Tuo mahdollinen DLSS 2.2 tai uudempi taitaa ainakin osittain hoitaa tuon telakan erillisraudan tehonkasvun ilman telakan erillisraudan tarvetta. Jos nuo vuodot tulevasta Orin Switchistä pitää paikkaansa, niin potku pitäisi kyllä riittää kohtuullisiin pelinautintoihin ja Nintendo ainakin pääsee viemään omat sarjansa aivan uudelle tasolle. Toki mitään PS 5 tai Xbox X 4 K kokemusta on varmaan turha odottaa. Minä olisin kyllä tyytyväinen tasaiseen 30/60 fps ruudun päivitykseen ja kannettava/telvisio 720/1440 p resoluutioon. Käytännössöhän DLSS 2.2 mahdollistaa puolet pienemmän tehonkäytön resoluutioon ja resursseja säästyy pelimaailman luontiin sekä fps puolelle.No joo, ei mobiilipiiriksi antiikkinen, mutta tehoissa vain kuitenkin aika lähellä Wii U:ta. Toivottavasti seuraava konsepti olisi kuitenkin erilainen, vaikka niin että telakassa olisi sitä rautaa sisällä ja tehot kasvaisivat huomattavasti, kun laite on telakassa. Kuulun itse varmasti vähemmistöön, mutta itse kannattaisin erillistä kotikonsolia ja erillistä käsikonsolia. Exclujakin saatiin enemmän, kun oli erikseen DS ja erikseen kotikonsolit
Eihän nykyisellä pelejen resurssivaatimuksilla taida edes Nintendolla riittää resurssit kahden erillisen konsolin pelien tekemiseen, ja itse olen ainakin todella tyytyväinen, että olen saanut konsolilleni myös noita kannettavan konsolin pelisarjoja. Hybridikonsepti nimenomaan kasvattaa pelikirjastoa exlujen osalta, koska resurssit voidaan keskittää yhdelle alustalle kahden alustan sijaan.
Viimeksi muokattu: