin suojaamatta kiekkoa vain kuljettaa ylös ja sun maila oikein hakeutuu jalkoihin ja jäähyksi. Ja muutenkin usein käy niin, että vastustaja tuo vaan kiekkoa ylös ilman mitään huolta, selvä poken paikka, mutta jalkoihin hakeutuu oikein magneettina.
Pokessa on haettu ja ajateltu hyvää ja sen toteutus on melkein siellä, mutta tiettyihin tilanteisiin sitä pitäisi korjata toimivammaksi.
Ei. Päivän ainoa Online-peli ja ihan mukavaa oli.Ei kai se EA nyt jumalauta mennyt palauttamaan pokespämmiä peliin?
Mikäli täällä on porukkaa joka osti pelin Gigantista ja ei saanut sitä HUT-pakkakoodia, menkääs kuittikoodin kanssa kysymään asiaa Gigantin sivujen chatista.
Käteislasku on se koodi kuitissa.
Ai? Mulle ei sanottu mitään tai tullut mitään. Viaplayn sain erilliskuittina hakemisen hetkellä, kun myyjä huomasi virheen.Gigantis viime perjantaina asioidessa sanottiin kassalla että koodit saapuu sähköpostiin. Viaplay ja hut-pakka koodit tuli maanantaina sähköpostiin.