Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 2K9 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poro24
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 2K9 [ps3]

Noniin. Nyt on Sundin-video laitettu nettiin:

Huono tuuri

Harmi vain, että tuokin tilanne tajuttiin tallentaa niin myöhään, ettei siinä näy sitä minun hasardisyöttöä Sundinin lapaan. :)

Viimeksi muokannut moderaattori:

Saako/onko pelissä:

A) Vanhaa kunnon ylosalaisin kameraa kuten EA:ssa on normaalisti?
B) Voiko laukoa oikeasta tatista ja syöttää mistä?
C) Kuinka monta Drafti kierrosta on?
D) Kuinka pitkä Uramoodi on?
F) Onko maajoukkuepaidat saman näköiset kuin EA:n versiossa, vai realistiset?
G) Olisitko onnellisempi kännissä?
H) Mitä minipelejä tässä versiossa on?
I) Mitä liigoja pelissä on?
K) Kuinka monipuolinen oman ukon tekeminen on?
L) Muistitko kastella kukat, vai eukkosiko sen teki?

Paljonhan noita kysymyksiä tuli, mutta kun kiinnostaa, että ostanko vaiko not :p

Jos vastauksenne miellyttävät tätä ko. ihmeiden kyselijää, niin pistän NHL2K9:n ostolistalleni :rolleyes:

A) Vanhaa kunnon ylosalaisin kameraa kuten EA:ssa on normaalisti?
B) Voiko laukoa oikeasta tatista ja syöttää mistä?
C) Kuinka monta Drafti kierrosta on?
D) Kuinka pitkä Uramoodi on?
F) Onko maajoukkuepaidat saman näköiset kuin EA:n versiossa, vai realistiset?
G) Olisitko onnellisempi kännissä?
H) Mitä minipelejä tässä versiossa on?
I) Mitä liigoja pelissä on?
K) Kuinka monipuolinen oman ukon tekeminen on?
L) Muistitko kastella kukat, vai eukkosiko sen teki?

A) Saa, tuosta sivukulmasta pelaaminen on vain siistimpää.
B) 2K9:n Pro Stick Evolution -kontrollit ovat lähes identtiset kuin 09:n peruskontrollit.
C) En osaa sanoa, kun tulee pelattua lähinnä kavereita vastaan...
D) Sama vastaus kuin C
E) Ei löydy kysymystä ;)
F) Maajoukkuepaidat on rumia tässä pelissä.
G) En olisi.
H) Pond-hockey (ulkojäällä ilman sääntöjä), Mini rink (superpienessä kaukalossa 2 vs 2), erätauoilla sitä zamppoonin ajelua. :rolleyes:
I) NHL, ei muita liigoja.
K) Paha kysymys, en ole edes kokeillut...
L) Muistin.

Mikäs tuossa kamerassa mättää, kun se on aina siinä samassa ylä/ala asennossa, kun pelin aloittaa. Eikö sen jostain saa säädettyä kiinteäksi side kuvakulmaksi, että kamera olisi aina side asennossa, kun käynnistää pelin levyltä.
Kävin vilkaisemassa sieltä options puolelta presentation osiota, mutta eihän siellä ole mitään kamera säätöjä ole vain audiota löytyy.
Vai olenko vain minä sen verran puusilmä, että jotain nappia pitää painaa tai sellaista, että kamera säädöt saa näkyviin.

Mikäs tuossa kamerassa mättää, kun se on aina siinä samassa ylä/ala asennossa, kun pelin aloittaa. Eikö sen jostain saa säädettyä kiinteäksi side kuvakulmaksi, että kamera olisi aina side asennossa, kun käynnistää pelin levyltä.
Kävin vilkaisemassa sieltä options puolelta presentation osiota, mutta eihän siellä ole mitään kamera säätöjä ole vain audiota löytyy.
Vai olenko vain minä sen verran puusilmä, että jotain nappia pitää painaa tai sellaista, että kamera säädöt saa näkyviin.

Pakko tulla mainitsemaan, että itse en tästä pelistä pitänyt. Ensin oli omistuksessa NHL09, joka jäi aika vähälle pelaamiselle yhtäaikaa hankittujen muiden pelien vuoksi. Noh, vanhastaan 2K peleistä pitäneenä, ja tämänkin puun hehkutuksia lukeneena menin vaihtamaan tähän 2K9 tekeleeseen ja voi h#¤vetti. Nykyään kotona on jälleen EAn tekele ja tyytyväisyys niin huipussaan mitä tällä tarjonnalla voi olla.

