No kyllä se suht hyvin meni puhki se eka bose ja oon nyt toisessa chapterissa, siinä kun umpeen tukitulle aukealle poksahtaa muutama ratsumies kiertämään ympyrää ja huitomaan keihäillä. ei tää niin paha oo enk'ä pyydä peliapua koska ei oo mitään onkelmaa ja uskon pääseväni niistä helposti, kekkasin just miten kandee hakata, mutta niitä pitäs varmaan tiputtaa jousella kun sen sai just ja keskellä on nuolitelineenä toimiva Hayabusa-ruho. Olis helpompi ammuskella jos pääsis jonnekki ylös ja lähes turvaan, niin ettei jää ainakaan hepan jalkoihin. On muuten vähän hassuuntunu tää bbs, oon ollu taas lomailemassa ja heti kun tulee kotiin kaikki on muuttunu. Onks se Wooden Sword hyvä jo ekalla kehitysasteella vai onko sen hyvä ominaisuus justiin se et sitä voi kehittää niin paljon? Muuten ihan kauheet nua uudet hymiöt

Joo mutta mietin tässä että miten niitä Ninpoja tehdään ku mulla on kaks tulininpoa, toisen oonistuin tekemään vanhingossa ja hyvin toimi. mutta siis eka valitaan Ninpovalikosta ninpo, palataan peliin ja mitä sitten?
Jjaaa vielä kolmas ediitti: Onkelmia tokan Chapterin samurai-ratsastajan kanssa. Siis sen bosen, se on helppo mutta jo nintendoajoilta tuttuna ongelmana ne ympärillä yhtaikaa hyörivät pikkunilkit. Loppuuko niiden tuleminen koskaan vai kannattaako keskittyä vaan pääboseen?