Vastaus: NHL 2K9 [ps3]
Mikäs tuossa kamerassa mättää, kun se on aina siinä samassa ylä/ala asennossa, kun pelin aloittaa. Eikö sen jostain saa säädettyä kiinteäksi side kuvakulmaksi, että kamera olisi aina side asennossa, kun käynnistää pelin levyltä.
Kävin vilkaisemassa sieltä options puolelta presentation osiota, mutta eihän siellä ole mitään kamera säätöjä ole vain audiota löytyy.
Vai olenko vain minä sen verran puusilmä, että jotain nappia pitää painaa tai sellaista, että kamera säädöt saa näkyviin.
Pakko tulla mainitsemaan, että itse en tästä pelistä pitänyt. Ensin oli omistuksessa NHL09, joka jäi aika vähälle pelaamiselle yhtäaikaa hankittujen muiden pelien vuoksi. Noh, vanhastaan 2K peleistä pitäneenä, ja tämänkin puun hehkutuksia lukeneena menin vaihtamaan tähän 2K9 tekeleeseen ja voi h#¤vetti. Nykyään kotona on jälleen EAn tekele ja tyytyväisyys niin huipussaan mitä tällä tarjonnalla voi olla.
Kuten mainitsin olin aiemmin tästä sarjasta pitänyt paljon, mutta tämä ei lämmittänyt. Pelaajat liikkuvat oudosti samaten kuin kiekkokin (ei hajua minne menee kun lavassa kuin magneetti, ja lämäreissä mieletön voima johon muistaakseni ei voinut edes slidereilla vaikuttaa..), lisäksi nämä "erikoisliikkeet" ovat todella luonnottomia. En muista nappia, mutta painamalla näitä kikkanappeja pohjaan, pelaaja liukuu kenttää ympäri ilman potkun potkua luistimilla. Muutenkin on fysiikkamallinnus aika hakusessa mitä pelaajia varsinkin erikoisliikkeidensä aikana katsoo. Lisäksi päät olivat niin luonnottoman kokoisia muuhu vartaloon nähden, että luulin hetken aikaa olevan jonkin sarjakuvamoodin asetukset päällä.
Plussana mainittakoon, että voit esim läpiajossa ladata ranteellakin liikkuvat taakse ja odottaa sopivaa hetkeä tarkalle rannarille. Se tuntui oikeasti hyvältä, mutta eipä tuo yksistään puutteita korvaa. Tällähetkellä mennään siis EAn sarjalla, ja olen pitänyt. Ja kyllä! Pelaan sitäkin sivuttaisella kuvakulmalla.
Niinjoo ja kokeilin noita eri slidereita, taisi olla cavalera silloin linkittänyt niitä joltain eri forumilta, en jaksa penkoa mutta luultavasti n. 5-10 sivua taaksepäin tässä puussa. ..Toivon että 2K saa tulevaisuudessa saman fiiliksen tännekkin päin mitä vanhat versiot ovat tuoneet, tämä kuitenkin nappasi itseäni vähiten mitä olen heidän teoksiaan pelannut. 2K8 jäi väliin, mutta muuten ovat aika hyvin olleet hyllyssä aina vanhan xboxin 2k3 versiosta asti