Kuten mainitsin olin aiemmin tästä sarjasta pitänyt paljon, mutta tämä ei lämmittänyt. Pelaajat liikkuvat oudosti samaten kuin kiekkokin (ei hajua minne menee kun lavassa kuin magneetti, ja lämäreissä mieletön voima johon muistaakseni ei voinut edes slidereilla vaikuttaa..), lisäksi nämä "erikoisliikkeet" ovat todella luonnottomia. En muista nappia, mutta painamalla näitä kikkanappeja pohjaan, pelaaja liukuu kenttää ympäri ilman potkun potkua luistimilla. Muutenkin on fysiikkamallinnus aika hakusessa mitä pelaajia varsinkin erikoisliikkeidensä aikana katsoo. Lisäksi päät olivat niin luonnottoman kokoisia muuhu vartaloon nähden, että luulin hetken aikaa olevan jonkin sarjakuvamoodin asetukset päällä.

Plussana mainittakoon, että voit esim läpiajossa ladata ranteellakin liikkuvat taakse ja odottaa sopivaa hetkeä tarkalle rannarille. Se tuntui oikeasti hyvältä, mutta eipä tuo yksistään puutteita korvaa. Tällähetkellä mennään siis EAn sarjalla, ja olen pitänyt. Ja kyllä! Pelaan sitäkin sivuttaisella kuvakulmalla.

Niinjoo ja kokeilin noita eri slidereita, taisi olla cavalera silloin linkittänyt niitä joltain eri forumilta, en jaksa penkoa mutta luultavasti n. 5-10 sivua taaksepäin tässä puussa. ..Toivon että 2K saa tulevaisuudessa saman fiiliksen tännekkin päin mitä vanhat versiot ovat tuoneet, tämä kuitenkin nappasi itseäni vähiten mitä olen heidän teoksiaan pelannut. 2K8 jäi väliin, mutta muuten ovat aika hyvin olleet hyllyssä aina vanhan xboxin 2k3 versiosta asti

Jostain typerästä syystä kamera-asetukset eivät tallennu, vaan ne pitää joka kerta pelin käynnistäessä laittaa uusiksi. Sama koskee myös muita kuin ykkösohjainta. Noihinkin pakon edessä tottuu... :rolleyes:

Edit. Ottelun alkaessa siis vaihdan tuon kamerakulman ja se pysyy sivukuvakulmana niin kauan kuin peli on päällä.

Niinjoo ja kokeilin noita eri slidereita, taisi olla cavalera silloin linkittänyt niitä joltain eri forumilta, en jaksa penkoa mutta luultavasti n. 5-10 sivua taaksepäin tässä puussa.
Onneksi olkoon, viestisi on yksi harvoista asiallisesti negatiiviseen sävyyn kirjoitetuista viesteistä tästä pelistä.

Itsekin meinasin myydä pelin pois heti ostoa seuraavana päivänä, mutta annoin uuden mahdollisuuden testaten eri slidereilla ja hoplaa, nyt ei pääse pelistä irti.

Kokeilit tod näk vanhoja slidereita, testaa vielä näitä näitä mun slidereita.

Itse asiassa olen viilannut niitä vielä paremmiksi, jolloin superstar-liikkeet vähenee ja kone pelaa hieman monipuolisemmin ja viimeistelee tehokkaammin, eikä vain koeta ajaa suoraan maalille ja pelit ovat tasaisia vääntöjä. Laitan nuo tänne tänään illalla.

Nyt sitten ei kukaan hermostu jos esitän tyhmän kysymyksen?
Onko tässä 2k versiossa nhl:n ihmeellisestä maailmasta sellasta ns be a pro juitsuu? Vaiko ihan sitä sitä perus vääntöö joka sampalla. Ko tosa mietiin jos ottaas kokeeluun ko näkyy englannista saavan noin 25e hintaan.

Onko tässä 2k versiossa nhl:n ihmeellisestä maailmasta sellasta ns be a pro juitsuu? Vaiko ihan sitä sitä perus vääntöö joka sampalla. Ko tosa mietiin jos ottaas kokeeluun ko näkyy englannista saavan noin 25e hintaan.

Mistä löytyy noin halvalla?

Ei löydy Be a Pro:ta vastaavaa pelimuotoa. Netissä voi kuitenkin pelata 6 vs 6.

Noniin, tässä uudet...

HOF SLIDERIT V.3

GAME SETTINGS

Difficulty: Hall of Fame
Period Length: 8 minutes
Game Speed: Slow
Puck Friction: 76
Ice Friction: 20
Goalie Puck Freeze: 6

Penalties: 100
Kaikki 100 paitsi:
-Tripping 60
-Charging 60
-Spearing 50
-Penalty Shots 50

CAMERA: Side

HUMAN/CPU

Goalie Skill: 30/0
Offense Skill: 35/20
Defense Skill: 50/30
Speed Burst Effect: 15/0
Speed Burst Time: 90/75
Speed Burst Recovery: 40/40
Fatigue Resistance: 25/25
Fatigue Recovery: 35/45
Fatigue Time: 80/85
Hitting Power: 14/12
Shot Accuracy: 40/30
Pass Accuracy: 95/0
Pass Speed: 20/20
Pass Interceptions: 90/0
Rebound Distance: 35/35
Shot Blocking: 0/0
Puck Retention: 30/10
Puck Control: 25/0
Goalie Anticipation: 20/5
Goalie Saves: 25/20

Perusteluja: Nyt kone puolustaa tiiviisti ja maalinedustalla ei ole turhaa tilaa. Kone myös viimeistelee paikoista varmemmin, eikä käytä liiallisesti superstar-liikkeitä. Pelitempoa hiottu rivakammaksi ja hitaiden ja nopeiden pelaajien erot tuntuvat selvemmin, Hidas pakki ei ota Seminia kiinni läpiajossa. Maaleja tulee edelleen paljon, koska pidän runsasmaalisista peleistä. Jos ahdistaa, kannattaa laskea shot accuracya.

Edit:

Laitanpa tänne myös All-Star sliderini, koska tuo HOF on suht vaikea. Itse asiassa olen nyt siirtynyt pelaamaan näillä.
Tasaista tulee tälläkin, mutta maaleja hieman yllättävämmistä paikoista.

ALL-STAR SLIDERIT V.3

GAME SETTINGS

Difficulty: All-star
Period Length: 8 minutes
Game Speed: Slow
Puck Friction: 76
Ice Friction: 91
Goalie Puck Freeze: 6

Penalties: 100
Kaikki 100 paitsi:
-Tripping 60
-Charging 60
-Spearing 50
-Penalty Shots 50

CAMERA: Side

HUMAN/CPU

Goalie Skill: 90/85
Offense Skill: 35/30
Defense Skill: 50/95
Speed Burst Effect: 20/20
Speed Burst Time: 90/85
Speed Burst Recovery: 35/30
Fatigue Resistance: 15/10
Fatigue Recovery: 35/30
Fatigue Time: 75/80
Hitting Power: 5/30
Shot Accuracy: 45/45
Pass Accuracy: 95/0
Pass Speed: 20/20
Pass Interceptions: 80/50
Rebound Distance: 27/27
Shot Blocking: 85/80
Puck Retention: 30/40
Puck Control: 53/53
Goalie Anticipation: 15/15
Goalie Saves: 60/60

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mistä tässä voi vaihtaa laukauksen tähtäyksen manuaaliseksi?

Ja miten tätä voi pelata netissä, kun painan siitä Quick ranked match, niin se jumiutuu, ja jos menen lobbyyn niin siellä ei ole ketään?

Mistä tässä voi vaihtaa laukauksen tähtäyksen manuaaliseksi?

Ja miten tätä voi pelata netissä, kun painan siitä Quick ranked match, niin se jumiutuu, ja jos menen lobbyyn niin siellä ei ole ketään?

Ainakin joitain ohjausasetuksia löytyy lisää, kun painaa kolmiota siinä valikossa, missä valitaan Hybridin, Pro Evon ja Classicin välillä. Tuohon nettipeliin en osaa vastata, kun en verkossa pelaa.

Onko PS3-versiossa Custom Soundtrack?

Ei ole.

Jaa-a, kannattaisikohan ostaa tämä vai odottaa 2k10? Syksyllä olin ihan varma etten pelaisi 2k-sarjalaisia taas vähään aikaan, mutta nyt on EA-kiekon huijaava tekoäly, varmat maalipaikat, cutscenet, ja kaikki arcademaisuudet alkaneet vituttaa niin paljon, että himottaisi päästä pelaamaan kunnon kiekkoa.

Ylös Bottom